zbutsam Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 Γεια χαρά σε όλους Διαβάζοντας αυτό το How To αποφάσισα κι εγώ να αφαιρέσω τον "πνίχτη" που υπάρχει στο εργοστασιακό φιλτροκούτι του Polo 9N. Πραγματικά, διαπίστωσα κι εγώ καλύτερη απόκριση του κινητήρα, περισσότερο γκάζι, αισθητή γενικά βελτίωση. Ωστόσο παρατήρησα ότι έχουν αυξηθει και οι στροφές του ρελαντί. Δηλαδή από εκεί που ήταν στις 600 έχουν πάει στις 1000. Με τις ελάχιστες μηχανολογικές μου γνώσεις υποθέτω ότι επειδή μπαίνει πιο πολύς κρύος αέρας, γίνεται πιο πλούσιο το μείγμα και γι'αυτό αυξήθηκαν οι στροφές. Μπορεί βέβαια να λέω και βλακείες. Να σημειώσω οτι ένα μήνα περίπου πρίν βγάλω τον πνίχτη μου είχε ανάψει το λαμπάκι για τα καυσαέρια αλλά όταν έβαλα βενζίνα ξαναέσβησε μόνο του. Μήπως δηλαδη αυξήθηκαν τότε οι στροφές και δεν το πήρα χαμπάρι. Έχει καποιος φίλος καμμιά εξήγηση και , εν τέλει, πρέπει να ανησυχώ μήπως πάθω καμμιά ζημιά; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted January 27, 2010 Report Share Posted January 27, 2010 καλησπέρα φιλε μου, δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα με την αφαίρεση του πνιχτή, ούτε καν ότι μπαίνει πιο πολύς αέρας, απλά ο πνίχτης του σπάει κάπως την πίεση και τον μοιράζει στο μαμά χάρτινο φίλτρο, κάτι που δεν χρειάζεται στο ελεύθερο και για αυτό καλύτερα να βγαίνει. προσωπικά είχα και ελεύθερο, μετά αφαίρεσα και τον πνιχτή και είδα πολύ μικρή έως ελαχιστη διαφορα και περισσότερο ένα κλικ στον ήχο. καμια σχέση με το βαρελάκι που έβαλα που πραγματικά είδα διαφορα και στον ήχο περισσότερο φυσικά πολύ πολύ καλή.. δεν νομίζω φυσικά ότι σου δημιούργησε αυτό κανένα πρόβλημα και ούτε πρόκειται να δημιουργήσει, αλλα και πάλι οι 600 στροφές ρελαντί που λες μου φαίνονται πολύ λίγες μήπως κανεις κάποιο λάθος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...