drftoulis Posted October 22, 2006 Report Share Posted October 22, 2006 Ανακάλυψα ότι στο φιλτροκούτι του 9Ν υπάρχει ένας φράκτης αέρα που με ένα ελατήριο κλείνει την παροχή κρύου αέρα όταν ο κινητήρας είναι κρύος και ανοίγει ελάχιστα όταν ζεσταθεί.λειτουργεί αυτόνομα με έναν τύπου ελασματικό αισθητήρα χωρις να έχει σχέση με τον εγκέφαλο!όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο λειτουργεί σωστά αλλά όταν το αυτοκίνητο κινήται αυτός ο φράκτης λόγο πτώσης της θερμοκρασίας του αέρα κλεινει τον κρύο αέρα και μπαίνει αέρας μόνο απο την είσοδο της πολλαπλής! Το ξήλωσα λοιπόν για να δώ τι θα γίνει!!! Το αμάξι τραβάει απίστευτα ακόμα και απο τα 140χλμ/ω Δεν σηστίνω σε κανένα να το δοκιμάσει γιατί ακόμα δεν ξέρω αν υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθούν προβλήματα αλλά όποιος είναι λίγο τολμηρός και το κάνει δεν νομίζω οτι θα χάσει!!!! Και τώρα στο HOW TO!!! 1.Βγάζουμε το φιλτροκούτι(αν δεν ξέρετέ πως γίνεται αυτό δεν είστε για τέτοια) 2.ξεβιδώνουμε όσες βίδες είναι σταυτόβιδες και αφαιρούμε το κάλημα του φίλτρου 3.στη συνέχεια με ένα κατσαβίδι torx t20 ξεβιδώνουμε τις βίδες που κρατάνε τους αυλούς της εισαγωγής 4.Οταν βγάλουμε λοιπόν τους αυλούς θα δείτε πάνω στο κάλημα αυτό!!! αυτός είναι ο φράκτης!!!το ελατήριο και το γαντζάκι του αφήστετα στη θέση τους.Έτσι και αλλιώς δεν ενωχλούν!! μπορεί να το μετανιώσετε κάποτε 5.με αντίθετη σειρά ξαναβάλτε τα όλα στην θέση τους και κάντε μία βόλτα για να δείτε τις διαφορές!!!! Υ.Γ. καλό θα ήταν να δοκημάσουν κάτι τέτοιο μόνο όσοι φοράνε φίλτρο ελευθέρας μιας και με το εργοστασιακό δεν ξέρω κατα πόσο θα υπάρξει εμφανείς διαφορά!!! Τελικά δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ακόμα και δεν προβλέπεται και να υπάρξει!!!! Το αμάξι πετάει!!!!!!!!!!! σήμερα έκανα 200χλμ και δεν υπήρξε το παραμικρό πρόβλημα!Αφου σήμερα δεν άναψε λαμπάκι δεν θα ανάψει ποτέ, και ποιος ο λόγος άλωστε, κρύο αέρα το δίνω!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
css03038 Posted October 23, 2006 Report Share Posted October 23, 2006 Ναι αλλά......κάποιος λόγος δεν θα υπάρχει για να βρίσκεται αυτό εκεί???? Δεν νομίζω να υπάρχει για να μας κόβει..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkiv Posted October 23, 2006 Report Share Posted October 23, 2006 Εκτος και αν εχουμε ενοικιαζομενα cars! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted October 23, 2006 Report Share Posted October 23, 2006 Ναι αλλά......κάποιος λόγος δεν θα υπάρχει για να βρίσκεται αυτό εκεί???? Δεν νομίζω να υπάρχει για να μας κόβει..... - για μειωση θορυβου λογω αυστηρων εργοστασιακων προδιαγραφων και για καλυτερη εκκινηση το πρωι ,εξω εχει εισαγωγη για σωληνα που παει επανω στην πολλαπλη και φερνει ζεστο αερα για να παρει καλυτερα μπρος οταν ειναι χειμωνας - απο την στιγμη που φορας φιλτρο ελευθερας,αλλη εξατμιση και προγραμμα τοτε καλυτερα να παει περιπατο ,υπαρχει πλεον αναγκη για περισσοτερο αερα βλεπεις (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted October 23, 2006 Author Report Share Posted October 23, 2006 Ναι αλλά......κάποιος λόγος δεν θα υπάρχει για να βρίσκεται αυτό εκεί???? Δεν νομίζω να υπάρχει για να μας κόβει..... φοράω φίλτρο και το αμάξι στις ψιλές δεν τράβαγε με τίποτα.Έπρεπε να το παρακαλάω για να ανεβάσει μετά τις 5000 με 5η Τώρα πετάει!!! και έχει και έναν ήχο το άτημο σκέτη κόλαση!!! στο γιατί υπάρχει αυτή η αϊδία εκεί τα είπε και με το παραπάνω ο TSAKHS. α και πρίν 20' κέρασα και ένα ζεστό τσαγάκι ένα CORSA του OPELCLUB που μέχρι σήμερα μόνο να το κινηγάω κατάφερνα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZAGORAKIS1 Posted March 17, 2007 Report Share Posted March 17, 2007 και εγω σημερα στο πολακι μου εκανα επεμβαση.του εβγαλα ολα τα αντερα απο το μαμα συστημα εισαγωγης,καλα ρε τι νομιζουν αυτοι οι γερμανοι οτι στην ελλαδα εχει μειον 15 βαθμους? με αυτο το συστημα εδω στην ελλαδα η πεταλουδα που εχει μεσα το κολλαρο μενει συνεχεια ανοιχτη και τραβαει μονο ζεστο αερα απο την εξαγωγη,για αυτο και εγω τα ξηλωσα ολα τα εντοσθια και τωρα κανει λες και εχω βαλει φιλτροχοανη ασε που ξυπνησε ο κινητηρας στην αποκριση του γκαζιου.πρωτα παταγα την 1η και δεν εκανε τιποτα το αμαξι,τωρα οταν πατωσω την πρωτη σπιναρει,δεν ξερω αλλα πραγματικα ειδα διαφορα,ηταν λες και ηθελε οξυγονο ο κινητηρας και δεν μπορουσε να το παρει,τωρα αναπνεει παρα πολυ καλυτερα,δεν το περιμενα να εχει τετοια διαφορα.αααα ρε jack the ripper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted March 18, 2007 Author Report Share Posted March 18, 2007 (edited) και εγω σημερα στο πολακι μου εκανα επεμβαση.του εβγαλα ολα τα αντερα απο το μαμα συστημα εισαγωγης,καλα ρε τι νομιζουν αυτοι οι γερμανοι οτι στην ελλαδα εχει μειον 15 βαθμους? με αυτο το συστημα εδω στην ελλαδα η πεταλουδα που εχει μεσα το κολλαρο μενει συνεχεια ανοιχτη και τραβαει μονο ζεστο αερα απο την εξαγωγη,για αυτο και εγω τα ξηλωσα ολα τα εντοσθια και τωρα κανει λες και εχω βαλει φιλτροχοανη ασε που ξυπνησε ο κινητηρας στην αποκριση του γκαζιου.πρωτα παταγα την 1η και δεν εκανε τιποτα το αμαξι,τωρα οταν πατωσω την πρωτη σπιναρει,δεν ξερω αλλα πραγματικα ειδα διαφορα,ηταν λες και ηθελε οξυγονο ο κινητηρας και δεν μπορουσε να το παρει,τωρα αναπνεει παρα πολυ καλυτερα,δεν το περιμενα να εχει τετοια διαφορα.αααα ρε jack the ripper Στο δικό σου μπορείς να απομονώσεις τελείως και τον σωλήνα που φέρνει ζεστό αέρα από την εξαγωγή Εγω για πλακα νωμίζεις ότι το ξεκοίλιασα???????? Ξέχασα να πώ ότι πριν μια εβδομαδα περίπου έβγαλα καρτα καυσαερίων κι είχε και λίγο λιγότερα καυσαέρια σε σχέση με πρίν Edited March 18, 2007 by drspeed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted March 18, 2007 Report Share Posted March 18, 2007 είστε μήπως λίγο υπερβολικοί; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted March 18, 2007 Report Share Posted March 18, 2007 - well done boy's (!) βαλτε και ενα φιλτρο ελευθερας ενω μην αφηνεται τιποτα να εμποδιζει τον αερα απο την εισαγωγη στο φιλτροκουτι μεχρι την εξοδο προς την πεταλουδα ,ο σωληνας κοιταξτε να ειναι οσο πιο λειος γινεται και αφηστε τον κρυο εισερχομενο αερα να "σπαει" μεσα στο φιλτροκουτι και χωρις πολλες αναταραξεις να πηγαινει για την πεταλουδα - μην το παρακανετε με ανοιγματα στο φιλτροκουτι και γινει σουρωτηρι γιατι ο υπερβολικος αερας στις χαμηλες δεν κανει καλο σας στεγνωνει το μειγμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tribal Posted March 18, 2007 Report Share Posted March 18, 2007 Ειναι και η νοοτροπια που δουλευουν οι σκουπες και τα βαρελακια... Κρυος και περισσοτερος αερας για καλυτερη καυση της βενζινης οποτε καλυτερες επιδοσεις... Αν φιλτραρεται ο αερας που περναει στην πεταλουδα το αυτοκινητο δεν θα εχει κανενα προβλημα αυτο ειναι σιγουρο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted March 18, 2007 Report Share Posted March 18, 2007 είστε μήπως λίγο υπερβολικοί; gιατι το λες αυτο φιλε?και γω τα εβγαλα απο το golf μου αλλα αν και 16αρι ειδα τεραστια διαφορα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted March 18, 2007 Report Share Posted March 18, 2007 (edited) gιατι το λες αυτο φιλε?και γω τα εβγαλα απο το golf μου αλλα αν και 16αρι ειδα τεραστια διαφορα! Edited March 18, 2007 by bit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shocka Posted March 18, 2007 Report Share Posted March 18, 2007 +1! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted March 19, 2007 Report Share Posted March 19, 2007 - ανευ παρεξηγησης το σωστο ειναι αυτη η φωτο να μπει σε link γιατι ετσι δεν στεκει στο θεμα "φιλτροκουτι" και μιας και λεμε γιαυτο να θυμισω οτι κατι "στροβιλιστες" που πωλουνται στην αγορα και μπαινουν αμεσως μετα τον σωληνα απο το φιλτροκουτι ή στο τελος του που παει πανω στην πεταλουδα εχουν αποδειχθει Μουφες και τζαμπα λεφτα (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted March 19, 2007 Report Share Posted March 19, 2007 (edited) _ Edited March 19, 2007 by bit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tribal Posted March 21, 2007 Report Share Posted March 21, 2007 Παντως καταφερνουμε ανετα να γ@μ@με ενα θεμα με λιγα μολις posts... gongratulations!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted March 21, 2007 Report Share Posted March 21, 2007 - δυστυχως βλεπω να εχει συμβει σε πολλες ενοτητες και μονο εδω με τετοιο βαθμο συχνοτητας ,δεν ξερω γιατι αλλα ορισμενα μελη παρασυρονται και ωραια θεματα "χανονται" γιατι πλεον ο αμεσα ενδιαφερομενος εγκαταλειπει το διαβασμα/γραφη ενω μενει ασχημη εικονα για τον νεοεισερχομενο που κανει search να βρει κατι που τον ενδιαφερει (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted March 21, 2007 Report Share Posted March 21, 2007 Tsakhs εχεις απολυτο δικιο. Απλα επειδη κι εμενα μου φαινεται περιεργο, -δεν θα κατσω να ειρωνευτω- μπορεις να μας εξηγησεις πως ειναι δυνατον να υπαρξει καποια διαφορα στο γκαζι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted March 21, 2007 Report Share Posted March 21, 2007 Ειναι και η νοοτροπια που δουλευουν οι σκουπες και τα βαρελακια... Κρυος και περισσοτερος αερας για καλυτερη καυση της βενζινης οποτε καλυτερες επιδοσεις...Αν φιλτραρεται ο αερας που περναει στην πεταλουδα το αυτοκινητο δεν θα εχει κανενα προβλημα αυτο ειναι σιγουρο... - σκεψου αυτο που ειπε ο φιλος πιο πανω - ο εγκεφαλος σε συνθηκες ως λιγο πριν τερμα ανοιχτη την πεταλουδα μπορει να κανει μικροδιορθωσεις προς οφελος της αποδοσης σου αλλα σε τερμα ανοιχτη παιζει ρολο το προγραμμα σου ,επισης να ξερεις οτι τα R.O.N της βενζινης σου παιζουν σε αυτην την φαση πολυ σημαντικο ρολο ενω σε συνθηκες πληρους φορτιου παιζουν τα M.O.N - αρα: κρυος αερας με πιο πολλη πιεση απο πρωτα + καλη βενζινη = λιγο καλυτερη Αποδοση αρα μικρη αισθηση στην επιταχυνση σου (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZAGORAKIS1 Posted March 21, 2007 Report Share Posted March 21, 2007 σωστοοοοος εγω παντως εχω δει διαφορα ειτε το πιστευετε ειτε οχι δεν ειμαι κανενας πορωμενος που αν ακουσω πιο δυνατα τον ηχο της εισαγωγης (ελευθερωνοντας το φιλτρο η βαζοντας χοανη) θα πω ωωωωωωω!!! πως παει ετσι ρε γ@μ@το ξερω τι ειχα πριν και τι εχω τωρα,αν δε μπορει καποιος στο τουτου του να καταλαβει ακομα και τις μικρες διαφορες σε επιταχυνση συμπεριφορα επιδοσεις κ.τ.λ τοτε τι να πω? νιπτω τας χειρας μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted March 22, 2007 Author Report Share Posted March 22, 2007 Λοιπόν για να τελειώνει το θέμα ας έρθει κάποιος με ένα νορμάλ 9Ν 1.4 100ps να τα βάλουμε δίπλα δίπλα και να βάλουμε και ένα βιντεάκι στο νετ για να μπορούν όλλοι να δούν διαφορές. Μόνο την μόντα με το φιλτροκούτι έχω κάνει και ένα φίλτρο K&N από μεριά κινητήρα(ούτε εξάτμηση ούτε πρόγραμμα) Ότι έχει πάντος διαφορά έχει το θέμα είναι να δούμε πόση είναι αυτή η διαφορά Όποιος ενδιαφέρεται για ένα φιλικό ανοιγματάκι ας στείλει πμ Υ.Γ. όποιος έρθει μπορώ να του κάνω και την μόντα μετά από το άνοιγμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos86 Posted March 22, 2007 Report Share Posted March 22, 2007 Το άνοιξα κι έριξα μια ματιά (χωρίς να πειράξω ο,τιδήποτε) και έτσι όπως το είδα ήθελα να ρωτήσω αν κάνω κάποιο λάθος έτσι όπως το σκέφτομαι: Όπως το είδα το όλο σύστημα μου φάνηκε ότι δεν κόβει εντελώς ποτέ τον κρύο αέρα από την είσοδο που υπάρχει στο πλάι του φιλτροκουτιού,απλά μπορεί να κόβει εντελώς ή να ανοίγει την είσοδο που έχει στην πολλαπλή.Συνεπώς, κρύος αέρας υπάρχει πάντα,απλά πότε-πότε γίνεται μίξη με ζεστό! Κάνω κάπου λάθος έτσι όπως σκέφτομαι ότι λειτουργεί ή είναι όντως έτσι?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted March 22, 2007 Report Share Posted March 22, 2007 - αν εισαι με ΦΠΕ ξεχνα το αυτο το συστημα,τι να τον κανεις πλεον τον ζεστο αερα ? πας για αποδοση αρα θες Κ-ρ-υ-ο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted March 22, 2007 Author Report Share Posted March 22, 2007 Το άνοιξα κι έριξα μια ματιά (χωρίς να πειράξω ο,τιδήποτε) και έτσι όπως το είδα ήθελα να ρωτήσω αν κάνω κάποιο λάθος έτσι όπως το σκέφτομαι:Όπως το είδα το όλο σύστημα μου φάνηκε ότι δεν κόβει εντελώς ποτέ τον κρύο αέρα από την είσοδο που υπάρχει στο πλάι του φιλτροκουτιού,απλά μπορεί να κόβει εντελώς ή να ανοίγει την είσοδο που έχει στην πολλαπλή.Συνεπώς, κρύος αέρας υπάρχει πάντα,απλά πότε-πότε γίνεται μίξη με ζεστό! Κάνω κάπου λάθος έτσι όπως σκέφτομαι ότι λειτουργεί ή είναι όντως έτσι?? Όταν ανοίγεις το κουτί είναι ανάποδα!!! Η κύρια είσοδος του αέρα από το εγροστάσιο είναι από την εξαγωγή. Όταν η θερμοκρασία του αέρα είναι κάτω από 15 βαθμούς το κλαπέτο κλείνει κατά 80-90% και βάζει μέσα ζεστό αέρα από την εισαγωγή.Όταν η θερμοκρασία αναίβει πάνω από τους 30 βαθμούς τότε ανοίγει το κλαπέτο αλλά μόνο το 50% του αέρα είναι κρύος και ξανακλείνει μετά από λίγο. Ουσιαστικά αυτό το σύστημα δουλεύει μόνο σε μικρές ταχύτητες αφού πάνω από τα 100χλμ/ώρα το κλαπέτο μένει σχεδόν πάντα κλειστό.Ειδικά όταν η εξωτερική θερμοκρασία δεν ξεπερνά τους 25 βαθμούς. Βγάζοντας λοιπόν αυτό το κλαπέτο/φράκτη τότε η κύρια παροχή αέρα είναι κατά 90% σχεδόν κρύος αέρας και σε σχεδόν 2πλάσιο όγκο αφού και οι 2 παροχές είναι μόνοιμα ανοιχτές,με αποτέλεσμα να έχεις μπόλικο αέρα στις χαμιλές στροφές και να μή πνήγεται ο κινητήρας στα πολά και να έχει πάντα αποθέματα μετά το φίλτρο χωρίς όμως να μπουκώνει Αν είσαι από αθήνα έλα σε παρακαλώ να κάνουμε μία δοκιμή Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos86 Posted March 22, 2007 Report Share Posted March 22, 2007 Η κύρια είσοδος του αέρα από το εγροστάσιο είναι από την εξαγωγή.Όταν η θερμοκρασία του αέρα είναι κάτω από 15 βαθμούς το κλαπέτο κλείνει κατά 80-90% και βάζει μέσα ζεστό αέρα από την εισαγωγή.Όταν η θερμοκρασία αναίβει πάνω από τους 30 βαθμούς τότε ανοίγει το κλαπέτο αλλά μόνο το 50% του αέρα είναι κρύος και ξανακλείνει μετά από λίγο. Ουσιαστικά αυτό το σύστημα δουλεύει μόνο σε μικρές ταχύτητες αφού πάνω από τα 100χλμ/ώρα το κλαπέτο μένει σχεδόν πάντα κλειστό.Ειδικά όταν η εξωτερική θερμοκρασία δεν ξεπερνά τους 25 βαθμούς. Βγάζοντας λοιπόν αυτό το κλαπέτο/φράκτη τότε η κύρια παροχή αέρα είναι κατά 90% σχεδόν κρύος αέρας και σε σχεδόν 2πλάσιο όγκο αφού και οι 2 παροχές είναι μόνοιμα ανοιχτές,με αποτέλεσμα να έχεις μπόλικο αέρα στις χαμιλές στροφές και να μή πνήγεται ο κινητήρας στα πολά και να έχει πάντα αποθέματα μετά το φίλτρο χωρίς όμως να μπουκώνει Ναι,είναι ακριβώς έτσι που τα λες παραπάνω!Απλώς τώρα που το ξαναπεριέγραψες το κατάλαβα καλύτερα και το πρωί το είχα δει και βιαστικά επειδή έπρεπε να φύγω και βιάστηκα να το ξαναμοντάρω.Όσο για τις ακριβείς πληροφορίες που έχεις (π.χ. θερμοκρασίες,ποσοστά που είναι ανοιχτό/κλειστό) μπορώ να ρωτήσω από που τα ξέρεις(γιατί τα βρίσκω πολύ κατατοπιστικά!)? Πριν λίγο το έβγαλα δοκιμαστικά κι εγώ αλλά δεν το πολυδοκίμασα το αυτοκίνητο... Ευχαριστώ πολύ πάντως για τις πληροφορίες κι αν έχεις και τπτ άλλες σχετικά σε παρακαλώ να τις πεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...