Jump to content
Polakias

Αλλαγή Δίσκος - Πλατώ

Recommended Posts

Ρε παιδιά ΤΙ τους κάνετε τους συμπλέκτες και τους λιώνετε έτσι; Εμένα το παλιό μου το Polo έτρωγε καρφωτές συνέχεια (όαν λέμε συνέχεια συνέχεια) και αντεξε 90000 χλμ! Να φανταστείτε πρώτα έσπασε το μοτέρ και μετά ο δίσκος! Και το καινούριο έχει περίπου 50000, καρφωτές όχι συνέχεια αλλά αρκετά συχνά και δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό σημάδι κόπωσης.

Παρεπιπτώντος, οι αλλαγές χωρίς συμπλέκτη δεν βοηθάνε καθόλου σε κόντρα, ίσα ίσα, που πρέπει να περιμένεις και ελάχιστα να πέσουν οι στροφές για να μπει η επόμενη ταχύτητα. Εκτός αν η κόντρα είναι η τελευταία σου και θες να σπάσεις το σασμάν σου κατα τη διάρκειά της. Αλλα ακόμα και έτσι να ήταν το ίδιο γρήγορα (σχεδόν) μπορείς να αλλάξεις και με συμπλέκτη. :(

Edited by Kosmo17
Link to comment
Share on other sites

Αληθεια,θα δοκιμαζατε ποτε να βαλετε εναν πιο σκληρο δισκο aftermarket με σκοπο την ανθεκτικοτητα και εις βαρος της μαλακοτητας του πενταλ?Εχει δοκιμασει κανεις ποσα παραπανω χιλιομετρα μπορουν να σε βγαλουν αυτοι οι συμπλεκτες?

Link to comment
Share on other sites

Αληθεια,θα δοκιμαζατε ποτε να βαλετε εναν πιο σκληρο δισκο aftermarket με σκοπο την ανθεκτικοτητα και εις βαρος της μαλακοτητας του πενταλ?Εχει δοκιμασει κανεις ποσα παραπανω χιλιομετρα μπορουν να σε βγαλουν αυτοι οι συμπλεκτες?

Τελικά ο δίσκος δε τη γλίτωσε! Θέλει άλλαγμα και αυτός! Πακέτο δηλαδή! Τελικά θα βάλω Sachs Perfomance! :( Πιστεύω η καλύτερη επιλογή!

Link to comment
Share on other sites

και γω άλλαξα δίσκο πλατώ και ρουλεμάν δίσκου γιατί και δεν έμπαιναν καλά οι ταχύτητες αλλά και άκουγα έναν περίεργο θόρυβο όταν πάταγα τον συμπλέκτη...οπότε τώρα όλα κομπλέ και ο συμπλέκτης μαλάκωσε πάραααααααααααααααααααααααααααααα πολύ.............

Με 210 ευρώ τώρα όαλ κομπλέ.....

Link to comment
Share on other sites

Παίδες! Σήμερα πήρα το αμάξι από το συνεργείο που το είχα αφήσει για αλλαγή δίσκου και πλατό! Λοιπόν, όλα οκ τώρα, ούτε πατινάρισμα ούτε τίποτα, ο συμπλέκτης έγινε πολύ μαλακός και κάτι άλλο που παρατήρησα: Το έκανα βόλτα τουλάχιστον μία ώρα για να το δοκιμάσω και πρόσεξα ότι τώρα πια ο συμπλέκτης δε τρίζει, οπότε για αυτό το πρόβλημα που έχουν πολλά Polo φταίει ο δίσκος! Για αυτό προσέχετε μη σας μείνει ο δίσκος στο χέρι!

Link to comment
Share on other sites

Και που να δεις τι ζητάει η vw για το αυθεντικό set : 450¤ ;) α ρε κλέφτες machinegun.gifknife.gifshockgun.gif

Ναι αυτό θα έλεγα! Βασικά βγήκαν λίγα εμένα, πιο πολλά έκανε ο δίσκος της Sachs!

Link to comment
Share on other sites

Ποσο εχει ο δισκος & πλατο για golf 4?

Αξιζει ενα set aftermarket?

Άμα θες Sachs έχει γύρω στα 200 euro! Και αξίζει ναι, πολύ καλύτεροι όλοι από τους Valeo!!

Edited by Polakias
Link to comment
Share on other sites

¶μα θες Sachs έχει γύρω στα 200 euro! Και αξίζει ναι, πολύ καλύτεροι όλοι από τους Valeo!!
200 υρώ όλο το σετ; Δηλαδή δίσκος πλατώ ρουλεμαν και κάτι άλλα παρελκόμενα που μου είπαν στην vw και δεν θυμάμαι τα περιλαμβάνει η τιμή polakia;
Link to comment
Share on other sites

Μέσα στην Karenta την 500άρα δε τη γλιτώνεις! Εγώ πλήρωσα για ό,τι έχει σχέση με το δίσκο 200 euro!

Link to comment
Share on other sites

Το δικό μου εχει 78.000χλμ το πρόβλημα το οποίο έχω διαπιστώσει είναι οτι ,σχεδόν σε όλες τις ταχύτητες κυριως στην 2η και 3η σε ένα φάσμα στοφών απο 1500 εως 3000 με σταθερό το γκάζι το αμάξι σκορτσάρει συνέχεια.

Στο service μου έιπαν πως θέλει δίσκο πλατώ .

Γνωρίζει κανείς εαν όντως αύτο ειναι απο δίσκο ή κάτι αλλο?

Γιατί πατινάρισμα δεν έχω διαπιστώσει στο αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

Ναι! Δίσκος πλατό είναι! Σε λίγο θα στο κάνει σε όλες τις ταχύτητες (Βασικά στην πρώτη δεν σου είναι αισθητό) και αργότερα αυτό το σκορτσάρισμα που λες θα γίνει ένα μεγάλο και ωραίο πατινάρισμα! Αυτά!

Edited by PoLaKiaS
Link to comment
Share on other sites

Thanks για την βοήθεια.

Ευτηχώς γιατι ειχα αρχήσει να ανισηχώ μήπως ειναι κατι αλλο ....μηχανικό.

Απ' οτι είδα πιο πάνω προτεινετε sachs, η τίμη ισχύει 300?

Για να υπολογίζω το κουστουμάκι!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest ZaxosPolo

επειδη δεν είδα να το αναφέρει κανένας

για να καταλάβετε αν ο δίσκος σας πατιναρει

ειστε σταματημένοι τραβάτε το χειροφρενο καλα, βάζετε 4η ταχύτητα και πάτε να ξεκινησετε, αν μολισ αφήσετε τον συμπλεκτη σβήσει ειστε εντάξει, αλλιως εχετε προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Guest kathgti

Εβαλα πριν 3 χρόνια δίσκο-πλατω στον Ρώρρη 500 ευρω, δεν ξέρω αν αυτή η τιμή ισχύει σήμερα αλλά μπορώ να ρωτήσω να μου πούνε.......... :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.