Jump to content
poen

Golf Με Κινητήρα 1.8Τ

Recommended Posts

Αυτό βέβαια είναι λιγο εως πολύ άσχετο με τα κυβικά του κινητήρα, θα μπορούσε και ο 18T να είναι TSI και οχι μόνο Τ χαχαααα

Μα ο 1.8 στην τωρα μορφη του ειναι μονο τουρμπο. σαν ενα διλιτρο η ενα tsi 122

Edited by poen
Link to comment
Share on other sites

πανο εγω για εναν πολυ απλο λογο.

δεν θελω κομπρεσορα. δεν θελω ν75 δεν θελω τπτ!

θελω only turbo θελω να μπορω να σπουλαρω και μεγαλυτερη τουρμπινα αμα μου τη βαρεσει!

γιαυτο 1.8 tsi :thumbsup:

φιλικα.

ps:

αμα γινει αυτο που λενε τα παιδια και το βαλουν και στο scirocco το παιρνω την αλλη μερα το πρωι!

κοκκινο μαυρη ζαντα και τα μυαλα στα καγκελα και μια κ04 για να γουσταρουμε.

ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΛΕΜΕ...

δεν θα θα κλεισω ματι παλι σημερα

Θα συμφωνίσε με το poen!!!Με μια τουρμπίνα μόνο είναι πιο "safe"!!!Όχι πάρα πολύ απλά είναι πιο ελαστικά τα πράγματα!!!Και όσο αναφορά την βελτίωση με μια 2871 θα είναι πολύ καλό το αποτέλεσμα!!!Και εννοείται όλα τα παρελκόμενα που χρειάζεται το κιτ αυτό!!!!Το μόνο μειονέκτημα θα είναι ότι θα βγαίνει με dsg7(ε speedy έτσι είναι όπως τα λέω????Δεν είμαι σίγουρος για αυτό ρωτάω)!!!Αν είναι όντος έτσι η βελτίωση θα είναι λιγάκι δύσκολη εκτός και αν το βελτιώσουν και γίνει δουλειά!!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνίσε με το poen!!!Με μια τουρμπίνα μόνο είναι πιο "safe"!!!Όχι πάρα πολύ απλά είναι πιο ελαστικά τα πράγματα!!!Και όσο αναφορά την βελτίωση με μια 2871 θα είναι πολύ καλό το αποτέλεσμα!!!Και εννοείται όλα τα παρελκόμενα που χρειάζεται το κιτ αυτό!!!!Το μόνο μειονέκτημα θα είναι ότι θα βγαίνει με dsg7(ε speedy έτσι είναι όπως τα λέω????Δεν είμαι σίγουρος για αυτό ρωτάω)!!!Αν είναι όντος έτσι η βελτίωση θα είναι λιγάκι δύσκολη εκτός και αν το βελτιώσουν και γίνει δουλειά!!!! :D

δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ... μόνο υποθέσεις μπορώ να κάνω αυτή τη στιγμή ...

αν βγαίνει με 160 μαμά τότε με ένα πρόγραμμα πήγε 200αρα για τη πλάκα και θα πρέπει να είναι πολύ ασφαλές έτσι η βελτίωση του . Εάν με μια εξάτμιση ολόσωμη βοηθηθεί το μοτέρ με καλύτερη αναπνοή ίσως να έχει και κέρδος γύρω στα 5 άλογα . Και μια πολύ καλή εισαγωγή έφυγες γύρω στα 220 με πολύ ασφάλεια πιστεύω .

Αλλά επειδή δεν είμαι ούτε μηχανικός , ούτε προγραμματιστής κλπ κάλο θα ήταν να μας δώσουν και τα φώτα τους οι επαγγελματίες του forum , για να μην μιλάμε με υποθέσεις :thumbsup:

Off Topic

στη γκάμα των κινητήρων δεν μου βγάζει 3,2 l μοτέρ ! Μου βγάζει μέχρι 2,0 και 2,5d ! Στις ζάντες μου εμφανίζει και r32 ! Λέτε να είναι κάνα κόλπο παραπλάνησης-αντικατασκοπείας ?
Link to comment
Share on other sites

Μα ο 1.8 στην τωρα μορφη του ειναι μονο τουρμπο. σαν ενα διλιτρο η ενα tsi 122

Ναι αλλά εδω μιλάμε για το μέλλον 2011-2012

δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ... μόνο υποθέσεις μπορώ να κάνω αυτή τη στιγμή ...

αν βγαίνει με 160 μαμά τότε με ένα πρόγραμμα πήγε 200αρα για τη πλάκα και θα πρέπει να είναι πολύ ασφαλές έτσι η βελτίωση του . Εάν με μια εξάτμιση ολόσωμη βοηθηθεί το μοτέρ με καλύτερη αναπνοή ίσως να έχει και κέρδος γύρω στα 5 άλογα . Και μια πολύ καλή εισαγωγή έφυγες γύρω στα 220 με πολύ ασφάλεια πιστεύω .

Αλλά επειδή δεν είμαι ούτε μηχανικός , ούτε προγραμματιστής κλπ κάλο θα ήταν να μας δώσουν και τα φώτα τους οι επαγγελματίες του forum , για να μην μιλάμε με υποθέσεις :D

Off Topic

στη γκάμα των κινητήρων δεν μου βγάζει 3,2 l μοτέρ ! Μου βγάζει μέχρι 2,0 και 2,5d ! Στις ζάντες μου εμφανίζει και r32 ! Λέτε να είναι κάνα κόλπο παραπλάνησης-αντικατασκοπείας ?

Οχχχχχχχχ ακόμα δεν βγήκε αρχίσαμε τις βελτιώσεις !!!!!!

Edited by nikoskallithea
Link to comment
Share on other sites

Οχχχχχχχχ ακόμα δεν βγήκε αρχίσαμε τις βελτιώσεις !!!!!!

χαχαχαχα sillyhorse1rb5.gif:D

Βασικά στα νούμερα έπεσα μέσα ...

Στον κινητήρα που κυκλοφορεί ήδη από την audi έχουμε :

205 ps με πρόγραμμα 95άρα(?)

211 ps με πρόγραμμα 100άρα(?)

+15 εισαγωγή-εξάτμιση ... 220 , 226 !

http://www.goapr.com/products/ecu_upgrade_18tsi_long.html

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

χαχαχαχα sillyhorse1rb5.gif:D

Βασικά στα νούμερα έπεσα μέσα ...

Στον κινητήρα που κυκλοφορεί ήδη από την audi έχουμε :

205 ps με πρόγραμμα 95άρα(?)

211 ps με πρόγραμμα 100άρα(?)

+15 εισαγωγή-εξάτμιση ... 220 , 226 !

http://www.goapr.com/products/ecu_upgrade_18tsi_long.html

Αυτά τα νούμερα όμως με τι πίεση στην τουρμπίνα????Λογικά θα είναι με safe καταστάσεις!!!Οπότε αν έχει πιο μεγάλη τουρμπίνα από τα 14αρια λίγα αλογάκια παραπάνω θα έχει πιστεύω όσο αναφορά την βελτίωση!!! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Δίλιτρο thumbsdown.gif με τιποτα μακρια και αγαπημένοι, δεν θα έπαιρνα ποτε ενα τετοιο αυτοκίνητο και μάλιστα golf

:D:thumbsup::yahoo:

φυσικα και διλιτρος γιανα εισαι αρχοντας. τι να τον κανεις τον 1800? ο μικρος φτωχος συγγενης θελεις να εισαι μια ζωη? η θα παρεις τον 14 για οικονομια κτλ η τον διλιτρο που αξιζει σε ενα τετοιο αμαξι οπως το golf .

ο χρυσος κινητηρας για οποιον θελει αλογα ανεση οικονομια και value for money ειναι σιγουρα ο διλιτρος. και για οσους λενε για τελη κυκλοφοριας, πρωτον ποτε μα ποτε δεν σκεφτομαι τα τελη οταν παταω το γκαζι και φευγω μπροστα ανετα και επιπλεον τα τελη θα αλλαξουν ουτως η αλλως και δε θα εχουν σχεση μετα κυβικα.

οποτε προς τι να αγορασει κανεις 1800? κανενας λογος. και γιαυτο και η vw δε θα βγαλει τετοιο golf. και για καποιον που λεει πως υπαρχει συλεκτικο, να του πω πως συλεκτικο = μαζικη παραγωγη? τι θα πει συλεκτικο? αυτοκινητο ειναι, οχι πινακας ζωγραφικης. ελεος.

Link to comment
Share on other sites

αφου κ ο 1.8 ειναι φτωχος συγγενης παω να κρυφτω...ντρεπομαι (πλακα κανω προς αποφυγη παρεξηγησεων)

με τα σημερινα δεδομενα ο 2.0 δεν ειναι value for money με τα αυριανα θα απαντησω αυριο για να ειμαι σιγουρος ως προς την εγκυροτητα της απαντησης μου

καθως η ελληνικη πραγματικοτητα δεν ειναι για υποθεσεις (δεν θα αναπτυξω περισσοτερο το σκεπτικο μου εδω)

πιστευω οτι ο 1.8Τ ειναι μια πολυ καλη λυση κ φορεθηκε το μοτερ αυτο στα golf

ως τα 220 αλογα εισαι καλα αν θελεις παραπανω πας στον 2.0 οπου εκει τα δεδομενα αλλαζουν αρκετα

Link to comment
Share on other sites

o 1.8 tsi φτανει πολυ παραπανω απο 220 αλογα :drinks:

dr πιστευεις οτι εχεις το καλυτερο αμαξι στον κοσμο τοτε πηγαινε κρυψου γιατι βλεπω ολο το vwclub να σε παιρνει με τα γιαουρτια.... new_lol.gif

Link to comment
Share on other sites

εγω μιλαω για χαλαρα πραγματα stg 1 χωρις να ειναι τπτ στο 90+% των επιδοσεων του καθως πιστευω ο μεσος οδηγος εκει ειναι

τωρα αν κανεις ειναι για πολλα ας παει στο 2.0 εκτος κ αν ειναι σιγουρος οτι ο 1.8 του καλυπτει ολα τα γουστα :drinks:

οχι κανεις δεν θα παρει κανεναν με γιαουρτια ντοματες κ συναφη απλα γνωμες εκφραζουμε φιλοι μεταξυ φιλων η γνωστοι μεταξυ γνωστων

αν γινει ο 1.8Τ το ιδιο η σχεδον το ιδιο με τον 2.0Τ τελη-ασφαλειες-(καταναλωση) τοτε οντως δεν εχει αξια να μιλαμε για value for money

ΥΓ1 την καταναλωση την εβαλα σε παρενθεση γιατι ενας μπορει να βαλει τσιτα προγραμμα κ να καιει αντερα

ΥΓ2 ο dr μαλλον αναφερεται στο GTI γενικα σαν ονομα - ιστορια - design - επιδοσεις-στησιμο παρα στην συγκριση 2 κινητηρων 1.8vs2.0 (αυτο καταλαβα)

Edited by mourh
Link to comment
Share on other sites

εγω παιδια αν υπηρχε σημερα 1,8t golf 160 θα το επαιρνα αντι του 1,4 που πηρα...Ομως εδω ερχεται και το θεμα της τιμης....Ποσο θα πουλαει το ενα ποσο το αλλο???Γιατι νε μεν το 1,4 ειναι μικροτερο, αλλα ειναι πιο νεας τεχνολογιας...Οποτε πως κοστολογεις το ενα και πως το αλλο???Πιο σοφο μου φαινεται να καταργησει το 1,4 160 και να το αντικαταστησει με το 1,8τ...

Edited by kpol
Link to comment
Share on other sites

εγω μιλαω για χαλαρα πραγματα stg 1 χωρις να ειναι τπτ στο 90+% των επιδοσεων του καθως πιστευω ο μεσος οδηγος εκει ειναι

τωρα αν κανεις ειναι για πολλα ας παει στο 2.0 εκτος κ αν ειναι σιγουρος οτι ο 1.8 του καλυπτει ολα τα γουστα :)

οχι κανεις δεν θα παρει κανεναν με γιαουρτια ντοματες κ συναφη απλα γνωμες εκφραζουμε φιλοι μεταξυ φιλων η γνωστοι μεταξυ γνωστων

αν γινει ο 1.8Τ το ιδιο η σχεδον το ιδιο με τον 2.0Τ τελη-ασφαλειες-(καταναλωση) τοτε οντως δεν εχει αξια να μιλαμε για value for money

ΥΓ1 την καταναλωση την εβαλα σε παρενθεση γιατι ενας μπορει να βαλει τσιτα προγραμμα κ να καιει αντερα

ΥΓ2 ο dr μαλλον αναφερεται στο GTI γενικα σαν ονομα - ιστορια - design - επιδοσεις-στησιμο παρα στην συγκριση 2 κινητηρων 1.8vs2.0 (αυτο καταλαβα)

o 1.8 tsi stage 1 με φιλτρο εξατμιση παει στα 230+ το ξερω γιατι εχω πολλα φιλαρακια με λεον 1.8 τσι

οι ασφαλειες και τα τελη κυκλοφοριας σε καμμια περιπτωση δεν προκειται να αλλαξουν γι'αυτο ισως και μονο ενα οποιοδηποτε 1.8 μοτερ ειναι value for money

ο dr αναφερεται παντα και μονο για ενα gti αποψη πανω στα πραγματα δεν εχει καθολου μονο οτι εχει να κανει η να συγκριθει με ενα gti...λες και απειλειται η τσεοη του ενα πραμα

Link to comment
Share on other sites

ε ενταξει θα ειναι ακομα ιn lοve τον καταλαβαινω ως ενα σημειο

νομιζω ειναι κ απο σαλονικα κ ποτε δεν τον εχω δει...

ρε σι raven ψαχνω εξατμιση απο καταλυτη κ πισω χωρις τελικο καζανι (τους σωληνες δλδ) αν δεις τπτ απο κανα φιλαρακι σου ενημερωσε νομιζω φ63.5 φορατε τα λεον 1.8tsi

Link to comment
Share on other sites

Κύριε Mod τα off topic παρακαλώ σε κάποια αγγελία ζήτησης !! new_iloveyou.gif

αφου κ ο 1.8 ειναι φτωχος συγγενης παω να κρυφτω...ντρεπομαι (πλακα κανω προς αποφυγη παρεξηγησεων)

με τα σημερινα δεδομενα ο 2.0 δεν ειναι value for money με τα αυριανα θα απαντησω αυριο για να ειμαι σιγουρος ως προς την εγκυροτητα της απαντησης μου

καθως η ελληνικη πραγματικοτητα δεν ειναι για υποθεσεις (δεν θα αναπτυξω περισσοτερο το σκεπτικο μου εδω)

πιστευω οτι ο 1.8Τ ειναι μια πολυ καλη λυση κ φορεθηκε το μοτερ αυτο στα golf

ως τα 220 αλογα εισαι καλα αν θελεις παραπανω πας στον 2.0 οπου εκει τα δεδομενα αλλαζουν αρκετα

Δεν φορέθηκα απλά ! Φορέθηκε και γάζωνε μέχρι και πολύ δυνατά δίλιτρα !

εγω μιλαω για χαλαρα πραγματα stg 1 χωρις να ειναι τπτ στο 90+% των επιδοσεων του καθως πιστευω ο μεσος οδηγος εκει ειναι

τωρα αν κανεις ειναι για πολλα ας παει στο 2.0 εκτος κ αν ειναι σιγουρος οτι ο 1.8 του καλυπτει ολα τα γουστα :drinks:

οχι κανεις δεν θα παρει κανεναν με γιαουρτια ντοματες κ συναφη απλα γνωμες εκφραζουμε φιλοι μεταξυ φιλων η γνωστοι μεταξυ γνωστων

αν γινει ο 1.8Τ το ιδιο η σχεδον το ιδιο με τον 2.0Τ τελη-ασφαλειες-(καταναλωση) τοτε οντως δεν εχει αξια να μιλαμε για value for money

ΥΓ1 την καταναλωση την εβαλα σε παρενθεση γιατι ενας μπορει να βαλει τσιτα προγραμμα κ να καιει αντερα

ΥΓ2 ο dr μαλλον αναφερεται στο GTI γενικα σαν ονομα - ιστορια - design - επιδοσεις-στησιμο παρα στην συγκριση 2 κινητηρων 1.8vs2.0 (αυτο καταλαβα)

κι εγώ για ένα stage 1 μιλούσα αλλά πολύ ασφαλής βελτίωση !

εγω παιδια αν υπηρχε σημερα 1,8t golf 160 θα το επαιρνα αντι του 1,4 που πηρα...Ομως εδω ερχεται και το θεμα της τιμης....Ποσο θα πουλαει το ενα ποσο το αλλο???Γιατι νε μεν το 1,4 ειναι μικροτερο, αλλα ειναι πιο νεας τεχνολογιας...Οποτε πως κοστολογεις το ενα και πως το αλλο???Πιο σοφο μου φαινεται να καταργησει το 1,4 160 και να το αντικαταστησει με το 1,8τ...

Λογικά θα κυμαίνεται γύρω στην τιμή που είναι και οι ανάλογες εκδόσεις της audi ... 24.000 - 30.000

Δεν θα ξεχάσω τη στιγμή που είδα στο εξώφυλλο γνωστού περιοδικού τη φράση :

" Βρήκαμε το Golf που κερνάει πολυκατοικίες "

Όποιοι το γνωρίζουν κατάλαβαν για τι κινητήρα μιλάμε και με πόσα άλογα ...

Α , να μην ξεχάσω και το ένα μέτρο φλογίδι που πετούσε σε κάθε αλλαγή ..

Link to comment
Share on other sites

εχεις μπερδευτει με τον 20vt του συγκεκριμενου golf με τον 1.8 tsi!!!

δεν μπερδεύτηκα ... απλά το αναφέρω σαν γεγονός και σαν βελτίωση που άφησε εποχή :drinks:

Off Topic

Τον ίδιο κινητήρα (160ps) θα τον φοράει και το passat μάλλον ...
Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

o 1.8 tsi φτανει πολυ παραπανω απο 220 αλογα :drinks:

dr πιστευεις οτι εχεις το καλυτερο αμαξι στον κοσμο τοτε πηγαινε κρυψου γιατι βλεπω ολο το vwclub να σε παιρνει με τα γιαουρτια.... new_lol.gif

εκτος απο ειρωνικος μπορεις να εισαι τιοποτα αλλο;

ειπα εγω πουθενα οτι εχω το καλυτερο αμαξι στον κοσμο;

αν η γνωμη μου δε σου αρεσει δεν μπορω νακ ανω κατι.

αλλα δεν μπορω να συμφωνω μαζι σου μονο και μονο επειδη ετσι θελεις εσυ.

θα το ξαναπω πως ειναι ατοπο να υπαρχει 18 κινητηρας οταν στην γκαμα εχεις 2λιτρο.

και φυσικα αν θελεις περισσοτερα αλογα πας στο διλιτρο, αλλιως στο 14. αλλα φαινεται οι γερμανοι που φτιαχνουν το αμαξι σου, ειναι βλακες οποτε πηγιανε πεστους να βγαζουν και 18αρη και διλιτρο και 14 και 16αρη και οτι αλλο θελεις εσυ.

ειναι απολυτως λογικ οενα αμαξι να εχει διαφορα μοντελα για ολα τα γουστα ετσι εχουν 122 αλογα, 160 210 κτλ

λογικη κλιμακωση.

σκεφτηκες πως αν βγαλουν 18αρη η διαφορα στην τιμη με τον διλιτρο θα ειναι τοσο μικρη που στην τελικη δε θα ξερεις ποιον να διαλεξεις;

μηπως θελεις να βγαλουν και 1900 κινητηρα;

Link to comment
Share on other sites

εγω μιλαω για χαλαρα πραγματα stg 1 χωρις να ειναι τπτ στο 90+% των επιδοσεων του καθως πιστευω ο μεσος οδηγος εκει ειναι

τωρα αν κανεις ειναι για πολλα ας παει στο 2.0 εκτος κ αν ειναι σιγουρος οτι ο 1.8 του καλυπτει ολα τα γουστα :drinks:

οχι κανεις δεν θα παρει κανεναν με γιαουρτια ντοματες κ συναφη απλα γνωμες εκφραζουμε φιλοι μεταξυ φιλων η γνωστοι μεταξυ γνωστων

αν γινει ο 1.8Τ το ιδιο η σχεδον το ιδιο με τον 2.0Τ τελη-ασφαλειες-(καταναλωση) τοτε οντως δεν εχει αξια να μιλαμε για value for money

ΥΓ1 την καταναλωση την εβαλα σε παρενθεση γιατι ενας μπορει να βαλει τσιτα προγραμμα κ να καιει αντερα

ΥΓ2 ο dr μαλλον αναφερεται στο GTI γενικα σαν ονομα - ιστορια - design - επιδοσεις-στησιμο παρα στην συγκριση 2 κινητηρων 1.8vs2.0 (αυτο καταλαβα)

συμφωνω

απλα ολο ειρωνια απεναντι στα σχολια μου ειναι λες και πρεπει να συμφωνω μαζι του

οχι δεν μιλαω για το gti που ειναι αλλο αμαξι αλλα απλα λεω πως γιατι να βαλεις 18 αντι διλιτρο. δηλαδη με ποια λογικη προτιμας τον 18 αντι τον διλιτρο. ποια η διαφορα;

λιγοτερη καταναλωση; οκ τοτε γιατι δεν πας στον 14αρη;

και απορω που μερικοι αρχισαν εδω να μιλανε πως καλυτερα πολλα κυβικα ωστε να μην κουραζεται το τουρμπο κτλ. μα αυτο ακριβως εκαναν οι γερμανοι. μας εδωσαν πολλα αλογα με λιγα κυβικα. με το να θελετε πολλα κυβικα παλι, ειναι σα να δινεται τροφη στους φιλους των ιαπωνεζικων ταπερ να λενε πως τελικα τα τουρμπο δεν ειναι καλα και πως καλυτερα ατμοσφαιρικοι κινητηρες

Link to comment
Share on other sites

η διαφορα θα ειναι ακρως λογικη γιατι αλλο ενα golf 1.8 tsi και αλλο ενα gti...καλως η κακως αλλιως πουλαει το ονομα "gti" και αλλιως ενα golf 1.8 tsi...ολες μα ολες οι εταιρειες δουλευουν με πολλες γκαμες κινητηρων και αν θυμασαι μεχρι πριν λιγα χρονια το ιδιο εκανε και η vw τωρα εχει δημιουργηθει αυτο το χασμα μεταξυ των μοντελων της... :drinks:

Link to comment
Share on other sites

το προβλημα εντοπιζεται στο γεγονος οτι ενω το VAG Group διαθετει 1.8TSI δεν εφοδιαζει τα VW (εκτος passat cc)

εκει ειναι κ οι ενστασεις.οσον αφορα τα αλογα η 2 ενσταση ειναι οτι αλλιως τα βγαζει ενας 1.4 αλλιως ενας 1.6-1.8 κ αλλιως βελτιωνεται

επισης η παραπανω γκαμα κρινεται πιο value for money τπτ παραπανω τπτ λιγοτερο.

ναι τωρα ειμαστε μπροστα απο τα japan με τους 1.4tsi φαντασου τι θα γινοτανε με 1.6tsi 1.8tsi (πολλα κλαματα)

Link to comment
Share on other sites

το προβλημα εντοπιζεται στο γεγονος οτι ενω το VAG Group διαθετει 1.8TSI δεν εφοδιαζει τα VW (εκτος passat cc)

εκει ειναι κ οι ενστασεις.οσον αφορα τα αλογα η 2 ενσταση ειναι οτι αλλιως τα βγαζει ενας 1.4 αλλιως ενας 1.6-1.8 κ αλλιως βελτιωνεται

επισης η παραπανω γκαμα κρινεται πιο value for money τπτ παραπανω τπτ λιγοτερο.

ναι τωρα ειμαστε μπροστα απο τα japan με τους 1.4tsi φαντασου τι θα γινοτανε με 1.6tsi 1.8tsi (πολλα κλαματα)

i think i like it !!

Link to comment
Share on other sites

η διαφορα θα ειναι ακρως λογικη γιατι αλλο ενα golf 1.8 tsi και αλλο ενα gti...καλως η κακως αλλιως πουλαει το ονομα "gti" και αλλιως ενα golf 1.8 tsi...ολες μα ολες οι εταιρειες δουλευουν με πολλες γκαμες κινητηρων και αν θυμασαι μεχρι πριν λιγα χρονια το ιδιο εκανε και η vw τωρα εχει δημιουργηθει αυτο το χασμα μεταξυ των μοντελων της... :)

δεν υπαρχει χασμα.

υπαρχει 122 αλογα

160 αλογα

210 αλογα

παλιοτερα στο 4αρι υπηρχε 14 16 και 2000 κινητηρας

Edited by DrYannisK
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.