Sjxristos Posted April 29, 2010 Report Share Posted April 29, 2010 Έχω φτάσει τις 70000km και σε κανένα service δεν έχει γίνει αυτήν η διαδικασία από κανένα μηχανικό αντιπροσωπίας !!! Ύστερα από κουβέντα π είχα με φίλο μου π εργάζεται σε συνεργείο μ είπε ότι είναι απαραίτητο το πολύ κάθε 20000Κμ και θα μου το κάνει αυτός αλλά πρέπει μετά να κάνω… Μηδενισμό την πεταλούδα γκαζιού μέσο Vag-Com σε βασική ρύθμιση όπως μου είπε! Ξέρουμε πως γίνεται αυτό??? Golf V Gt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted April 29, 2010 Report Share Posted April 29, 2010 Gia des edw http://uk-mkivs.net/forums/t/127279.aspx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjxristos Posted April 29, 2010 Author Report Share Posted April 29, 2010 Σε ευχαριστώ Νικο!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted April 30, 2010 Report Share Posted April 30, 2010 Που είναι η πεταλούδα στο TSi οεοοοοοο???? Μονάδα ελέγχου πεταλούδας γκαζιού καθαρισμός Τραβήξτε τον ελαστικό σωλήνα υποπίεσης -βέλος-. –Σηκώστε το κάλυμμα κινητήρα στα σημεία -1- και τραβήξτε το κάλυμμα στην -κατεύθυνση του βέλους- προς τα εμπρός. –Αφαιρέστε το φίλτρο αέρα → Κεφάλαιο –Βγάλτε τις βίδες στερέωσης –Λύστε τους ελατηριωτούς σφιγκτήρες ταινίας και αποσυνδέστε τον ελαστικό σωλήνα -2- στη μαγνητική βαλβίδα 1 για δοχείο ενεργού άνθρακα -N80- και στον σωλήνα πίεσης -3-. –Ξεβιδώστε τη βίδα στερέωσης για τον σωλήνα πίεσης -3- στον υπερσυμπιεστή καυσαερίων και αφαιρέστε τον σωλήνα πίεσης -3-. –Αποσυνδέστε όλα τα φις σύνδεσης και τις συνδέσεις ελαστικών σωλήνων στο στόμιο αναρρόφησης -4- και στη μονάδα ελέγχου θυρίδας ρύθμισης -J808-. –Ξεβιδώστε τις βίδες στερέωσης -βέλη- των στομίων αναρρόφησης και αφαιρέστε τα στόμια αναρρόφησης με τη μονάδα ελέγχου θυρίδας ρύθμισης -J808- προς τα πάνω. –Ξεβιδώστε τις βίδες στερέωσης -βέλη-. Μονάδα ελέγχου πεταλούδας γκαζιού -J338- καθαρισμός –Ξεκρεμάστε τον ελαστικό σωλήνα ψυκτικού υγρού -1- στους σφιγκτήρες ελαστικών σωλήνων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted April 30, 2010 Report Share Posted April 30, 2010 Ευχαριστουμε πολυ Νικο!!!!Αψογος!!!Παω να τη καθαρισω στο καπακι!!!! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lalas Posted April 30, 2010 Report Share Posted April 30, 2010 μολις τελειωσα το καθαρισμα της πεταλουδας μετα απο 60,000χλμ με καθαρη βενζινη. το αμαξι εχει παρει τα πανω του και οι στροφες του κινητηρα παραμενουν περισσοτερο ανεβασμενες χωρις γκαζι. εγινε και βασικη ρυθμιση μεσω vag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted April 30, 2010 Report Share Posted April 30, 2010 μολις τελειωσα το καθαρισμα της πεταλουδας μετα απο 60,000χλμ με καθαρη βενζινη. το αμαξι εχει παρει τα πανω του και οι στροφες του κινητηρα παραμενουν περισσοτερο ανεβασμενες χωρις γκαζι. εγινε και βασικη ρυθμιση μεσω vag. Μπραβο φιλε. Πες μας η διαδικασία ειναι ευκολη, συνάντησες καποια δυσκολία? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lalas Posted April 30, 2010 Report Share Posted April 30, 2010 Μπραβο φιλε. Πες μας η διαδικασία ειναι ευκολη, συνάντησες καποια δυσκολία? πολυ ευκολη!καμια δυσκολια!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keegan. Posted May 1, 2010 Report Share Posted May 1, 2010 Έχει καθαρίσει κανείς σας τα μπεκ ?........χρειάζεται καθαρισμός? ...και αν ναι κάθε πότε ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 1, 2010 Report Share Posted May 1, 2010 Έχει καθαρίσει κανείς σας τα μπεκ ?........χρειάζεται καθαρισμός? ...και αν ναι κάθε πότε ? Ανοιξε ενα αλο θεμα μην χαλας αυτο, ειναι απο τα λιγα που πηγε καλα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted May 3, 2010 Report Share Posted May 3, 2010 παιδια εγω εκανα μια προσπαθεια να βγαλω το σωλινα εισαγωγης για να καθαρισω τη πεταλουδα αλλα ειναι αρκετα ζορικο...δε καταφερα να το βγαλω τελικα...νευριασα κ ξαναβιδωσα οσες βιδες ειχα βγαλει..! ισως μια αλλη μερα που να ειμαι πιο ηρεμος να ξαναπροσπαθησω! μπορει καποιος να μου πει πως κανουμε τη βασικη ρυθμιση απο το vag com? μπηκα στη παραπανω σελιδα που εχει δημοσιευει ο νικος αλλα δε καταλαβα πιο τροπο πρεπει να κανουμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntip Posted October 14, 2013 Report Share Posted October 14, 2013 (edited) Που είναι η πεταλούδα στο TSi οεοοοοοο???? Μονάδα ελέγχου πεταλούδας γκαζιού καθαρισμός Τραβήξτε τον ελαστικό σωλήνα υποπίεσης -βέλος-. –Σηκώστε το κάλυμμα κινητήρα στα σημεία -1- και τραβήξτε το κάλυμμα στην -κατεύθυνση του βέλους- προς τα εμπρός. –Αφαιρέστε το φίλτρο αέρα → Κεφάλαιο –Βγάλτε τις βίδες στερέωσης –Λύστε τους ελατηριωτούς σφιγκτήρες ταινίας και αποσυνδέστε τον ελαστικό σωλήνα -2- στη μαγνητική βαλβίδα 1 για δοχείο ενεργού άνθρακα -N80- και στον σωλήνα πίεσης -3-. –Ξεβιδώστε τη βίδα στερέωσης για τον σωλήνα πίεσης -3- στον υπερσυμπιεστή καυσαερίων και αφαιρέστε τον σωλήνα πίεσης -3-. –Αποσυνδέστε όλα τα φις σύνδεσης και τις συνδέσεις ελαστικών σωλήνων στο στόμιο αναρρόφησης -4- και στη μονάδα ελέγχου θυρίδας ρύθμισης -J808-. –Ξεβιδώστε τις βίδες στερέωσης -βέλη- των στομίων αναρρόφησης και αφαιρέστε τα στόμια αναρρόφησης με τη μονάδα ελέγχου θυρίδας ρύθμισης -J808- προς τα πάνω. –Ξεβιδώστε τις βίδες στερέωσης -βέλη-. Μονάδα ελέγχου πεταλούδας γκαζιού -J338- καθαρισμός –Ξεκρεμάστε τον ελαστικό σωλήνα ψυκτικού υγρού -1- στους σφιγκτήρες ελαστικών σωλήνων. ρε παιδια συγνωμη κιολασ αλλα σιγουρα αυτη ειναι η πεταλουδα γκαζιου? την καθαρισα και εγω σημερα. παντα ειναι ανοιχτη. ετσι πρεπει? ωπα ωπα.... εγω καθαρισα μονο απο τισ 2 τελαιυταιες εικονες την πρωτη. οποτε μπραβο μου! δεν καθαρισα την αντλια. οκ γραψτε λαθος... Edited October 14, 2013 by babisgt sport Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...