gargas101ps Posted September 15, 2005 Report Posted September 15, 2005 παίδες σκεφτομαι να βαλο στο γαιδουρι (9ν) αμορτησερ της bilstein.ιδεα κανεις ποσο κοστιζει η τετραδα bilstein sport(μαυρα)?και που προτεινετε να τα βαλλω? Quote
bear Posted September 15, 2005 Report Posted September 15, 2005 Αναφέρεσε στα bilstein sport και όχι στα Sprint (κίτρινα). Nα υπενθυμίσω ότι τα sport συνδυάζονται και με τα εργοστασιακά ελατήρια. Οι τιμές ποικίλουν. 350 - 400 ευρώ, με τοποθέτηση. Quote
Guest arci_20VT4 Posted September 15, 2005 Report Posted September 15, 2005 Ta sport είναι κίτρινα επίσης τα μαύρα είναι τα original έτσι τα λέει. είναι σαφώς φτηνότερα κατηγορίας Monroe, kayaba Κλπ αλλα τα θεωρώ καλύτερα. άλε αυτά αλλα΄για το gti τον κωδικό ώστε να ναι λίγο πιο σφιχτά. τα φόραγα σε punto 75 του GT τον κωδικό για τον ίδιο λόγο και ήμουνα απόλυτα ικανοποιημένος. τότε τα είχα πάρει 55000 ενώ τα άλλα κίτρινα έκαναν 170000... Quote
gargas101ps Posted September 15, 2005 Author Report Posted September 15, 2005 οπως ειπε ο bear θελω τα σπορ που συνδυαζονται με τα εργοστασιακα ελατηρια.υπαρχει καποια αλλη προταση για συνδυασμο εργοστασιακων ελατηριων και διαφορετικων αμορτησερ? Quote
dpan_a3 Posted September 20, 2005 Report Posted September 20, 2005 Και τα sport κανουν με εργοστασιακα ελατηρια , αφου ειναι για μη χαμηλωμενα αμαξια! Quote
meco Posted September 20, 2005 Report Posted September 20, 2005 Και τα sport κανουν με εργοστασιακα ελατηρια , αφου ειναι για μη χαμηλωμενα αμαξια! ← Σωστά. Και τα sprint όμως μη νομίζετε ότι είναι για ακραία χαμηλώματα... Το πολύ μέχρι τρεις πόντους. Quote
gargas101ps Posted September 24, 2005 Author Report Posted September 24, 2005 τα sprint μπορώ να τα βάλλω με τα εργοστασιακά ελατήρια?ο τύπος που μου δωσε την προσφορά μου είπε 350 ευρώ με τοποθετηση κτλπ.επειδη διαβασα τα σχετικά ποστ πόσο θα κοστιζει μια τετραδα ελατηρια eibach 3 ποντα για να υπολογιζω πόσο θα ξηλωθώ Quote
Guest super sayian Posted September 24, 2005 Report Posted September 24, 2005 σχετικα καλη τιμη φιλε μου αν ειναι κ μαζι με τη τοποθετηση χτυπα τα Quote
gargas101ps Posted September 24, 2005 Author Report Posted September 24, 2005 κατι αλλο επειδη δεν παιζουν πολλα φραγκα τον τελευταιο καιρο αν βαλλω τα σπριντ με τα μαμα ελατηρια για λιγοτερο απο ενα μηνα παιζει να "τραυματίσω" τα αμορτησερ? Quote
Guest Stoilas Posted September 24, 2005 Report Posted September 24, 2005 (edited) Όχι, αλλά κράτα τα λεφτά για ένα μήνα και πάρτα μαζί με τα ελατήρια, τόσο καιρό το είχες βάρκα γυαλό, ένα μήνα δεν μπορείς να περιμένεις? Edited September 24, 2005 by Stoilas Quote
gargas101ps Posted September 24, 2005 Author Report Posted September 24, 2005 επειδή είμαι νέος στο σπορ,υπάρχουν δίφορες κατηγορίες σκληρώτητας τόσο των αμορτησερ όσο και των ελατηρίων?δηλαδή bilstein spirnt (κίτρινα) σε συνδυασμό με eibach τρόποντα(σκληρα? μαλακά? μέτρια?). τωρα φοράω 16αρα ζαντα με τις μαμά αναρτήσεις και κοπανάει ηληθιοδώς και παίρνει βλαμένες κλίσεις.άσε που είνα σαν touareg.ένας τέτοιος συνδυασμός ανάρτησης θα το έκανε πιο κούτσουρο?θέλω όσο το δυνατόν λιγότερες κλίσεις και λιγότερα κοπανήματα.ξέρω ζητάω πολλά αλλά για ποιο λόγο εχω εσάς τα αστέρια???? Quote