Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

PERIS1964

Members
  • Content Count

    710
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About PERIS1964

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Ηπείρου - Ιωαννιτών
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

5,907 profile views
  1. Παιδιά καλησπέρα. Μετά από μικροατύχημα στο golfaki χρειάζομαι ένα καλό φανοποιείο στην Κηφισιά. Δεν πήρε λαμαρίνα, μόνο ο μπροστινός προφυλακτήρας έχει ράγισμα και ξεκούμπωσε από το φτερό. Όποιος ξέρει κάποιο καλό φανοποιό ας το γράψει εδώ.
  2. Παιδιά παρήγγειλα από internet τα MOBIL 1 ESP FORMULA 5W30 VW 504/507 και αυτά που μου ήρθαν γράφουν πάνω στο μπουκάλι "SHC Synthese Technology" εκεί που άλλα μπουκάλια γράφουν "Fully Synthetic" με όλα τα άλλα ακριβώς ίδια. Ξέρει κανείς να μας πει τι διαφορές υπάρχουν ανάμεσα στα δύο;
  3. Παιδιά καλησπέρα. Μου άναψε στο ταμπλό το λαμπάκι του αερόσακου. Κάνω autoscan με vagcom και μου βγάζει το εξης: Address 15: Airbags Labels: 1K0-909-605.lbl Part No SW: 1K0 909 605 R HW: 1K0 909 605 R Component: 37 AIRBAG VW8 018 2200 Revision: 02018000 Serial number: 0038MD0869M5 Coding: 0013111 Shop #: WSC 00028 028 00001 1 Fault Found 01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200) 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON Τι σημαίνει για όποιον γνωρίζει: Επίσης τι πατάω για να σβήσω το σφάλμα μετά το autoscan:
  4. Αποψή μου είναι ότι πρέπει να χρησιμοποιήσεις οδική βοήθεια. Διαφορετικά θα δημιουργήσεις πρόβλημα στον καταλύτη από την άκαυστη βενζίνη του κιλύνδρου με το πρόβλημα στον πολλαπλασιαστή
  5. Μόνο αν το αυτοκίνητο έχει ηλεκρτόφρενο θέλει διαγνωστικό.
  6. Στο golf gti με τον ίδιο κινητήρα στο βιβλίο των σερβις λέει αλλαγή κάθε 180.000 χλμ. χωρίς όριο χρονικό. Στην αντιπροσωπεία αν ρωτήσεις θα σου πουν ότι καλά είναι να γίνεται αλλαγή στα 90.000 χλμ. ή έξι χρόνια. Το κόστος υλικά και εργασία είναι περίπου 450 ευρώ.
  7. Δεν τίθεται τέτοιο θέμα.Απλά αν είχε μπει σε παραγωγή θα σε ενημέρωναν ότι δεν μπορείς να αλλάξεις την παραγγελία σου.
  8. Το ξανακοίταξα σήμερα. Μάλλον το δικό σου είναι το σωστό. Το αλλάξανε σε ποιο προσγειωμένα επίπεδα για να μην τους πάρουν με τις πέτρες (ή μάλλον με τις πινακίδες). Όσο προσγειωμένο μπορεί να είναι να πληρώνεις για ένα δίλιτρο 660+270=930 ευρώ. Και του χρόνου η έκτακτη εισφορά θα γίνει τακτική και θα ενσωματωθεί στα τέλη όπως έγινε και πριν από δύο τρία χρόνια με την τότε έκτακτη εισφορά. Εις υγείαν των κορόιδων.
  9. Κι'όμως είναι 440 ευρώ. Υπολογίζεται με βάση το τεκμήριο του οχήματος όπως διαμορφώθηκε για το 2011 και ανέρχεται σε ποσοστό 5%. Το τεκμήριο είναι 4.000 ευρώ/έτος για αυτοκίνητα 1200 κ.εκ. και αυξάνεται κατά 600 ευρώ για κάθε 100 κ.εκ. για αυτοκίνητα έως 2.000 κ.εκ. Έτσι ένα αυτοκίνητο που είναι πάνω από 1929 κ.εκ. και έως 2.000 έχει τεκμήριο 4.000+8Χ600=8.800 και πληρώνει έκτακτη εισφορά 5%Χ8.800=440 ευρώ +660 τα τέλη σύνολο 1.100 ευρώ.
  10. Οι άνθρωποι είναι ανεγκέφαλοι, ανίκανοι και επικίνδυνοι. Προσδοκούν σε έσοδα από την αύξηση των τελών κυκλοφορίας και την έκτακτη εισφορά αλλά πιθανότερο θα πάρουν πινακίδες στο τέλος του χρόνου.
  11. Ανοίγω το συγκεκριμμένο θέμα ώστε όσοι έχουν αλλάξει την εργοστασιακή τους ανάρτηση με κάποια aftermarket να μας γράψουν τις εντυπώσεις τους και κάτα πόσο είναι ευχαριστημένοι μετά από μια σχετική περίοδο χρήσης. Καλό είναι όποιος μας γράψει τις εντυπώσεις του να αναφέρει: 1) Ποιο μοντέλλο golf έχει και τί ανάρτηση είχε κατά την αγορά το αυτοκίνητο (απλή ή σπορ) 2) Τι άλλαξε στην ανάρτησή του (αλλαγή αμορτισέρ μόνο , ελατήρια μόνο , αμορτισέρ και ελατήρια, coilover) ποια η μάρκα της και αν χαμήλωσε και πόσο το εργοστασιακό ύψος του αυτοκινήτου του. 3) Ποιες οι εντυπώσεις του μετά από μια σημαντική περίοδο χρήσης (π.χ 5.000χλμ. τουλάχιστον) όσον αφορά την αίσθηση που δίνει στον οδηγό, το κράτημα και την προσφερόμενη άνεση τόσο στο εθνικό δίκτυο όσο και μέσα στην πόλη σε σύγκριση πάντα με την εργοστασιακή του ανάρτηση για να έχουμε και οι υπόλοιποι ένα μέτρο σύγκρισης καθώς και οτιδήποτε θεωρεί σημαντικό σχετικά με τη λειτουργία της (πιθανοί θόρυβοι της ίδιας της ανάρτησης ή αύξηση τριγμών στο αυτοκίνητο κ.λ.π) 4) Αν κάτι δεν του αρέσει στη νέα του ανάρτηση και μπορούσε να το βελτιώσει τι θα ήταν (π.χ. θα την ήθελε ποιο σφικτή ή ίσως ποιο άνετη, περισσότερο ή λιγότερο χαμηλωμένη, κ.ο.κ) 5) Τέλος πόσο του στοίχισε και αν θα ξαναέβαζε την ίδια τώρα που έχει προσωπικη εμπειρία από την ανάρτηση που επέλεξε να τοποθετήσει στο αυτοκίνητο.
  12. PERIS1964

    Golf 5 Ή Golf 6

    Εγώ θα ήθελα να θέσω και ένα προβληματισμό ερώτημα. Γιατί κάποιος που αγόρασε πριν λίγο διάστημα ένα golf 6 να θέλει να το πουλήσει με 7.000 χλμ. Μετάνοιωσε για την επιλογή του, προέκυψε κάτι και χρειάζεται άμεσα χρήματα ή κάτι τρέχει με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο; Αν πάλι είσαι σίγουρος ότι το 6άρι είναι από χέρι και εμπιστεύεσαι τον πωλητή, τότε και μόνο γι'αυτό το λόγο παίρνεις το 6άρι.
  13. Μήπως πέρασες στην κάρτα όλο το φάκελλο; Στην κάρτα πρέπει να έχεις ένα αρχείο με όνομα NWDTCali.exe και ένα φάκελλο με όνομα AutoUpdate και ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ. Όταν πατάς το κουμπί NAVI τρέχει αυτόματα το exe και στην οθόνη που σου εμφανίζει έχει την επιλογή update. Όταν ολοκληρωθεί η εγκατάσταση σου βγάζει ένα πλαίσιο με ένα μύνημα. Πατάς το Ο.Κ στην πάνω δεξιά γωνία και στη συνέχεια κλείνεις το μηχάνημα και αντικαθιστάς την κάρτα με αυτή που έχεις το πρόγραμμα πλοήγησης. Αν όλα πήγαν καλά έχεις λύσει το πρόβλημά σου. Προσπάθησέ το πάλι όπως σου είπα και πες μας.
  14. Αν δεν θέλεις να αγοράσεις μία, κάνε format μια παλαιά.
×
×
  • Create New...