Jump to content
billakos22

Η Προκληση

Recommended Posts

Βασικα καλησπερα σε ολο το club και καλη χρονια...

Ειμαι λατρης της φιρμας και γενικα του group VAG. Εχω ενα ''καημενο'' skoda felicia 99' και εχω μια προκληση να θεσω στον εαυτο μου. Θελω να τοποθετησω το 2.0l μοτερ απο το golf III gti με κωδικο ABF.Ειναι προκληση γιατι πρεπει να τεριαξω ενα σωρο πραγματα.Τα ηλεκτρικα του θα με παιδεψουν λογικα.Θελω να μου πειτε τη γνωμη σας για αυτη τη μετατροπη.Δεν θελω να αλλαξω αυτοκινητο αν και πρεπει γιατι ειναι θεμα τρελας..Ευχαριστω!!!!

Link to comment
Share on other sites

Βασικα καλησπερα σε ολο το club και καλη χρονια...

Ειμαι λατρης της φιρμας και γενικα του group VAG. Εχω ενα ''καημενο'' skoda felicia 99' και εχω μια προκληση να θεσω στον εαυτο μου. Θελω να τοποθετησω το 2.0l μοτερ απο το golf III gti με κωδικο ABF.Ειναι προκληση γιατι πρεπει να τεριαξω ενα σωρο πραγματα.Τα ηλεκτρικα του θα με παιδεψουν λογικα.Θελω να μου πειτε τη γνωμη σας για αυτη τη μετατροπη.Δεν θελω να αλλαξω αυτοκινητο αν και πρεπει γιατι ειναι θεμα τρελας..Ευχαριστω!!!!

Μην το κανεις.

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6

απλα μην το κανεις !

το αμαξι σου δεν κανει για τοσο δυνατο μοτερ!

θα εχεις ενα καρο προβληματα μετα!

Link to comment
Share on other sites

Απο θεμα κοστους δεν το φοβαμαι γιατι θα το κανω μονος μου καθως ειμαι μηχανικος. Εχω δει σε αυτο το αμαξι 1.8 20v turbo, vr6. το αμαξι θα λυθει και θα δεθει με ρολ μπαρ υποπλαισια στο πατομα κλπ. το κοστος του μοτερ δεν ειναι ιδιετερα ακριβο σε σχεση με αλλα που ειχα στο μυαλο μου.Για θεμα πλαισου δεν το φοβαμαι(αν δεθει). Μη ξεχνατε οτι το συγκεκριμενο αμαξι ετρεχε σαν κιτ καρ στο παγκοσμιο....καποτε...

και θα εχει πλακα ενα felicia να πηγαινει διπλα σε golfakia και αλλα αυτοκινητα...

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6

.....απλα να ξερεις (μαλον το ξερεις μιας και εισαι μηχανικος ) οτι δεν εχει ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ σχεση το kit car με το δικο σου!

ουτε σε αναρτηση (εκτος απο αμορτισερ κτλ κτλ εχουν και αλλη γεωμετρια ειναι ποιο φαρδια) ουτε σε πλαισιο

και σε YUGO εχουν βαλει μοτερ απο lancia! ιντεγγραλε @ τι παει να πει αυτο....

και σε σκαραβαιο εχουν βαλει V8 και σε παλαιο MINI COOPER 20vt...κτλ κτλ κτλ

το αμαξι σου χωρις να θελω να σε προσβαλω....δεν εχει ουτε γεωμετρια ουτε πλαισιο.....! θα ειναι μονο για ευθειες!

οτι και να κανεις...ναι μεν το βελτιωνεις...αλλα θα βρεθει ενα 106 ας πουμε η ενα Golf III με αναρτηση και θα σε περασει

"αερα" σε μια διαδρομη με στροφες ....,ασε που με τοσες πατεντες που θα εχεις κανει ......δεν θα ειναι και οτι ποιο

αξιοπιστο σε θεμα βλαβων........

η γνωμη μου ειναι......αν εχεις φαει κολημα με το αμαξι... ....κανε ενα καλο βαψιμο ενα καλο service στη μηχανη

βαλτου ζαντικο, φτιαξε και ενα γ@ματο σαλονι μεσα να ειναι κουκλα! να το εχεις σε κατασταση "βιτρινας"

να το βλεπεις εσυ πρωτα να γουσταρεις! και να χαζευει ο κοσμος!

οπως ειπα και πριν αν θελεις την γνωμη μου δεν κανει για φτιαξιμο....

τωρα απο την αλλη γουστα ειναι αυτα! ! ! αν γουσταρεις να το κανεις...κανε το!

φιλικα παντα

Κωστας

Link to comment
Share on other sites

κωστα κι εσυ εχεις εξακυλινδρο μοτερ σε ενα σασι που ναι μεν ειναι ραμμενο αλλα δεν παυει να ειναι golf 2...το felicia αν δεν με απατα η μνημη μου εβγαινε και με τον 1.9 tdi του vag ενα αρκετα βαρυ μοτερ και σιγουρα ροπατο δεν βλεπω τον λογο να μην το κανει με τα αναλογα δεσιματα φυσικα...απο γεωμετρια δεν γνωριζω τι γινεται με το συγκεκριμενο αμαξι αλλα δεν νομιζω να διαφερει πολυ απο τα υπολοιπα vag....φιλε μου για μενα καν'το εδω εχουμε δει του κοσμου τις μοντιφες λες να πειραξει οτι ενα felicia θα φοραει 2λιτρο abf???

Link to comment
Share on other sites

Απο θεμα γεωμετριας οντως δεν ειναι και οτι καλυτερο. θα προσπαθησω να βαλω γεφυρα και ψαλιδια απο γκολφ για να πατησει και το μοτερ αλλωστε...δεν ειμαι μαγος αλλα θα προσπαθησω με βοηθεια ανθρωπων που εχουν φτιαξει διαφορα αγωνιστικα και συνεχιζουν ακομα...ειδη το αμαξι εχει ηχοσυστημα (που μαλλον θα βγει αν μπει το μοτερ) και 16αρες ζαντες..υπαρχουν coil over kits που εχουν αρκετα καλα χαρκτιριστικα.αν ηταν το προβλημα μου μονο η γεωμετρια θα ημουν χαρουμενος.....η γεωμετρια ρυθμιζεται με διαφορους τροπους...καμπερ μπορεις να ρυθμισεις απο τα τοπ μαουντ οπου και να μην υπαρχουν τα φτιαχνω στο τορνο καστερ μπορεις να ρυθμησεις απο τη γεφυρα με παρακεντρες βιδες ετσι ωστε να κουνιεται το ψαλιδι μπρος πισω...οι αποστατες βοηθανε στην αυξηση του μετατροχιου αν και ειναι ιδιο με ενα Ιβιζα...ο πισω αξονας μπορει να αντικατασταθει με ενα του κοραντο οπως εχω δει επανηλημενα στο εξωτερικο....τα φρενα μπροστα παλι φτιαχνονται ητε με τετραπιστονη λυση ητε κοραντο η καποιο αλλο 280 χλ δισκο που μπορει να ταιριαζει...ολα ειναι δυνατα αρκει να εχεις ορεξη μερακι και λαλα διαθεσιμα....και οσο για το γκολφ 2 δεν θυμαμαι να το εβγαζε vr6 αν κανω λαθος διωρθωστε με...και ομως ειναι καλο και αξιοπιστο υπο προυποθεσεις...

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζω και κοντεύω να τρελαθώ, πάρε ενα καινούργιο να βρεις την ησυχία σου, τι να σου πω δεν ξέρω.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια συγνωμη αν προκαλω αναστατωση αλλα το ενδεχομενο αλλου αυτοκινητου το αποκλεισαμε (αν και πρεπει οπως ειπα) απλα ειναι μια ''τρελα'' που θελω να κανω πραξη...σεβομαι οτι μου λετε και το σκευτομαι...αν εχετε κατι χειροπιαστο να συζητησουμε και οχι δεν κανει το αμαξι γιατι αυτο το ξερω ηδη...αλλα ο ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ καταφερε να κανει πολλα και μπορει ακομα περισοτερα...ευχαριστω και παλι... new_iloveyou.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6

κωστα κι εσυ εχεις εξακυλινδρο μοτερ σε ενα σασι που ναι μεν ειναι ραμμενο αλλα δεν παυει να ειναι golf 2...το felicia αν δεν με απατα η μνημη μου εβγαινε και με τον 1.9 tdi του vag ενα αρκετα βαρυ μοτερ και σιγουρα ροπατο δεν βλεπω τον λογο να μην το κανει με τα αναλογα δεσιματα φυσικα...απο γεωμετρια δεν γνωριζω τι γινεται με το συγκεκριμενο αμαξι αλλα δεν νομιζω να διαφερει πολυ απο τα υπολοιπα vag....φιλε μου για μενα καν'το εδω εχουμε δει του κοσμου τις μοντιφες λες να πειραξει οτι ενα felicia θα φοραει 2λιτρο abf???

Μηχαλη! το 2ρι απο μαμα εβγαινε με 210ps μοτερ! .....και επισης ολα τα αμαξια δεν ειναι ιδια! καποια εχουν καποιες

"προδιαγραφες" για κατι περισσοτερο...και καποια δεν τις εχουν.......δεν νομιζω οτι υπαρχει καμια σχεση αναμεσα σε Felicia και Golf II

οσο αναφορα την γεωμετρια (δεν ειναι μονο οι μοιρες καρμπερ κτλ κτλ ειναι και οι διαστασεις του αυτοκινητου το πως εχει "δεσει" το ολο θεμα....

και τα civic ειχαν 2πλα ψαλιδια μπρως-πισω..1000 φορες καλυτερη αναρτηση απο απλα ψαλιδια και αξονα πισω που ειχαν τα vw αλλα απο κρατημα ηταν μαπα τα civic ) και το γενικο "δεσιμο" του αυτοκινητου πιστεψε με οι διαφορες αναμεσα σε Golf II και Felicia εινια...το χαος!

new_iloveyou.gif

φιλε...αφου το εχεις παρει αποφαση........

καλη δυναμη σου ευχομαι! και καλες μοντιφες! ! !

Link to comment
Share on other sites

Μηχαλη! το 2ρι απο μαμα εβγαινε με 210ps μοτερ! .....και επισης ολα τα αμαξια δεν ειναι ιδια! καποια εχουν καποιες

"προδιαγραφες" για κατι περισσοτερο...και καποια δεν τις εχουν.......δεν νομιζω οτι υπαρχει καμια σχεση αναμεσα σε Felicia και Golf II

οσο αναφορα την γεωμετρια (δεν ειναι μονο οι μοιρες καρμπερ κτλ κτλ ειναι και οι διαστασεις του αυτοκινητου το πως εχει "δεσει" το ολο θεμα....

και τα civic ειχαν 2πλα ψαλιδια μπρως-πισω..1000 φορες καλυτερη αναρτηση απο απλα ψαλιδια και αξονα πισω που ειχαν τα vw αλλα απο κρατημα ηταν μαπα τα civic ) και το γενικο "δεσιμο" του αυτοκινητου πιστεψε με οι διαφορες αναμεσα σε Golf II και Felicia εινια...το χαος!

new_iloveyou.gif

φιλε...αφου το εχεις παρει αποφαση........

καλη δυναμη σου ευχομαι! και καλες μοντιφες! ! !

Κωστα το ξερω οτι ειναι μεγαλες οι διαφορες μεταξυ τους αλλα επισης ειναι τεραστια και η διαφορα του να βαλεις ενα μοτερ 2.800 κυβικων σε ενα αμαξι οπου οπως ειπες και εσυ εβγαινε με 210 αλογα απο 2.000 κυβικα (υποθετω) οποτε ο φιλος παει να κανει το κατι παραπανω οπως εκανες κι εσυ με το δικο σου το αμαξι... new_sugkrotima.gif

σιγουρα το κοστος για μια τετοια κινηση ειναι τεραστιο ισως και απαγορευτικο για μια τετοιου ειδους μοντιφα για να κανεις ενα ολοκληρωμενο αυτοκινουτο και σιγουρα με καποια δοση ασφαλειας...και μην ξεχνας οτι η τρελα δεν εχει ορια μιας και το golf 4 του dahlback ουτε για 900+ αλογα φτιαχτηκε απο την μαμα εταιρεια ουτε με τον 20v 2.200 του rs2 ουτε με την τετρακινηση που διαθετει το αμαξι αλλα ο τυπος εφτιαξε το ακατορθωτο...με αυτη τη λογικη και μονο το λεω οτι ναι μπορει ενα felicia να αντεξει το "βαρος" ενος διλιτρου ατμοσφαιρικου!!! sillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

Κωστα το ξερω οτι ειναι μεγαλες οι διαφορες μεταξυ τους αλλα επισης ειναι τεραστια και η διαφορα του να βαλεις ενα μοτερ 2.800 κυβικων σε ενα αμαξι οπου οπως ειπες και εσυ εβγαινε με 210 αλογα απο 2.000 κυβικα (υποθετω) οποτε ο φιλος παει να κανει το κατι παραπανω οπως εκανες κι εσυ με το δικο σου το αμαξι... new_sugkrotima.gif

σιγουρα το κοστος για μια τετοια κινηση ειναι τεραστιο ισως και απαγορευτικο για μια τετοιου ειδους μοντιφα για να κανεις ενα ολοκληρωμενο αυτοκινουτο και σιγουρα με καποια δοση ασφαλειας...και μην ξεχνας οτι η τρελα δεν εχει ορια μιας και το golf 4 του dahlback ουτε για 900+ αλογα φτιαχτηκε απο την μαμα εταιρεια ουτε με τον 20v 2.200 του rs2 ουτε με την τετρακινηση που διαθετει το αμαξι αλλα ο τυπος εφτιαξε το ακατορθωτο...με αυτη τη λογικη και μονο το λεω οτι ναι μπορει ενα felicia να αντεξει το "βαρος" ενος διλιτρου ατμοσφαιρικου!!! sillyhorse1rb5.gif

Στο μαγαζι που δουλευω ειχαμε φτιαξει ενα Golf 3 5θυρο με μοτερ VR6 και 650+ τουρμπατα αλογα...αντεχει?

Επισης ο 0-400 εφτιαξε ralye με 700 αλογα....δεν στριβει αλλα απο γαζωμα καλα παει....

Ανεφερα αυτες τις ιπποδυναμεις και τα συγκεκριμενα αυτοκινητα γιατι η βελτιωση που τους εγινε ηταν τουλαχιστον 600%....εγω παω για μια βελτιωση της ταξης 150-200% δεμενενο

Τα προαναφεθεντα αυτοκινητα δεν ειχαν και το τρελο δεσιμο και ακομα ειναι οκ....

Ξανα λεω οτι το αμαξι δεν αξιζει...αλλα μπροστα στη γλυκα της προκλησης δεν βαζω κατι αλλο....εξαλου αν δεν δοκιμασεις δεν ξερεις αν αντεχει.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6

παμε! παμε! παμε! με πεισατε! sillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gif

φιλε εχεις βρει σε ιντερνετ απο αλλους απου εχουν κανει την μετατροπη......στοιχεια ? ?

η πας στα "τυφλα" ? ? ?

Link to comment
Share on other sites

παμε! παμε! παμε! με πεισατε! sillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gif

φιλε εχεις βρει σε ιντερνετ απο αλλους απου εχουν κανει την μετατροπη......στοιχεια ? ?

η πας στα "τυφλα" ? ? ?

Το ηξερα οτι θα σε επιθα...χαχαχαχα πολυ ζαλαδα ε?

εκτος απο ενα βιντεακι στο youtube οπου εχουν βαλει μοτερ απο 1.8 turbo 20v δεν καταφερα να δω το πως φτιαχτηκε αλλα καταφερα να δω οτι φτιαξανε βασεις...

Επισης σκεφτομαι να προσαρμωσω τις ποτηροβασεις του γκολφ στη δικη μου γεφυρα αλλα θα προσπαθεισω να το κανω οσο ποιο "μαμα" γινεται, δηλαδη να βαλω γεφυρα γκολφ με τα ψαλιδια ημιαξονια κλπ....η μπροστα γεφυρα τοποθετειται σχετικα ευκολα πανω στα ραμφη....δεν ξερω αν θα χρειαστει αποστατης λογω αλφαδιασματος στο μοτερ...αυτο θα το ψαξω....επισης σκευτικα να χρισημοποιησω τη βαση του γκολφ 1 στο σασμαν οπου ειναι κρεμαστο...εχεται να μου προτηνεται κατι?δεν ξερω πως να αναιβασω φοτο....

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6

χαχαχαχαχα ζαλαδα! αστα! να δεις οταν ψαχνομουν πως να βαλω το Vr6 ειχα λιωσει στο internet! εβλεπα σε περιοδικα

σε φορουμς ενα καρο Golf II με VR6 μοτερ και δεν εβρησκα How to! αφου εδω Ελλαδα κανεις δεν την ειχε κανει την μετατροπη

εψαξα μονος μου το πως και τι που θα μπει και η τελευταια βιδα! και πηγα στον μηχανικο μου και του ειπα το "πως" και εκανα

την μετατροπη....

στο θεμα! ! τωρα!

ολα σου τα προβλημτα θα λυθουν αν μπαινει η γεφυρα αποο Golf III .....ψαξε, μετρησε....αν μπει αυτη!

εισαι κομπλε! ! ! βαζεις το μοτερ μεσα ευκολα ! ! οπως και σε ενα Golf δλδ

να σε ρωτησω! το αμαξι σου .....σε ποιο "πατωμα" τις "μαμα" vw ειναι? ? ? δλδ

με το ιδιο "σασι" ποια αλλα μοντελα εβγαζε τοτε? ? ?

Edited by Κωστας VR6
Link to comment
Share on other sites

Παιδια συγνωμη αν προκαλω αναστατωση αλλα το ενδεχομενο αλλου αυτοκινητου το αποκλεισαμε (αν και πρεπει οπως ειπα) απλα ειναι μια ''τρελα'' που θελω να κανω πραξη...σεβομαι οτι μου λετε και το σκευτομαι...αν εχετε κατι χειροπιαστο να συζητησουμε και οχι δεν κανει το αμαξι γιατι αυτο το ξερω ηδη...αλλα ο ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ καταφερε να κανει πολλα και μπορει ακομα περισοτερα...ευχαριστω και παλι... new_iloveyou.gif

επειδη και εγω εκατσα και εφτιαξα ενα golf 1 cabriolet και ακομα δν το εχω φτασει στο σημειο που θελω σε καταλαβαινω για την τρελα σου!αφου θα το προχωρησεις το project καντο με προσοχη παντα και ανεβασε και φωτος να βλεπουμε και εμεις!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω χωρις να ειμαι σιγουρος αλλα ειναι στο πατωμα του γκολφ 1....αλλα θα το ψαξω πολυ...ξερω σιγουρα οτι ειναι μια βελτιωση του πατωματος του favorit ποιο ενυσχιμενο....και εγω παρακαλαω να μπει η γεφυρα μετα ειναι ολα ''παιχνιδακι''...μου κανει εντυπωση που μπαινει ο πισω αξονας απο το κοραντο.....θα το μετρησω μαλλον αυριο πρεπει να εχω και μια γεφυρα στο μαγαζι απο γκολφ3 να δω τι παιζει και θα ενημερωσω...:)

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6

αν πισω μπαινει απο corrado ...τοτε στανταρ ΔΕΝ εισαι Golf 1 μπροστα! ειναι πολυ "στενο" το Golf 1 ... δεν νομιζω μπροστα να εχεις "πλατος" Golf 1 και πισω να εχεις "πλατος" corrado! ! μαλον Golf II ειναι το αμαξι σου μπροστα.... οποτε μπαινει απο Golf III !

αν μπορεις ανεβασε φωτος αν το εχεις το αμαξι "λυμενο" βγαλε μια φωτο ! !

(για να ανεβασεις φωτος...πας στο www.imageshack.us

κανεις απο εκει upload την φωτο που θες! και μετα

κανεις αντιγραφη το λινκ που ειναι κατω απο το

Forum Thumbnail στο ποστ σου εδω! και εισαι ετοιμος!)

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6

κατα 99% μπαινει απο Golf III! ! !

εxoυμε και λεμε! ! !

το αμαξι σου κατα 99% βασιζεται στο πλαισιο του Polo! ειναι Polo 6Ν απο "κατω"

Το Polo 6N ειναι Golf II απο "κατω"

στο Golf II πισω μπαινει ο αξονας απο corrado! που ειναι ιδιο με το Polo που εινια ιδιο με το δικο σου!

οποτε λογικα για αυτο μπαινει και ο αξονας απο corrado ΚΑΙ σε εσενα! ! ;)

οποτε.... στο Golf II μπαινει η γεφυρα απο Golf III (αυτην εχω εγω! ) αρα μπαινει και σ'εσενα! sillyhorse1rb5.gif

Edited by Κωστας VR6
Link to comment
Share on other sites

κατα 99% μπαινει απο Golf III! ! !

εxoυμε και λεμε! ! !

το αμαξι σου κατα 99% βασιζεται στο πλαισιο του Polo! ειναι Polo 6Ν απο "κατω"

Το Polo 6N ειναι Golf II απο "κατω"

στο Golf II πισω μπαινει ο αξονας απο corrado! που ειναι ιδιο με το Polo που εινια ιδιο με το δικο σου!

οποτε λογικα για αυτο μπαινει και ο αξονας απο corrado ΚΑΙ σε εσενα! ! :rolleyes:

οποτε.... στο Golf II μπαινει η γεφυρα απο Golf III (αυτην εχω εγω! ) αρα μπαινει και σ'εσενα! sillyhorse1rb5.gif

Καλα ε τα εχασα τωρα....το διαβασα 4 φορες με δικο μου γκολφ πολο κοραντο....χαχαχαχα

Ναι αν ειναι πατωμα απο πολο τοτε ειμαι χαρουμενος B) .....το εψαξες η ρωτησες καποιον? αν ειναι ετσι τα πραγματα σε κανα μηνακι ξεκιναμε....γιατι ειμαι φανταρος τωρα....ειδες λοιπον που κατηγορουσες το κτηνος μου..... :p ... στο κιτ καρ παντως ειχε βαλει η σκοντα τον 1.6 8ν του πολο...εβγαζε 160 αλογα με πολυ πιεση πιστευω....δεν ξερω τι παιζει με την αναρτηση βεβαια στα τοπ μαουντ...αν βαλω γεφυρα γκολφ θελω και ακρο αν βαλω ακρο θελω αναρτηση...στο γκολφ ειναι το τοπ μαουντ με 3 βιδες (κλασικο) ή εχει τις 2 ροδελες (σαντουιτς συνεμπλοκ)...

Link to comment
Share on other sites

Καλα ε τα εχασα τωρα....το διαβασα 4 φορες με δικο μου γκολφ πολο κοραντο....χαχαχαχα

Ναι αν ειναι πατωμα απο πολο τοτε ειμαι χαρουμενος ;) .....το εψαξες η ρωτησες καποιον? αν ειναι ετσι τα πραγματα σε κανα μηνακι ξεκιναμε....γιατι ειμαι φανταρος τωρα....ειδες λοιπον που κατηγορουσες το κτηνος μου..... :p ... στο κιτ καρ παντως ειχε βαλει η σκοντα τον 1.6 8ν του πολο...εβγαζε 160 αλογα με πολυ πιεση πιστευω....δεν ξερω τι παιζει με την αναρτηση βεβαια στα τοπ μαουντ...αν βαλω γεφυρα γκολφ θελω και ακρο αν βαλω ακρο θελω αναρτηση...στο γκολφ ειναι το τοπ μαουντ με 3 βιδες (κλασικο) ή εχει τις 2 ροδελες (σαντουιτς συνεμπλοκ)...

To felicia είναι βασισμενο στο favorit, δεν εχει πάτωμα της VW. Μόνο οι κινητήρες ηταν VW.

Το fabia εχει το πάτωμα του polo.

Πάντως δε νομίζω να εχεις ιδιαίτερο προβλημα στην τοποθετηση του 1,8

οι βάσεις των μοτερ είναι ίδιες απο 1050cc μεχρι 2000cc.

Το top mount ειναι με μια βίδα "σαντουιτς σινεμπλοκ" όπως λες.

Link to comment
Share on other sites

Αρα θα πρεπει να κανω καποια πατεντα για να κατσει η αναρτηση...ολο το θεμα μου ειναι να κατσει η γεφυρα στο δικο μου αμαξι...ευκολα η δυσκολα...αν δεν μπει θα πρεπει να κανω πατεντα στη δικη μου....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.