Jump to content
Sjxristos

Sos_Βασική Ρύθμιση Πεταλούδας Γκαζιού Golf V Gt

Recommended Posts

Έχω φτάσει τις 70000km και σε κανένα service δεν έχει γίνει αυτήν η διαδικασία από κανένα μηχανικό αντιπροσωπίας !!! Ύστερα από κουβέντα π είχα με φίλο μου π εργάζεται σε συνεργείο μ είπε ότι είναι απαραίτητο το πολύ κάθε 20000Κμ και θα μου το κάνει αυτός αλλά πρέπει μετά να κάνω…

Μηδενισμό την πεταλούδα γκαζιού μέσο Vag-Com σε βασική ρύθμιση όπως μου είπε! Ξέρουμε πως γίνεται αυτό???

Golf V Gt

Link to comment
Share on other sites

Που είναι η πεταλούδα στο TSi οεοοοοοο????

Μονάδα ελέγχου πεταλούδας γκαζιού καθαρισμός

Τραβήξτε τον ελαστικό σωλήνα υποπίεσης -βέλος-.

–Σηκώστε το κάλυμμα κινητήρα στα σημεία -1- και τραβήξτε το κάλυμμα στην -κατεύθυνση του βέλους- προς τα εμπρός.

–Αφαιρέστε το φίλτρο αέρα → Κεφάλαιο

–Βγάλτε τις βίδες στερέωσης

40165430.png

–Λύστε τους ελατηριωτούς σφιγκτήρες ταινίας και αποσυνδέστε τον ελαστικό σωλήνα -2- στη μαγνητική βαλβίδα 1 για δοχείο ενεργού άνθρακα -N80- και στον σωλήνα πίεσης -3-.

–Ξεβιδώστε τη βίδα στερέωσης για τον σωλήνα πίεσης -3- στον υπερσυμπιεστή καυσαερίων και αφαιρέστε τον σωλήνα πίεσης -3-.

–Αποσυνδέστε όλα τα φις σύνδεσης και τις συνδέσεις ελαστικών σωλήνων στο στόμιο αναρρόφησης -4- και στη μονάδα ελέγχου θυρίδας ρύθμισης -J808-.

59249661.png

–Ξεβιδώστε τις βίδες στερέωσης -βέλη- των στομίων αναρρόφησης και αφαιρέστε τα στόμια αναρρόφησης με τη μονάδα ελέγχου θυρίδας ρύθμισης -J808- προς τα πάνω.

86151509.png

–Ξεβιδώστε τις βίδες στερέωσης -βέλη-.

Μονάδα ελέγχου πεταλούδας γκαζιού -J338- καθαρισμός

–Ξεκρεμάστε τον ελαστικό σωλήνα ψυκτικού υγρού -1- στους σφιγκτήρες ελαστικών σωλήνων.

58512631.png

84778891.png

Link to comment
Share on other sites

μολις τελειωσα το καθαρισμα της πεταλουδας μετα απο 60,000χλμ με καθαρη βενζινη.

το αμαξι εχει παρει τα πανω του και οι στροφες του κινητηρα παραμενουν περισσοτερο ανεβασμενες χωρις γκαζι.

εγινε και βασικη ρυθμιση μεσω vag.

Link to comment
Share on other sites

μολις τελειωσα το καθαρισμα της πεταλουδας μετα απο 60,000χλμ με καθαρη βενζινη.

το αμαξι εχει παρει τα πανω του και οι στροφες του κινητηρα παραμενουν περισσοτερο ανεβασμενες χωρις γκαζι.

εγινε και βασικη ρυθμιση μεσω vag.

Μπραβο φιλε.

Πες μας η διαδικασία ειναι ευκολη, συνάντησες καποια δυσκολία?

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο φιλε.

Πες μας η διαδικασία ειναι ευκολη, συνάντησες καποια δυσκολία?

πολυ ευκολη!καμια δυσκολια!!!!

Link to comment
Share on other sites

Έχει καθαρίσει κανείς σας τα μπεκ ?........χρειάζεται καθαρισμός? ...και αν ναι κάθε πότε ?

Ανοιξε ενα αλο θεμα μην χαλας αυτο, ειναι απο τα λιγα που πηγε καλα!!!

Link to comment
Share on other sites

παιδια εγω εκανα μια προσπαθεια να βγαλω το σωλινα εισαγωγης για να καθαρισω τη πεταλουδα αλλα ειναι αρκετα ζορικο...δε καταφερα να το βγαλω τελικα...νευριασα κ ξαναβιδωσα οσες βιδες ειχα βγαλει..! ;):whistling::p ισως μια αλλη μερα που να ειμαι πιο ηρεμος να ξαναπροσπαθησω! μπορει καποιος να μου πει πως κανουμε τη βασικη ρυθμιση απο το vag com? μπηκα στη παραπανω σελιδα που εχει δημοσιευει ο νικος αλλα δε καταλαβα πιο τροπο πρεπει να κανουμε...

Link to comment
Share on other sites

Που είναι η πεταλούδα στο TSi οεοοοοοο????

Μονάδα ελέγχου πεταλούδας γκαζιού καθαρισμός

Τραβήξτε τον ελαστικό σωλήνα υποπίεσης -βέλος-.

–Σηκώστε το κάλυμμα κινητήρα στα σημεία -1- και τραβήξτε το κάλυμμα στην -κατεύθυνση του βέλους- προς τα εμπρός.

–Αφαιρέστε το φίλτρο αέρα → Κεφάλαιο

–Βγάλτε τις βίδες στερέωσης

40165430.png

–Λύστε τους ελατηριωτούς σφιγκτήρες ταινίας και αποσυνδέστε τον ελαστικό σωλήνα -2- στη μαγνητική βαλβίδα 1 για δοχείο ενεργού άνθρακα -N80- και στον σωλήνα πίεσης -3-.

–Ξεβιδώστε τη βίδα στερέωσης για τον σωλήνα πίεσης -3- στον υπερσυμπιεστή καυσαερίων και αφαιρέστε τον σωλήνα πίεσης -3-.

–Αποσυνδέστε όλα τα φις σύνδεσης και τις συνδέσεις ελαστικών σωλήνων στο στόμιο αναρρόφησης -4- και στη μονάδα ελέγχου θυρίδας ρύθμισης -J808-.

59249661.png

–Ξεβιδώστε τις βίδες στερέωσης -βέλη- των στομίων αναρρόφησης και αφαιρέστε τα στόμια αναρρόφησης με τη μονάδα ελέγχου θυρίδας ρύθμισης -J808- προς τα πάνω.

86151509.png

–Ξεβιδώστε τις βίδες στερέωσης -βέλη-.

Μονάδα ελέγχου πεταλούδας γκαζιού -J338- καθαρισμός

–Ξεκρεμάστε τον ελαστικό σωλήνα ψυκτικού υγρού -1- στους σφιγκτήρες ελαστικών σωλήνων.

58512631.png

84778891.png

ρε παιδια συγνωμη κιολασ αλλα σιγουρα αυτη ειναι η πεταλουδα γκαζιου? την καθαρισα και εγω σημερα. παντα ειναι ανοιχτη. ετσι πρεπει? ωπα ωπα.... εγω καθαρισα μονο απο τισ 2 τελαιυταιες εικονες την πρωτη. οποτε μπραβο μου! δεν καθαρισα την αντλια. οκ γραψτε λαθος...

Edited by babisgt sport
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.