Jump to content
akis460

Abf 2.0 16V

Recommended Posts

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ . ΕΧΩ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΤΕΡ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ . ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΕΡΝΕΙ ? ΕΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ? ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΜΙΛΑΜΕ ΠΑΝΤΑ .

Link to comment
Share on other sites

Εαν υπαρχουν χρηματα δεν υπαρχει οριο για το συγκεκριμενο μοτερ. Με βελτιωση δευτερου σταδιου με εκκεντροφορους τα περισσοτερα μοτερ ειναι στα 190+ ενω με τετραπεταλουδο, ενισχυμενα σωθηκα, κεφαλη και αγραφο εγκεφαλο χοντρικα, πας για 220-230+. Αλλα αντι να παιδευεσαι χωσε χρημα στο μοτερ και τουρμπινα και πηγαινε για 400+.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έχω θέμα με το abf μου...

ρετάρει,αστάθεια ρελαντί και παρατήρησα και μαύρη καπνίλα απο την εξάτμιση.

Παίζει να είναι Map?

Link to comment
Share on other sites

Guest bassakos

ρυθμιστης πιεσης βενζινης ισως!

παιζει να εχει χαλασει

και η βαλβιδα ψυχρης εκινησης, και νομιζει οτι το αμαξι ειναι

κρυο και κατεβαζει βενζινες με την σεσουλα!

επισης δες και τον "Λ" μην εχει χαλασει και διαβαζει οτι-ναναι βαλτο στην διαγνωση και δες αν θα

στον βγαλει σφαλαμα

map δυσκολο να εχει χαλασει!

στο θεμα του ρελαντι ισως να ειναι ασχετο με το γεγονος οτι καιει, βγαλε το μοτερακι ρελαντι και καθαρισε το με ενα σπραυ καρμπιρατερ , και δες αν θα στρωσει

Edited by bassakos
Link to comment
Share on other sites

Ατμο δν θα παρεις ποτε αυτο που θες... Μπορεις με τα "μισα" λεφτα να βαλεις σαλιγκαρο και να παιζεις στα 300 ΧΩΡΙΣ να ανοιξεις μοτερ και θα εισαι και "safe"

Link to comment
Share on other sites

Βαλβίδα ψυχρής εχω αλλάξει.

Διάγνωση δεν μπορω να κάνω ακόμη γιατί το μοτέρ ειναι μετατροπή και λείπει η φίσα της διαγνωσης.

Κόλλησα με τον map γιατί σε κάποια αστάθεια τον ξεφυσωσα και το μοτερ εστρωσε

Link to comment
Share on other sites

Δες μία αυτο:

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=36100&view=findpost&p=468175

Παθαίνεις και κάτι απο αυτα.?

Γνώμη μου.

κίνηση 1.

Αλλαγή Ποτενσιόμετρου πάνω στη πεταλούδα από μπροστά (TPS).

ABF_TB.gif

auto-part-throttle-position-sensor.jpg

http://www.gasgoo.co...ts/1014525.html

Βαλβίδα ρελαντι, καθάρισμα πεταλούδας.

Επειτα είναι τα μπέκ, αν δεν τα έχεις καθαρίσει καλά.

Ιδέα φίλου ήταν βαλβίδα ρελαντί (που να πω την αλήθεια δεν θυμάμαι καν που είναι) ή αισθητήρας στροφάλου/εκκεντροφόρου.

Φωτό αισθητήρα στροφάλου / εκκεντροφόρου (αν δεν απατώμαι)

CR1001_5_wm.jpg

Πέτα το ρε αγόρι...

Δε μας θέλει.

Εγω στο ειχα πεί μη το βάλεις.

Θα πλερώσεις.

ΧΤΙΚΙΟ.

Edited by Dimitris_glx_1100
Link to comment
Share on other sites

Βαλβίδα ψυχρής εχω αλλάξει.

γεια σας..... μηπως ενοειτε αισθητηρα θερμοκρασιας γιατι εχω το ιδιο μοτερ, βαλβιδα ψυχρης δεν υπαρχει....

επισης για την φωτο ... ειναι αισθητηρας στροφαλου . ο αισθητηρας θεσης εκκεντροφορου βρισκετε μεσα στο διανομεα και δεν εχει καμια σχεση με την φωτο.

επισις προβλημα με μαυρο ντουμανι ειχα οταν ειχαν χαλασει(βραχυκυκλωσει) τα καλωδια που πανε στον λ

η βαλβιδα ρελαντι -(διακοπτης ειναι στην ουσια) βρισκετε ακριβως διπλα στο tps (φυσα με 2 επαφες)

Edited by mk2 KR
Link to comment
Share on other sites

Μitsos GLX μ'έχεις καταστρέψει και θες πολύ ξύλο αλλά θα βγούμε off topic.

Bαλβίδα ψυχρής εκκίνησης άλλαξα γιατί ρετάριζα κάθε φορα που έβαζα μπρός(ακόμη το κάνει)

Γενικά ο baf απο ότι έμαθα στα περιφερειακά ηλεκτρονικά είχε θέμα..

ΜΚ2 KR ποια είναι τα καλώδια που σου είχαν βραχυκυκλώσει?

Link to comment
Share on other sites

το καλύτερο και πιο αξιόπιστο χωρίς πολλά πολλά είναι να βάλεις ένα πρόγραμμα και μια καλή εξάτμιση, δεν θα δεις καμια τρελή διαφορα αλλα θα πηγαίνει αρκετά καλά, από εκεί και πέρα μπορείς να βάλεις και ένα set έκκεντρα αλλα κοστίζουν και δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο, όσο αφορά το τετραπεταλουδο θα σου βγάλει το πολύ 200hp με πρόγραμμα αλλιώς χρειάζεσαι και έκκεντρα για λίγο πιο πολλά, με turbo ναι μπορείς να πας αρκετά καλά και αξιόπιστα έως τα 250hp από εκεί και πέρα παιζεις

ps:που κολλάνε όλα αυτά με αυτό που ρώτησε το παιδί?

Link to comment
Share on other sites

Δεν κολλάνε κάπου αλλά για να μην ανοίξω 2ο τόπικ με τον ίδιο τίτλο σκέφτηκα να "δανειστώ " αυτό,αφού οι ενδιαφερόμενοι για abf μείναμε λίγοι.

Αν είναι λάθος,παρακαλώ ας διαγραφούν οι δημοσιευσεις μου απο τους διαχειριστές

Link to comment
Share on other sites

το καλύτερο και πιο αξιόπιστο χωρίς πολλά πολλά είναι να βάλεις ένα πρόγραμμα και μια καλή εξάτμιση, δεν θα δεις καμια τρελή διαφορα αλλα θα πηγαίνει αρκετά καλά, από εκεί και πέρα μπορείς να βάλεις και ένα set έκκεντρα αλλα κοστίζουν και δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο, όσο αφορά το τετραπεταλουδο θα σου βγάλει το πολύ 200hp με πρόγραμμα αλλιώς χρειάζεσαι και έκκεντρα για λίγο πιο πολλά, με turbo ναι μπορείς να πας αρκετά καλά και αξιόπιστα έως τα 250hp από εκεί και πέρα παιζεις

ps:που κολλάνε όλα αυτά με αυτό που ρώτησε το παιδί?

+1

Τούρμπισέ το μέχρι εκεί που σου λέει είναι μια χαρά μοτέρ το ABF.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.