akis460 Posted August 29, 2010 Report Share Posted August 29, 2010 ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ . ΕΧΩ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΤΕΡ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ . ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΕΡΝΕΙ ? ΕΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ? ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΜΙΛΑΜΕ ΠΑΝΤΑ . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sterpc Posted August 29, 2010 Report Share Posted August 29, 2010 Εαν υπαρχουν χρηματα δεν υπαρχει οριο για το συγκεκριμενο μοτερ. Με βελτιωση δευτερου σταδιου με εκκεντροφορους τα περισσοτερα μοτερ ειναι στα 190+ ενω με τετραπεταλουδο, ενισχυμενα σωθηκα, κεφαλη και αγραφο εγκεφαλο χοντρικα, πας για 220-230+. Αλλα αντι να παιδευεσαι χωσε χρημα στο μοτερ και τουρμπινα και πηγαινε για 400+. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terlegas Posted August 29, 2010 Report Share Posted August 29, 2010 Πολύ φαγανό είναι το μ@μηένο και σε μαμά μορφή κιόλας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terlegas Posted September 28, 2011 Report Share Posted September 28, 2011 Έχω θέμα με το abf μου... ρετάρει,αστάθεια ρελαντί και παρατήρησα και μαύρη καπνίλα απο την εξάτμιση. Παίζει να είναι Map? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bassakos Posted September 29, 2011 Report Share Posted September 29, 2011 (edited) ρυθμιστης πιεσης βενζινης ισως! παιζει να εχει χαλασει και η βαλβιδα ψυχρης εκινησης, και νομιζει οτι το αμαξι ειναι κρυο και κατεβαζει βενζινες με την σεσουλα! επισης δες και τον "Λ" μην εχει χαλασει και διαβαζει οτι-ναναι βαλτο στην διαγνωση και δες αν θα στον βγαλει σφαλαμα map δυσκολο να εχει χαλασει! στο θεμα του ρελαντι ισως να ειναι ασχετο με το γεγονος οτι καιει, βγαλε το μοτερακι ρελαντι και καθαρισε το με ενα σπραυ καρμπιρατερ , και δες αν θα στρωσει Edited September 29, 2011 by bassakos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted September 29, 2011 Report Share Posted September 29, 2011 Ατμο δν θα παρεις ποτε αυτο που θες... Μπορεις με τα "μισα" λεφτα να βαλεις σαλιγκαρο και να παιζεις στα 300 ΧΩΡΙΣ να ανοιξεις μοτερ και θα εισαι και "safe" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terlegas Posted September 29, 2011 Report Share Posted September 29, 2011 Βαλβίδα ψυχρής εχω αλλάξει. Διάγνωση δεν μπορω να κάνω ακόμη γιατί το μοτέρ ειναι μετατροπή και λείπει η φίσα της διαγνωσης. Κόλλησα με τον map γιατί σε κάποια αστάθεια τον ξεφυσωσα και το μοτερ εστρωσε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_glx_1100 Posted September 30, 2011 Report Share Posted September 30, 2011 (edited) Δες μία αυτο: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=36100&view=findpost&p=468175 Παθαίνεις και κάτι απο αυτα.? Γνώμη μου. κίνηση 1. Αλλαγή Ποτενσιόμετρου πάνω στη πεταλούδα από μπροστά (TPS). http://www.gasgoo.co...ts/1014525.html Βαλβίδα ρελαντι, καθάρισμα πεταλούδας. Επειτα είναι τα μπέκ, αν δεν τα έχεις καθαρίσει καλά. Ιδέα φίλου ήταν βαλβίδα ρελαντί (που να πω την αλήθεια δεν θυμάμαι καν που είναι) ή αισθητήρας στροφάλου/εκκεντροφόρου. Φωτό αισθητήρα στροφάλου / εκκεντροφόρου (αν δεν απατώμαι) Πέτα το ρε αγόρι... Δε μας θέλει. Εγω στο ειχα πεί μη το βάλεις. Θα πλερώσεις. ΧΤΙΚΙΟ. Edited September 30, 2011 by Dimitris_glx_1100 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisk Posted September 30, 2011 Report Share Posted September 30, 2011 (edited) Βαλβίδα ψυχρής εχω αλλάξει. γεια σας..... μηπως ενοειτε αισθητηρα θερμοκρασιας γιατι εχω το ιδιο μοτερ, βαλβιδα ψυχρης δεν υπαρχει.... επισης για την φωτο ... ειναι αισθητηρας στροφαλου . ο αισθητηρας θεσης εκκεντροφορου βρισκετε μεσα στο διανομεα και δεν εχει καμια σχεση με την φωτο. επισις προβλημα με μαυρο ντουμανι ειχα οταν ειχαν χαλασει(βραχυκυκλωσει) τα καλωδια που πανε στον λ η βαλβιδα ρελαντι -(διακοπτης ειναι στην ουσια) βρισκετε ακριβως διπλα στο tps (φυσα με 2 επαφες) Edited September 30, 2011 by mk2 KR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terlegas Posted October 1, 2011 Report Share Posted October 1, 2011 Μitsos GLX μ'έχεις καταστρέψει και θες πολύ ξύλο αλλά θα βγούμε off topic. Bαλβίδα ψυχρής εκκίνησης άλλαξα γιατί ρετάριζα κάθε φορα που έβαζα μπρός(ακόμη το κάνει) Γενικά ο baf απο ότι έμαθα στα περιφερειακά ηλεκτρονικά είχε θέμα.. ΜΚ2 KR ποια είναι τα καλώδια που σου είχαν βραχυκυκλώσει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfgti9a Posted October 5, 2011 Report Share Posted October 5, 2011 το καλύτερο και πιο αξιόπιστο χωρίς πολλά πολλά είναι να βάλεις ένα πρόγραμμα και μια καλή εξάτμιση, δεν θα δεις καμια τρελή διαφορα αλλα θα πηγαίνει αρκετά καλά, από εκεί και πέρα μπορείς να βάλεις και ένα set έκκεντρα αλλα κοστίζουν και δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο, όσο αφορά το τετραπεταλουδο θα σου βγάλει το πολύ 200hp με πρόγραμμα αλλιώς χρειάζεσαι και έκκεντρα για λίγο πιο πολλά, με turbo ναι μπορείς να πας αρκετά καλά και αξιόπιστα έως τα 250hp από εκεί και πέρα παιζεις ps:που κολλάνε όλα αυτά με αυτό που ρώτησε το παιδί? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terlegas Posted October 6, 2011 Report Share Posted October 6, 2011 Δεν κολλάνε κάπου αλλά για να μην ανοίξω 2ο τόπικ με τον ίδιο τίτλο σκέφτηκα να "δανειστώ " αυτό,αφού οι ενδιαφερόμενοι για abf μείναμε λίγοι. Αν είναι λάθος,παρακαλώ ας διαγραφούν οι δημοσιευσεις μου απο τους διαχειριστές Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 15, 2011 Report Share Posted October 15, 2011 το καλύτερο και πιο αξιόπιστο χωρίς πολλά πολλά είναι να βάλεις ένα πρόγραμμα και μια καλή εξάτμιση, δεν θα δεις καμια τρελή διαφορα αλλα θα πηγαίνει αρκετά καλά, από εκεί και πέρα μπορείς να βάλεις και ένα set έκκεντρα αλλα κοστίζουν και δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο, όσο αφορά το τετραπεταλουδο θα σου βγάλει το πολύ 200hp με πρόγραμμα αλλιώς χρειάζεσαι και έκκεντρα για λίγο πιο πολλά, με turbo ναι μπορείς να πας αρκετά καλά και αξιόπιστα έως τα 250hp από εκεί και πέρα παιζεις ps:που κολλάνε όλα αυτά με αυτό που ρώτησε το παιδί? +1 Τούρμπισέ το μέχρι εκεί που σου λέει είναι μια χαρά μοτέρ το ABF. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...