cherouvim13 Posted December 25, 2009 Report Share Posted December 25, 2009 Θα ήθελα την γνώμη σας πανω στο παρακάτω πρόβλημα που μου εμφάνισε το Golf V Τsi Gt Sport 1.4 μου ανήμερα της γιορτής μου.Το έχω 7 μήνες. Πάρκαρα το αμάξι και έβαλα alarm και το κλείδωσα.Όταν πήγα να το ξεκινήσω είχαν κολλήσει τα alarm στο ταμπλό και ο κινήτηρας ακόυγονταν σαν να ήταν 3000 κυβικά.Μετά από λίγο τα φλάς έξω σβήσανε και λειτουργούσαν κανονικά αλλά όχι του ταμπλό και ο κινητήρας ακούγεται ακόμα.Μετά το έσβησα και όταν το άνοιξα μετά 3 ώρες τα φλάς στο ταμπλό λειτουργούσαν κανονικά αλλά ο ήχος του κινητήρα είναι πολύ δυνατός ακόμα Έχει συμβεί σε κάποιον? τι νομίζετε ότι είναι? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και χρόνια μας πολλά και καλά Μανώλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted December 26, 2009 Report Share Posted December 26, 2009 Θα ήθελα την γνώμη σας πανω στο παρακάτω πρόβλημα που μου εμφάνισε το Golf V Τsi Gt Sport 1.4 μου ανήμερα της γιορτής μου.Το έχω 7 μήνες. Πάρκαρα το αμάξι και έβαλα alarm και το κλείδωσα.Όταν πήγα να το ξεκινήσω είχαν κολλήσει τα alarm στο ταμπλό και ο κινήτηρας ακόυγονταν σαν να ήταν 3000 κυβικά.Μετά από λίγο τα φλάς έξω σβήσανε και λειτουργούσαν κανονικά αλλά όχι του ταμπλό και ο κινητήρας ακούγεται ακόμα.Μετά το έσβησα και όταν το άνοιξα μετά 3 ώρες τα φλάς στο ταμπλό λειτουργούσαν κανονικά αλλά ο ήχος του κινητήρα είναι πολύ δυνατός ακόμα Έχει συμβεί σε κάποιον? τι νομίζετε ότι είναι? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και χρόνια μας πολλά και καλά Μανώλης Εμένα μου ακούγετε πολύ καλό αυτό 3000 κυβικά τo Golf Χρόνια Πολλά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cherouvim13 Posted December 26, 2009 Author Report Share Posted December 26, 2009 Kαλά θα ήταν νίκο αλλά άμα το ακούσεις στην πράξη πονάει το φυλοκάρδι σου.Είναι άρρωστος ήχος,προβληματικός και θα το πάω για service χριστουγεννιάτικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted December 26, 2009 Report Share Posted December 26, 2009 Kαλά θα ήταν νίκο αλλά άμα το ακούσεις στην πράξη πονάει το φυλοκάρδι σου.Είναι άρρωστος ήχος,προβληματικός και θα το πάω για service χριστουγεννιάτικα Σε πόσες στροφές δουλεύει ο κινητήρας, μήπως εχει κατι η εξάτμιση για δες από κάτω. Απο που προέρχεται ο θόρυβος δεν μπορείς να καταλάβεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cherouvim13 Posted December 26, 2009 Author Report Share Posted December 26, 2009 Είναι καθαρά θέμα μηχανής η οποία καταρχάς τρέμει ολόκληρη ,πράγμα που δεν είχε ξανασυμβεί.Δεν είναι εξάτμιση..Το σκηνικό συνέβει χθες όταν πήγα να το ξεκινήσω και είχαν κολλήσει τα φλας στο ταμπλό και ο ήχος ακούγονταν πολύ δυνατά μέσα στην καμπίνα που ήταν κάτι πρωτοφανες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted December 26, 2009 Report Share Posted December 26, 2009 Περιεργα πραγματα.Απεφυγε οσο γινεται τις μετακινησεις και με την πρωτη ευκαιρια πηγαινε αντιπροσωπεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted December 26, 2009 Report Share Posted December 26, 2009 Είναι καθαρά θέμα μηχανής η οποία καταρχάς τρέμει ολόκληρη ,πράγμα που δεν είχε ξανασυμβεί.Δεν είναι εξάτμιση..Το σκηνικό συνέβει χθες όταν πήγα να το ξεκινήσω και είχαν κολλήσει τα φλας στο ταμπλό και ο ήχος ακούγονταν πολύ δυνατά μέσα στην καμπίνα που ήταν κάτι πρωτοφανες. Αν η μηχανή τρέμει σημαίνει ή κακή καύση ή δεν υπάρχει ανάφλεξη σε κάποιον από τους κυλίνδρους. Αυτό όμως που μου κάνει εντύπωση είναι ότι δεν εχεις αναμμένο το λαμπάκι του κινητήρα στο πινάκα οργάνων!!! Αν πας σε συνεργείο ενημέρωσε μας τι πρόβλημα έχει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cherouvim13 Posted December 30, 2009 Author Report Share Posted December 30, 2009 Πηγα στην αντιπροσωπεία για πρώτη φορά λοιπόν και ιδού τα αποτελέσματα Α.Είμαι πολύ ικανοποιημένος από τον σύμβουλο service ¨Αρης (επίθετο δεν λέω μην νομίζετε ότι κάνω διαφήμιση) της Καrεnta. B.Στην αρχή μου είπαν κάτι κουλό : πρέπει λέει να έχει το αμάξι πρόβλημα για να το δούνε (όταν το πήγα είχε ξεπεραστεί το πρόβλημα).Ο ¶ρης του έβαλε διαγνωστικό και το παληκάρι βρήκε το πρόβλημα που τελικά ήτανε το κουμπί του alarm και για αυτό είχαν κολλήσει τα flashακια.Η μηχανή λέει δεν έχει τίποτα Γ.Βρήκανε ότι το αμάξι μου είχε <<πιεί>> μισό μπουκάλι λάδια.Είναι golf V 1.4 gt sport με 7300 km μέχρι τώρα.Είναι λογικό ρε παιδιά να έχει κάψει τόσο λάδι δεδομένου ότι οδηγώ πολύ ήρεμα μέχρι 3000 στροφές το πολύ κάθε ταχύτητα?Μου είπανε αλλαγή λαδιών στα 15.000 km και το μόνο που θα κάνω τώρα είναι συμπλήρωση λαδιών με κόστος 25 ευρώ. Πώς σας φαίνετε η τιμή? Δ.Να ξαναπώ τα συγχαρητήρια μου στον ¨Αρη για την σωστή κατάρτιση του και τον επαγγελματισμό του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted December 30, 2009 Report Share Posted December 30, 2009 Πηγα στην αντιπροσωπεία για πρώτη φορά λοιπόν και ιδού τα αποτελέσματα Α.Είμαι πολύ ικανοποιημένος από τον σύμβουλο service ¨Αρης (επίθετο δεν λέω μην νομίζετε ότι κάνω διαφήμιση) της Καrεnta. B.Στην αρχή μου είπαν κάτι κουλό : πρέπει λέει να έχει το αμάξι πρόβλημα για να το δούνε (όταν το πήγα είχε ξεπεραστεί το πρόβλημα).Ο ¶ρης του έβαλε διαγνωστικό και το παληκάρι βρήκε το πρόβλημα που τελικά ήτανε το κουμπί του alarm και για αυτό είχαν κολλήσει τα flashακια.Η μηχανή λέει δεν έχει τίποτα Γ.Βρήκανε ότι το αμάξι μου είχε <<πιεί>> μισό μπουκάλι λάδια.Είναι golf V 1.4 gt sport με 7300 km μέχρι τώρα.Είναι λογικό ρε παιδιά να έχει κάψει τόσο λάδι δεδομένου ότι οδηγώ πολύ ήρεμα μέχρι 3000 στροφές το πολύ κάθε ταχύτητα?Μου είπανε αλλαγή λαδιών στα 15.000 km και το μόνο που θα κάνω τώρα είναι συμπλήρωση λαδιών με κόστος 25 ευρώ. Πώς σας φαίνετε η τιμή? Δ.Να ξαναπώ τα συγχαρητήρια μου στον ¨Αρη για την σωστή κατάρτιση του και τον επαγγελματισμό του. Δεν ειναι πολυ μεγαλη καταναλωση αν σκεφτεις οτι μιλαμε για τα πρωτα χιλιομετρα του αυτοκινητου. Απο εδω και περα δεν πρεπει να ξαναδεις τετοια καταναλωση. Ενα μπουκαλι λαδι castrol edge 5-30 ή mobil esp formula 5-30 κανει 12.50 Ευρω www.g-market.gr Τουλαχιστον το υπολοιπο μπουκαλι στο εδωσαν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted December 30, 2009 Report Share Posted December 30, 2009 Πηγα στην αντιπροσωπεία για πρώτη φορά λοιπόν και ιδού τα αποτελέσματα Α.Είμαι πολύ ικανοποιημένος από τον σύμβουλο service ¨Αρης (επίθετο δεν λέω μην νομίζετε ότι κάνω διαφήμιση) της Καrεnta. B.Στην αρχή μου είπαν κάτι κουλό : πρέπει λέει να έχει το αμάξι πρόβλημα για να το δούνε (όταν το πήγα είχε ξεπεραστεί το πρόβλημα).Ο ¶ρης του έβαλε διαγνωστικό και το παληκάρι βρήκε το πρόβλημα που τελικά ήτανε το κουμπί του alarm και για αυτό είχαν κολλήσει τα flashακια.Η μηχανή λέει δεν έχει τίποτα Γ.Βρήκανε ότι το αμάξι μου είχε <<πιεί>> μισό μπουκάλι λάδια.Είναι golf V 1.4 gt sport με 7300 km μέχρι τώρα.Είναι λογικό ρε παιδιά να έχει κάψει τόσο λάδι δεδομένου ότι οδηγώ πολύ ήρεμα μέχρι 3000 στροφές το πολύ κάθε ταχύτητα?Μου είπανε αλλαγή λαδιών στα 15.000 km και το μόνο που θα κάνω τώρα είναι συμπλήρωση λαδιών με κόστος 25 ευρώ. Πώς σας φαίνετε η τιμή? Δ.Να ξαναπώ τα συγχαρητήρια μου στον ¨Αρη για την σωστή κατάρτιση του και τον επαγγελματισμό του. Συνεχισε να οδηγεις ετσι και σου το υπογραφω οτι θα συνεχισει να σου πινει λαδι σαν τρελο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pm140 Posted December 31, 2009 Report Share Posted December 31, 2009 Πηγα στην αντιπροσωπεία για πρώτη φορά λοιπόν και ιδού τα αποτελέσματα Α.Είμαι πολύ ικανοποιημένος από τον σύμβουλο service ¨Αρης (επίθετο δεν λέω μην νομίζετε ότι κάνω διαφήμιση) της Καrεnta. B.Στην αρχή μου είπαν κάτι κουλό : πρέπει λέει να έχει το αμάξι πρόβλημα για να το δούνε (όταν το πήγα είχε ξεπεραστεί το πρόβλημα).Ο ¶ρης του έβαλε διαγνωστικό και το παληκάρι βρήκε το πρόβλημα που τελικά ήτανε το κουμπί του alarm και για αυτό είχαν κολλήσει τα flashακια.Η μηχανή λέει δεν έχει τίποτα Γ.Βρήκανε ότι το αμάξι μου είχε <<πιεί>> μισό μπουκάλι λάδια.Είναι golf V 1.4 gt sport με 7300 km μέχρι τώρα.Είναι λογικό ρε παιδιά να έχει κάψει τόσο λάδι δεδομένου ότι οδηγώ πολύ ήρεμα μέχρι 3000 στροφές το πολύ κάθε ταχύτητα?Μου είπανε αλλαγή λαδιών στα 15.000 km και το μόνο που θα κάνω τώρα είναι συμπλήρωση λαδιών με κόστος 25 ευρώ. Πώς σας φαίνετε η τιμή? Δ.Να ξαναπώ τα συγχαρητήρια μου στον ¨Αρη για την σωστή κατάρτιση του και τον επαγγελματισμό του. Χρόνια Πολλά! Λοιπόν έχω και εγώ το Golf V 140HP και σε ότι αφορά τα λάδια έκανε ακριβώς το ίδιο και σε εμένα. Μετά ξανασυμπλήρωσα γύρω στα 12.000 και μετά ποτέ ξανά, έστρωσε η μηχανή. Τώρα έχω 42.000 όλα ΟΚ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted December 31, 2009 Report Share Posted December 31, 2009 Πηγα στην αντιπροσωπεία για πρώτη φορά λοιπόν και ιδού τα αποτελέσματα Α.Είμαι πολύ ικανοποιημένος από τον σύμβουλο service ¨Αρης (επίθετο δεν λέω μην νομίζετε ότι κάνω διαφήμιση) της Καrεnta. B.Στην αρχή μου είπαν κάτι κουλό : πρέπει λέει να έχει το αμάξι πρόβλημα για να το δούνε (όταν το πήγα είχε ξεπεραστεί το πρόβλημα).Ο ¶ρης του έβαλε διαγνωστικό και το παληκάρι βρήκε το πρόβλημα που τελικά ήτανε το κουμπί του alarm και για αυτό είχαν κολλήσει τα flashακια.Η μηχανή λέει δεν έχει τίποτα Γ.Βρήκανε ότι το αμάξι μου είχε <<πιεί>> μισό μπουκάλι λάδια.Είναι golf V 1.4 gt sport με 7300 km μέχρι τώρα.Είναι λογικό ρε παιδιά να έχει κάψει τόσο λάδι δεδομένου ότι οδηγώ πολύ ήρεμα μέχρι 3000 στροφές το πολύ κάθε ταχύτητα?Μου είπανε αλλαγή λαδιών στα 15.000 km και το μόνο που θα κάνω τώρα είναι συμπλήρωση λαδιών με κόστος 25 ευρώ. Πώς σας φαίνετε η τιμή? Δ.Να ξαναπώ τα συγχαρητήρια μου στον ¨Αρη για την σωστή κατάρτιση του και τον επαγγελματισμό του. Για να καταλάβω και εγώ η μηχανή έσκουζε "ο κινήτηρας ακόυγονταν σαν να ήταν 3000 κυβικά" και ρετάριζε "μηχανής η οποία καταρχάς τρέμει ολόκληρη" επειδή "ήτανε το κουμπί του alarm" τι να πω εσύ και ο Αρης "ο επαγγελματίας" ξέρετε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stig Posted January 1, 2010 Report Share Posted January 1, 2010 Χωρίς να ξέρω τον "¶ρη", απλά μην τρελαίνεσαι επειδή "βρήκε" ότι έφταιγε το κουμπί του αλάρμ. Ας μην υπήρχε το διαγνωστικό και τα λέγαμε. Αυτός ουσιαστικά σου μετέφερε τί έλεγε το διαγνωστικό. Μη θεοποιούμε έτσι απλά τους μηχανικούς. Μπορεί να είναι κορυφαίος ο φίλος απλά η συγκεκριμένη περίπτωση δε λέει τίποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted January 1, 2010 Report Share Posted January 1, 2010 Δεν ξέρω φίλε μου, με αυτά που μας λες λίγο δύσκολα να οφείλονται στο ότι έλειπε λάδι. Αν η ποσότητα ήταν μεγάλη θα άναβε το αντίστοιχο λαμπάκι για να συμπληρώσεις. Επίσης δεν κατάλαβα όταν το πήγες στην αντιπροσωπεία τα συμπτώματα του κινητήρα υπήρχαν ή όχι; Για τα αλαρμ ο.κ υπήρχε πρόβλημα προφανώς με το διακόπτη. Αλλά αυτά τα δύο δεν συνδέονται με κάποιο τρόπο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cherouvim13 Posted July 13, 2010 Author Report Share Posted July 13, 2010 Γειά σας και πάλι.Επαναφέρω το θέμα για ενημέρωση σας. Μου ξαναέβγαλε το πρόβλημα με τα αλαρμ αλλά με μια αλλαγή.Τώρα σβήσανε όλα τα φώτα του ταμπλό.Πήγα αντιπροσωπεία και κάνανε τις εξής αλλαγές που καλό θα είναι αν μπορείτε να τις κάνετε και εσείς καθώς είδα βελτίωση. Αναβάθμιση εγκεφάλου GATEWAY από 0062 σε 0112 και αναβάθμιση εγκεφάλου ψεκασμού από 2315 σε 6456. Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...