Jump to content
nikos golf 2

Ρυθμιση Τετρακεφαλου K Jetronik

Recommended Posts

Σε ευχαριστω πολυ αλλα αυτο το εχω ηθελα κατι πιο συγκεκριμενο οπως πχ ποσες στροφες δεξια η αριστερα γυριζουμε τη βιδα η κατι τετοιο .αν ξερει κανεις ......καθε βοηθεια δεκτη.

Link to comment
Share on other sites

Mηπως λεες για την βιδα που ρυθμιζει το καυσιμο?

dsc00168lk.jpg

Aν ναι τοτε γυριζοντας την με ενα κατσαβιδι Allen 3mm δεξιοστροφα (κατα την φορα των δεικτων του ρολογιου) τοτε εμπλουτιζουμε το μιγμα ενω αριστεροστροφα το φτωχυνει.Η ρυθμιση γινεται απο το φτωχο μιγμα προς το πλουσιο. Μετα απο καθε ρυθμιση μαρσαρουμε αλλα βγαζουμε ΠΑΝΤΑ το κατσαβιδι απο την κεφαλη. Ο ιδανικος λογο ρυθμισης ειναι 1,5:2 CO το οποιο μπορεις να το δεις με ενα Dwellομετρο ή με ενα αναλυτη καυσαερίων.

Αυτα ισχυουν για μκ1 8ν αλλα πιστευω οτι ειναι ιδιο για 2αρι 8ν.

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο σου φιλε αυτο ενοουσα!!!Σ ευχαριστω πολυ με βοηθας πολυ.Αραγε γιατι δεν παιρνει ευκολα οταν το αφησω σβηστο για πανω απο 10λεπτα? Ενω παγωμενο παιρνει αμεσως?ζεστο παλι παιρνει αμεσως.παντως σε ευχαριστω και παλι.

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο σου φιλε αυτο ενοουσα!!!Σ ευχαριστω πολυ με βοηθας πολυ.Αραγε γιατι δεν παιρνει ευκολα οταν το αφησω σβηστο για πανω απο 10λεπτα? Ενω παγωμενο παιρνει αμεσως?ζεστο παλι παιρνει αμεσως.παντως σε ευχαριστω και παλι.

Αν καταλαβα καλα περνει κανονικα παγομενο δεν παιρνει ενω ειναι ζεστο. Αυτο μπορει να οφειλετε σε πολλα αιτια.

1) Καθαρισμα βαλβιδας ψυχρης αναφλεξης

2) Eλεγχος αισθητηρα λ / Ο2

3) Ελεγχος για διαρροη καυσιμου( σε ποση πιεση δουλευει?)

4) Auxillary Air Regulator (δεν γνωριζω την ελληνικη της ονομασια) aux_air_valve.jpg

5) Φιλτρο βενζινης βουλομενο

Αυτα μπορω να σκεφτω αλλα θα υπαρχουν και αλλα αιτια.

Ειναι σε καλη κατασταση το μοτερ σου?

Σου κανει διακοπες ή μπουκοματα? Το ρελαντι σου?

Link to comment
Share on other sites

παγωμενο παιρνει.ζεστο παιρνει.ζεστο και αφου σβησω μετα απο 5-7 λεπτα δεν παιρνει.μετα απο αρκετες μιζιες παιρνει.ο λογος ειναι γιατι δεν φερνει βενζινη.δεν ξερω γιατι ,ξερω οτι οταν τραβηξω εγω με το αλλεν 3 ΜΜ την καμπανα φερνει βενζινη και παιρνει αμεσως.

Link to comment
Share on other sites

Δες τις παρατηρισεις #3 και #5 που σου εγραψα παραπανω. Μαλλον δεν φερνει καυσιμο. Πατα λιγο γκαζι οταν δινεις μιζιες. Το δικο σου εχει 2 αντλιες βενζινης? Αν ναι δες μηπως εχει βουλωσει αυτη που βρισκεται μεσα στο ντεποζιτο.

Μπεκ εχεις καθαρισει??

Link to comment
Share on other sites

ολα ειναι οκ.το κανει μονο ζεστο και αφου εχω σβησει 7 λεπτα και εως 2-3 ωρες.αν κουνησω την καμπανα τοτε φερνει βενζινη και παιρνει αμεσως.κατι πρεπει να παιζει με την πιεση γιατι ως που να παρει η καμπανα ανεβαινει με δυσκολια.

Link to comment
Share on other sites

επειδη δεν τα καταφερνω να βαλω εικονα καμπανα εννοω αυτο που ειναι διπλα στον τετρακεφαλο το στρογγυλο ασημι χρωμα.air flow το λεμε ισως?αυτο οταν το κουνησω φερνει βενζινη και ολα οκ.επισης ξερεις κανεναν παλιατζη να εχει πραγματα για golf 2 ?αν μπορεις να μου πεις και πως βαζω εικονα στο post

Link to comment
Share on other sites

ok καταλαβα. Η κεφαλη σου μαλλον εχει προβλημα αφου λες οτι την κουνας για να παρει καυσιμο. Αν μπορεις βρες μια ιδια κεφαλη να δεις αν εξακολουθει να υπαρχει το προβλημα.

Για ανταλλακτικα απο παλιατζη κοιτα στην φρατζη και στους γυρω δρομους. Εχει πολλα μαγαζια, ορεξη για περπατημα να εχεις.

Για φοτο την ανεβαζεις εδω imageshack.us κατοπιν κανεις copy-paste το λινκ που σου δινει στο 'insert image' απο τις επιλογες του φορoυμ.

Link to comment
Share on other sites

εγω εχω ενα φιλο που εχει κεφαλες απο 9a ke-jet αν υπαρχει κατι που κανει και μπορει να βοηθησει ευχαριστος να βοηθησω! αν και για καλητερα κατα την αποψη μου να πασ σε ενα συνεργειο της bosch με τον αναλυτη θα στο ρυθμιση το λουφτ!

Link to comment
Share on other sites

και όταν τελικά πάρει μετά κάνει για λίγο λες και δουλεύει με 3 κυλίνδους? αδερφέ η warm up valve είναι το πρόβλημα αν εχεις k-jetronic

όσο αφορά τι ρύθμιση μονο σε συνεργείο με αναλυτή καυσαερίων θα στο ρυθμίσουν και μην το σκαλίζεις μονος σου αν θες μια γνώμη από άνθρωπο που χρησιμοποιώ μηχανικό ψεκασμό τα τελευταία 14-15 χρονια (KR)(k-jetronic)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και καλη χρονια.Μου λες δηλαδη οτι αν αλλαξω το warm up θα παιρνει ευκολα και ζεστο αφου το εχω σβησει 10 λεπτα?γιατι το προβλημα ειναι οτι δεν φερνει βενζινη στα μπεκ αφου το εχω σβησει και μετα απο 10 λεπτα.το warm up φταιει?δηλαδη αφου το ξελιγωσω στις μιζιες φερνει βενζινη και παιρνει ?πως δηλαδη εμποδιζει το warm up στο να φερει βενζινη?και γιατι αμα κουνησω τη καμπανα φερνει βενζινη και παιρνει αμεσως ?

Link to comment
Share on other sites

Διότι η warm up κανονίζει αν θα έχεις πίεση καυσίμου στο luft η όχι, επίσης κανονίζει και το πόσο εύκολα θα ανεβαίνει η όχι το luft, για αυτό. η warm up είναι ένας ρυθμιστής πιέσεις φίλε μου που κανονίζει την πίεση καθόλη τι διάρκεια τις λειτουργίας του κινητήρα. ψάξε και θα βρεις εδώ υπάρχει αναλυτικά από φίλο η λειτουργία τις wur (warm up regulator) :)

Edited by golfgti9a
Link to comment
Share on other sites

λοιπόν το βρήκα, ρίξε μια ματια και θα καταλάβεις περίπου τι γίνετε.

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=26767&st=0&p=311002entry311002

να ευχαριστήσω για μια ακόμη φορα τον φίλο (dpap) για τις πληροφορίες σχετικά.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου σ ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες ,με βοηθας πολυ.θα δω τι θα κανω .αν και θυμαμαι οταν ειχα αλαξει πριν χρονια warm up ολα τα μεταχειρισμενα ηταν κολλημενα και αυτο ηταν το καλυτερο.ισως βαλω εξωτερικο ρυθμιστη γιατι ποιος ξερει ποσο θαχει καινουργιο.

Link to comment
Share on other sites

καινούριο αδερφέ έχει πολαααααααααα 500+ και αν βρεις κιόλας, μπορείς να βάλεις ρυθμιστή πιέσεις απλό το έχω δοκιμάσει δουλεύει ρολόι πάει το “μόλο” του το αμάξι αλλά έχει και κάποια κατά, (κατανάλωση) και το χειμώνα είναι ένα θέμα με το να πάρει εκτός αν πειράξεις το 5το beck με διακοπτάκι ktlp όπως είπε πολύ σωστά και ένας φίλος από εδώ (rocpet), αν θες να δοκιμάσεις άλλο ρυθμιστή έχω έτοιμο το (ρυθμιστή σωληνώσεις) για να το δοκιμάσεις και να δεις τι και πως(τοποθέτηση 15 λεπτών),εγώ το έβγαλα μόνο για λόγους κατανάλωσης.

Link to comment
Share on other sites

Σ ευχαριστω πολυ. προς το παρον δεν εχω καθολου χρονο καποια στιγμη θα το δω.παντως και ετσι καιει τον απατο.εντος πολης καιει ενα ρεζερβουαρ καθε 150-200 χιλιομετρα. το warm up επηρειαζει και τις επιδοσεις ?

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα σε ολους.

Ειμαι νεο μελος,και με αφορμη την αποκτηση ενος Golf Mk2 Gti16V'89(KR) ξεκινησα την περιπλανηση μου στο διαδικτυο αναζητωντας πληροφοριες και διαβαζοντας τα "απειρα" σε συναρτηση παντα με την παρατηρησεις που επισημαινω στο συγκεκριμενο αυτοκινητο με τον μηχανικο ψεκασμο.Ακουστε λοιπον την ιστορια μου.

Στην οικογενεια εχουμε αλλα δυο αυτοκινητα:ενα Mondeo 1800cc '05(πατερα μου),και ενα Leon FR '06 (αδερφου μου).Το αυτοκινητο(δικο μου) το πηρα σχεδον τσαμπα με το σκεπτικο οτι θα το κρατουσα κανα δυο χρονια και μετα θα το πεταγα για κατι αλλο.

Το οξυμωρο της ιστοριας ειναι οτι εχω το διπλωμα απο το '99 και αυτοκινητο δεν αξιωθηκα να αποκτησω

ποτε λογω της γνωστης Ελληνικης πραγματικοτητας η οποια θελει να σε εχει να ψαχνεις για δουλεια καθε λιγο και λιγακι με τα γνωστα επακολουθα.

Πηρα λοιπον το Golf αψηφιστα σκεπτομενος "σιγα το ματρακα, 20ετιας ειναι, καλο θα ειναι για πλακα".

Το αυτοκινητο το πηρα απο γνωστο ο οποιος ασχολιοταν πολυ με το συγκεκριμενο και του φοραει εξτρα πραματακια (ζαντες ζανφορ αναρτησεις ηλ.παραθυρα εξατμιση).Βεβαια το αυτοκινητο εδω που τα λεμε ενα βαψιμο το χρειαζεται διοτι απλα το χρωμα του εχει φαει τα ψωμια του και ακομη σε γνωστα σημεια που σκανε πετραδακια εχει αρχισει και σκουριαζει.

Ε λοιπον την Π Α Τ Η Σ Α!!! Ε Ρ Ω Τ Α Σ Μ Ε Γ Α Σ με το "ματρακα"!!!

Αν και δεν εχει για παραδειγμα το γκαζι του Leon ή την ησυχια του Mondeo εντουτις η αισθηση που σου αφηνει ειναι καταπληκτικη!!!Οταν το οδηγω ξυπναω ρε παιδια πως να σας το περιγραψω,

(φανταστικος ηχος μοτερ)εχει μια αισθηση κατι αλλο που ουτε στο Leon την αισθανομαι.Λες και κανω sex χωρις προφυλακτικο ενω στο Leon νιωθω λες και ειμαι σε αποστειρωμενο περιβαλον.Λετε να ειναι κολημα του εγκεφαλου μου?

Αλλα δυστυχως καθε παραμυθι εχει και ενα δρακο.Και αυτος λεγεται:

- Αυτοκινητο 20ετιας με μηχανικο ψεκασμο.

Αντιμετωπιζω το γνωστο προβλημα με την εκκινηση οταν ειναι κρυο το αυτοκινητο και επισης πρεπει να εχω και αυξημενη καταναλωση.

Διαβαζοντας δεξια αριστερα αυτο που αντιλαμβανομαι οσο αφορα το ψεκασμο ειναι οτι ή πληρωνεις και παιρνεις ολο το συστημα καινουργιο ή το ανακατασκευαζεις ή αλλαζεις κινητηρα.

Και αν αλλαξεις κινητηρα ποιον να βαλεις? Τον 2000cc 9A του Passat ολοκληρο με πλεξουδα? Μπαινει? Αλλαζει τη συμπεριφορα του αυτοκινητου? Ειναι πιο βαρυς απο τον KR? Θελω και σασμαν? Βρισκουμε αναταλλακτικα για το συστημα ψεκασμου του?(Αληθεια τι ψεκασμο εχει?) Εχει και εγκεφαλο ο 9Α?

Ποια ειναι η οικονομικοτερη επιλογη?Υπαρχει πραγματικα οικονομικοτερη επιλογη?

Διοτι και πιο καινουργια μοντελα που ρωτω τιμες για ανταλλακτικα πανω κατω τις ιδιες ακουω απο ολα τα γκρουπ.Και εχει γινει και αυτη η "κριση" τωρα θελει και προσεκτικες κινησεις,δεν ειμαστε να πεταμε λεφτα.Πειτε μου τις αποψεις σας.Σας ευχαριστω προκαταβολικα.

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα σε ολους.

Ειμαι νεο μελος,και με αφορμη την αποκτηση ενος Golf Mk2 Gti16V'89(KR) ξεκινησα την περιπλανηση μου στο διαδικτυο αναζητωντας πληροφοριες και διαβαζοντας τα "απειρα" σε συναρτηση παντα με την παρατηρησεις που επισημαινω στο συγκεκριμενο αυτοκινητο με τον μηχανικο ψεκασμο.Ακουστε λοιπον την ιστορια μου.

Στην οικογενεια εχουμε αλλα δυο αυτοκινητα:ενα Mondeo 1800cc '05(πατερα μου),και ενα Leon FR '06 (αδερφου μου).Το αυτοκινητο(δικο μου) το πηρα σχεδον τσαμπα με το σκεπτικο οτι θα το κρατουσα κανα δυο χρονια και μετα θα το πεταγα για κατι αλλο.

Το οξυμωρο της ιστοριας ειναι οτι εχω το διπλωμα απο το '99 και αυτοκινητο δεν αξιωθηκα να αποκτησω

ποτε λογω της γνωστης Ελληνικης πραγματικοτητας η οποια θελει να σε εχει να ψαχνεις για δουλεια καθε λιγο και λιγακι με τα γνωστα επακολουθα.

Πηρα λοιπον το Golf αψηφιστα σκεπτομενος "σιγα το ματρακα, 20ετιας ειναι, καλο θα ειναι για πλακα".

Το αυτοκινητο το πηρα απο γνωστο ο οποιος ασχολιοταν πολυ με το συγκεκριμενο και του φοραει εξτρα πραματακια (ζαντες ζανφορ αναρτησεις ηλ.παραθυρα εξατμιση).Βεβαια το αυτοκινητο εδω που τα λεμε ενα βαψιμο το χρειαζεται διοτι απλα το χρωμα του εχει φαει τα ψωμια του και ακομη σε γνωστα σημεια που σκανε πετραδακια εχει αρχισει και σκουριαζει.

Ε λοιπον την Π Α Τ Η Σ Α!!! Ε Ρ Ω Τ Α Σ Μ Ε Γ Α Σ με το "ματρακα"!!!

Αν και δεν εχει για παραδειγμα το γκαζι του Leon ή την ησυχια του Mondeo εντουτις η αισθηση που σου αφηνει ειναι καταπληκτικη!!!Οταν το οδηγω ξυπναω ρε παιδια πως να σας το περιγραψω,

(φανταστικος ηχος μοτερ)εχει μια αισθηση κατι αλλο που ουτε στο Leon την αισθανομαι.Λες και κανω sex χωρις προφυλακτικο ενω στο Leon νιωθω λες και ειμαι σε αποστειρωμενο περιβαλον.Λετε να ειναι κολημα του εγκεφαλου μου?

Αλλα δυστυχως καθε παραμυθι εχει και ενα δρακο.Και αυτος λεγεται:

- Αυτοκινητο 20ετιας με μηχανικο ψεκασμο.

Αντιμετωπιζω το γνωστο προβλημα με την εκκινηση οταν ειναι κρυο το αυτοκινητο και επισης πρεπει να εχω και αυξημενη καταναλωση.

Διαβαζοντας δεξια αριστερα αυτο που αντιλαμβανομαι οσο αφορα το ψεκασμο ειναι οτι ή πληρωνεις και παιρνεις ολο το συστημα καινουργιο ή το ανακατασκευαζεις ή αλλαζεις κινητηρα.

Και αν αλλαξεις κινητηρα ποιον να βαλεις? Τον 2000cc 9A του Passat ολοκληρο με πλεξουδα? Μπαινει? Αλλαζει τη συμπεριφορα του αυτοκινητου? Ειναι πιο βαρυς απο τον KR? Θελω και σασμαν? Βρισκουμε αναταλλακτικα για το συστημα ψεκασμου του?(Αληθεια τι ψεκασμο εχει?) Εχει και εγκεφαλο ο 9Α?

Ποια ειναι η οικονομικοτερη επιλογη?Υπαρχει πραγματικα οικονομικοτερη επιλογη?

Διοτι και πιο καινουργια μοντελα που ρωτω τιμες για ανταλλακτικα πανω κατω τις ιδιες ακουω απο ολα τα γκρουπ.Και εχει γινει και αυτη η "κριση" τωρα θελει και προσεκτικες κινησεις,δεν ειμαστε να πεταμε λεφτα.Πειτε μου τις αποψεις σας.Σας ευχαριστω προκαταβολικα.

Φίλε mrkgti ο KR είναι αρκετά αξιόπιστο μοτέρ. Πόσα Km έχει το δικό σου?

Για μένα μην αλλάξεις τον kr αν δεν έχει πολλά km. Το πρόβλημα με την εκκίνηση είναι σύνηθες σε όλα τα μοτέρ με μηχανικό ψεκασμό. Το πιο πιθανό είναι η βαλβίδα κρύας εκκίνησης η οποία μπορεί να θέλει καθάρισμα ή ανακατασκευή ή να βρεις μια μεταχειρισμένη που να δουλεύει. Επίσης όταν δίνεις μίζα για να ξεκινήσεις πατά λίγο το γκάζι.

Για την κατανάλωση, αφού έχεις κάνει όλα τα σέρβις του, πήγαινε σε έναν μηχανικό να δει μήπως χρειάζεται ρύθμιση το luft (τετρακέφαλο), έλεγξε τα μπεκ σου και την αντλία σου.

Το 9Α έχει και αυτό τον ίδιο ψεκασμό!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.