muscarius Posted September 15, 2010 Report Share Posted September 15, 2010 Παιδια θα ηθελα την βοηθεια σας προσφατα (τελη ιουνιου) αλλαξα αντλια νερου γιατι εκτος του οτι το καταλαβαινα απο συμπτωματα γνωστα στην αρχη αναβοσβηνε το λαμπακι μηχανης για καμμια 15 δευτερολεπτα κ μετα απο λιγο καιρο εμεινε μονιμα ανοιχτο...Το ιδιο το αναβοσβημα το κανει κ τωρα καποιες φορες... Μετα την αλλαγη δεν μου το εκανε μεχρι προχθες που το εκανε πρωτη φορα μετα την αλλαγη κ σημερα ξανα, αυτο το κανει μονο οταν ειναι κρυο...Ειναι δυνατον να χαλασε παλι η αντλια λιγους μηνες μετα απο την αλλαγη???Κ αν ναι ισχυει η εγγυηση του ανταλλακτικου γ δυο χρονια που ελεγε στα χαρτια που μου δωσαν μετα την επισκευη? Ελεος πια με αυτα τα προβληματα την βοηθεια σας PLEASEEEEE.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted September 15, 2010 Report Share Posted September 15, 2010 (edited) Παιδια θα ηθελα την βοηθεια σας προσφατα (τελη ιουνιου) αλλαξα αντλια νερου γιατι εκτος του οτι το καταλαβαινα απο συμπτωματα γνωστα στην αρχη αναβοσβηνε το λαμπακι μηχανης για καμμια 15 δευτερολεπτα κ μετα απο λιγο καιρο εμεινε μονιμα ανοιχτο...Το ιδιο το αναβοσβημα το κανει κ τωρα καποιες φορες... Μετα την αλλαγη δεν μου το εκανε μεχρι προχθες που το εκανε πρωτη φορα μετα την αλλαγη κ σημερα ξανα, αυτο το κανει μονο οταν ειναι κρυο...Ειναι δυνατον να χαλασε παλι η αντλια λιγους μηνες μετα απο την αλλαγη???Κ αν ναι ισχυει η εγγυηση του ανταλλακτικου γ δυο χρονια που ελεγε στα χαρτια που μου δωσαν μετα την επισκευη? Ελεος πια με αυτα τα προβληματα την βοηθεια σας PLEASEEEEE.... Μπα...αμφιβαλλω φιλε μου αν ειναι αυτο.Υποψιαζομαι οτι εχεις το ιδιο προβλημα που ειχα.Οταν ηταν κρυο μετα απο ωρες ακινησιας δηλαδη και το εβαζα μπρος αναβοσβηνε μερικες φορες το λαμπακι και εσβηνε τελειως χωρις να εχω καποιο προβλημα στην αποδοση του αυτοκινητου.Αυτο γινοταν μονο οταν το εβαζα μπρος απο κρυο.Στην αντιπροσωπεια εδειχνε στο διαγνωστικο ατελειες καυσης σε πρωτο και δευτερο κυλινδρο.Στην αρχη μου συνεστησαν να αλλαξω βενζιναδικο κι ετσι φευγοντας εκανα ενα γεμισμα απο βενζιναδικο που ειναι τσεκαρισμενο για την ποιοτητα βεζινης του.Το λαμπακι ομως συνεχισε να αναβει.Δεν επεμεινα σε δευτερο τριτο κλπ γεμισματα ετσι επειδη πιστεψα οτι δεν εφταιγε η βενζινη, γυρισα στο παλιο μου βενζιναδικο αποφασιζοντας να το ψαξω αλλου το προβλημα.Μια μερα λοιπον εμεινε μονιμα αναμενο και μου το εσβησαν στην αντιπροσωπεια.Αρχισαμε να ψαχνουμε πολλαπλασιαστες, μπουζι, πιεσεις κυλινδρων και τιποτα,ολα μια χαρα.Τελικα επειδη το βενζιναδικο οπου εβαζα ανεβασε αρκετα την τιμη αλλαξα βενζιναδικο και εκτοτε το λαμπακι απο τα πρωτα γεμισματα αρχισε να εμφανιζεται σπανια μεχρι που εδω και 6 μηνες δεν το εχω ξαναδει.Και προφανως την πρωτη φορα που αλλαξα βενζιναδικο επρεπε να επιμεινω σε αυτο κι οχι να επιστρεψω σε αυτο που εβαζα επειδη δεν ειδα αμεσως απο τις πρωτες μερες το λαμπακι να εξαφανιζεται.Τελικα φιλε μου ηταν η βενζινη.Και παροτι εβαζα 3 χρονια απο κει χωρις προβλημα, να που τελικα την πατησα.Υποψιαζομαι τωρα που τα σκεφτομαι, οτι μαλλον δεν καθαριζε τις δεξαμενες του διοτι απο βενζιναδικο που βλεπεις παναρχαιες αντλιες σκουριασμενες και αθλιες,επρεπε να το φανταστω οτι θα ειχαν την ιδια περιποιηση και οι δεξαμενες του. Edited September 15, 2010 by NASOS_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muscarius Posted September 15, 2010 Author Report Share Posted September 15, 2010 το οτι το ιδιο επαθε πριν το παθει εντελος η αντλια νερου ηταν τυχαιο δλδ κατα την γνωμη σου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted September 15, 2010 Report Share Posted September 15, 2010 το οτι το ιδιο επαθε πριν το παθει εντελος η αντλια νερου ηταν τυχαιο δλδ κατα την γνωμη σου? Τοτε προφανως το προβλημα ηταν η αντλια αλλα τωρα οι πιθανοτητες να επεσες παλι σε ελαττωματικη αντλια νομιζω ειναι πολυ λιγες.Εκτος κι αν δε σου αλλαξαν την αντλια και την επισκευασαν, αν μπορει να γινει επισκευη δηλαδη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muscarius Posted September 15, 2010 Author Report Share Posted September 15, 2010 Αυτο το σκεφτηκα κ εγω αλλα μου εδωσαν χαρτι αγορας της καινουργιας κ καλα και γραφει οτι εχει 2 χρονια εγγυηση η αντλια αν παω να το βαλουν στον εγκεφαλο να δουν θα μου παρουν λεφτα?Και απο αυτο το βενζιναδικο βαζω χρονια ρε γαμωτο κ ειναι κα σχετικα καινουργιο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted September 15, 2010 Report Share Posted September 15, 2010 Αυτο το σκεφτηκα κ εγω αλλα μου εδωσαν χαρτι αγορας της καινουργιας κ καλα και γραφει οτι εχει 2 χρονια εγγυηση η αντλια αν παω να το βαλουν στον εγκεφαλο να δουν θα μου παρουν λεφτα?Και απο αυτο το βενζιναδικο βαζω χρονια ρε γαμωτο κ ειναι κα σχετικα καινουργιο... Πρεπει να πας αντιπροσωπεια.Αν οντως ειναι η αντλια τοτε λογικα δε θα σου παρουν λεφτα.Αν φταιεικ ατι αλλο θα σε χρεωσουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muscarius Posted September 15, 2010 Author Report Share Posted September 15, 2010 την απλη αναγνωρηση ομως δεν την χρεωνουν ομως ετσι δεν ειναι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted September 15, 2010 Report Share Posted September 15, 2010 την απλη αναγνωρηση ομως δεν την χρεωνουν ομως ετσι δεν ειναι? Εδω μεχρι πριν κατι μηνες πριν αλλαξει ο αρχιμηχανικος οχι δεν τη χρεωναν.Τωρα αναλογα και την αντιπροσωπεια.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted September 16, 2010 Report Share Posted September 16, 2010 Κανονικα δεν πρεπει να την χρεωνουν. Εφοσον υπαρχει δε και το ιδιο προβλημα με το λαμπακι οπως πριν ειναι υποχρεωμενοι να το ελεγξουν και να μην χρεωσουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muscarius Posted September 17, 2010 Author Report Share Posted September 17, 2010 Σωστα αυτο λεω κ εγω αλλα το προβλημα ειναι οτι ενας φιλος που πηγε στην ετεα θεσ/νικη του χρεωσαν την σαρωση εγκεφαλου...Τελος παντων θα περιμενω να γινει μια ακομη φορα κ θα αναγκαστω να παω ετσι κ αλλιως... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midiangr Posted November 14, 2010 Report Share Posted November 14, 2010 Μπα...αμφιβαλλω φιλε μου αν ειναι αυτο.Υποψιαζομαι οτι εχεις το ιδιο προβλημα που ειχα.Οταν ηταν κρυο μετα απο ωρες ακινησιας δηλαδη και το εβαζα μπρος αναβοσβηνε μερικες φορες το λαμπακι και εσβηνε τελειως χωρις να εχω καποιο προβλημα στην αποδοση του αυτοκινητου.Αυτο γινοταν μονο οταν το εβαζα μπρος απο κρυο.Στην αντιπροσωπεια εδειχνε στο διαγνωστικο ατελειες καυσης σε πρωτο και δευτερο κυλινδρο.Στην αρχη μου συνεστησαν να αλλαξω βενζιναδικο κι ετσι φευγοντας εκανα ενα γεμισμα απο βενζιναδικο που ειναι τσεκαρισμενο για την ποιοτητα βεζινης του.Το λαμπακι ομως συνεχισε να αναβει.Δεν επεμεινα σε δευτερο τριτο κλπ γεμισματα ετσι επειδη πιστεψα οτι δεν εφταιγε η βενζινη, γυρισα στο παλιο μου βενζιναδικο αποφασιζοντας να το ψαξω αλλου το προβλημα.Μια μερα λοιπον εμεινε μονιμα αναμενο και μου το εσβησαν στην αντιπροσωπεια.Αρχισαμε να ψαχνουμε πολλαπλασιαστες, μπουζι, πιεσεις κυλινδρων και τιποτα,ολα μια χαρα.Τελικα επειδη το βενζιναδικο οπου εβαζα ανεβασε αρκετα την τιμη αλλαξα βενζιναδικο και εκτοτε το λαμπακι απο τα πρωτα γεμισματα αρχισε να εμφανιζεται σπανια μεχρι που εδω και 6 μηνες δεν το εχω ξαναδει.Και προφανως την πρωτη φορα που αλλαξα βενζιναδικο επρεπε να επιμεινω σε αυτο κι οχι να επιστρεψω σε αυτο που εβαζα επειδη δεν ειδα αμεσως απο τις πρωτες μερες το λαμπακι να εξαφανιζεται.Τελικα φιλε μου ηταν η βενζινη.Και παροτι εβαζα 3 χρονια απο κει χωρις προβλημα, να που τελικα την πατησα.Υποψιαζομαι τωρα που τα σκεφτομαι, οτι μαλλον δεν καθαριζε τις δεξαμενες του διοτι απο βενζιναδικο που βλεπεις παναρχαιες αντλιες σκουριασμενες και αθλιες,επρεπε να το φανταστω οτι θα ειχαν την ιδια περιποιηση και οι δεξαμενες του. Χμμ... Νάσος φαίνεται ότι έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα -τουλάχιστον τα ίδια συμπτώματα... Ήδη έχω αλλάξει έναν πολλαπλασιαστή σε εγγύηση, αλλά πάλι τα ίδια. Παρασκευή, οπότε και πρώτη φορά έμεινε αναμμένο το λαμπάκι, έβγαζε ατελή καύση σε 2 κυλίνδρους. Το πάω αύριο να τσεκάρουμε τί παίζει.. Βενζίνη βάζω πάντα 100άρα από ένα βενζινάδικο Χανιά και ένα Αθήνα. Η συμπεριφορά σε σχέση με το λαμπάκι είναι πάνω κάτω η ίδια. Ειδικά στα Χανιά, το βενζινάδικο είναι ολοκαίνουργιο (και δεξαμενές), με καλές "κριτικές" για τη βενζίνη του, και ανήκει και στο συνεταιρισμό ταξιτζίδων εδώ... Όμως, όπως λες, μπορεί να κάτσει και μετά από καιρό.. Συνεπώς βλέπουμε αύριο. Αν αλλάξουν κανά πο/στη σε εγγύηση καλώς, αλλιώς αλλάζω και γω βενζινάδικο για καιρό, και εφ'όσον δεν χειροτερέψει η κατάσταση, βλέπουμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midiangr Posted November 16, 2010 Report Share Posted November 16, 2010 (edited) Λοιπόν, μετά από επίσκεψη στο συνεργείο, έχουμε ότι: παρ' ότι την τελευταία φορά (καλοκαίρι) είχαν αλλαχτεί οι πολλαπλασιαστές 1,3 χτες έδινε ατελή καύση στους 1,2,4. Έτσι, με εγγύηση στους πολλαπλασιαστές πάλι (ευτυχώς!) αλλάχτηκαν αυτή τη φορά όλοι, 1-4. Ακόμη, αφαιρέθηκε και καθαρίστηκαν οι επαφές του εγκεφάλου, καθώς λόγω κάποιας υγρασίας είχε εμφανιστεί μικρής έκτασης οξείδωση. Το αμάξι δούλεψε -ζεστό βέβαια- αρκετή ώρα και δεν έβγαλε κάποιο θέμα στη διάγνωση. Παρ' όλα αυτά, σήμερα το πρωί, μετά από δροσερή νύχτα και με υγρασία, συνέβη ακριβώς το ίδιο: το λαμπάκι κινητήρα αναβόσβηνε όσο ο κινητήρας ζεσταινόταν. Μόλις έπεσαν οι στροφές, έσβησε... Συνεπώς σκέφτομαι ξανά τα όσα είπε ο Νάσος παραπάνω περί ποιότητας καυσίμου, αλλά παράλληλα προβληματίζομαι μήπως έχει να κάνει τίποτα με αισθητήρα λ κλπ... Βέβαια δεν μου ανέφεραν κάτι τέτοιο, δικές μου εικασίες. Μία ακόμη εικασία είναι το αν έχει να κάνει η αυξημένη υγρασία της νύχτας με αυτό... Θα το ξαναπάω από βδομάδα μόλις βρω χρόνο, να δούμε τί άλλο μπορεί να συμβαίνει... Να σημειώσω τέλος, off-topic, ότι με τους καινούργιους πολλαπλασιαστές βλέπω καλύτερη απόκριση... Συμπλήρωση: Πώς γίνεται το κακό καύσιμο να εμφανίζει συμπτώματα δυσλειτουργίας μόνο κατά την ψυχρή εκκίνηση, και ποτέ κατά την πορεία, ούτε πιέζοντας τον κινητήρα κλπ? Η περίπτωσή σου υποδεικνύει απόλυτα ως αιτία το καύσιμο, όμως γιατί?? Edited November 16, 2010 by midiangr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted November 16, 2010 Report Share Posted November 16, 2010 (edited) Λοιπόν, μετά από επίσκεψη στο συνεργείο, έχουμε ότι: παρ' ότι την τελευταία φορά (καλοκαίρι) είχαν αλλαχτεί οι πολλαπλασιαστές 1,3 χτες έδινε ατελή καύση στους 1,2,4. Έτσι, με εγγύηση στους πολλαπλασιαστές πάλι (ευτυχώς!) αλλάχτηκαν αυτή τη φορά όλοι, 1-4. Ακόμη, αφαιρέθηκε και καθαρίστηκαν οι επαφές του εγκεφάλου, καθώς λόγω κάποιας υγρασίας είχε εμφανιστεί μικρής έκτασης οξείδωση. Το αμάξι δούλεψε -ζεστό βέβαια- αρκετή ώρα και δεν έβγαλε κάποιο θέμα στη διάγνωση. Παρ' όλα αυτά, σήμερα το πρωί, μετά από δροσερή νύχτα και με υγρασία, συνέβη ακριβώς το ίδιο: το λαμπάκι κινητήρα αναβόσβηνε όσο ο κινητήρας ζεσταινόταν. Μόλις έπεσαν οι στροφές, έσβησε... Συνεπώς σκέφτομαι ξανά τα όσα είπε ο Νάσος παραπάνω περί ποιότητας καυσίμου, αλλά παράλληλα προβληματίζομαι μήπως έχει να κάνει τίποτα με αισθητήρα λ κλπ... Βέβαια δεν μου ανέφεραν κάτι τέτοιο, δικές μου εικασίες. Μία ακόμη εικασία είναι το αν έχει να κάνει η αυξημένη υγρασία της νύχτας με αυτό... Θα το ξαναπάω από βδομάδα μόλις βρω χρόνο, να δούμε τί άλλο μπορεί να συμβαίνει... Να σημειώσω τέλος, off-topic, ότι με τους καινούργιους πολλαπλασιαστές βλέπω καλύτερη απόκριση... Συμπλήρωση: Πώς γίνεται το κακό καύσιμο να εμφανίζει συμπτώματα δυσλειτουργίας μόνο κατά την ψυχρή εκκίνηση, και ποτέ κατά την πορεία, ούτε πιέζοντας τον κινητήρα κλπ? Η περίπτωσή σου υποδεικνύει απόλυτα ως αιτία το καύσιμο, όμως γιατί?? Φιλε μου εχεις ακριβως τα συμπτωματα τα δικα μου.Δεν ειναι ουτε πολλαπλασιαστες ουτε αισθητηρας.Ο αισθητηρας βγαζει συγκεκριμενο κωδικο βλαβης.Αν τον ειχε βγαλει θα στο ειχαν πει εξαρχης.Εχει να κανει με το μειγμα που ειναι πιο πλουσιο κατα την ψυχρη εκκινηση και προφανως η ποιοτητα βενζινης σου δε βοηθα σε αυτο.Ρωτα οσους μπορεις ωστε να βρεις ενα βενζιναδικο καλο και βαζε απο εκει.Μην περιμενεις αμεσα αποτελεσματα απο το πρωτο γεμισμα.Αλλα θα δεις οτι καποια στιγμη θα αρχισει να αραιωνει το φαινομενο.Κι εμενα ενω αναβε σε καθε εκκινηση, μετα αρχισε να αραιωνει μεχρι που σταματησε. Edited November 16, 2010 by NASOS_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midiangr Posted November 16, 2010 Report Share Posted November 16, 2010 Φιλε μου εχεις ακριβως τα συμπτωματα τα δικα μου.Δεν ειναι ουτε πολλαπλασιαστες ουτε αισθητηρας.Ο αισθητηρας βγαζει συγκεκριμενο κωδικο βλαβης.Αν τον ειχε βγαλει θα στο ειχαν πει εξαρχης.Αλλαξε βενζιναδικο και μεινε σε αυτο.Προφανως στην ψυχρη εκκινηση που το μειγμα ειναι πιο πλουσιο, η βενζινη που βαζεις δεν ειναι τοσο καλη για να δωσει ενα πλουσιο μειγμα. Νάσο σε ευχαριστώ πολύ. Σωστός για το πλούσιο μείγμα, πράγματι. Θα το δοκιμάσω άμεσα, και θα δω πώς πάει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted November 16, 2010 Report Share Posted November 16, 2010 Νάσο σε ευχαριστώ πολύ. Σωστός για το πλούσιο μείγμα, πράγματι. Θα το δοκιμάσω άμεσα, και θα δω πώς πάει. Προσεξε μονο την επιλογη του βενζιναδικου.Και μην κοιτας εταιρειες.Εγω την πατησα απο BP και με "εσωσε" ενα Sunoil φιλε μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midiangr Posted November 16, 2010 Report Share Posted November 16, 2010 Προσεξε μονο την επιλογη του βενζιναδικου.Και μην κοιτας εταιρειες.Εγω την πατησα απο BP και με "εσωσε" ενα Sunoil φιλε μου. Ναι πολύ σωστό, προσπαθώ να μην κοιτάω εταιρείες... Όμως δυστυχώς με trial and error θα πάμε από δω και πέρα για κάθε πρατήριο, συν ότι στοιχεία έχει το ypan για πρόστιμα κλπ, συν ενημέρωση από φίλους για το αν ποτέ είχε κανείς πρόβλημα καυσίμου και από πού... Αρχικά θα δοκιμάσω από όσα έβαζα πιο παλιά, πριν εμφανιστεί το πρόβλημα, και βλέπουμε... Όμως ρε γμτ, από πού να φυλαχτεί κανείς... 100άρα μόνιμα (εδώ στα Χανιά 1,77 στην καλύτερη), από το πλέον πρόσφατα κατασκευασμένο πρατήριο στην πόλη, δεξαμενές κλπ... Τελικά μπορεί κανείς να την πάθει από παντού... ¶ντε να δούμε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted November 16, 2010 Report Share Posted November 16, 2010 Ναι πολύ σωστό, προσπαθώ να μην κοιτάω εταιρείες... Όμως δυστυχώς με trial and error θα πάμε από δω και πέρα για κάθε πρατήριο, συν ότι στοιχεία έχει το ypan για πρόστιμα κλπ, συν ενημέρωση από φίλους για το αν ποτέ είχε κανείς πρόβλημα καυσίμου και από πού... Αρχικά θα δοκιμάσω από όσα έβαζα πιο παλιά, πριν εμφανιστεί το πρόβλημα, και βλέπουμε... Όμως ρε γμτ, από πού να φυλαχτεί κανείς... 100άρα μόνιμα (εδώ στα Χανιά 1,77 στην καλύτερη), από το πλέον πρόσφατα κατασκευασμένο πρατήριο στην πόλη, δεξαμενές κλπ... Τελικά μπορεί κανείς να την πάθει από παντού... ¶ντε να δούμε! Εγω πλεον βαζω απο το Sunoil κι ενα BP που ειναι καρατσεκαρισμενο (απλα ειναι λιγο τσιμπημενο γιαυτο δεν εβαζα πριν).Προσπαθω να περιοριστω σε 2-3 πρατηρια το πολυ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptis_j Posted November 19, 2010 Report Share Posted November 19, 2010 Μια απο τα ιδια..Χτες για πρωτη φορα αναβοσβηνε το λαμπακι της μηχανης σε cold start..μετα ολα οκ...Πριν λιγες μερες εκανα service στην αντιπρωσωπεια και αλλαξα στα 50000 πρωτη φορα Ν75 και μπουζι με F5DPOR .Oι πολλαπλασιαστες ηταν σε καλη κατασταση και στο check που εγινε στον εγκεφαλο ολα οκ!!!Να υποθεσω οτι ειναι απο βενζινη??Χρησιμοποιω κατα 90% 100αρα και πρωτη φορα το κανει!!(το αμαξι φοραει Revo με file και για 95αρα και 100αρα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosmani Posted November 20, 2010 Report Share Posted November 20, 2010 εγω παιδια με σχεδον τα ιδια συμπτωματα .εμεινα στο δρομο προκτες.αποτελεσμα μετα απο πολλες π ολλες ωρες συνεργειο μου ειπαν παμε για αλαγη μοτερ και τουρμπο, 14tsi 140 dsg 55.000klm 4/2008/.kai θα εχω εγγυηση 2 χρονια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midiangr Posted November 20, 2010 Report Share Posted November 20, 2010 εγω παιδια με σχεδον τα ιδια συμπτωματα .εμεινα στο δρομο προκτες.αποτελεσμα μετα απο πολλες π ολλες ωρες συνεργειο μου ειπαν παμε για αλαγη μοτερ και τουρμπο, 14tsi 140 dsg 55.000klm 4/2008/.kai θα εχω εγγυηση 2 χρονια Πώς? Τί εννοείς έμεινες στο δρόμο? Τί έπαθε δηλαδή? Λίγο υπερβολική δεν είναι η αλλαγή μοτέρ? Τόσο μεγάλη ζημιά έπαθες? Δώσε λεπτομέρειες αν θες... Το 14άρι με τα 55k που λες είναι αυτό που θα σου βάλουν? Και πόσο? Σε ποιον το πήγες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosmani Posted November 20, 2010 Report Share Posted November 20, 2010 η ιστορια ξεκιναει το πασχα ,φουλαρω πλαταρια και σε 30/40κλμ αναψε λαμπακι και ρεταριζε.φωρτομα οδικη και πρεβεζα μεγαλη τεταρτη μιλαμε τωρα.15μμ μεχρι τις 18μμ τοψαχνανε .τελικα το 2μπεκ και το2 μπουζι αλαγη .ολα οκ.δωρεαν. μετα απο 5 μηνες φουλαρω λακωνια μετα απο 10κλμρεταρισμα κ λαμπακι.μετα απο λιγο το ρεταρισμα εφυγε,το λαμπακι εμεινε 2 μερες,.συνεργειο εγγεφαλος ,ατελης καυση η κατι τετειο.οκ εφυγα.προκτες τα ιδια στην εγνατια στην ιγουμενιτσα λενε πολ/στες ,αλαγμα ο 2.3.4 τα ιδια.μπουζι 2,3,4 τα ιδια.το 2 μπουζι ητανε γαμ...ο[αλαγμενο το πασχα]τα ιδια,, τα βγαζουνε παλι και συμπιεση στο 2 κυλιδρο 50 στους αλλους οκ .φορτομα και γιαννενα λυσιμο .μου εδωσαν ενα πασατ εφυγα για αθηνα,τηλ εχτες οτιεσπασε ο 2 κυλινδρος και εχει παρει η τουρμπινα.ολα εγγυηση καινουργια.2 χρονια,ΔΩΡΕΑΝ δεν πληρωνο τιποτα , σωθηκα με τιν επεκταση εγγυησης που ειχα κανει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midiangr Posted November 20, 2010 Report Share Posted November 20, 2010 η ιστορια ξεκιναει το πασχα ,φουλαρω πλαταρια και σε 30/40κλμ αναψε λαμπακι και ρεταριζε.φωρτομα οδικη και πρεβεζα μεγαλη τεταρτη μιλαμε τωρα.15μμ μεχρι τις 18μμ τοψαχνανε .τελικα το 2μπεκ και το2 μπουζι αλαγη .ολα οκ.δωρεαν. μετα απο 5 μηνες φουλαρω λακωνια μετα απο 10κλμρεταρισμα κ λαμπακι.μετα απο λιγο το ρεταρισμα εφυγε,το λαμπακι εμεινε 2 μερες,.συνεργειο εγγεφαλος ,ατελης καυση η κατι τετειο.οκ εφυγα.προκτες τα ιδια στην εγνατια στην ιγουμενιτσα λενε πολ/στες ,αλαγμα ο 2.3.4 τα ιδια.μπουζι 2,3,4 τα ιδια.το 2 μπουζι ητανε γαμ...ο[αλαγμενο το πασχα]τα ιδια,, τα βγαζουνε παλι και συμπιεση στο 2 κυλιδρο 50 στους αλλους οκ .φορτομα και γιαννενα λυσιμο .μου εδωσαν ενα πασατ εφυγα για αθηνα,τηλ εχτες οτιεσπασε ο 2 κυλινδρος και εχει παρει η τουρμπινα.ολα εγγυηση καινουργια.2 χρονια,ΔΩΡΕΑΝ δεν πληρωνο τιποτα , σωθηκα με τιν επεκταση εγγυησης που ειχα κανει Πω ρε φίλε τί λες τώρα... Τουλάχιστον τώρα θα ησυχάσεις μια και καλή από δω και πέρα. Ναι πάλι καλά που έχεις την εγγύηση... Κάτσε, δλδ όλα αυτά από βενζίνες? Και το καλύτερο είναι ότι είναι όλα καινούργια λόγω εγγύησης...! Λοιπόν, καλά ξεμπερδέματα και γρήγορα να είναι έτοιμο πάλι! Συνεπώς τώρα... καλό στρώσιμο και πάλι! Κοίτα να δεις όμως τί μπορεί να σου τύχει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosmani Posted November 20, 2010 Report Share Posted November 20, 2010 δεν ξερω τελικα απο τι.θα μαθω οταν παω να το παρω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted November 21, 2010 Report Share Posted November 21, 2010 Μια απο τα ιδια..Χτες για πρωτη φορα αναβοσβηνε το λαμπακι της μηχανης σε cold start..μετα ολα οκ...Πριν λιγες μερες εκανα service στην αντιπρωσωπεια και αλλαξα στα 50000 πρωτη φορα Ν75 και μπουζι με F5DPOR .Oι πολλαπλασιαστες ηταν σε καλη κατασταση και στο check που εγινε στον εγκεφαλο ολα οκ!!!Να υποθεσω οτι ειναι απο βενζινη??Χρησιμοποιω κατα 90% 100αρα και πρωτη φορα το κανει!!(το αμαξι φοραει Revo με file και για 95αρα και 100αρα) Κι εγω 100αρα εβαζα και τα ειδα τα αποτελεσματα.Αν ο πρατηριουχος θελει να σε γ@@@@....Αλλαξε πρατηριο σε πρωτη φαση και παρακολουθησε το. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptis_j Posted November 30, 2010 Report Share Posted November 30, 2010 Πηγα στην αντιπρωσωπεια και τελικα ηταν ο 1ος πολλαπλασιαστης αλλαχθηκε στην εγγυση (εχει 5 χρονια) και επισης αλλαχα και 1 φιλτρακι βενζινης για το καλο μετα απο συμβουλη του φιλου tsili!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...