loukas Posted May 24, 2010 Report Share Posted May 24, 2010 έχω ένα passat του 96 , κ μου σβήνει η μηχανή εν κινήσει , μου είπαν κ άλαξα μπουζοκαλώδια , καπάκι ντρισιπιτέρ , πολαπλασιαστή , πόλους διακόπτη , αισθητήρα στροφών κ ρελέ αντλίας βενζίνης . Όμως το πρόβλημα συνεχίζεται αφού ξεκινήσω μετα απο 5 λεπτά διαδρομης σβήνει κ μετα απο 5 με 6 φορές προσπάθεις του διακόπτη παίρνει εμπρός . Μήπως μπορεί κάποιος να βοήθησει ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted May 24, 2010 Report Share Posted May 24, 2010 έχω ένα passat του 96 , κ μου σβήνει η μηχανή εν κινήσει , μου είπαν κ άλαξα μπουζοκαλώδια , καπάκι ντρισιπιτέρ , πολαπλασιαστή , πόλους διακόπτη , αισθητήρα στροφών κ ρελέ αντλίας βενζίνης . Όμως το πρόβλημα συνεχίζεται αφού ξεκινήσω μετα απο 5 λεπτά διαδρομης σβήνει κ μετα απο 5 με 6 φορές προσπάθεις του διακόπτη παίρνει εμπρός . Μήπως μπορεί κάποιος να βοήθησει ; Aισθητηρα στροφων υα σου ελεγα αλλα ειπες οτι τον αλλαξες...Δοκιμασε να καθαρισεις πεταλουδα μηπως εχει πιασει πολυ μαυριλα ή και η ντιζα τις πεταλουδας μηπως θελει ρυθμισμα...Φιλτρο βενζινης απο ποτε εχεις να αλλαξεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loukas Posted May 25, 2010 Author Report Share Posted May 25, 2010 έχω καθαρίσει κ την πεταλούδα , φίλτρο επίσης γιατί έκανα πρόσφατα servis , Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 25, 2010 Report Share Posted May 25, 2010 Δοκιμασε επισης να δεις τι γινεται με την αντλια βενζινης και εναν ελεγχο στο immobiliser μηπως σου σβηνει απο εκει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loukas Posted May 25, 2010 Author Report Share Posted May 25, 2010 Την αντλία βενζίνης την ελέξαν κ δεν είναι απο εκέι , όμως μου είπαν οτι ο αισθητήρας στροφών που μου έβαλαν είναι Ιταλικός παρόλο που τους είχα πεί να βάλουν τον αυθεντικό κ τώρα θα τον βγάλει για να βάλει τον αυθεντικό , εδώ στο νησί είναι λίγο περίεργα τα πράγματα γιατί δεν έχουν την εμπειρία .Ο εγκέφαλος πάντως δεν έχει γράψει καμμία βλάβη . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimosthenes Posted May 25, 2010 Report Share Posted May 25, 2010 Επέμεινε στον ρυθμιστή στροφών. Η ίδια, επικίνδυνη θεωρώ βλάβη, με ταλαιπώρησε πολύ σε καινούριο citroen picasso που είχα αγοράσει το 2004 και μέχρι που το έδωσα το 2009 τον άλλαξα τέσσερις φορές χωρίς να έχουμε βρει την πραγματική αιτία του προβλήματος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loukas Posted May 25, 2010 Author Report Share Posted May 25, 2010 (edited) Ας ελπίσουμε οτι με τον αυθεντικό αισθητήρα στροφών θα λυθεί το πρόβλημα , σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον κ την βοήθεια , όταν έχω νεώτερα θα σας ενημερώσω . --------------------------------------------------------------------------- Δυστυχώς το πρόβλημα δεν λύθηκε παρόλο που αλάξα πάλι τον αισθητήρα στροφάλου . Μήπως γνωρίζει κανείς αν υπάρχει πιθανότητα να φταίει το immobilizer , βέβαια το αυτοκίνητο παίρνει κανονικά στην διαδρομή σβήνει η μηχανή είτε είναι με ταχύτητα είτε στο ρελαντί . Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων. Edited May 29, 2010 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 29, 2010 Report Share Posted May 29, 2010 Επιμενω παλι να τσεκαρουν immobiliser.Λιγο κουφο ειναι παντως αυτο το πραγμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted May 29, 2010 Report Share Posted May 29, 2010 Όταν άλλαξα στο δικό μου αισθητήρα στροφών και πήγα και τον πήρα μόνος μου, μου είπαν να πάρω οπωσδήποτε αυθεντικό από την αντιπροσωπεία γιατί από την εμπειρία τους όλοι οι άλλοι βγάζαν συνέχεια σφάλματα. Οπότε ίσως να φταίει όντως αυτό. Δε ξέρω πόσα έδωσες για τον ιταλικό, ο γνήσιος πάντως έκανε κοντά στα 75 ευρώ αν θυμάμαι καλά + εργασία Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loukas Posted June 1, 2010 Author Report Share Posted June 1, 2010 ¶λλο είναι ο αισθητήρας στροφάλου που είναι πάνω στην μηχανή κ άλλο ο αισθητήρας στροφών που είναι πάνω στο ντρισιμπιτέρ . Εγώ άλλαξα τον αισθητήρα στροφάλου κ σήμερα θα μου αλλάξει κ τον αισθητήρα στροφών που κάνει γύρω στα 70 ευρώ κ είναι ο αυθεντικός . Όμως όπως σας έχω πεί παίρνει κανονικά κ μετά απο 6-7 χιλιόμ. σβήνει όχι σταδιακά αλλά λές κ έκλεισες τον διακόπτη , τα φωτάκια παραμένουν ανοιχτά κ μετα απο 1 λεπτό παίρνει μπρός , τώρα αν προσπαθήσεις να το βάλεις μπρός αμέσως δεν παίρνει . To immobilaizer όταν έχει πρόβλημα δεν παίρνει μπρός η μπορεί να παίρνει όπως κ το δικό μου κ να σβήνει στην διαδρομή ; Ο εγκέφαλος δεν έχει δείξει καμμία ζημιά κ μάλιστα όταν έσβησε στο συνεργείο κ είχε βάλει το μηχάνημα ελέγχου του εγκεφάλου ούτε έδειξε πάλι βλάβη .Θα μας τρελάνει στο τέλος . Ούτε μπορώ να το φέρω στην Αθήνα γιατί άν μου σβήσει στη διαδρομή καταλαβαίνετε τι θα γίνει με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα ενώ εδώ στην Πάρο ακόμη δεν έχει έρθει τουρισμός κ το να σου σβήσει πάνω στον δρόμο δεν είναι πρόβλημα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loukas Posted July 17, 2010 Author Report Share Posted July 17, 2010 Τελικά βρέθηκε το πρόβλμα είναι ο ρελές ο κεντρικός του διακόπτη .Υπόθεση 10 ευρώ κ έχω πλήρωση μέχρι σήμερα περίπου 1000 ευρώ κ αμέτρητες ώρες στα συνεργεία Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted July 18, 2010 Report Share Posted July 18, 2010 Τουλαχιστον βρεθηκε χωρις να παθεις καμια στραβη στον δρομο!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loukas Posted July 19, 2010 Author Report Share Posted July 19, 2010 Έχεις δίκιο αυτό είναι που μετράει . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...