Jump to content
fullahead

New Polo 2009 Καιει Λαδια;

Recommended Posts

Γεια χαρα φιλοι μου!

Αγορασα το νεο polo 2009 τον οκτωβρη 2009 και εχω κανει 6500 km (1.4 , 85hp). Δεν εχω συναντησει κανενα προβλημα εκτος απο το θεμα των λαδιων τα οποια εχουν φτασει στο σημειο c συμφωνα με το βιβλιο του αυτοκινητου...δηλαδη στο minimum κ ετσι πρεπει να κανω συμπληρωση 1 λιτρο..

Το θεμα μου ειναι να παω στην αντιπροσωπεια ή να κανω τη δουλεια μονος μου;

Το βιβλιο αναφερει τις προδιαγραφες vw501 01, vw502 00, vw504 00.

Eπισης συνιστα μαρκα castrol..επειδη ειμαι εντελως απειρος να παω στο βενζιναδικο και να ζητησω ενα μπουκαλακι λαδι και να το ριξω μεσα οταν μου χτυπησει ενδειξη στο καντραν; θα καταλαβουν; και τι σημαινουν ολες αυτες οι προδιαγραφες; μπορει καποιος να προτεινει συγκεκριμενο λαδι να παω νατο αγορασω;

Κανονικα στα 15000 km ειναι το πρωτο service...το αμαξι δεν το κουρασα με την εννοια να ανεβαζω πολλες στροφες ή να κινουμαι'σπαστικα' στο δρομο...εκανα οτι μου ειπαν..στις 3000-3500 αλλαγη ταχυτητας...γιατι ετσι;μονο τωρα που ειναι αρχη λετε να συμβαινει;

Συγνωμη αν σας κουρασα..ειμαι πολυλογας..τοχω αυτο αλλα θα το εκτιμουσα πολυ αν καποιος μπορει να δωσει μια προταση.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα φιλε μου.....

προσοπικη γνωμη πηγενε στην αντιπροσοπια μην κανεισ τιποτα μονος σου....

σε καμια περιπτοση δεν συμπλιρονουμε λαδακια στον κινιτιρα μας... παντα κανουμε ολικη αλαγη λαδιων...

για μενα προσοπικα εκανα αλαγη λαδιον στα 1500 στα 6500 και μετα 15000... ετσι το fox μου 1,2 στα 55 αλογακια τραβουσε 180αρες στην εθνικη... λοιπον καλο ειναι να πας να αλαξεις λαδακια γιατι παντα μην ξεχνας εχεις και μια εγκιηση που σε καλυπτει απο πισω... κανε οτι καλυτερο για το αμαξακι σου...

Link to comment
Share on other sites

Θα σου πω τι μπορεί να μην πήγε καλά και αυτό είναι κατά τη διάρκεια του στρωσίματος.

Ναι μεν λογικά κάνοντας αλλαγές στις 3000 - 3500 στροφές είναι το προτεινόμενο, όμως αυτό που ΔΕΝ πρέπει να κάνεις ποτέ είναι να πας εθνική για ταξιδάκι και για καμιά 50-100 χιλιόμετρα να είσαι με 5η ταχύτητα και πράγματι να μην πηγαίνεις πάνω από 3000 - 3500 στροφές. Αυτό καταστρέφει τον κινητήρα όταν είναι καινούργιος και αποτελέσματα αυτού είναι να θέλει λάδια λες και είναι δίχρονο μηχανάκι.

Πάντα όταν στρώνεις ένα αυτοκίνητο το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να φορτώνεις κάθε ταχύτητα μέχρι τις 3500 στροφές που λες, μετά απλά αφήνεις το γκάζι και κυλάει το αυτοκίνητο με την ίδια ταχύτητα, ώστε να μεταφερθεί το λάδι στα διάφορα σημεία του κινητήρα καθώς λειτουργεί σαν λιπαντικό αλλά και σαν προστατευτικό στα τοιχώματα των στροφάλων.

Όταν το στρώνεις καλό θα είναι στα 1500km αλλαγή λαδιών και φίλτρο λαδιού κι όχι όπως σου λένε στα στάνταρ 7500km ή 15000km. Να ξέρεις όμως γενικότερα πως μέχρι να αναπτύξει τις ανοχές του ο κινητήρας θα σου τσιμπήσει λίγο λαδάκι παραπάνω.

Όμως αν το προσέχεις και τα κάνεις όλα αυτά ευλαβικά τότε να είσαι σίγουρος δε θα σου βγει φριτέζα.

Για περισσότερες λεπτομέρειες δες και εδώ που τα λένε και καλύτερα:

http://seatclub.gr/forum/index.php?topic=15779.0

Link to comment
Share on other sites

Θα σου πω τι μπορεί να μην πήγε καλά και αυτό είναι κατά τη διάρκεια του στρωσίματος.

Ναι μεν λογικά κάνοντας αλλαγές στις 3000 - 3500 στροφές είναι το προτεινόμενο, όμως αυτό που ΔΕΝ πρέπει να κάνεις ποτέ είναι να πας εθνική για ταξιδάκι και για καμιά 50-100 χιλιόμετρα να είσαι με 5η ταχύτητα και πράγματι να μην πηγαίνεις πάνω από 3000 - 3500 στροφές. Αυτό καταστρέφει τον κινητήρα όταν είναι καινούργιος και αποτελέσματα αυτού είναι να θέλει λάδια λες και είναι δίχρονο μηχανάκι.

Πάντα όταν στρώνεις ένα αυτοκίνητο το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να φορτώνεις κάθε ταχύτητα μέχρι τις 3500 στροφές που λες, μετά απλά αφήνεις το γκάζι και κυλάει το αυτοκίνητο με την ίδια ταχύτητα, ώστε να μεταφερθεί το λάδι στα διάφορα σημεία του κινητήρα καθώς λειτουργεί σαν λιπαντικό αλλά και σαν προστατευτικό στα τοιχώματα των στροφάλων.

Όταν το στρώνεις καλό θα είναι στα 1500km αλλαγή λαδιών και φίλτρο λαδιού κι όχι όπως σου λένε στα στάνταρ 7500km ή 15000km. Να ξέρεις όμως γενικότερα πως μέχρι να αναπτύξει τις ανοχές του ο κινητήρας θα σου τσιμπήσει λίγο λαδάκι παραπάνω.

Όμως αν το προσέχεις και τα κάνεις όλα αυτά ευλαβικά τότε να είσαι σίγουρος δε θα σου βγει φριτέζα.

Για περισσότερες λεπτομέρειες δες και εδώ που τα λένε και καλύτερα:

http://seatclub.gr/forum/index.php?topic=15779.0

ευχαριστω για τις συμβουλες! αυτο με την εθνικη και 5η ταχυτητα δεν τοκανα..ουτε σε μποτιλιαρισμα βρεθηκα πολλες φορες..σπανια...το πολυ πολυ καμια φορα.. επισης μετρημενες στα δαχτυλα του ενος χεριου να επιασα τις 4000 στροφες...γιαυτο και προβληματιστηκα..τελοσπαντων..το θεμα ειναι οτι το δικο μου "προβλημα" τοχουν πολλοι...οποτε το θεμα ειναι μην μπλεξει κανεις..καλως ηρθα στο κοσμο του αυτοκινητου... :drinks: οπως ειπε και ο πρωτος φιλος που μου απαντησε καλυτερα να παω στην αντιπροσωπεια να τελειωνω...τα καλυπτει αυτα η εγγυηση ή θα μου κανουν νουμερα;

ευχαριστω παιδες!

Link to comment
Share on other sites

Γειά σου φίλε.Μην το παίρνεις κατάκαρδα το θέμα της κατανάλωσης λαδιού.Εγώ ειμαι πεπεισμένος ότι το 80% των κινητήρων του group καταναλώνει λάδι.Στην Αντιπροσωπεία το πολύ-πολύ να σου συμπληρώσουν λάδι και να μην σου το χρεώσουν.Απο κει και πέρα θα σου πουν ότι ο κινητήρας σου καταναλώνει λάδι μέσα στα φυσιολογικά όρια και δεν μπορούν να κάνουν τίποτε άλλο γι΄αυτό.Γι΄αυτό λοιπόν συμπλήρωσε λάδι και συνέχισε να παρακολουθείς τον δείκτη ανά τακτά χρονικά διαστήματα και μην περιμένεις να σου ανάψει η ενδεικτική λυχνία στο καντράν.Ο κινητήρας είναι ακόμη καινούργιος και σιγά-σιγά θα ελαττωθεί πιστεύω η κατανάλωση.Καλό θα ήταν χωρίς αυτό να είναι δεσμευτικό (περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους) να άλλαζες εξ΄ολοκλήρου τα λάδια και το φίλτρο λαδιού.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

φιλε μου εισαι σιγουρος οτι οταν παρελαβες το αυτοκινητο ο δεικτης ηταν στην μεγιστη ενδειξη και οχι λιγο πιο κατω?

Link to comment
Share on other sites

Θα σου πω τι μπορεί να μην πήγε καλά και αυτό είναι κατά τη διάρκεια του στρωσίματος.

Ναι μεν λογικά κάνοντας αλλαγές στις 3000 - 3500 στροφές είναι το προτεινόμενο, όμως αυτό που ΔΕΝ πρέπει να κάνεις ποτέ είναι να πας εθνική για ταξιδάκι και για καμιά 50-100 χιλιόμετρα να είσαι με 5η ταχύτητα και πράγματι να μην πηγαίνεις πάνω από 3000 - 3500 στροφές. Αυτό καταστρέφει τον κινητήρα όταν είναι καινούργιος και αποτελέσματα αυτού είναι να θέλει λάδια λες και είναι δίχρονο μηχανάκι.

Πάντα όταν στρώνεις ένα αυτοκίνητο το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να φορτώνεις κάθε ταχύτητα μέχρι τις 3500 στροφές που λες, μετά απλά αφήνεις το γκάζι και κυλάει το αυτοκίνητο με την ίδια ταχύτητα, ώστε να μεταφερθεί το λάδι στα διάφορα σημεία του κινητήρα καθώς λειτουργεί σαν λιπαντικό αλλά και σαν προστατευτικό στα τοιχώματα των στροφάλων.

Όταν το στρώνεις καλό θα είναι στα 1500km αλλαγή λαδιών και φίλτρο λαδιού κι όχι όπως σου λένε στα στάνταρ 7500km ή 15000km. Να ξέρεις όμως γενικότερα πως μέχρι να αναπτύξει τις ανοχές του ο κινητήρας θα σου τσιμπήσει λίγο λαδάκι παραπάνω.

Όμως αν το προσέχεις και τα κάνεις όλα αυτά ευλαβικά τότε να είσαι σίγουρος δε θα σου βγει φριτέζα.

Για περισσότερες λεπτομέρειες δες και εδώ που τα λένε και καλύτερα:

http://seatclub.gr/forum/index.php?topic=15779.0

διαβασα αυτα που γραφεις και το αλλο φορουμ. Ολα ωραια! Εχεις καμια προταση για λαδι στην αλλαγη?

Απο οτι ξερω υπαρχουν λαδια και λαδια ποιο θα συνηστουσες για πολο 6R 105hp; Φυσικα για καλυτερη αποδοση κινητηρα! Και ποσο παει το κασε για αλλαγη λαδιων και φιλτρου;

Link to comment
Share on other sites

Ωραια....μπερδευτηκα... λοιπον...

μιας κ παραλαμβανω την αλλη βδομαδα πιθανοτατα..

εως 200 300 χιλιομετρα χαλαρα ανοιγματακια εως 3οοο στροφες...

μετα τα 300 χιλιομετρα ανοιγματα εως σχεδον κοφτες με ολες τις ταχυτητες εως τα 15οο χιλιομετρα...οπου στα 1500 χιλιομετρα αλλαγη λαδιων κ φιλτρων....για να φυγουν ρινισματα...

σωστα ολα αυτα??????

(κ με βαση τα οσα διαβασα κ στο λινκ παραπανω απο σεατ κλαμπ...)

Link to comment
Share on other sites

φιλε αν εννοεις την μεθοδο που υπαρχει για να πατησουν αμεσα τα ελατηρια θελει συγκεκριμενη διαδικασια και παιζουν ρολο πολλα πραγματα . δεν θα σου προτεινα να κανεις κατι τετοιο.

Link to comment
Share on other sites

φιλε αν εννοεις την μεθοδο που υπαρχει για να πατησουν αμεσα τα ελατηρια θελει συγκεκριμενη διαδικασια και παιζουν ρολο πολλα πραγματα . δεν θα σου προτεινα να κανεις κατι τετοιο.

δλδ χαλαρα ευλαβικα εως 3000 χιλιομετρα η οσα λεει τελοσπαντων ο κατασκευαστης? αυτο λετε εσεις γενικα?

Link to comment
Share on other sites

ακριβως,ευλαβικα και σταδικο ανοιγμα των στροφων ανα πχ 500 χλμ.επισης φροντισε να μην ζοριζεις την 1η ταχυτητα.

Link to comment
Share on other sites

ακριβως,ευλαβικα και σταδικο ανοιγμα των στροφων ανα πχ 500 χλμ.επισης φροντισε να μην ζοριζεις την 1η ταχυτητα.

εως τα ποσα χιλιομετρα δλδ λετε αυτο το στυλ? κ αλλαγη πρωτων λαδιων???ποτε???

Link to comment
Share on other sites

θα σου πω τι εκανα εγω χωρις να αποτελει κανονα.καποιος αλλος ισως να/εχει ακολουθησει αλλη διαδικασια.δεν ζοριζα την πρωτη ταχυτητα καθολου με πολλες στροφες,ανοιγα σταδιακα το γκαζι δινοντας επιπλεον 500 στρ. καθε περιπου 500 χιλιομετρα.κοφτες και κοκκινα δεν αγγιξε ποτε με ανωτατο οριο τις 4.500χιλ στροφες.αλλαξα τα πρωτα λαδια στα 5000 χλμ μαζι και το φιλρο λαδιου.

Link to comment
Share on other sites

θα σου πω τι εκανα εγω χωρις να αποτελει κανονα.καποιος αλλος ισως να/εχει ακολουθησει αλλη διαδικασια.δεν ζοριζα την πρωτη ταχυτητα καθολου με πολλες στροφες,ανοιγα σταδιακα το γκαζι δινοντας επιπλεον 500 στρ. καθε περιπου 500 χιλιομετρα.κοφτες και κοκκινα δεν αγγιξε ποτε με ανωτατο οριο τις 4.500χιλ στροφες.αλλαξα τα πρωτα λαδια στα 5000 χλμ μαζι και το φιλρο λαδιου.

Αυτό που λέει ο φίλος joop είναι γενικά ότι σου λένε και στις αντιπροσωπείες... Μια χαρά στρώσιμο είναι, απλά αν δε θες να περιμένεις και θες να δεις το 3% - 4% επιπλέον απόδοσης του κινητήρα, αλλά και να σου κρατήσει παραπάνω χρόνια τότε κάνεις το στρώσιμο που αναφέρει στο seatclub ΕΥΛΑΒΙΚΟΤΑΤΑ ΟΜΩΣ. Αν δεν σε ενδιαφέρει γιατί σιγά την περισσότερη δύναμη που θα χεις με %3 καλύτερη λειτουργία του κινητήρα, ακολουθείς αυτά που σου λέει ο joop. Κανείς δεν έχασε ποτέ από τέτοια διαδικασία στρωσίματος...

Edited by Z3RatuL
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λέει ο φίλος joop είναι γενικά ότι σου λένε και στις αντιπροσωπείες... Μια χαρά στρώσιμο είναι, απλά αν δε θες να περιμένεις και θες να δεις το 3% - 4% επιπλέον απόδοσης του κινητήρα, αλλά και να σου κρατήσει παραπάνω χρόνια τότε κάνεις το στρώσιμο που αναφέρει στο seatclub ΕΥΛΑΒΙΚΟΤΑΤΑ ΟΜΩΣ. Αν δεν σε ενδιαφέρει γιατί σιγά την περισσότερη δύναμη που θα χεις με %3 καλύτερη λειτουργία του κινητήρα, ακολουθείς αυτά που σου λέει ο joop. Κανείς δεν έχασε ποτέ από τέτοια διαδικασία στρωσίματος...

ξερεις τι γινεται? μπερδευτηκα τελικα γιατι στο σεατκλαμπ αναφερει τελικα προσ το τελος οτι μπορουμε να κανουμε κ εναν αλλο τροπο που ειναι πιο ευκολο να γινει στην καθημερινοτητα οπως αναφερω σε πιο πανω ποστ αναλυτικα τα βηματα κ τον τροπο οδηγουμε..(Παιδιά, έχω ενα Ibiza 1,6 και όσον αφορά το στρώσιμο έκανα το εξής αλάνθαστο.Στα πρώτα 1500 χλμ έπαιζα τις στροφές μεταξύ 2500-4000 rpm χωρίς απότομες αυξομειώσεις.Λόγο της δουλειάς μου (κάνω το αγροτικό μου σε Κ.Υ. εκτός Θεσ/νίκης 130 χλμ πάνε έλα) είχα την άνεση να κάνω το 1/3 απο τα ημερήσια χλμ με σταθερή ταχύτητα 140 χλμ/ώρα με ενεργοποιημένο το Cruise Control για να χαλαρώνει λίγο και να ξεκουράζεται το μοτέρ.Στα 1500 έκανα την πρώτη αλλαγή λαδιών και μέχρι τα 5000 χλμ ανέβασα τις στροφές στις 3000-4500 rpm και περιστασιακά στις 5000 rpm για κάποια προσπέραση.Απο τα 5000 και μετά που το μοτέρ κάνει το πρώτο του άνοιγμα (5000-6000χλμ) μέχρι και τώρα που έχω 9600 χλμ σε 3 μήνες το ανεβάζω λίγο λίγο και πάλι όχι με απότομες αυξομειώσεις μέχρι τις 5500-5800 rpm και πάλι μόνο σε προσπέραση.Αυτό θα το συνεχίσω μέχρι τα 15000 χλμ που θα κάνω την επόμενη αλλαγή λαδιών.Απο εκεί και εως τα 30000 χλμ που γίνεται το πρώτο μεγάλο service θα ανέβω το πολύ μέχρι τις 6000-6200rpm.Μετά τα 30000 χλμ που είναι και τα χλμ για να γίνει το μεγάλο και τελικό άνοιγμα του μοτέρ θα το πάω στους κόφτες μόνο με 4η ή 5η για να ανοιξουν εκτός απο τη μηχανή και τα γρανάζια του σασμάν καθώς και το διαφορικό.Αυτό το στρώσιμο/άνοιγμα το έκανα σε ακόμη 2 αυτοκίνητα τα οποία δεν έκαψαν ποτέ ούτε ενα γραμμάριο λάδι και μου έβγαλαν πολλά χλμ (για ενα διάστημα 5 ετών δούλευα σε φαρμακευτική και είχα 2 αυτοκίνητα τα οποία τα φορτωσα με 90000 χλμ το καθένα) χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα)

ειναι μια σωστη εναλλακτικη τελικα αυτη για το κατι παραπανω? για να μην καιει λαδακι κ για να στρωθει τελικα πιο γρηγορα κ οχι στα 5-6 δεν ξερω ποσα λεει ο κατασκευαστης?

Edited by istioploos
Link to comment
Share on other sites

ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ.ΔΙΑΒΑΣΑ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ ΚΑΘΩΣ Κ ΤΙΣ ΓΝΩΜΕΣ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΦΙΛΩΝ.

Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΛΑΔΙΟΥ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ Κ ΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.

ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙΣ ΕΝΑ ΝΕΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΠΟΡΕΙ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΛΑΔΙΟΥ ΝΑ ΦΘΑΣΕΙ ΜΕΧΡΙ

Κ ΤΟ 1.0 ΛΙΤΡΟ ΑΝΑ 1000 ΧΛΜ.ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΝΑ ΦΘΑΝΕΙ ΤΗΝ

ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΤΙΜΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΛΑΔΙΟΥ ΑΦΟΥ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΕΝΑ ΟΡΙΣΜΕΝΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ.

ΓΙ`ΑΥΤΟ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΛΑΔΙΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΤΙΜΗΘΕΙ ΣΩΣΤΑ ΜΟΝΟΝ ΑΦΟΥ ΔΙΑΝΥΘΟΥΝ ΠΕΡΙΠΟΥ 5.000 ΜΕ

10.000 ΧΛΜ.ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΟΣΟ Κ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.

ΑΡΑ ΤΟ ΑΝ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΟ ΤΑ 10.000 ΧΛΜ Κ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ ΕΧΕΙΣ ΠΟΒΛΗΜΑ Κ ΤΡΕΧΑ ΣΤΗΝ WV.

ΣΤΡΑΤΟΣ 1975 ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΛΕΣΒΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου εισαι σιγουρος οτι οταν παρελαβες το αυτοκινητο ο δεικτης ηταν στην μεγιστη ενδειξη και οχι λιγο πιο κατω?

δεν είχα τσεκάρει δυστυχώς όταν το παρέλαβα..τελικά το πήγα στην αντιπροσωπεία και μου συμπλήρωσαν λάδι χωρίς καμια χρέωση...μάλιστα πρόσθεσαν ότι απο το εργοστάσιο δεν φουλάρουν τα λάδια..ισχύει δεν ισχύει..τι να πω...

Link to comment
Share on other sites

δεν είχα τσεκάρει δυστυχώς όταν το παρέλαβα..τελικά το πήγα στην αντιπροσωπεία και μου συμπλήρωσαν λάδι χωρίς καμια χρέωση...μάλιστα πρόσθεσαν ότι απο το εργοστάσιο δεν φουλάρουν τα λάδια..ισχύει δεν ισχύει..τι να πω...

Ισχύει........συνήθως τοποθετούν 200 ml λιγότερο λάδι.Γιατί????Για λόγους οικονομίας φυσικά.thumbsdown.gif

Link to comment
Share on other sites

Ισχύει........συνήθως τοποθετούν 200 ml λιγότερο λάδι.Γιατί????Για λόγους οικονομίας φυσικά.thumbsdown.gif

πιο πολυ γυφτια μου κανει παρα οικονομια...αλλα θα μου πεις...σε ποσα αυτοκινητα να βαζουν 200 μλ λιγοτερα θα βγαζουν ενα γεμισμα μετα απο λιγο...

Link to comment
Share on other sites

πιο πολυ γυφτια μου κανει παρα οικονομια...αλλα θα μου πεις...σε ποσα αυτοκινητα να βαζουν 200 μλ λιγοτερα θα βγαζουν ενα γεμισμα μετα απο λιγο...

τι ψάχνουμε τώρα...πρέπει να κινηθεί όλο το σύστημα...δεν κατασκευάζουν αυτοκίνητα για να αντέχουν δεκαετίες...εδώ κάποιοι λένε να το πουλάς στην πενταετία και να αγοράζεις άλλο..αλλιώς θα σε φάνε τα συνεργεία..

Link to comment
Share on other sites

Παντως με αυτα που βλεπω ξενερωνω!εχω αποφασισει να παρω το 1.2 tsi κ πραγματικα,αν ειναι να καταστρωσω ολοκληρο σχεδιο για να στρωσει ο κινητηρας,κ να φτασει το αυτοκινητο 50.000 χιλιομετρα για να δει τον κοφτη (εν τω μεταξυ μπορει κ να τοχω πουλησει λογω ηλικιας) σωθηκαμε!τοσα χρονια με toyota nissan k audi ποτε δε βαλαμε λαδια ουτε κατσαμε να ασχοληθουμε με το στρωσιμο.απλα λιγο χαλαρη οδηγιση για τα πρωτα 5.000 χιλιομετρα κ μετα εως τα 10.000 εφτανες κοφτη ανετα.σημερα,εχοντας αλλαξει 1 σταρλετ με 750.000 χλμ 2 Νισσαν με 150.000χλμ χωρις ουτε ενα ανταλλακτικο,αλλα 2 νισσαν που εχουμε ακομα με 165.000 χλμ κ το audi με 90.000 κ τα 2 toyota με 30.000-42.000 χλμ αντιστοιχα,ειλικρινα νομιζω οτι θα φοβαμαι να αγγιξω το γκαζι μη τυχον κ παθει τπτ!

απλα πειτε μου οτι ειναι η εξαιρεση!δλδ αν θες 1 λιτρο ανα 1000 χιλιομετρα,ειναι ξεφτιλα.πραγματικα, δε μπορω να το χωνεψω αυτο!

Link to comment
Share on other sites

Χαλάρωσε φίλε nikosmpl. Αυτά που λέμε είναι για αυτούς που μυρμιρίζουν τα πάντα. Αν κάνεις ότι έχεις κάνει και στα άλλα αυτοκίνητα μια χαρά θα είναι και το TSI...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.