Jump to content
midiangr

Συγκριση 9n με 9n3

Recommended Posts

Απο οσους εχουν εμπειρια και στα 2 μοντελα, ξερετε αν το 9n3 εχει το ιδιο "μπαμ" μετα τις 4.000σαλ οπως ο προκατοχος? Η απλα ανοιγει παντου συμπαθητικα οπως το Golf?

Edited by Polakias
Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas

Έχει και μπαμ? Ό,τι και να εννοείς πάντως είναι ακριβώς ίδια αυτοκίνητα με διαφορετικά φώτα αν σε βοηθάω καθόλου.

Link to comment
Share on other sites

Έχει και μπαμ? Ό,τι και να εννοείς πάντως είναι ακριβώς ίδια αυτοκίνητα με διαφορετικά φώτα αν σε βοηθάω καθόλου.

εχεις δικιο σε αυτο γιατι ειναι facelift. αρα ο κινητηρας ειναι ιδιος. ομως το 9n ενος φιλου μου εχει μπαμ στις 4000.δηλ η συμπεριφορα του κινητηρα πριν και μετα αυτες τις στροφες ειναι τελειως διαφορετικη.αλλαζει ο ηχος του κινητηρα και "νιωθεις" καλα τη ροπη. δεν ειναι ετσι τα πολο τα 100σταρια γενικα??

υπαρχει κανεις που να εχει παρει το 9n3 test drive να μας πει εντυπωσεις. γιατι φανταζομαι ολοι με τα καινουργια θα τα στρωνουν ακομα...

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas

Αλλάζει γιατί είναι 16βάλβιδο και από ό,τι ξέρω χωρίς να είμαι και πολύ σχετικός κάπως έτσι κάνουν όλα, δεν λυσσάει όμως και τρελά. Τώρα για το 9Ν3 είναι οπως το είπες. Όσοι το έχουν θα είναι στο στρώσιμο αλλά και αυτοί που ήδη το έχουν στρώσει σίγουρα τα μοτέρ τους δεν είναι ανοιγμένα όπως ένα μοτέρ που έχει κάνει 30-40 χιλιάδες χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas

9N2 δεν ήρθε Ελλάδα, μάλλον το 9Ν λες. Για πες μας τη διαφορά. Δεν το γνωρίζω και μου ακούγεται ψιλοαπίθανο. Εκτός αν εννοείς πιο σκληρή ανάρτηση ή πιο χαμηλή κτλ. Αλλά αυτό δεν θεωρείται διαφορά. Ο σχεδιασμός της πρέπει να είναι ίδιος

Link to comment
Share on other sites

ναι το 9Ν εννοουσα. συγνωμη αυτο που γραψα πριν για τις αναρτησεις δεν ισχυει.

η μοναδικη μηχανικη αλλαγη μεταξυ 9Ν και 9Ν3 ειναι οτι στο 9Ν3 προστεθηκε το συστημα DRBB ( dual rate brake booster) που ενισχυει το συστημα πεδησης του.

Link to comment
Share on other sites

ναι το 9Ν εννοουσα. συγνωμη αυτο που γραψα πριν για τις αναρτησεις δεν ισχυει.

η μοναδικη μηχανικη αλλαγη μεταξυ 9Ν και 9Ν3 ειναι οτι στο 9Ν3 προστεθηκε το συστημα DRBB ( dual rate brake booster) που ενισχυει το συστημα πεδησης του.

σορρυ, αλλά αυτό το τοπικ είναι για τον π....

ίδια μηχανή έχουν

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas

Ενδιαφέρον θα ήταν να μαθαίναμε αν παίζει και καμιάκαλύτερη ηχομόνωση σε πόρτεσ-φτερά αν και δεν το νομίζω γιατί΄από ότι ακούγεται έριξαν το κόστος κατασκευής

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον θα ήταν να μαθαίναμε αν παίζει και καμιάκαλύτερη ηχομόνωση σε πόρτεσ-φτερά αν και δεν το νομίζω γιατί΄από ότι ακούγεται έριξαν το κόστος κατασκευής

Aυτο ειναι εμφανες αν βαλετε ενα 9Ν και ενα 9Ν3 διπλα διπλα και τα ξεσκισετε στο ψαξιμο. Οταν τα συγκριναμε παρεα με τον Σπυρο βρηκαμε αμεσως διαφορες και παθαμε πλακα.

Link to comment
Share on other sites

Aυτο ειναι εμφανες αν βαλετε ενα 9Ν και ενα 9Ν3 διπλα διπλα και τα ξεσκισετε στο ψαξιμο. Οταν τα συγκριναμε παρεα με τον Σπυρο βρηκαμε αμεσως διαφορες και παθαμε πλακα.

Ναι σε αυτό θα συμφωνήσω! Στη Γερμανία επειδή είχα νοικιάσει το 9Ν3 για 3 μέρες είδα τρελές διαφορές στη ποιότητα κατασκευής!

Link to comment
Share on other sites

Συγκρινοντας τα τεχνικα χαρακτηριστικα (απο το επισημο site της VW) αναμεσα σε 9Ν 100ps Trendline και

9N3 100ps Sportline (δεν υπαρχει πια εκδοση trendline), βρηκα τις εξης διαφορες:

Πρωτα απο ολα μια σημαντικη διαφορα στο Αποβαρο οπου το 9Ν ειναι μολις 1035 κιλα ενω το 9Ν3 1214, ενω στο μικτο βαρος το 9Ν ειναι 1570 και το 9Ν3 1600.

Στην συνεχεια σε οτι αφορα τον βασικο εξοπλισμο το 9Ν διατιθεται με ατσαλινες ζαντες ενω το 9Ν3 με αλουμινενιες, το 9Ν3 διατιθεται με κεντρικο κλειδωμα με τηλεχειρισμο ενω στο 9Ν ειναι εξτρα ο τηλεχειρισμος, τα μπροστινα καθισματα του 9Ν3 εχουν θηκες στο πισω μερος σε αντιθεση με του 9Ν που δεν εχουν, ακομα συμαντικη διαφορα εμφανισης ειναι η υπαρξη του τριακτινου δερματινου τιμονιου στο 9Ν3 οπως και δερματινου χειροφρενου και λεβιε ταχυτητων.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον εδω και δυο μερες πηρα το καινουργιο polo 1.4 75ps εκδοση sportline.Ειναι στο στρωσιμο οποτε για τον κινητηρα δεν μπορω να σου πω πολλα..παντος τρελες εκκινισεις δεν εχει και αυτο οφειλετε και στο ηλεκτρονικο γκαζι που εχει.Οντως μετα τις 3500 στροφες αρπαζει πολυ καλητερα... αλλα δεν το πιεζω λογω στρωσιματος :)

Τωρα οσο αφορα την sportline εκδοση σε σχεση με τις αλλες εχω να πω οτι:

-εχει σπορ αναρτηση και λιγο ποιο χαμηλομενη

-εχει περισσοτερες ευκολιες(ντουλαπακια κατω απο το καθισμα,στο πισω και στο ταμπλο κτλ)

-εχει πολθ καλητερης ποιοτητας υλικα ταμπλω απο την απλη...ΠΡΟΣΕΞΤΕΤΟ!!(μαλακα πλαστικα καμμια σχεση με την απλη που ειχα δει στις περισσοτερες εκθεσεις)

-εχει περισσοτερα καλοπιστικα (π.χ νικελ γρυλιες )

-ιμιαυτοματο κλιματισμο (klimatic)

-εχει αλομινενιες ζαντες και τηλεχειρισμο

-τιμονι δερματινο τριακτινο και χειροφρενο

-πλευρικους αεροσακους(νομιζω το εχουν ολες αυτο)

και αλλα που ισως να ξεχναω τωρα tongue.gif

Δεν κανω καμμια συγκριση με το παλιο γιατι δεν το εχω μελετησει!Απλα σας λεω για να σιγκρινετε εσεις που εχετε την προηγουμενη

Η εκδοση με τα 100 βγενει και με δισκοφρενα πισω worthy.gif . Αλλα με ιδιες ιντσες στις ζαντες thumbsdown.gif

Επειδη ειμουν στο διλημμα για τα 100.. θα πω οτι τα 75(83 πραγματικα και δυναμομετριμενα οπως μου το ειπαν και απο την αντιπροσωπεια) τελικα ειναι μια χαρα στο πολο!

Edited by Tzo
Link to comment
Share on other sites

Ναι! Το μόνο που αλλάζει με το 9Ν είναι το τριάκτινο τιμόνι!

Link to comment
Share on other sites

Α ναι? Αυτο δεν το ηξερα, αλλα δεν πειραζει καλυτερα που δεν το εχει το 9Ν.

Ετσι και αλλιως ομως ζωνη φοραμε ΠΑΝΤΑ!

Κοψανε αλλα πραγματα ομως, οπως πχ επενδυσεις καπω και πλατης πισω καθισματος, θηκη-καπακι-ασφαλειοθηκη μπαταριας, αμορτισερακια εμπρος καπω και μερικες αλλες λεπτομερειες που το θεωρω γυφτια που δεν υπαρχουν πλεον.

Link to comment
Share on other sites

Ναι σε αυτό θα συμφωνήσω! Στη Γερμανία επειδή είχα νοικιάσει το 9Ν3 για 3 μέρες είδα τρελές διαφορές στη ποιότητα κατασκευής!

προς το χειρότερο να συμπεράνω σύμφωνα με όλα τα άλλα που διάβασα στο topic?

κρίμα....

άρχισε και η μαμά VW να δίνει μεγαλύτερο βάρος στα τζιβιτζιλίκια παρά στην στιβαρή κατασκευή....

;)

Edited by atrias
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.