ioannitis Posted July 5, 2010 Report Share Posted July 5, 2010 Περίπου στις αρχές Μαΐου ο κλιματισμός σταμάτησε να φέρνει κρύο αέρα. Για την ακρίβεια δεν έμπαινε καν σε λειτουργία ο κομπρέσορας. Βάζω το vag-com και μου βγάζει βλάβη στο climatronic κάτι στο περίπου σε "χαμηλή στάθμη στο ψυκτικό υγρό". Επειδή βιαζόμουν για ταξίδι πήγα σε ένα συνεργείο για κλιματισμό εκτός αντιπροσωπείας για έλεγχο φρέον. Το ελέγχει και βρίσκει ότι δεν είχε ΚΑΘΟΛΟΥ φρέον στο κύκλωμα. Μου λέει "έχω καιρό να το δω αυτό σε αυτοκίνητο 2 ετών". Σκέφτηκα να του απάντησω "μάλλον δεν έχεις δει πολλά Γκόλφ !!!" αλλά δεν του το είπα γιατί βιαζόμουνα. Τέλος πάντων μου το γεμίζει, μου βάζει και φώσφορο (κάτι πράσινο ήταν) και μου λέει "δες πως θα πάει και αν είσαι τυχερός θα είσαι οκ, αν όχι μόλις το ξαναχάσει πέρνα να κάνουμε ένα τσεκάρισμα με κάτι ειδικά γυαλιά και φως μπας και είναι εμφανής η διαρροή αλλά θέλει ψάξιμο". Μετά το γέμισμα λειτουργούσε κανονικά η ψύξη και έδειχνε θερμοκρασία μέσα στο αεραγωγό 5 βαθμούς κελσίου. Γενικά, πέρα από τους βαθμούς, δούλευε κανονικά και είχε καλή ψύξη. Όπως θα καταλάβατε όμως "τυχερός" δεν ήμουν για πολύ. Περίπου 4.000 χλμ μετά με αρκετή χρήση του κλιματισμού πριν λίγες μέρες σταμάτησε πάλι η παροχή ψύξης. Το vag com βγάζει την ίδια βλάβη και μόνο αυτή. Δλδ λείπει φρέον αλλά καμία άλλη βλάβη σε αισθητήρα ή κάτι άλλο. Έχετε ακούσει για κάποιο "αδύνατο σημείο" στο κύκλωμα ψύξης όπου να σημειώνεται ενδεχομένως η απώλεια φρέον? Αν σηκώσω το αυτοκίνητο και βγάλω την πλαστική ποδιά που καλύπτει τον κινητήρα φαίνεται τίποτα ή απαιτείται και αφαίρεση μάσκας και ποδιάς για μια καλύτερη εικόνα. Επειδή δεν έχω το ΕΤΚΑ μήπως μπορείτε να ανεβάσετε ή να μου υποδείξετε κάπου που να έχει το κύκλωμα ψύξης και τη διαδρομή που ακολουθείται για να κάνω ένα πρώτο οπτικό ψάξιμο μόνος μου? Το αυτοκίνητο είναι ένα μαμά GTI με διαθέσιμη για 1.5 χρόνο ακόμη την επέκταση εγγύησης. Ξέρω ότι η απώλεια φρέον είναι στα αναλώσιμα και στην αντιπροσωπεία χρεώνεται το συμπλήρωμα ακόμη και αν είσαι εγγύηση οπότε για αυτό κάνω μια μικρή προσπάθεια μήπως είναι κάτι απλό (κάποια σφιγκτήρας χαλαρωμένος ή κάτι ανάλογο) και απόφυγω τον καλοκαιρινό γολγοθά του εξουσιοδοτημένου. Ευχαριστώ προκαταβολικά για την όποια βοήθεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted July 5, 2010 Report Share Posted July 5, 2010 αυτο βρηκα στο ΕΤΚΑ.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ioannitis Posted July 5, 2010 Author Report Share Posted July 5, 2010 Σε ευχαριστώ πολύ. Αυτό πρέπει να είναι. Νομίζω οι δύο σωληνώσεις που φαίνονται πάνω πάνω (ή μία η στενή και η δίπλα της η πιο χοντρή) είναι αυτές που καταλήγουν στην καμπίνα. Χαμός όμως γίνεται ρε γμτ. Πολλές ενώσεις και δε βλέπω να βγάζω εύκολα άκρη μόνος μου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted July 5, 2010 Report Share Posted July 5, 2010 ναι φιλε δυσκολο να βγαλεις ακρη μονος σου...σιγουρα δε μπορεις να το βαλεις εντος εγγυησης? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ioannitis Posted July 5, 2010 Author Report Share Posted July 5, 2010 ναι φιλε δυσκολο να βγαλεις ακρη μονος σου...σιγουρα δε μπορεις να το βαλεις εντος εγγυησης? Eγγύηση είμαι ακόμη αλλά σε Πόλο που είχα παλιότερα μέσα σε εγγύηση με χρέωσαν κανονικά το συμπλήρωμα του φρέον γιατί και καλά το θεωρεί "Αναλώσιμο". "Αναλώσιμο" αυτό που σε κάτι BMW 316 του 1998 τώρα χρειάστηκε κάτι λίγα συμπλήρωμα. Τέλος πάντων, επειδή είναι καλοκαίρι και μάλιστα στα μέσα του σκέφτηκα μήπως ήταν κάτι απλό και ας πλήρωνα κάτι λίγα και εκτός αντιπροσωπείας γιατί τώρα με τις άδειες όλα υπολειτουργούν και αν είναι να λυθεί το μισό έμπρός μέρος για να δούμε το κύκλωμα δε θέλω να γίνει τώρα. Για το γέμισμα στον εκτός αντιπροσωπείας συνεργείο έδωσα το Μάιο του 2010 70 ευρώ και στην Καρέντα εν έτει 2003 είχα δώσει 150 ευρώ. Καταλάβαίνεις τι γίνεται λοιπόν και το ψάχνω για μόνος μου. Τάκακια αλλάζω μόνος εδώ και καιρό, περιμένω να λήξει η εγγύηση να αρχίσω να αλλάζω και λάδια αλλά και να κάνω και άλλες δουλειές. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted July 6, 2010 Report Share Posted July 6, 2010 Δυστυχως αμφιβαλλω αν θα γλιτωσεις το συνεργειο φιλε μου.Σε εναν φιλο με αλλο αυτοκινητο και παρομοιο προβλημα αλλαξαν κατι τσιμουχακια που ειχαν ξεραθει.Παντως ο μηχανικος τοτε του ειπε οτι μαζι με το φρεον εβαλε κ ενα υγρο το οποιο οπου υπαρχει διαρροη παει και την κλεινει αλλα προληπτικα αλλαξαν και τα τσιμουχακια.Καλο θα ηταν παντως μια φορα το μηνα τον Χειμωνα να βαζεις την ψυξη να λειτουργει για να μην ξεραινονται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted July 16, 2010 Report Share Posted July 16, 2010 (edited) Για να μην ανοιγω νεο θεμα....Επειδη δεν καταλαβαινα ψυξη αυτες τις μερες (και το ειχα στους 16 βαθμους), το απογευματακι συμπληρωσα φρεον στο αμαξι μιας και χρειαζοταν. Οπως ειπαν και τα παιδια καλο ειναι και το χειμωνα να χρησιμοποιειται ο κλιματισμος για να μην ξεραινονται οι τσιμουχες. Εκτος αντι/πειας με Φ.Π.Α. 79.95 .( βλεπετε ανεβηκε και ο Φ.Π.Α.). Edited July 16, 2010 by svouras Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolisgti Posted July 18, 2010 Report Share Posted July 18, 2010 κατι παρομοιο ειχα παθει στο παλιο μου golf V Gti,μια βαλβιδα ηταν τελικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kchristus Posted July 21, 2010 Report Share Posted July 21, 2010 κατι παρομοιο ειχα παθει στο παλιο μου golf V Gti,μια βαλβιδα ηταν τελικα. Γενικά είναι καλό να λειτουργεί το κλιματιστικό κάμποσες φορες το χειμώνα για να κυκλοφορούν τα λάδια του κομπρέσσορα και να μην σπάνε τα κομπρεσσέρ ειδικά αν ειναι μάρκας ZEXEL Τα 150¤ για γέμισμα φρέον έιναι τρελό νούμερο όχι ότι τα 60 δεν είναι επίσης... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...