capros Posted February 21, 2010 Report Share Posted February 21, 2010 Ως κατοχος Polo 6n 1.400 και μοντελου 1996 δεν διαθετω υδραυλικο τιμονι στην εκδοση του αμαξιου μου. Για την αποφυγη αμεσης αγορας αλλου αυτοκινητου (μιας και εβγαλε η γυναικα μου διπλωμα) ,σκεφτηκα αν συμφερει η μετατροπη εξ ολοκληρου του μηχανικου τιμονιου που ηδη εχω ,σε υδραυλικο τιμονι απο αντιστοιχο αμαξι φυσικα χωρις πατεντες και τα σχετικα και μιλωντας παντα για κατι μεταχειρισμενο. Συμφερει κατι τετοιο? Στο πολυ περιπου,ποσο μπορει να κοστισει μια τετοια μετατροπη?Τι αλλα πραγματα θα χρειαστουν για την μετατροπη αυτη εκτος απο τα βασικα που ηδη γνωριζω (υδραυλικη κρεμαγιερα,δοχειο ελαιου κτλ) ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
capros Posted February 22, 2010 Author Report Share Posted February 22, 2010 ουδεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted July 14, 2010 Report Share Posted July 14, 2010 Δεν είναι δύσκολο Πάνο. Είναι σχετικά εύκολο το να μπει και χωρίς ιδιαίτερη ταλαιπωρία. Αν δεν κάνω λάθος εμένα πρέπει να είχε πάει κάπου στο 400άρι όλα μαζί. Μου βάλανε από το 6Ν 16V 101 hp και ήταν jet!! Μεταφέρω και το θέμα σου στην σωστή κατηγορία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
capros Posted July 19, 2010 Author Report Share Posted July 19, 2010 Δεν είναι δύσκολο Πάνο. Είναι σχετικά εύκολο το να μπει και χωρίς ιδιαίτερη ταλαιπωρία. Αν δεν κάνω λάθος εμένα πρέπει να είχε πάει κάπου στο 400άρι όλα μαζί. Μου βάλανε από το 6Ν 16V 101 hp και ήταν jet!! Μεταφέρω και το θέμα σου στην σωστή κατηγορία. ευχαριστω για την απαντηση. δεν εχω κανει καποιο ενεργεια αλλα θα εχω στο νου μου οτι μου ειπες μιας και εχεις κανει την συγκεκριμενη μετατροπη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...