big nick Posted October 20, 2009 Report Share Posted October 20, 2009 (edited) Γεια σας παιδιά..είμαι καινούριο μέλος και εγώ και καλός σας βρήκα ! ήθελα τι βοήθεια σας για το polaki μου(gti 9n3)..θέλω να το παω κάπου στα 240 άλογα τι πράγματα μου προτείνεται να βάλω για καλο αποτέλεσμα.. Edited October 20, 2009 by PAGOURISTAS Μεταφραση στα ελληνικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted October 20, 2009 Report Share Posted October 20, 2009 geia sas paidia..eimai kainourio melos k ego k kalos sas brika ! i8ela ti boi8eia sas gia to polaki mou(gti 9n3)..8elo na to pao kapou sta 240 aloga ti pragmata mou protinete na balo gia kalo apotelesma.. Miltec εξατμιση, φιλτρο μεσα στον εργοστασιακο παπα και προγραμμα. Με πρωτο σταδιο θα φτασεις τα 200-210 αλογακια ομορφα και αξιοπιστα. Απο εκει και περα θελει πειραγμα και σκαλισμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted October 20, 2009 Report Share Posted October 20, 2009 Καλώς μας ήρθες ! Θα σε παρακαλούσα να γράφεις με Ελληνικούς χαρακτήρες . Έλα κι από εδώ http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...c=4&st=1640 να μας πεις λίγα λόγια για εσένα ! Ευχαριστώ ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris1911 Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 Καλώς μας ήρθες ! Θα σε παρακαλούσα να γράφεις με Ελληνικούς χαρακτήρες . Έλα κι από εδώ http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...c=4&st=1640 να μας πεις λίγα λόγια για εσένα ! Ευχαριστώ ! 1 ερωτηση, μιας και ειμαι νεος οδηγος, ο παπας ειναι το κουτι του φιλτρου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 πες το κ ετσι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
phantom Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 (edited) Τα πράγματα είναι απλά, το μόνο που χρειάζεσαι είναι ερκετός χρόνος για να τρέχεις και φυσικά ένα καλό κεφάλαιο χρημάτων για να το επενδύσεις..... Ξεκινάμε λοιπόν: 1. Βάζεις μία φιλτροχοάνη pipercross 2. Intercooler front mount απο ibiza cupra 3. Σκάστρα Forge 006 ή 007 4. Εξάτμιση χειρποίητη ( όχι milltek ) Φ70 το downpipe και Φ63,5 απο καταλύτη και πίσω μέχρι το τελικό και με 100άρη καταλύτη ( κατα προτίμηση VIC ) 5. Αγελάδα SAMCO 6. 4 bar ρυθμιστή πίεσης βενζίνης 7. Αφαιρείς το αντιηχείο που έχει το πολάκι μας για τον ήχο 8. Μπουζί ιριδίου απο την NGK 9. Αφού έχεις κάνει όλα τα παραπάνω διαλέγεις ένα καλό πρόγραμμα και βάζεις ( άν θές τη γνώμη μου E tuners ή Overload ) 10. Πάς για δυναμομέτρηση και θα δείς κάπου στα 230 κι άν σου κάτσουν καλά όλες οι μετατροπές και δέν σου τύχει τίποτα περίεργο μπορεί να δείς και 240. Απο εκεί και πέρα μπορείς να δείς και περισσότερα με μαμά σετάπ πάντα αλλά πρέπει να έχεις τους κατάλληλους γνωστούς να σου γαργαλήσουν άλλες λεπτομέρειες που δέν κάθεται να ασχοληθεί κανείς απο τους βελτιωτές να τις ψάξει. Με αυτά που σου αναφέρω να ξέρεις ότι θα δουλεύει το αμάξι σου πολύ κοντά στα όριά του όμως και η διάρκεια ζωής της τουρμπίνας σίγουρα θα μειωθεί. Απο μοτέρ δέν είσαι στα όρια, αντέχει κι άλλο με τα μαμά εντόσθια χωρίς να έχεις προβλήματα. Καλό επίσης θα ήταν άν μπορείς να τα κάνεις με τη σειρά που σου τα έγραψα ώστε να μή χρειαστεί να επισκεφθείς 100 φορές τον προγραμματιστή που θα επιλέξεις για να ξαναρυθμίζεις μετά απο κάθε προσθήκη που θα κάνεις, απο όσο ξέρω κανένας απο τους δύο που σου πρότεινα δέ θα σου χρεώσει κάτι που να αξίζει να συζητάς για τα update αλλά όσο λιγότερο τους επισκέπτεσαι δείχνεις ότι σέβεσαι το χρόνο και τη δουλειά τους και τόσο περισσότερη όρεξη θα έχουν να σε εξυπηρετήσουν. ( όσο λιγότερο σπάς τα νεύρα του άλλου τόσο περισσότερο ασχολείται με τη δουλειά του με αποτέλεσμα να την κάνει καλύτερα!! ) Edited December 28, 2009 by Fistikas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KDOURIS Posted December 30, 2009 Report Share Posted December 30, 2009 Να προσθέσω και: Κ04s τουρμπίνα και έκκεντρο εισαγωγής από 1800 20V του Group.... Και μετά: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billakos22 Posted January 5, 2010 Report Share Posted January 5, 2010 (edited) Και εγω θα σου προτεινα μια εξατμιση αλλα να ειναι 63,5 ολη με ενα καλο σωληνοτο χταποδι και 100αρι καταλυτη ...επισης με ενα front mount intercooler παλι χειροποιητο οπου θα βαλεις μια σκαστρα κλειστου τυπου (προσεχε το check) για να βγαλεις τη πλαστικουρα της μαμας και ενα καλο προγραμμα (εχω δει καλα αποτελεσματα και απο τη GIAC)πιστευω θα ειναι αρκετα καλο το αμαξι..απλα προσεχε τις επιλογες σου στον ανθρωπο που θα φτιαξει την εξατμιση..αν θες παραπανω αλογα μπαινεις σε αλλο τρυπακι γιατι χρειαζεσαι και τουρμπινα και ποιο μεγαλη εξατμιση κλπ...παρε συμβουλες απο ολους ωστε να ακολουθησεις μια καλη κοινη γραμμη για να εχεις ενα καλο αποτελεσμα... ( όσο λιγότερο σπάς τα νεύρα του άλλου τόσο περισσότερο ασχολείται με τη δουλειά του με αποτέλεσμα να την κάνει καλύτερα!! ) πολυ σωστο!!!! Edited January 5, 2010 by billakos22 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...