poen Posted September 29, 2010 Report Posted September 29, 2010 (edited) μπορουν να υπαρχουν ως ελαστικα καθημερινα η ουτε καν? αν βγαλουμε εξω τις βροχες τι αντωχη μπορει να εχουν σε συνθικες καθημερινες / σε χιλιομετρα? σορρυ μη με κραξετε απλα θελω να μαθω Edited September 29, 2010 by poen Quote
Koumparos Posted September 29, 2010 Report Posted September 29, 2010 μπορουν να υπαρχουν ως ελαστικα καθημερινα η ουτε καν? αν βγαλουμε εξω τις βροχες τι αντωχη μπορει να εχουν σε συνθικες καθημερινες / σε χιλιομετρα? σορρυ μη με κραξετε απλα θελω να μαθω Παναγιώτη μου φαίνεται το ζητάς το κράξιμο Φθινοπωροχείμωνο και συζητάς τα 888 για καθημερινή χρήση ? Αυτά είναι Ανοιξοκαλοκαιριάτικα παιχνίδια ¶μα σου τύχει να φρενάρεις και έχει πιάσει βροχή, τι θα κάνεις ? Θα πεις "στάσου Τούρκο ν' αλλάξω λάστιχα και φρενάρω μετά" ? Φιλικά πάντα, ε? Quote
poen Posted September 29, 2010 Author Report Posted September 29, 2010 (edited) χαχαχαχαχαχα αφου λεω αν ξεπερασουμε το θεμα βροχες!!! Edited September 29, 2010 by poen Quote
alexisp Posted September 30, 2010 Report Posted September 30, 2010 Εμένα κάποτε μου είχε πει λαστιχάς "θα φτύνουνε και θα γλυστράς" χαχαχα!!! Είναι πολύ ειδικό λάστιχο και σε καμία περίπτωση δεν το λες καθημερινό. Είναι ημι-αγωνιστικό. Αν θέλεις μπορείς να δείς τα R1T σε Toyo Quote
Koumparos Posted September 30, 2010 Report Posted September 30, 2010 χαχαχαχαχαχα αφου λεω αν ξεπερασουμε το θεμα βροχες!!! Μα αφού δεν ξεπερνιούντε Παναγιώτη μου Η εποχή τους είναι τώρα. Κάτι σαν τον κολιό, που η εποχή του είναι τον Αύγουστο Πάντως πέρα από τ' αστεία, τους θερινούς μήνες φοριούντε Έχω πελάτες με σαξόραλα που το Μάρτη τα κοτσάρουν πάνω και τα βγάζουν το Σεπτέμβρη Όπως κάνουν άλλοι με τα χειμερινά τους Quote
sta8or Posted September 30, 2010 Report Posted September 30, 2010 Αν θέλεις μπορείς να δείς τα R1R Quote
poen Posted October 1, 2010 Author Report Posted October 1, 2010 Καποιος θα αγορασει το καλοκαιρι R888 χαχαχα θα σε παρω τηλ κουμπαρε Quote
Katana Posted October 1, 2010 Report Posted October 1, 2010 Καποιος θα αγορασει το καλοκαιρι R888 χαχαχα θα σε παρω τηλ κουμπαρε Σε τι αμάξι όμως; Quote
poen Posted October 1, 2010 Author Report Posted October 1, 2010 χαχαχαχα σωστος πρεπει πρωτα να το ξεκαθαρισω και αυτο. Quote
Stelios_Golf 6 Posted October 1, 2010 Report Posted October 1, 2010 (edited) χαχαχαχα σωστος πρεπει πρωτα να το ξεκαθαρισω και αυτο. Poen βάλε μια τάξη στις σκέψεις σου. Off Topic Ελπίζω να κάνεις την σωστή επιλογή και να πάρεις Polo GTI. Edited October 1, 2010 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote
poen Posted October 1, 2010 Author Report Posted October 1, 2010 Poen βάλε μια τάξη στις σκέψεις σου. Off Topic Ελπίζω να κάνεις την σωστή επιλογή και να πάρεις Polo GTI. ειναι το νεαρο της ηλικιας Quote
Stelios_Golf 6 Posted October 1, 2010 Report Posted October 1, 2010 ειναι το νεαρο της ηλικιας Συνομήλικοι είμαστε. Quote
poen Posted October 1, 2010 Author Report Posted October 1, 2010 (edited) τοτε εγω ειμαι ποιο παιδι ακωμη και ψαχνω να βρω το καταλληλο παιχνιδι για εμενα! μαλλον το προβλημα μου ειναι οτι ειμαι αναποφασιστος απο μικρος Edited October 1, 2010 by poen Quote
Stelios_Golf 6 Posted October 2, 2010 Report Posted October 2, 2010 (edited) τοτε εγω ειμαι ποιο παιδι ακωμη και ψαχνω να βρω το καταλληλο παιχνιδι για εμενα! μαλλον το προβλημα μου ειναι οτι ειμαι αναποφασιστος απο μικρος Και εγώ είμαι λίγο αναποφάσιστος. Edited October 2, 2010 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote
cadmaw Posted October 6, 2010 Report Posted October 6, 2010 παιδια,εγω τα ειχα στο παλιο μ αμαξι (106 gti με ρυθμιζομενες αντιστρεπτικες κτλ) κ τους θερινους μηνεσ η προσφρυση ηταν απιστευτη,ιδιως αυγουστο μηνα με καλη ασφαλτο(οπου υπαρχει στη σαλονικη)ουτε περναει απο το μυαλο σου η λεξη "γλυστριμα"....ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ...νυχτερινες ωρες(χωρις εκτενες ζεσταμα),ψιλοβροχο,κ ασφαλτος γυαλι πας απλα "τσοπεραδα" (που λενε κ οι μηχανοβιοι...) Quote
stayros abt Posted October 24, 2010 Report Posted October 24, 2010 παιδια τα ελαστικα ειναι ημι-σλικ εγω τα βλεπω μονο σε αυτοκινητα που τρεχουν για χρονο και truck days δεν εχουν καμια σχεση με τα ελαστικα που χρησιμοποιουμε κι δουλευουν σε αλλες θερμοκρασιες, δεν νομιζω για καθημερινη χρηση να βγαζουν πολλα χιλιομετρα και βγαζουν και θορυβο. επειδη εχω ασχοληθει λιγο με το θεμα πιστας. δειτε και αυτο που βρηκα πριν καιρο Η Toyo διαφημίζει ότι το R888 έρχεται από το εργοστάσιο heat cycled. Το Heat cycling σε semi-slick γίνεται, μετά την πρώτη τοποθέτηση του ελαστικού. Στην πρώτη βόλτα είναι αναγκαίο το ζέσταμά του και το κρύωμά του να γίνει όσο πιο ήρεμα γίνεται, ώστε το μόρια του ελαστικού να συνδεθούν, έτσι μετά από μια διαδρομή 100-120 χιλιομέτρων χωρίς σπιναρίσματα και απότομα φρεναρίσματα (τα οποία μεταβάλουν απότομα τις θερμοκρασίες) οι ζάντες μαζί με τα λάστιχα πρέπει να βγουν από το αυτοκίνητο, ή να σηκωθεί αυτό ώστε να μην πατάνε στο έδαφος για 24 ώρες. Σύμφωνα με την Toyo Οι ιδανικές θερμοκρασίες του R-888 είναι μέσα στο εύρος 71-105°C και η διαφορά μεταξύ εσωτερικού του ελαστικού και εξωτερικού δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τους 15. Quote
andreas1989n Posted October 27, 2010 Report Posted October 27, 2010 παιδια τα ελαστικα ειναι ημι-σλικ εγω τα βλεπω μονο σε αυτοκινητα που τρεχουν για χρονο και truck days δεν εχουν καμια σχεση με τα ελαστικα που χρησιμοποιουμε κι δουλευουν σε αλλες θερμοκρασιες, δεν νομιζω για καθημερινη χρηση να βγαζουν πολλα χιλιομετρα και βγαζουν και θορυβο. επειδη εχω ασχοληθει λιγο με το θεμα πιστας. δειτε και αυτο που βρηκα πριν καιρο Η Toyo διαφημίζει ότι το R888 έρχεται από το εργοστάσιο heat cycled. Το Heat cycling σε semi-slick γίνεται, μετά την πρώτη τοποθέτηση του ελαστικού. Στην πρώτη βόλτα είναι αναγκαίο το ζέσταμά του και το κρύωμά του να γίνει όσο πιο ήρεμα γίνεται, ώστε το μόρια του ελαστικού να συνδεθούν, έτσι μετά από μια διαδρομή 100-120 χιλιομέτρων χωρίς σπιναρίσματα και απότομα φρεναρίσματα (τα οποία μεταβάλουν απότομα τις θερμοκρασίες) οι ζάντες μαζί με τα λάστιχα πρέπει να βγουν από το αυτοκίνητο, ή να σηκωθεί αυτό ώστε να μην πατάνε στο έδαφος για 24 ώρες. Σύμφωνα με την Toyo Οι ιδανικές θερμοκρασίες του R-888 είναι μέσα στο εύρος 71-105°C και η διαφορά μεταξύ εσωτερικού του ελαστικού και εξωτερικού δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τους 15. Οποτε φανταζομαι poen ειναι ο,τι πρεπει για σενα!αυτα δεν κανεις με τα ελαστικα σου πανω κατω? Quote
titikos Posted October 28, 2010 Report Posted October 28, 2010 απο προσωπικη εμπειρια πιστευω μπορεις να τα χρησιμοποιεις και για καθε μερα μειονεκτηματα 1 θορυβος 2 δεν μπορεις να αναπτυσεις μεγαλες ταχυτητες στη βροχη (αλλα γιαυτο εχει τις αυλακωσειςκαι δεν ειναι (full slick) για να τα χρησιμοποιεις και εκει)δειτε σχετικο βιντεο 3 δεν εχουν την ιδια διαρκεια ζωης με τα συμβατικα λαστιχα 4 υψηλο κοστος ας δουμε και μερικα θετικα στοιχεια 1 καλυτερη προσφυση (σε στεγνο οδοστρωμα) 2 ζεσταινονται ευκολα 3 καλυτερες επιδοσεις αφου (βεντουζαρουν στο δρομο)και δεν σπινιαρουν δειτε και το σχετικο βιντεακι Quote
cadmaw Posted October 29, 2010 Report Posted October 29, 2010 απο προσωπικη εμπειρια πιστευω μπορεις να τα χρησιμοποιεις και για καθε μερα μειονεκτηματα 1 θορυβος 2 δεν μπορεις να αναπτυσεις μεγαλες ταχυτητες στη βροχη (αλλα γιαυτο εχει τις αυλακωσειςκαι δεν ειναι (full slick) για να τα χρησιμοποιεις και εκει)δειτε σχετικο βιντεο 3 δεν εχουν την ιδια διαρκεια ζωης με τα συμβατικα λαστιχα 4 υψηλο κοστος ας δουμε και μερικα θετικα στοιχεια 1 καλυτερη προσφυση (σε στεγνο οδοστρωμα) 2 ζεσταινονται ευκολα 3 καλυτερες επιδοσεις αφου (βεντουζαρουν στο δρομο)και δεν σπινιαρουν δειτε και το σχετικο βιντεακι σε βρεγμενη "ασφαλτο πιστας" ισως μπορεις να κινηθεισ οπως το κολτ στο βιντεο....σε "ελληνικη βρεγμενη ασφαλτο" μη το τολμισετε...απο προσωπικη εμπειρια,οπως γραφω κ πιο πανω,το τιμονι ειναι πολυ ασαφες,το φρενο το ιδιο,κ φυσικα κ μονο με την σκεψη ημισλικ στο μυαλο οδηγας υπερφυλαγμενα...για θερινους μηνες εγω τα συνιστω με 1000,νομιζεις οτι φορας καινουργια λαστιχα καθε μερα οταν τα ζεσταινεις...(α,κ οταν ζεσταθουν "καλα" προσοχη στισ γρηγορες αλλαγεσ,λογω μη σπιναριζματος βασεισ,ψαλιδια κτλ καταπονουνται αρκετα...) Quote
titikos Posted November 1, 2010 Report Posted November 1, 2010 (edited) σε βρεγμενη "ασφαλτο πιστας" ισως μπορεις να κινηθεισ οπως το κολτ στο βιντεο....σε "ελληνικη βρεγμενη ασφαλτο" μη το τολμισετε...απο προσωπικη εμπειρια,οπως γραφω κ πιο πανω,το τιμονι ειναι πολυ ασαφες,το φρενο το ιδιο,κ φυσικα κ μονο με την σκεψη ημισλικ στο μυαλο οδηγας υπερφυλαγμενα...για θερινους μηνες εγω τα συνιστω με 1000,νομιζεις οτι φορας καινουργια λαστιχα καθε μερα οταν τα ζεσταινεις...(α,κ οταν ζεσταθουν "καλα" προσοχη στισ γρηγορες αλλαγεσ,λογω μη σπιναριζματος βασεισ,ψαλιδια κτλ καταπονουνται αρκετα...) συμφωνω φιλε μου αλλα μην ξεχνας πως εχουν DOT νομιμη χρηση σε δρομο και αυλακωσεις για τα νερα σε αντιθεση με αλλα σεμι σλικ πχ. matador sm2 που ειναι αυστηρα για πιστα χωρις DOT και ελαχιστες αυλακωσεις. επειτα οπως ανεφερα πιο πανω μπορεις να τα χρησιμοποιεις στη βροχη με μικρες ταχυτητες αλλα και παλι αυτο ειναι υποκειμενικο... (τι θεωρει κανεις μικρες ταχυτητες) Edited November 1, 2010 by Speedy Quote