Jump to content
gorgos mk3 gt

Vw Polo 6N 16V

Recommended Posts

γεια σας παιδια τι γινεται??θελω να σας κανω μια ερωτηση...μηπως ξερετε το maximum που μπορει να παρει το polo 6n 1.4cc 101ps 16v με πρωτο σταδιο???γεμικα αξιζει να ασχολιθεισ με αυτον τον κινητηρα μεχρι και δευτερο σταδιο???

Edited by giorgos mk3 gt
Link to comment
Share on other sites

γεια σου φιλε μου...

με ένα καλο φπε μπορείς να πεις χοντρά χοντρά ότι είσαι στα 115 άλογα και 1-1,5 κιλό ροπή επιπλέον. μπορεί να είσαι και 112 βεβαια γιατί να μην είσαι και 118 όμως.. :)

λέγεται ότι το συγκεκριμένο μοτέρ (afh) είναι ότι πρέπει για βελτίωση, για ατμοσφαιρική πάντα μιλάμε. γενικά, αξίζει νομίζω και με το παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

γεια σου φιλε μου...

με ένα καλο φπε μπορείς να πεις χοντρά χοντρά ότι είσαι στα 115 άλογα και 1-1,5 κιλό ροπή επιπλέον. μπορεί να είσαι και 112 βεβαια γιατί να μην είσαι και 118 όμως.. ;)

λέγεται ότι το συγκεκριμένο μοτέρ (afh) είναι ότι πρέπει για βελτίωση, για ατμοσφαιρική πάντα μιλάμε. γενικά, αξίζει νομίζω και με το παραπάνω.

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ...ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΓΙΑ ΑΜΑΞΙ....ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΟ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΕΝΑ ΜΚ3 ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΜΠΕΙ ΣΕ ΠΟΛΟ 1,4 ΜΕ ΤΑ 101 ΕΙΔΑ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΕΥΡΙΚΟ ΟΠΟΤΕ ΛΕΩ ΝΑ ΤΣΙΜΠΙΣΩ ΕΝΑ....ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΒΕΛΤΙΩΣΩ..ΕΣΥ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΤΠΤ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ?

Edited by giorgos mk3 gt
Link to comment
Share on other sites

όχι φιλε μου δεν έχω κάνει κάτι πέρα από ένα βαρελάκι, έχω και ένα πρόγραμμα αλλα δεν έχει μπει ακόμα. έχω και πολλά χιλιόμετρα (230000) και δεν είμαστε και για πολλά, να σου πω όμως μια χαρά είμαι και έτσι.. ;)

νευρικό είναι εντάξει, παίζει ρολο και η ντίζα αλλα και το βάρος, βάλε και το καλο σασμανακι και έχεις ένα όμορφο σύνολο. :rolleyes:

αν σκοπεύεις να αγοράσεις κάποιο προσπάθησε να βρείς ένα με σχετικά λίγα χιλιόμετρα φυσικά και κανε του και έναν έλεγχο να δεις σε τι κατάσταση βρίσκεται, αν τσιμπάει λάδια τα νερά το σασμάν πρόσεχε και αλλα. το μοτεράκι πάντως μην το φοβάσαι είναι σκύλος από τους λίγους δεν καταλαβαίνει τίποτα.......... :pardon:

Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδια τι γινεται??θελω να σας κανω μια ερωτηση...μηπως ξερετε το maximum που μπορει να παρει το polo 6n 1.4cc 101ps 16v με πρωτο σταδιο???γεμικα αξιζει να ασχολιθεισ με αυτον τον κινητηρα μεχρι και δευτερο σταδιο???

Το συγκεκριμενο μοτερακι κανει παπαδες αν πεις να το βελτιώσεις. Προκειτε για εναν υπερτετραγωνο :blush: κινητηρα με δυνατοτητες πενταψηφιου στροφαρισματος. Γενικα ο AFH θελει καποιον γνωστη να τον πειραξει και μπορει να παρει δυναμη με πολλούς τρόπους. Το πρωτο σταδιο στο οποιο αναφερεσαι με φιλτρο προγραμμα-εξατμιση τροχαλίες και πειραγμα του χρονισμού των εκκέντρων μπορεί να σου δωσει ομορφα και ωραια 120-125 αλογακια, αναλογος και της καταστασης του μοτερ σου. Αν σου φτανουν το αφηνεις ετσι αλλιως κατευθυνεσαι δειλα δειλα προς δευτερο σταδιο με προοπτική αν δημιουργησεις μια ατμοσφαρική αρκουδα που απο φαναρι σε φαναρι θα ειναι πολύ δυναμή.

Δες βιντεάκι απο polo που στροφαρε 10000αρες ομολογκαρισμένο και γυρω στα 160 αλογακια.

Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμενο μοτερακι κανει παπαδες αν πεις να το βελτιώσεις. Προκειτε για εναν υπερτετραγωνο :lol: κινητηρα με δυνατοτητες πενταψηφιου στροφαρισματος. Γενικα ο AFH θελει καποιον γνωστη να τον πειραξει και μπορει να παρει δυναμη με πολλούς τρόπους. Το πρωτο σταδιο στο οποιο αναφερεσαι με φιλτρο προγραμμα-εξατμιση τροχαλίες και πειραγμα του χρονισμού των εκκέντρων μπορεί να σου δωσει ομορφα και ωραια 120-125 αλογακια, αναλογος και της καταστασης του μοτερ σου. Αν σου φτανουν το αφηνεις ετσι αλλιως κατευθυνεσαι δειλα δειλα προς δευτερο σταδιο με προοπτική αν δημιουργησεις μια ατμοσφαρική αρκουδα που απο φαναρι σε φαναρι θα ειναι πολύ δυναμή.

Δες βιντεάκι απο polo που στροφαρε 10000αρες ομολογκαρισμένο και γυρω στα 160 αλογακια.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ...ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΓΙΑ ΤΙΜΗ ΠΡΩΤΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ??ΒΑΣΙΚΑ...ΒΑΡΕΛΑΚΙ Η ΣΚΟΥΠΑ??

Link to comment
Share on other sites

όχι φιλε μου δεν έχω κάνει κάτι πέρα από ένα βαρελάκι, έχω και ένα πρόγραμμα αλλα δεν έχει μπει ακόμα. έχω και πολλά χιλιόμετρα (230000) και δεν είμαστε και για πολλά, να σου πω όμως μια χαρά είμαι και έτσι.. ;)

νευρικό είναι εντάξει, παίζει ρολο και η ντίζα αλλα και το βάρος, βάλε και το καλο σασμανακι και έχεις ένα όμορφο σύνολο. :lol:

αν σκοπεύεις να αγοράσεις κάποιο προσπάθησε να βρείς ένα με σχετικά λίγα χιλιόμετρα φυσικά και κανε του και έναν έλεγχο να δεις σε τι κατάσταση βρίσκεται, αν τσιμπάει λάδια τα νερά το σασμάν πρόσεχε και αλλα. το μοτεράκι πάντως μην το φοβάσαι είναι σκύλος από τους λίγους δεν καταλαβαίνει τίποτα.......... :lol:

ΒΡΗΚΑ ΕΝΑ ΜΠΛΕ ΣΚΟΥΡΟ ΜΕ 78000ΧΛΜ ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΑΥΡΟ 91000 ΠΑΛΙ ΜΑΜΑ ....ΟΠΟΤΕ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΟΙΤΑΩ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ...ΕΙΠΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΙΣΩ ΜΕ ΕΝΑ 3ΑΡΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 18ΑΡΙ ΜΕ ΤΑ 90 ΟΠΟΤΕ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΚΙΝΙΘΩ ΣΕ ΠΟΛΟ ΑΦΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ VW ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΞΕΚΟΛΙΣΩ...ΤΕΛΗ ΠΟΣΟ ΣΟΥ ΗΡΘΑΝΕ???ΒΑΣΙΚΑ ΤΟΥ 97-99 ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΕΛΗ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ??

Link to comment
Share on other sites

ΒΡΗΚΑ ΕΝΑ ΜΠΛΕ ΣΚΟΥΡΟ ΜΕ 78000ΧΛΜ ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΑΥΡΟ 91000 ΠΑΛΙ ΜΑΜΑ ....ΟΠΟΤΕ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΟΙΤΑΩ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ...ΕΙΠΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΙΣΩ ΜΕ ΕΝΑ 3ΑΡΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 18ΑΡΙ ΜΕ ΤΑ 90 ΟΠΟΤΕ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΚΙΝΙΘΩ ΣΕ ΠΟΛΟ ΑΦΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ VW ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΞΕΚΟΛΙΣΩ...ΤΕΛΗ ΠΟΣΟ ΣΟΥ ΗΡΘΑΝΕ???ΒΑΣΙΚΑ ΤΟΥ 97-99 ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΕΛΗ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ??

303 ευρώ..

Όσο λιγότερα χιλιόμετρα τόσο καλύτερα αλλα παίζει ρολο και η χρήση. Οποτε πριν το πάρεις ζήτησε να το ελέγξει κάποιος και δικός σου.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ...ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΓΙΑ ΤΙΜΗ ΠΡΩΤΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ??ΒΑΣΙΚΑ...ΒΑΡΕΛΑΚΙ Η ΣΚΟΥΠΑ??

Σκούπα δεν μπαίνει στο 6n, η μάλλον για να μπει θέλει πατέντες.. προσωπικά βαρελάκι έβαλα και είμαι μια χαρά, εχε στο νου σου επίσης και την twister της green (φιλτροχοανη). (την έχουν επιλέξει αρκετοί)

Για τιμές γενικά όλα αυτά παίζουν ανάλογα και τι θα επιλέξεις, για φίλτρο υπολόγισε κάνα 200-250άρι αν μιλάμε για twister η για βαρελάκι bmc, αλλα τόσα ίσος και παραπάνω για πρόγραμμα, και για εξαγωγή τα πιο πολλά.

Link to comment
Share on other sites

303 ευρώ..

Όσο λιγότερα χιλιόμετρα τόσο καλύτερα αλλα παίζει ρολο και η χρήση. Οποτε πριν το πάρεις ζήτησε να το ελέγξει κάποιος και δικός σου.

Σκούπα δεν μπαίνει στο 6n, η μάλλον για να μπει θέλει πατέντες.. προσωπικά βαρελάκι έβαλα και είμαι μια χαρά, εχε στο νου σου επίσης και την twister της green (φιλτροχοανη). (την έχουν επιλέξει αρκετοί)

Για τιμές γενικά όλα αυτά παίζουν ανάλογα και τι θα επιλέξεις, για φίλτρο υπολόγισε κάνα 200-250άρι αν μιλάμε για twister η για βαρελάκι bmc, αλλα τόσα ίσος και παραπάνω για πρόγραμμα, και για εξαγωγή τα πιο πολλά.

ΟΚ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ....ΤΑ ΛΕΜΕ

Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμενο μοτερακι κανει παπαδες αν πεις να το βελτιώσεις. Προκειτε για εναν υπερτετραγωνο :lol: κινητηρα με δυνατοτητες πενταψηφιου στροφαρισματος. Γενικα ο AFH θελει καποιον γνωστη να τον πειραξει και μπορει να παρει δυναμη με πολλούς τρόπους. Το πρωτο σταδιο στο οποιο αναφερεσαι με φιλτρο προγραμμα-εξατμιση τροχαλίες και πειραγμα του χρονισμού των εκκέντρων μπορεί να σου δωσει ομορφα και ωραια 120-125 αλογακια, αναλογος και της καταστασης του μοτερ σου. Αν σου φτανουν το αφηνεις ετσι αλλιως κατευθυνεσαι δειλα δειλα προς δευτερο σταδιο με προοπτική αν δημιουργησεις μια ατμοσφαρική αρκουδα που απο φαναρι σε φαναρι θα ειναι πολύ δυναμή.

Δες βιντεάκι απο polo που στροφαρε 10000αρες ομολογκαρισμένο και γυρω στα 160 αλογακια.

ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΟ ΤΟΥΡΜΠΙΣΜΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΑΛΛΑ ΚΛΕΙΣΤΟ???ΤΟ ΛΕΩ ΣΕ ΕΝΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΚΑΙ ΜΕ ΓΕΛΑΕΙ...ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΠΑΡΑ ΜΑΜΑ ΜΟΤΕΡ ΜΕ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ....ΜΕΧΡΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΤΑΔΙΟ ΡΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΑΞΑΚΙΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΞΕΦΤΙΛΙΣΟΥΜΕ??

Link to comment
Share on other sites

ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΟ ΤΟΥΡΜΠΙΣΜΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΑΛΛΑ ΚΛΕΙΣΤΟ???ΤΟ ΛΕΩ ΣΕ ΕΝΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΚΑΙ ΜΕ ΓΕΛΑΕΙ...ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΠΑΡΑ ΜΑΜΑ ΜΟΤΕΡ ΜΕ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ....ΜΕΧΡΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΤΑΔΙΟ ΡΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΑΞΑΚΙΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΞΕΦΤΙΛΙΣΟΥΜΕ??

Το συγκεκριμενο μοτερ ειναι φτιαγμενο για ατμοσφαιρικη βελτιωση. Το μπλοκ του ειναι αλουμινενιο και τα μπιελοπιστονα φτιαγμενα απο σοκολατα, πραγμα που σημαινει πως αν το τουρμπισεις με μια καλή πιεσούλα και κανεις να περασεις τα 160 αλογακια θα τα παρεις ολα στην μασχαλη, αργα η γρηγορα.

Για να τουρμπισεις το συγκεκριμενο μοτερ του φορας το μπλοκ απο το 1.6 με κωδικο ΑΕΕ που ειναι μαντεμι και μετα κανεις παπαδες. Θες μπιελες πιστονια (συν ενα σκασμο περιφεριακα) και τα 280 αλογατα ερχονται ευκολα. Οποτε αν το budget σου ειναι περιορισμενο καλυτερα ατμοσφαιρα πρωτο ή δευτερο σταδιο (χαλαρο) ή light turbo μεχρι 140-150 αλογακια.

Τωρα τα συν και τα πλην της καθε βελτιωσης.

-Ατμοσφαιρα θα σου βγει 170-215 αλογα, τα 215 με τετραπεταλουδο και υπερκυβισμο. Θα εχεις ενα πολυ πολυ δυνατο polaki για να το στησεις σε φαναρι. Με λιγο πειραγμα στο σασμαν θα μπορείς να ριξεις σε πολυ πιο δυνατα τουρμπατα αυτοκινητα μια και εσυ θα βαζεις την δυναμη κατω ενω αυτα θα σπινιαρουν σαν παλαβα. Το αμαξι θα ειναι για χαλαρη βολτα στην Αθηνα για κανενα trackday η για καμια αναβαση σε βουνο. Στο ταξιδι θα ειναι σαν φραπεδερια ;) .

-Τουρμπισμα θα σου βγει και 300+ (υπηρχε ενα εδω μεσα με 390 πριν καιρο), με τα ιδια λεφτα που θα δωσει για να το κανεις ατμοσφαιρικο. Το θεμα ειναι πως ειναι πολυ αμφιβολο αν θα μπορεις να το οδηγησεις ;). Δεν το λεω με κακο τροπο, απλα ενα τοσο ελαφρύ αμάξι που με 100 αλογα πεταει μουρη γινεται επικινδυνο οταν η ιπποδυναμη τριπλασιαστει. Μεχρι την τριτη θα γραφει οποτε αν στηθεις με κανενα δυνατο ατμοσφαιρικο στο φαναρι μεχρι να καταφερεις να το βαλεις κατω μπορει να εχεις φαει κατι καροτσες. Απο ρολλαριστες ομως δεν θα σου κουνιεται τιποτα :yahoo:. Επισης αν ο μαστορας που στο φτιαξει ειναι της προκοπης και κανει καλη δουλεια θα μπορεις να πας και ανετο ταξιδακι καθως θα ειναι αρκετα ευχαριστο αυτοκινητο αν προσεχεις τι κανεις με το δεξι σου ποδι.

Υπάρχει και ο κομπρέσσορας αλλα δεν θα επεκταθω εκει.

Γενικα το συγκεκριμενο αμαξακι με το συγκεκριμενο μοτερ μπορει να βελτιωθει με πολλούς τρόπους για διαφορετικες χρησεις. Το θεμα ειναι ποσα αλογα θες να το κανεις και φυσικα ποσα μαρουλια διαθετεις :).

Οτι χρειαστείς (μπορούμε να σε βοηθήσουμε να τσεκαρεις το αμαξι πριν το παρεις) εδω ειμαστε :D.

Edited by Capamaru
Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμενο μοτερ ειναι φτιαγμενο για ατμοσφαιρικη βελτιωση. Το μπλοκ του ειναι αλουμινενιο και τα μπιελοπιστονα φτιαγμενα απο σοκολατα, πραγμα που σημαινει πως αν το τουρμπισεις με μια καλή πιεσούλα και κανεις να περασεις τα 160 αλογακια θα τα παρεις ολα στην μασχαλη, αργα η γρηγορα.

Για να τουρμπισεις το συγκεκριμενο μοτερ του φορας το μπλοκ απο το 1.6 με κωδικο ΑΕΕ που ειναι μαντεμι και μετα κανεις παπαδες. Θες μπιελες πιστονια (συν ενα σκασμο περιφεριακα) και τα 280 αλογατα ερχονται ευκολα. Οποτε αν το budget σου ειναι περιορισμενο καλυτερα ατμοσφαιρα πρωτο ή δευτερο σταδιο (χαλαρο) ή light turbo μεχρι 140-150 αλογακια.

Τωρα τα συν και τα πλην της καθε βελτιωσης.

-Ατμοσφαιρα θα σου βγει 170-215 αλογα, τα 215 με τετραπεταλουδο και υπερκυβισμο. Θα εχεις ενα πολυ πολυ δυνατο polaki για να το στησεις σε φαναρι. Με λιγο πειραγμα στο σασμαν θα μπορείς να ριξεις σε πολυ πιο δυνατα τουρμπατα αυτοκινητα μια και εσυ θα βαζεις την δυναμη κατω ενω αυτα θα σπινιαρουν σαν παλαβα. Το αμαξι θα ειναι για χαλαρη βολτα στην Αθηνα για κανενα trackday η για καμια αναβαση σε βουνο. Στο ταξιδι θα ειναι σαν φραπεδερια :pardon: .

-Τουρμπισμα θα σου βγει και 300+ (υπηρχε ενα εδω μεσα με 390 πριν καιρο), με τα ιδια λεφτα που θα δωσει για να το κανεις ατμοσφαιρικο. Το θεμα ειναι πως ειναι πολυ αμφιβολο αν θα μπορεις να το οδηγησεις :baby:. Δεν το λεω με κακο τροπο, απλα ενα τοσο ελαφρύ αμάξι που με 100 αλογα πεταει μουρη γινεται επικινδυνο οταν η ιπποδυναμη τριπλασιαστει. Μεχρι την τριτη θα γραφει οποτε αν στηθεις με κανενα δυνατο ατμοσφαιρικο στο φαναρι μεχρι να καταφερεις να το βαλεις κατω μπορει να εχεις φαει κατι καροτσες. Απο ρολλαριστες ομως δεν θα σου κουνιεται τιποτα :p. Επισης αν ο μαστορας που στο φτιαξει ειναι της προκοπης και κανει καλη δουλεια θα μπορεις να πας και ανετο ταξιδακι καθως θα ειναι αρκετα ευχαριστο αυτοκινητο αν προσεχεις τι κανεις με το δεξι σου ποδι.

Υπάρχει και ο κομπρέσσορας αλλα δεν θα επεκταθω εκει.

Γενικα το συγκεκριμενο αμαξακι με το συγκεκριμενο μοτερ μπορει να βελτιωθει με πολλούς τρόπους για διαφορετικες χρησεις. Το θεμα ειναι ποσα αλογα θες να το κανεις και φυσικα ποσα μαρουλια διαθετεις :thumbsup:.

Οτι χρειαστείς (μπορούμε να σε βοηθήσουμε να τσεκαρεις το αμαξι πριν το παρεις) εδω ειμαστε :D.

ΟΚ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ....ΒΑΣΙΚΑ ΑΦΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟ ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΘΑ ΔΙΑΘΕΣΩ 2000ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΗ..ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΤΑ ΒΑΖΩ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ...ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΣΕ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΜΕΧΡΙ ΠΟΣΑ ΑΛΟΓΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΩ???ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΟ ΗΧΟ ΕΝΑ ΜΠΑΣΟΚΟΥΤΙ(ΜΙΣΟ ΠΟΡΤΜΠΑΓΚΑΖ)ΜΕ 15ΙΝΤΣΟ ΚΑΙ 4 8ΙΝΤΣΑ ΗΧΕΙΑ ΜΕ 1 ΕΝΙΣΧΥΤΗ ΚΑΙ 2 ΚΟΡΝΕΣ ΘΑ ΜΕ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΒΑΡΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΟΤΣΑ???
Link to comment
Share on other sites

ΟΚ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ....ΒΑΣΙΚΑ ΑΦΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟ ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΘΑ ΔΙΑΘΕΣΩ 2000ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΗ..ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΤΑ ΒΑΖΩ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ...ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΣΕ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΜΕΧΡΙ ΠΟΣΑ ΑΛΟΓΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΩ???ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΟ ΗΧΟ ΕΝΑ ΜΠΑΣΟΚΟΥΤΙ(ΜΙΣΟ ΠΟΡΤΜΠΑΓΚΑΖ)ΜΕ 15ΙΝΤΣΟ ΚΑΙ 4 8ΙΝΤΣΑ ΗΧΕΙΑ ΜΕ 1 ΕΝΙΣΧΥΤΗ ΚΑΙ 2 ΚΟΡΝΕΣ ΘΑ ΜΕ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΒΑΡΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΟΤΣΑ???

Θα σου γραψω εναν βασικο τιμοκαταλογο πραγματων για να εχεις μια ιδεα τι μπορείς να ψιλοκανεις με αυτα τα χρηματα.

1) Θες φιλτρο αερα, βαρελακι η twister της green. Με σκουπα μην παιδευτεις γιατι θελει μεγαλη μανουρα για να μπει σωστα. Κανα 250 max μαζι με την εγκατασταση.

2) Εξατμιση. Εδω τα πραγματα παιζουν αρκετα και πρεπει να ψαχτεις και μονος σου. Για πρωτο - δευτερο σταδιο μην πειραξεις το χταποδι οτι και να σου πουνε, αλλαξε τα παντα απο καταλυτη και πισω. Θες 48αρι εως 50αρι σωληνα με η χωρις μεσαιο καζανακι και καποιο τελικο της προκοπης για να κρατησει συμπιεση. Εγω φοραω ενα κιτακι της vw motorsport 48φ σε 50φ το οποιο καινουργιο κανει ενα σκασμο λεφτα αλλα αποδιδει αψογα. Βρες εναν τιμιο εξατμισα (μπορω να σου πω κανενα ονομα αν θες που κατα την γνωμη μου ειναι οκ) και υπολογιζε τελικο σωληνες και καταλυτης κανενα 500αρι.

3) Τροχαλιες. Ελαφρωμενες τροχαλιες στροφάλλου και ρυθμιζομενες εκκεντρων (θα χρειαστουν για μετα :D). Δεν ειναι απαραιτητες αλλα δινουν λιγουλακι ευστροφια στον μοτερ. 250-350.

4) Προγραμμα. Εδω παλι τα πραγματα παιζουν πολυ και πρεπει να ψαχτεις μονος σου. Ανδριανακης - Δημητριαδης ειναι κατα της γνωμη μου απο τους καλυτερους custom. Επισης πολυ καλη αποδοση εχει το προγραμμα της SKN για το αμαξι μας απο οτι εχω δει. Για προγραμμα πρεπει να υπολογιζεις απο 300-700 ευρω αναλογα με το τι θα σου βαλει ο αλλος και ποσο θα ασχοληθει.

5) Χρονισμος των εκκεντρων. Με η χωρίς τα ρυθμιζομενα γραναζια υπαρχουν κανα δυο μαστορες που μπορουν να πειραξουν εστω και ελαχιστα τον χρονισμο των εκκεντρων με παραπανω απο αισθητη διαφορα. Η τιμή εχει να κανει με την εργασια τους.

Λογικα λοιπον για ενα πρωτο σταδιο πληρωνεις απο 1100-1600+ ευρω. Υποψιν πως οι τιμες που σου δινω ειναι κατα προσεγγιση και δεν σημαινει πως ειναι ακριβως εκει.

Θα χρειαστει να ψαξεις για πισω φρενα απο 6Ν2 gti η αξονα απο Golf 2-3 gti και για μπροστινα απο Corrado. Επισης Bilstein κιτρινα χοντροκαλαμα με H&R ελατηρια ειναι σουπερ για αναρτηση.

Οσο για το βαρος που λες υπολογισε πως καθε δεκα κιλα που προσθετεις-αφαιρεις ισοδυναμουν με περιπου 1 αλογο κατω η πανω. Υπολογισε πως καθε κιλο μη αναρτομενου βαρους (δηλαδη καθε κιλο που αφαιρεις απο βαρος που περιστρεφεται πχ ζαντες - δισκοπλακες) ισοδυναμει με περιπου 5 κιλα κανονικου βαρους. Κανε τους υπολογισμους σου λοιπον και δεν αν σε συμφερει. Εγω παντος καγκουρο γουφερ δεν θα εβαζα με την καμια :thumbsup:.

Αυτα τα ολιγα.

Edited by Capamaru
Link to comment
Share on other sites

Θα σου γραψω εναν βασικο τιμοκαταλογο πραγματων για να εχεις μια ιδεα τι μπορείς να ψιλοκανεις με αυτα τα χρηματα.

1) Θες φιλτρο αερα, βαρελακι η twister της green. Με σκουπα μην παιδευτεις γιατι θελει μεγαλη μανουρα για να μπει σωστα. Κανα 250 max μαζι με την εγκατασταση.

2) Εξατμιση. Εδω τα πραγματα παιζουν αρκετα και πρεπει να ψαχτεις και μονος σου. Για πρωτο - δευτερο σταδιο μην πειραξεις το χταποδι οτι και να σου πουνε, αλλαξε τα παντα απο καταλυτη και πισω. Θες 48αρι εως 50αρι σωληνα με η χωρις μεσαιο καζανακι και καποιο τελικο της προκοπης για να κρατησει συμπιεση. Εγω φοραω ενα κιτακι της vw motorsport 48φ σε 50φ το οποιο καινουργιο κανει ενα σκασμο λεφτα αλλα αποδιδει αψογα. Βρες εναν τιμιο εξατμισα (μπορω να σου πω κανενα ονομα αν θες που κατα την γνωμη μου ειναι οκ) και υπολογιζε τελικο σωληνες και καταλυτης κανενα 500αρι.

3) Τροχαλιες. Ελαφρωμενες τροχαλιες στροφάλλου και ρυθμιζομενες εκκεντρων (θα χρειαστουν για μετα :)). Δεν ειναι απαραιτητες αλλα δινουν λιγουλακι ευστροφια στον μοτερ. 250-350.

4) Προγραμμα. Εδω παλι τα πραγματα παιζουν πολυ και πρεπει να ψαχτεις μονος σου. Ανδριανακης - Δημητριαδης ειναι κατα της γνωμη μου απο τους καλυτερους custom. Επισης πολυ καλη αποδοση εχει το προγραμμα της SKN για το αμαξι μας απο οτι εχω δει. Για προγραμμα πρεπει να υπολογιζεις απο 300-700 ευρω αναλογα με το τι θα σου βαλει ο αλλος και ποσο θα ασχοληθει.

5) Χρονισμος των εκκεντρων. Με η χωρίς τα ρυθμιζομενα γραναζια υπαρχουν κανα δυο μαστορες που μπορουν να πειραξουν εστω και ελαχιστα τον χρονισμο των εκκεντρων με παραπανω απο αισθητη διαφορα. Η τιμή εχει να κανει με την εργασια τους.

Λογικα λοιπον για ενα πρωτο σταδιο πληρωνεις απο 1100-1600+ ευρω. Υποψιν πως οι τιμες που σου δινω ειναι κατα προσεγγιση και δεν σημαινει πως ειναι ακριβως εκει.

Θα χρειαστει να ψαξεις για πισω φρενα απο 6Ν2 gti η αξονα απο Golf 2-3 gti και για μπροστινα απο Corrado. Επισης Bilstein κιτρινα χοντροκαλαμα με H&R ελατηρια ειναι σουπερ για αναρτηση.

Οσο για το βαρος που λες υπολογισε πως καθε δεκα κιλα που προσθετεις-αφαιρεις ισοδυναμουν με περιπου 1 αλογο κατω η πανω. Υπολογισε πως καθε κιλο μη αναρτομενου βαρους (δηλαδη καθε κιλο που αφαιρεις απο βαρος που περιστρεφεται πχ ζαντες - δισκοπλακες) ισοδυναμει με περιπου 5 κιλα κανονικου βαρους. Κανε τους υπολογισμους σου λοιπον και δεν αν σε συμφερει. Εγω παντος καγκουρο γουφερ δεν θα εβαζα με την καμια :p.

Αυτα τα ολιγα.

ΟΚ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΒΑΣΙΚΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΕΜΑΙ ΑΠΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΟΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΑΧΤΩ ΑΠΟ ΕΔΩ ΝΑ ΒΡΩ ΚΑΠΟΙΟΝ...SPORTS CENTER..S&M BOS....EC TUNING..THEODORIDIS TUNING..ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ VW..ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΓΕΝΙΚΑ??ΒΑΣΙΚΑ ΟΛΟ ΤΟ ΘΕΜΑ TUNING ΣΕ ΕΝΑΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ???http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/545394/(ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΕΥΘΗΝΣΗ ΑΠΟ ΤΟ POLO ΠΟΥ ΕΙΔΑ)ΑΠΟ ΤΟ *μη επιτρεπόμενο @ URL*...ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ(ΒΕΒΑΙΑ ΣΕ ΕΧΩ ΨΗΛΟΠΡΙΞΕΙ)ΤΟ ΚΑΝΤΡΑΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΙΝΑΙ AFTERMARKET??ΕΧΩ ΔΕΝ ΣΤΟ YOUTUBE ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΕΣΣΑΡΙ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ...

Edited by giorgos mk3 gt
Link to comment
Share on other sites

ΟΚ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΒΑΣΙΚΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΕΜΑΙ ΑΠΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΟΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΑΧΤΩ ΑΠΟ ΕΔΩ ΝΑ ΒΡΩ ΚΑΠΟΙΟΝ...SPORTS CENTER..S&M BOS....EC TUNING..THEODORIDIS TUNING..ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ VW..ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΓΕΝΙΚΑ??ΒΑΣΙΚΑ ΟΛΟ ΤΟ ΘΕΜΑ TUNING ΣΕ ΕΝΑΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ???http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/545394/(ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΕΥΘΗΝΣΗ ΑΠΟ ΤΟ POLO ΠΟΥ ΕΙΔΑ)ΑΠΟ ΤΟ *μη επιτρεπόμενο @ URL*...ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ(ΒΕΒΑΙΑ ΣΕ ΕΧΩ ΨΗΛΟΠΡΙΞΕΙ)ΤΟ ΚΑΝΤΡΑΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΙΝΑΙ AFTERMARKET??ΕΧΩ ΔΕΝ ΣΤΟ YOUTUBE ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΕΣΣΑΡΙ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ...

Για Θεσσαλονικη δεν μπορω να σε βοηθησω για μαστορια μιας και δεν εχω ιδεα. Στανταρ θα υπαρχει καποιος αξιολογος μαστορας εκει που να σου κανει καλη μηχανική δουλειά, οχι πως για το πρωτο σταδιο θα χρειαστει να βαλει πολυ χερι. Χρονισμό στα εκκεντρα με μαμα γραναζια μην τον αναφερεις καν γιατι αμα ειναι λιγο κουλός ο αλλος θα σου καρφωσει καμια βαλβιδα.

Δεν ειναι αναγκη να γινει ολη η δουλεια σε ενα ανθρωπο, αφου βασικα θα χρειαστεις εναν εξατμισα, το φιλτρο που μπορεις να το βαλεις και μονος σου και το προγραμμα που εκει θα χρειαστεις καποιον σιγουρα :p. Θα στο ξαναπω μια φορα ακομα, μην βγαλεις το χταποδι :) θα το μετανιωσεις μετα.

Το καντραν μου ειναι απο το polo 6Ν gti. Ειναι σαν το μαμα του polo 99μοντελο μονο με κοκκινες βελονες και ειναι μπλε ο φωτισμός. Στο δικο μας μπαινει αυτό polo6NGTItach.jpg

Polo6nGtiTacho2.jpg

, το καντραν απο το audi TT (το προηγουμενο) και απο το golf mk4.

Link to comment
Share on other sites

Για Θεσσαλονικη δεν μπορω να σε βοηθησω για μαστορια μιας και δεν εχω ιδεα. Στανταρ θα υπαρχει καποιος αξιολογος μαστορας εκει που να σου κανει καλη μηχανική δουλειά, οχι πως για το πρωτο σταδιο θα χρειαστει να βαλει πολυ χερι. Χρονισμό στα εκκεντρα με μαμα γραναζια μην τον αναφερεις καν γιατι αμα ειναι λιγο κουλός ο αλλος θα σου καρφωσει καμια βαλβιδα.

Δεν ειναι αναγκη να γινει ολη η δουλεια σε ενα ανθρωπο, αφου βασικα θα χρειαστεις εναν εξατμισα, το φιλτρο που μπορεις να το βαλεις και μονος σου και το προγραμμα που εκει θα χρειαστεις καποιον σιγουρα :D. Θα στο ξαναπω μια φορα ακομα, μην βγαλεις το χταποδι :D θα το μετανιωσεις μετα.

Το καντραν μου ειναι απο το polo 6Ν gti. Ειναι σαν το μαμα του polo 99μοντελο μονο με κοκκινες βελονες και ειναι μπλε ο φωτισμός. Στο δικο μας μπαινει αυτό polo6NGTItach.jpg

Polo6nGtiTacho2.jpg

, το καντραν απο το audi TT (το προηγουμενο) και απο το golf mk4.

γεια σ τιυινεται???να σε κανω μια ερωτηση???ειδα σε κατι εριοδικα απο γερμανια πολο με vr6...ποια ειναι η γνωμη γι αθτην την μετατροπη??

Link to comment
Share on other sites

το δικο μου ειναι πρωτο σταδιο και μπορω να πω,οτι απλα πηγαινει παρα μα παρα πολυ καλα για τα κυβικα και τα αλογα του.

εχει κανει πολλους να απορουν.... sillyhorse1rb5.gif

για μενα αξιζει να το κανεις,για αρχη πρωτο σταδιο....

εμενα μου πηγαν:

240 ευρω προγραμμα απο Ανδριαννακης

280 ευρω απο καταλυτη και πισω με 2 καζανακια και Φ48

και τελος 200 ευρω το βαρελακι της JR.

Συνολο κατι παραπανω απο 700 ευρω και εχει γινει αρκετα πιο νευρικο.

εχω πατησει και με ενα μαμα τελειως 6ν,οπου μου ειπε το παιδι οτι δεν ειχε κανενα προβλημα και η διαφορα μας ηταν μεγαλη....

Link to comment
Share on other sites

το δικο μου ειναι πρωτο σταδιο και μπορω να πω,οτι απλα πηγαινει παρα μα παρα πολυ καλα για τα κυβικα και τα αλογα του.

εχει κανει πολλους να απορουν.... sillyhorse1rb5.gif

για μενα αξιζει να το κανεις,για αρχη πρωτο σταδιο....

εμενα μου πηγαν:

240 ευρω προγραμμα απο Ανδριαννακης

280 ευρω απο καταλυτη και πισω με 2 καζανακια και Φ48

και τελος 200 ευρω το βαρελακι της JR.

Συνολο κατι παραπανω απο 700 ευρω και εχει γινει αρκετα πιο νευρικο.

εχω πατησει και με ενα μαμα τελειως 6ν,οπου μου ειπε το παιδι οτι δεν ειχε κανενα προβλημα και η διαφορα μας ηταν μεγαλη....

φιλε μου να σου κανω και εγω μια ερωτιση.!εχω ενα polo 6n 1000ρι και εχω αγορασει ενα αλλο polo 6n 1.4 16v τρακαρισμενο και λεω να τα βαλω πανω στο δικο μου απο το αλλο το πολο το μονο που εχει σπασει σε θεμα μηχανης ειναι 1 βαση του σαζμαν..το 1000ρι εχει πανω 67000χιλιομετρα και το αλλο 120.000 ξερεις που μπορουν να μου το αλλαξουν φτεινα και καλα και αν αξιζει κιολας.??

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου να σου κανω και εγω μια ερωτιση.!εχω ενα polo 6n 1000ρι και εχω αγορασει ενα αλλο polo 6n 1.4 16v τρακαρισμενο και λεω να τα βαλω πανω στο δικο μου απο το αλλο το πολο το μονο που εχει σπασει σε θεμα μηχανης ειναι 1 βαση του σαζμαν..το 1000ρι εχει πανω 67000χιλιομετρα και το αλλο 120.000 ξερεις που μπορουν να μου το αλλαξουν φτεινα και καλα και αν αξιζει κιολας.??

Φυσικά και αξίζει να βάλεις την 1.4cc 16V με 101ps αντί της μηχανής 1.000cc με 50ps. Τα 120.000 χιλιόμετρα όμως που έχει η μηχανή πάνω είναι πολλά και θέλει τσεκάρισμα πριν την περάσεις. Υπάρχουν και μηχανικοί που μπορούν να σου κάνουν την αλλαγή.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και αξίζει να βάλεις την 1.4cc 16V με 101ps αντί της μηχανής 1.000cc με 50ps. Τα 120.000 χιλιόμετρα όμως που έχει η μηχανή πάνω είναι πολλά και θέλει τσεκάρισμα πριν την περάσεις. Υπάρχουν και μηχανικοί που μπορούν να σου κάνουν την αλλαγή.

+1000.... η μερα με την νυχτα το ενα μοτερ με το αλλο. Τα 120.000 ειναι το οριο για να αρχισει να βγαζει ζημιες, οποτε ενα καλο τσεκαρισμα συμπίεση ανα κυλινδρο, καψιμο-διαρροη λαδιών, κτλ, πριν το περασεις. Οπως και να χει ειναι καλή αγορα και θα δεις και τρελή διαφορά στο αμάξι.

Link to comment
Share on other sites

Το 16V 101PS ήταν από τα καλύτερα μοτέρ στα μικρά αυτοκίνητα. Ειδικά τα μοντέλα με το ντιζάτο μοτέρ έκαναν (σε μαμά κατάσταση) 0-100 κάτω από 10 δευτερόλεπτα και έπαιζαν το rallye 8V 105PS στα ίσα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.