Kosmo17 Posted September 30, 2005 Report Share Posted September 30, 2005 (edited) Ρε παιδιά ΤΙ τους κάνετε τους συμπλέκτες και τους λιώνετε έτσι; Εμένα το παλιό μου το Polo έτρωγε καρφωτές συνέχεια (όαν λέμε συνέχεια συνέχεια) και αντεξε 90000 χλμ! Να φανταστείτε πρώτα έσπασε το μοτέρ και μετά ο δίσκος! Και το καινούριο έχει περίπου 50000, καρφωτές όχι συνέχεια αλλά αρκετά συχνά και δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό σημάδι κόπωσης. Παρεπιπτώντος, οι αλλαγές χωρίς συμπλέκτη δεν βοηθάνε καθόλου σε κόντρα, ίσα ίσα, που πρέπει να περιμένεις και ελάχιστα να πέσουν οι στροφές για να μπει η επόμενη ταχύτητα. Εκτός αν η κόντρα είναι η τελευταία σου και θες να σπάσεις το σασμάν σου κατα τη διάρκειά της. Αλλα ακόμα και έτσι να ήταν το ίδιο γρήγορα (σχεδόν) μπορείς να αλλάξεις και με συμπλέκτη. Edited September 30, 2005 by Kosmo17 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VasP Posted September 30, 2005 Report Share Posted September 30, 2005 Αληθεια,θα δοκιμαζατε ποτε να βαλετε εναν πιο σκληρο δισκο aftermarket με σκοπο την ανθεκτικοτητα και εις βαρος της μαλακοτητας του πενταλ?Εχει δοκιμασει κανεις ποσα παραπανω χιλιομετρα μπορουν να σε βγαλουν αυτοι οι συμπλεκτες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polakias Posted September 30, 2005 Author Report Share Posted September 30, 2005 Αληθεια,θα δοκιμαζατε ποτε να βαλετε εναν πιο σκληρο δισκο aftermarket με σκοπο την ανθεκτικοτητα και εις βαρος της μαλακοτητας του πενταλ?Εχει δοκιμασει κανεις ποσα παραπανω χιλιομετρα μπορουν να σε βγαλουν αυτοι οι συμπλεκτες? ← Τελικά ο δίσκος δε τη γλίτωσε! Θέλει άλλαγμα και αυτός! Πακέτο δηλαδή! Τελικά θα βάλω Sachs Perfomance! Πιστεύω η καλύτερη επιλογή! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doumasj Posted October 6, 2005 Report Share Posted October 6, 2005 και γω άλλαξα δίσκο πλατώ και ρουλεμάν δίσκου γιατί και δεν έμπαιναν καλά οι ταχύτητες αλλά και άκουγα έναν περίεργο θόρυβο όταν πάταγα τον συμπλέκτη...οπότε τώρα όλα κομπλέ και ο συμπλέκτης μαλάκωσε πάραααααααααααααααααααααααααααααα πολύ............. Με 210 ευρώ τώρα όαλ κομπλέ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polakias Posted October 6, 2005 Author Report Share Posted October 6, 2005 Παίδες! Σήμερα πήρα το αμάξι από το συνεργείο που το είχα αφήσει για αλλαγή δίσκου και πλατό! Λοιπόν, όλα οκ τώρα, ούτε πατινάρισμα ούτε τίποτα, ο συμπλέκτης έγινε πολύ μαλακός και κάτι άλλο που παρατήρησα: Το έκανα βόλτα τουλάχιστον μία ώρα για να το δοκιμάσω και πρόσεξα ότι τώρα πια ο συμπλέκτης δε τρίζει, οπότε για αυτό το πρόβλημα που έχουν πολλά Polo φταίει ο δίσκος! Για αυτό προσέχετε μη σας μείνει ο δίσκος στο χέρι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted November 15, 2005 Report Share Posted November 15, 2005 Ποιας εταιρίας doumasj; Και πόσο σου κόστισε Polakia; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polakias Posted November 15, 2005 Author Report Share Posted November 15, 2005 Και πόσο σου κόστισε Polakia; 280euro μαζί με εργατικά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted November 15, 2005 Report Share Posted November 15, 2005 πολλα ρε πολακιας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted November 16, 2005 Report Share Posted November 16, 2005 πολλα ρε πολακιαςΚαι που να δεις τι ζητάει η vw για το αυθεντικό set : 450¤ α ρε κλέφτες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polakias Posted November 16, 2005 Author Report Share Posted November 16, 2005 Και που να δεις τι ζητάει η vw για το αυθεντικό set : 450¤ α ρε κλέφτες Ναι αυτό θα έλεγα! Βασικά βγήκαν λίγα εμένα, πιο πολλά έκανε ο δίσκος της Sachs! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskobo Posted November 16, 2005 Report Share Posted November 16, 2005 Ποσο εχει ο δισκος & πλατο για golf 4? Αξιζει ενα set aftermarket? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polakias Posted November 16, 2005 Author Report Share Posted November 16, 2005 (edited) Ποσο εχει ο δισκος & πλατο για golf 4?Αξιζει ενα set aftermarket? Άμα θες Sachs έχει γύρω στα 200 euro! Και αξίζει ναι, πολύ καλύτεροι όλοι από τους Valeo!! Edited November 16, 2005 by Polakias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskobo Posted November 16, 2005 Report Share Posted November 16, 2005 thanks Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted November 28, 2005 Report Share Posted November 28, 2005 ¶μα θες Sachs έχει γύρω στα 200 euro! Και αξίζει ναι, πολύ καλύτεροι όλοι από τους Valeo!!200 υρώ όλο το σετ; Δηλαδή δίσκος πλατώ ρουλεμαν και κάτι άλλα παρελκόμενα που μου είπαν στην vw και δεν θυμάμαι τα περιλαμβάνει η τιμή polakia; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted November 28, 2005 Report Share Posted November 28, 2005 Όλα μαζί με εργασία υπολόγιζε 300¤ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polakias Posted November 28, 2005 Author Report Share Posted November 28, 2005 Μέσα στην Karenta την 500άρα δε τη γλιτώνεις! Εγώ πλήρωσα για ό,τι έχει σχέση με το δίσκο 200 euro! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
agismar Posted December 14, 2005 Report Share Posted December 14, 2005 Το δικό μου εχει 78.000χλμ το πρόβλημα το οποίο έχω διαπιστώσει είναι οτι ,σχεδόν σε όλες τις ταχύτητες κυριως στην 2η και 3η σε ένα φάσμα στοφών απο 1500 εως 3000 με σταθερό το γκάζι το αμάξι σκορτσάρει συνέχεια. Στο service μου έιπαν πως θέλει δίσκο πλατώ . Γνωρίζει κανείς εαν όντως αύτο ειναι απο δίσκο ή κάτι αλλο? Γιατί πατινάρισμα δεν έχω διαπιστώσει στο αυτοκίνητο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polakias Posted December 14, 2005 Author Report Share Posted December 14, 2005 (edited) Ναι! Δίσκος πλατό είναι! Σε λίγο θα στο κάνει σε όλες τις ταχύτητες (Βασικά στην πρώτη δεν σου είναι αισθητό) και αργότερα αυτό το σκορτσάρισμα που λες θα γίνει ένα μεγάλο και ωραίο πατινάρισμα! Αυτά! Edited December 14, 2005 by PoLaKiaS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
agismar Posted December 14, 2005 Report Share Posted December 14, 2005 Thanks για την βοήθεια. Ευτηχώς γιατι ειχα αρχήσει να ανισηχώ μήπως ειναι κατι αλλο ....μηχανικό. Απ' οτι είδα πιο πάνω προτεινετε sachs, η τίμη ισχύει 300? Για να υπολογίζω το κουστουμάκι!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 Κανένα τηλέφωνο για να ρωτήσω για sachs υπάρχει; Ποιός είναι αντιπρόσωπος; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
agismar Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 Ψάχνοντας βρήκα αυτή την διεύθυνση: www.tpauto.gr Όσο για τον αντιπρόσωπο δεν βρήκα κάτι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kajo Posted July 3, 2006 Report Share Posted July 3, 2006 εγω σημερα εβαλα sachs 290 euro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ZaxosPolo Posted July 3, 2006 Report Share Posted July 3, 2006 επειδη δεν είδα να το αναφέρει κανένας για να καταλάβετε αν ο δίσκος σας πατιναρει ειστε σταματημένοι τραβάτε το χειροφρενο καλα, βάζετε 4η ταχύτητα και πάτε να ξεκινησετε, αν μολισ αφήσετε τον συμπλεκτη σβήσει ειστε εντάξει, αλλιως εχετε προβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kathgti Posted July 6, 2006 Report Share Posted July 6, 2006 Εβαλα πριν 3 χρόνια δίσκο-πλατω στον Ρώρρη 500 ευρω, δεν ξέρω αν αυτή η τιμή ισχύει σήμερα αλλά μπορώ να ρωτήσω να μου πούνε.......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ZaxosPolo Posted July 6, 2006 Report Share Posted July 6, 2006 εγω άλαξα δίσκο-πλατω έβαλα LUK 290mm αν θυμαμαι καλα με 210€ πριν απο 2μήνες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...