serreos73 Posted June 15, 2010 Report Share Posted June 15, 2010 (edited) http://www.nooz.gr/greece/apozimiosi-se-suggeneis-nearoi-pou-skoto8ike-epeidi-den-anoikse-o-aerosakos σημαντικη δικαστικη αποφαση...και αχρειαστοι να μας ειναι..αλλα καλο ειναι να ζηταμε να κανουν ελεγχο στα συνεργεια που παμε.. Απόφαση - σταθμός για θανατηφόρο τροχαίο στο οποίο δεν άνοιξε ο αερόσακος Ο Άρειος Πάγος επιδίκασε ως αποζημίωση για ψυχική οδύνη το ποσό των 200.000 ευρώ στους γονείς και 80.000 ευρώ στην αδελφή 22χρόνου ο οποίος σκοτώθηκε τον Φεβρουάριο του 2000 επειδή δεν άνοιξε ο αερόσακος του αυτοκίνητου κατά την πρόσκρουση του σε δένδρο. Ειδικότερα, στις 5 Φεβρουαρίου του 2000, 22χρόνος οδηγούσε το σχεδόν καινούργιο αυτοκίνητό του -με το οποίο είχε διανύσει μόνο 21.762 χλμ.- επί της εθνικής οδού Αθηνών - Θεσσαλονίκης, με κατεύθυνση προς την Θεσσαλονίκη. Έξω από την Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα στον οδικό άξονα μεταξύ Σίνδου και Χαλάστρας το αυτοκίνητο εκτράπηκε από την πορεία του, μπήκε σε χωράφι, προσέκρουσε με την αριστερή πλευρά σε δέντρο και στη συνέχεια ανατράπηκε. Ο άτυχος νέος διακομίστηκε στα εξωτερικά ιατρεία του Γενικού Νοσοκομείου «Παναγία» της Θεσσαλονίκης με πολλαπλά συντριπτικά κατάγματα και κακώσεις στο θώρακα και τους πνεύμονες. Εν συνέχεια μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ Θεσσαλονίκης, στο οποίο διαγνώστηκε εσωτερική αιμορραγία και εισήλθε στο χειρουργείο, αλλά εξέπνευσε πριν καν να εγχειριστεί. Όπως αναφέρεται στην δικαστική απόφαση κατά την πορεία του αυτοκινήτου μέσα στα χωράφια και την σφοδρή πρόσκρουσή του στο δένδρο δεν ενεργοποιήθηκε το σύστημα του αριστερού πλευρικού αερόσακου, ο οποίος ήταν ελαττωματικός. Επίσης, δεν ενεργοποιήθηκε ο προεντατήρας της ζώνης ασφαλείας, ο οποίος αποτελεί αλληλοσυμπληρούμενο με τους αερόσακους σύστημα ασφαλείας Σύμφωνα με την αρεοπαγιτική απόφαση ήταν εργοστασιακό το ελάττωμα με τους αερόσακους, ενώ το σύστημα των αερόσακων είχε παρουσιάσει πρόβλημα και πριν το ατύχημα. Οι τεχνικοί του συνεργείου της εταιρείας που πώλησε το αυτοκίνητο, επιδιόρθωσαν την βλάβη στον αερόσακο. Η βλάβη ήταν -κατά τους ισχυρισμούς τους- ότι ένα φις δεν έκανε καλή επαφή στο δεξιό αερόσακο. Ωστόσο οι τεχνικοί δεν έκαναν ευρύτερο έλεγχο σε όλο το σύστημα ασφαλείας αερόσακων, προκειμένου να εντοπίσουν και να διορθώσουν το ελάττωμα του αριστερού αερόσακου. Η εταιρεία επικαλέστηκε ότι στη μνήμη των αυτόματων ηλεκτρονικών ελέγχων του αυτοκινήτου κατά την ημέρα του ατυχήματος δεν καταγράφονται σφάλματα στο σύστημα των αερόσακων και του προεντατήρα ζώνης. Αντίθετα, αναγνωρίστηκαν από τους τεχνικούς δύο σφάλματα στο σύστημα των ζωνών ασφαλείας (τεντωτήρας), τα οποία χαρακτηρίστηκαν «σποραδικά εμφανιζόμενο λάθος». Δηλαδή λάθος το οποίο δεν εμφανίζεται συνεχώς, αλλά ορισμένες μόνο φορές. Ακόμη, η εταιρεία επικαλέστηκε έκθεση της Siemens και μάρτυρα που υποστήριξαν ότι το σφάλμα εμφανίστηκε 25 λεπτά μετά το ατύχημα. Και τους δύο αυτούς ισχυρισμούς, όπως και όλους τους άλλους που προέβαλε η εταιρεία, ο Άρειος Πάγος δεν τους δέχθηκε. Οι αρεοπαγίτες αφού έλαβαν υπόψη τους ότι ο άτυχος νέος επέδειξε αμέλεια κατά την οδήγηση του αυτοκινήτου του, καθώς εξετράπη της πορείας του, επιδίκασε τα εν λόγω ποσά στους συγγενείς του ως εύλογη χρηματική ικανοποίηση για την ψυχική οδύνη που υπέστησαν. Edited June 15, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted June 15, 2010 Report Share Posted June 15, 2010 Πολύ καλή η κίνηση σου ! Προστέθηκε και το κείμενο με quote ώστε να υπάρχει κι εδω για μελλοντική χρήση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted June 15, 2010 Report Share Posted June 15, 2010 μπράβο πολύ ωραίο θέμα. οι αερόσακοι έχουν ημερομηνία λήξης? γινοντε ελεγχοι στις αντιπροσωπείες? αυτές είναι οι απορίες μου σχετικά με το παραπάνω συμβάν φίλος θείου μου είχε τουμπάρει το αμάξι χωρίς να ανοίξει ούτε ένας αερόσακος κεφαλης...αμαξι (auris) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
serreos73 Posted June 15, 2010 Author Report Share Posted June 15, 2010 εγω σκεφτομαι να εκτυπωσω το συγκεκριμενο να το εχω και σε επομενο ελεγχο να το δειξω και στο συνεργειο καλοπροαιρετα βεβαια για να κανουν οντως σωστους ελεγχους.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted June 15, 2010 Report Share Posted June 15, 2010 Με ποιον τροπο να γινει ελεγχος αν ανοιγη ή οχι ο αεροσακκος? μην λεμε και τρελα πραγματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
serreos73 Posted June 15, 2010 Author Report Share Posted June 15, 2010 συμφωνα με το παραπανω αρθρο αν διαβασεις... "Η βλάβη ήταν -κατά τους ισχυρισμούς τους- ότι ένα φις δεν έκανε καλή επαφή στο δεξιό αερόσακο. Ωστόσο οι τεχνικοί δεν έκαναν ευρύτερο έλεγχο σε όλο το σύστημα ασφαλείας αερόσακων, προκειμένου να εντοπίσουν και να διορθώσουν το ελάττωμα του αριστερού αερόσακου" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted June 15, 2010 Report Share Posted June 15, 2010 συμφωνα με το παραπανω αρθρο αν διαβασεις... "Η βλάβη ήταν -κατά τους ισχυρισμούς τους- ότι ένα φις δεν έκανε καλή επαφή στο δεξιό αερόσακο. Ωστόσο οι τεχνικοί δεν έκαναν ευρύτερο έλεγχο σε όλο το σύστημα ασφαλείας αερόσακων, προκειμένου να εντοπίσουν και να διορθώσουν το ελάττωμα του αριστερού αερόσακου" Τις δικαστικές αποφάσεις ειναι δύσκολο να τις ερμηνεύσεις και να καταλάβεις τι ακριβώς εχει γινει. Το διάβασα και ειναι προφανές το πρόβλημα, εγω μίλησα πιο πανω για ελέγχους που δεν είναι εφικτοί και αστοχία υλικού. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris1911 Posted June 15, 2010 Report Share Posted June 15, 2010 όλα αυτα απόσο ξέρω ελέγχονται στατιστικα... προφανώς δεν μπορουν να τρακαρουν το αμάξι στο εργοστασιο για να δουν αν ανοιγει...κατι αντίστοιχο ας πουμε είναι οι σφαίρες ή τα προφυλακτικα.... το μόνο που μπορούν να κανουν ειναι να παρουν δειγματα και απλα να βελτιώσουν τα υπολοιπα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted June 16, 2010 Report Share Posted June 16, 2010 (edited) http://www.areiospagos.gr/ Αποφασεις-> Αναζητηση για αποφαση 500/2010 ειναι golf μοντελο '99.... Edited June 16, 2010 by Nrgakos3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted June 16, 2010 Report Share Posted June 16, 2010 όλα αυτα απόσο ξέρω ελέγχονται στατιστικα... προφανώς δεν μπορουν να τρακαρουν το αμάξι στο εργοστασιο για να δουν αν ανοιγει...κατι αντίστοιχο ας πουμε είναι οι σφαίρες ή τα προφυλακτικα.... το μόνο που μπορούν να κανουν ειναι να παρουν δειγματα και απλα να βελτιώσουν τα υπολοιπα! Δηλαδη ο αεροσακος εχει 97% πιθανοτητες να ανοιξει και 3% να μην ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted June 16, 2010 Report Share Posted June 16, 2010 Δηλαδη ο αεροσακος εχει 97% πιθανοτητες να ανοιξει και 3% να μην ? Γιατι πιστευεται οτι σε ολα τα αυτοκίνητα 100% θα ανοίξουν οι αερόσακοι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris1911 Posted June 19, 2010 Report Share Posted June 19, 2010 εντάξει, παντα υπάρχουν πιθανότητες λάθους αλλά προσπαθούν να τα φέρνουν κοντά στο 0, δηλαδή 100% επιτυχία! τωρα ακριβές ποσοστό δεν ξέρω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted June 19, 2010 Report Share Posted June 19, 2010 Δηλαδη ο αεροσακος εχει 97% πιθανοτητες να ανοιξει και 3% να μην ? Γιατι πιστευεται οτι σε ολα τα αυτοκίνητα 100% θα ανοίξουν οι αερόσακοι? εντάξει, παντα υπάρχουν πιθανότητες λάθους αλλά προσπαθούν να τα φέρνουν κοντά στο 0, δηλαδή 100% επιτυχία! τωρα ακριβές ποσοστό δεν ξέρω Μακρια απο εμας και να μην χρειαστει ποτε να το ανακαλυψουμε!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted June 20, 2010 Report Share Posted June 20, 2010 Ξερω φιλο του ατομου.....οι γονεις εκαναν ολο αυτο για το "ΓΑΜΩΤΟ".... και τελικα οπως φενεται κερδισαν....Τραγικη ειρωνια....φιλος πριν 2 χρονια με gt επεσε σε μια στροφη καπου στον 3λοφο (πολλοι θ ατο θυμαστε ηταν ενα κοκκινο Gt)...εκεινο το βραδυ του αναψε το λαμπακι ..για προβλημα...το αμαξι διαλυθηκε ευτυχως δεν υπηρχε δεντρο κτλλ...και βγηκε ζωντανος..αλλα αεροσακος ΟΥΤΕ ανοιξε...(ναι μεν υπηρχε προειδοποιηση απο το σφαλμα ) ....κοινος φιλος...μας ειχε πει 2 βδομαδες πριν για το παλιακρι που δεν του ανοιξαν οι αεροσακοι... ...αλλα τι να πεις...οταν οι φυσες ειναι εντελως απροστατευτες και τα καλωδια μπορουν να τραβηχθουν ακομα και κατα το σκουπισμα του αυτοκινητου ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thednick Posted June 21, 2010 Report Share Posted June 21, 2010 Το συμπέρασμα που έβγαλα εγώ. Αν ανάψει λαμπάκι για τον αερόσακο, κλειδώστε το αμάξι, καντε κανενα ευχελαιο/εξορκισμό/κτλ και πάρτε ταξί για καμιά εβδομάδα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mist Posted June 24, 2010 Report Share Posted June 24, 2010 Πως μπορεί να γίνει έλενχος για το αν λειτουργούν ή οχι οι αερόσακοι ; Και αν πάω και εγώ και σκάσω σε ένα δέντρο θα περιμένω να σωθώ απο τον αερόσακο ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted June 24, 2010 Report Share Posted June 24, 2010 εαν δεν βγει κατι σε διαγνωστικο...τοτε No prob ...(θεωρητικα παντα...) ....Παντως δεν ειναι μονο προνομιο της vag τα προβληματα με αεροσακους... εχει συμβει το ιδιο και σε αλλη εταιρια με πολυ ακριβα αυτοκινητα αλλα χωρις θανατο ευτυχως...αλλα τρεχανε σαν τρελοι να στειλουν το αμαξι οπως ηταν γερμανια .Και απο οτι εμαθα παρολο που εφταιγε ο οδηγος η ηδια η εταιρια ανελαβε το 80% του κοστους του νεου αυτοκινητου μονο και μονο για το a/b failure.Τους αεροσακους τους φτιαχνει μια εταιρια....αντε 2 ...και απο αυτο το 1% τα προβληματα οφειλωνται κατα 90% σε αλλο υποσυστημα και οχι αυτο καθε αυτο στον αεροσακο(καψουλι-μπαλονι)...εχω παρακολουθησει ντοκιμαντερ για την κατασκευη τους και εκτος του οτι ειναι πολυ απλη σαν κατασκευη,,,εχουνς εξαιρετικα μικρο failure... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
serreos73 Posted July 8, 2010 Author Report Share Posted July 8, 2010 http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=154148&cid=11 και αλλη υποθεση με αεροσακους που δεν ανοιξανε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted July 8, 2010 Report Share Posted July 8, 2010 http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=154148&cid=11 και αλλη υποθεση με αεροσακους που δεν ανοιξανε! Off Topic απορώ πως υπολόγισε τα 236.306¤ .... μάλλον τόσα θα της έλειπαν ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted July 10, 2010 Report Share Posted July 10, 2010 Και που να δειτε περιστατικο που γνωριζω εγω.Σε citroen c4 ανοιξε ξαφνικα ο πλευρικος του οδηγου χωρις να τρακαρει το αυτοκινητο και ο οδηγος ταλαιπωρηθηκε αρκετο καιρο στο νοσοκομειο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...