Pironi Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 καλησπέρα και από εμένα Είμαι στην σκέψη για αγορά ενός Golf Gti DSG και αφού βρήκα ότι με την μετατροπή της HPA γίνετε να βελτιωθεί το DSG και να κρατάει την σχέση στον κόφτη στο manual ήθελα να ρωτήσω εάν και κατά πόσο γίνετε να αλλάξει η φορά στον λευγέ, να γίνει όπως στα αγωνιστικά. δηλ. τραβάς για να ανεβάσει και σπρώχνεις για να κατεβάσεις, το οποίο είναι και λογικό διότι στα φρένα το χέρι πάει μπροστά και στο γκάζι το χέρι πάει πίσω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 δεν νομιζω να υπαρχει καποιος τροπος να γινει αυτο φιλε μου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petpik Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 καλησπέρα και από εμένα Είμαι στην σκέψη για αγορά ενός Golf Gti DSG και αφού βρήκα ότι με την μετατροπή της HPA γίνετε να βελτιωθεί το DSG και να κρατάει την σχέση στον κόφτη στο manual ήθελα να ρωτήσω εάν και κατά πόσο γίνετε να αλλάξει η φορά στον λευγέ, να γίνει όπως στα αγωνιστικά. δηλ. τραβάς για να ανεβάσει και σπρώχνεις για να κατεβάσεις, το οποίο είναι και λογικό διότι στα φρένα το χέρι πάει μπροστά και στο γκάζι το χέρι πάει πίσω... Μπορείς να κρατήσεις τη σχέση μέχρι τον κόφτη και χωρίς πρόγραμμα. Αρκεί να κρατήσεις το λεβγιέ με το χέρι σου κατά την αλλαγή μπροστά ή πίσω ανάλογα με το αν ανεβάζεις ή κατεβάζεις ταχύτητα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 Μπορείς να κρατήσεις τη σχέση μέχρι τον κόφτη και χωρίς πρόγραμμα. Αρκεί να κρατήσεις το λεβγιέ με το χέρι σου κατά την αλλαγή μπροστά ή πίσω ανάλογα με το αν ανεβάζεις ή κατεβάζεις ταχύτητα. Ακριβώς! Απλά στην αλλαγή πάνω μην αφήσεις τον λεβιέ να επανέλθει στην αρχική του θέση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iasonas Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 τραβάς για να ανεβάσει και σπρώχνεις για να κατεβάσεις, το οποίο είναι και λογικό διότι στα φρένα το χέρι πάει μπροστά και στο γκάζι το χέρι πάει πίσω... Αν πάρεις Bmw μόνο.. Είναι ανάποδα από το dsg οι κινήσεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pironi Posted January 11, 2010 Author Report Share Posted January 11, 2010 Έχει Ξεμοντάρει ποτέ κανίς τον λευγέ? Μήπως μπορούν να αλλαχτούν τα καλωδιάια των επαφών η είναι ένα ενιαίο πράγμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 Έχει Ξεμοντάρει ποτέ κανίς τον λευγέ? Μήπως μπορούν να αλλαχτούν τα καλωδιάια των επαφών η είναι ένα ενιαίο πράγμα? Ακραίο ακούγεται!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...