nikos@golfr32 Posted October 22, 2010 Report Share Posted October 22, 2010 (edited) Καλησπερα παιδια θα ηθελα τα βοηθεια σας επειγοντως. Εχθες μου αναψε για δευτερη φορα το check engine. Τη πρωτη φορα μου ειπαν οτι φταιει ο αισθητηρας του αερα και τον αλλαξα και μετα απο μια εβδομαδα μου ξανα αναβε δηλαδη εχθες και σημερα η αντιπρωσοπεια μου λεει οτι βγαζει παλι το ιδιο προβλημα αλλα οταν προχοραει παρακατω τις βγαζει ελενχος καλοδιωσης. Τι στο καλο μπορει να ειναι και αν μπορω να κοινησω το αμαξι μεχρι τη δευτερα που θα παω να το φτιαξω. ????????????? Edited October 22, 2010 by Speedy ΚΕΦΑΛΑΙΑ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ste Posted October 23, 2010 Report Share Posted October 23, 2010 Καλησπερα παιδια θα ηθελα τα βοηθεια σας επειγοντως. Εχθες μου αναψε για δευτερη φορα το check engine. Τη πρωτη φορα μου ειπαν οτι φταιει ο αισθητηρας του αερα και τον αλλαξα και μετα απο μια εβδομαδα μου ξανα αναβε δηλαδη εχθες και σημερα η αντιπρωσοπεια μου λεει οτι βγαζει παλι το ιδιο προβλημα αλλα οταν προχοραει παρακατω τις βγαζει ελενχος καλοδιωσης. Τι στο καλο μπορει να ειναι και αν μπορω να κοινησω το αμαξι μεχρι τη δευτερα που θα παω να το φτιαξω. ????????????? πιθανο να φταιει η καλωδιωση.ειχα ενα τσι 140 του /07 που ειχε βγαλει προβλημα με μαφ σενσορ,μου ειχε βγαλει και safe mode.τον αλλαξα με τον μαφ που ειχε ενα gt sport 140 του /08(το τσι του /07 το πουλουσα τοτε ενω μολις ειχα αγορασει το gt sport του /08).το αμαξι δουλεψε τελεια.παραγγειλα εναν μαφ για το gt sport,ηρθε,τον περασαμε,ελα ομως που το αμαξι παρεμενε σε safe mode.αφου αρχισε το ψαξιμο για το τι φταιει,τελικα ο κωδικος του ανταλακτικου ειχε γινει λαθος.δηλαδη τα μοντελα του /08 ειχαν καινουριο μαφ ο οποιος ταιριαζε στα προγενεστερα,οι μαφ του /07 ομως δεν ταιριαζαν στα μοντελα του /08.για τσεκαρε αν ο κωδικος του μαφ ειναι αυτος που ταιριαζει στον αριθμο πλαισιου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos@golfr32 Posted October 24, 2010 Author Report Share Posted October 24, 2010 πιθανο να φταιει η καλωδιωση.ειχα ενα τσι 140 του /07 που ειχε βγαλει προβλημα με μαφ σενσορ,μου ειχε βγαλει και safe mode.τον αλλαξα με τον μαφ που ειχε ενα gt sport 140 του /08(το τσι του /07 το πουλουσα τοτε ενω μολις ειχα αγορασει το gt sport του /08).το αμαξι δουλεψε τελεια.παραγγειλα εναν μαφ για το gt sport,ηρθε,τον περασαμε,ελα ομως που το αμαξι παρεμενε σε safe mode.αφου αρχισε το ψαξιμο για το τι φταιει,τελικα ο κωδικος του ανταλακτικου ειχε γινει λαθος.δηλαδη τα μοντελα του /08 ειχαν καινουριο μαφ ο οποιος ταιριαζε στα προγενεστερα,οι μαφ του /07 ομως δεν ταιριαζαν στα μοντελα του /08.για τσεκαρε αν ο κωδικος του μαφ ειναι αυτος που ταιριαζει στον αριθμο πλαισιου. οταν ειχες το προβλημα το κινουσες κανονικα το αμαξι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted October 24, 2010 Report Share Posted October 24, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ste Posted October 24, 2010 Report Share Posted October 24, 2010 οταν ειχες το προβλημα το κινουσες κανονικα το αμαξι? ηταν σε safe mode(μεχρι 3 χιλιαδες στροφες).το κινησα ετσι για 3 μερες προσεκτικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos@golfr32 Posted October 25, 2010 Author Report Share Posted October 25, 2010 ηταν σε safe mode(μεχρι 3 χιλιαδες στροφες).το κινησα ετσι για 3 μερες προσεκτικα. εμενα απλα μου ειχε αναψει το check engine τιποτα αλλο και το αμαξι δοθλεθει κανονικα απλα δε μπορω να καταλαβω τι στο καλο ειναι αυτο που εχει και μου βγαζει ξανα αισθητηρα αερα αφου τον αλλαξα πριν μια εβδομαδα. ελπιζω να μην εχει γινει καμια ζημια στον εγκεφαλό ι στη μηχανη γιατι ηρθα μεχρι αργος να το φτιαξω μεχρι 3χιλ στροφες γιατι η αντιπροσωπεια στην αθηνα ζηταει τα κερατα της για να βρουν τη βλαβη λογο μετατροπης..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ste Posted October 25, 2010 Report Share Posted October 25, 2010 εμενα απλα μου ειχε αναψει το check engine τιποτα αλλο και το αμαξι δοθλεθει κανονικα απλα δε μπορω να καταλαβω τι στο καλο ειναι αυτο που εχει και μου βγαζει ξανα αισθητηρα αερα αφου τον αλλαξα πριν μια εβδομαδα. ελπιζω να μην εχει γινει καμια ζημια στον εγκεφαλό ι στη μηχανη γιατι ηρθα μεχρι αργος να το φτιαξω μεχρι 3χιλ στροφες γιατι η αντιπροσωπεια στην αθηνα ζηταει τα κερατα της για να βρουν τη βλαβη λογο μετατροπης..... το μονο περιεργο που ειχε συμβει τοτε ηταν οτι και στα δυο αυτοκινητα οταν σβηνανε τα λαθη στο διαγνωστικο και τα ξαναδοκιμαζαν,μετα απο 3-4 τεστ εβγαζε σφαλμα σκαστρας πραγμα που τους εκανε εντυπωση,γιατι στις σκαστρες που ηταν προβληματικες και ειχαν αλλαξει ως τοτε δεν εβγαινε βλαβη στο διαγνωστικο.τσεκαρες τελικα αν ο κωδικος του μαφ ειναι ο σωστος; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted October 25, 2010 Report Share Posted October 25, 2010 εμενα απλα μου ειχε αναψει το check engine τιποτα αλλο και το αμαξι δοθλεθει κανονικα απλα δε μπορω να καταλαβω τι στο καλο ειναι αυτο που εχει και μου βγαζει ξανα αισθητηρα αερα αφου τον αλλαξα πριν μια εβδομαδα. ελπιζω να μην εχει γινει καμια ζημια στον εγκεφαλό ι στη μηχανη γιατι ηρθα μεχρι αργος να το φτιαξω μεχρι 3χιλ στροφες γιατι η αντιπροσωπεια στην αθηνα ζηταει τα κερατα της για να βρουν τη βλαβη λογο μετατροπης..... κατι μου λεει οτι η βλαβη σου εχει να κανει με intake manifold kai evap..για δες και πες μου ανεχει να κανει με αυτο τοτε αλλον αισθητηρα αερα πρεπει να αλλαξεις και οχι μαφ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos@golfr32 Posted October 26, 2010 Author Report Share Posted October 26, 2010 κατι μου λεει οτι η βλαβη σου εχει να κανει με intake manifold kai evap..για δες και πες μου ανεχει να κανει με αυτο τοτε αλλον αισθητηρα αερα πρεπει να αλλαξεις και οχι μαφ! καλημερα σας παιδες. Θα σας τα ξαναπω γιατι δε πιασατε κατι. οταν μοθ εβγαλε το check engine μονο αλλα το αμαξι δουλευε κανονικα πηγα και μου ειπαν οτι θελει αλλαγη ο αισθητηρας αερα και τον αλλαξα. Μετα απο μια εβδομαδα μου το ξαναβγαζει και το παω παλι να μου το δουν και μου λενε οτι βγαζει παλι το ιδιο προβλημα αλλα οταν προχωρανε το obd τους βγαζει αν ελενξουν καλοδιωση. Εχθες το πηγα στο φλεσσα απο εκει που το ειχα παρει και το ελενξαν εξονιχηστικα και τελικα μετα απο ωρες βρηκαν οτι ηθελαν καθαρισμα οι φησες και γιαυτο μαλλον δε εκαναν καλη επαφη. Το θεμα ειναι να μη μου το ξαναβγαλει γιατι μετα παμε σε ποιο βαθια και πολυπλοκα πραγματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ste Posted October 26, 2010 Report Share Posted October 26, 2010 (edited) καλημερα σας παιδες. Θα σας τα ξαναπω γιατι δε πιασατε κατι. οταν μοθ εβγαλε το check engine μονο αλλα το αμαξι δουλευε κανονικα πηγα και μου ειπαν οτι θελει αλλαγη ο αισθητηρας αερα και τον αλλαξα. Μετα απο μια εβδομαδα μου το ξαναβγαζει και το παω παλι να μου το δουν και μου λενε οτι βγαζει παλι το ιδιο προβλημα αλλα οταν προχωρανε το obd τους βγαζει αν ελενξουν καλοδιωση. Εχθες το πηγα στο φλεσσα απο εκει που το ειχα παρει και το ελενξαν εξονιχηστικα και τελικα μετα απο ωρες βρηκαν οτι ηθελαν καθαρισμα οι φησες και γιαυτο μαλλον δε εκαναν καλη επαφη. Το θεμα ειναι να μη μου το ξαναβγαλει γιατι μετα παμε σε ποιο βαθια και πολυπλοκα πραγματα. τσεκαραν αν ο μαφ ταιριαζει στον αριθμο πλαισιου σου;συνεβει και σε αλλους και εχει ταλαιπωρηθει κοσμος.αν λυθηκε με τον καθαρισμο τοτε ολα οκ. Edited October 26, 2010 by smano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos@golfr32 Posted October 27, 2010 Author Report Share Posted October 27, 2010 τσεκαραν αν ο μαφ ταιριαζει στον αριθμο πλαισιου σου;συνεβει και σε αλλους και εχει ταλαιπωρηθει κοσμος.αν λυθηκε με τον καθαρισμο τοτε ολα οκ. δε ξερω αν το ελενξαν γιατι αν γινοταν αυτο δε θα βγαζανε ακρη αφου το αμαξι ειναι μετατροπη απο 1,4cc και το πλαισιο ειναι του 1,4 οχι r32... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ste Posted October 27, 2010 Report Share Posted October 27, 2010 τσεκαραν αν ο μαφ ταιριαζει στον αριθμο πλαισιου σου;συνεβει και σε αλλους και εχει ταλαιπωρηθει κοσμος.αν λυθηκε με τον καθαρισμο τοτε ολα οκ. δε ξερω αν το ελενξαν γιατι αν γινοταν αυτο δε θα βγαζανε ακρη αφου το αμαξι ειναι μετατροπη απο 1,4cc και το πλαισιο ειναι του 1,4 οχι r32... δηλαδη δεν γνωριζαν οτι εγινε μετατροπη;και πως καταλαβαν ποιον μαφ να βαλουν;η μετατροπη αφορα κομματια του κινητηρα η ολοκληρο τον κινητηρα;o αριθμος πλαισιου;μηπως ρωταω πολλα;μηπως ειμαι τρελλος μηπως τα'χω χαμενα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos@golfr32 Posted October 27, 2010 Author Report Share Posted October 27, 2010 ame='nikolasr32' date='27 October 2010 - 15:20:59' timestamp='1288182059' post='413244'] δηλαδη δεν γνωριζαν οτι εγινε μετατροπη;και πως καταλαβαν ποιον μαφ να βαλουν;η μετατροπη αφορα κομματια του κινητηρα η ολοκληρο τον κινητηρα;o αριθμος πλαισιου;μηπως ρωταω πολλα;μηπως ειμαι τρελλος μηπως τα'χω χαμενα; χαχαχαχαχα και βεβαια το ηξεραν γιατι οι ιδιοι ειχαν κανει τη μετατροπη. εχει γινει μεσα εξω η μετατροπη δε καταλαβενεις οτι ειναι μετατροπη το αμαξι μονο απο το πλαισιο. εχει τα παντα με λιγα λογια εμφανισιακα και μηχανικα ακομα και την τετρακινηση. οι μαλακες της αθηνας παρολο που τους το ειχα πει μου ζηταγαν μια περιουσια γιαυτο πηγα στην επαρχια τηςvw οπου το ειχαν κανει αυτοι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ste Posted October 29, 2010 Report Share Posted October 29, 2010 χαχαχαχαχα και βεβαια το ηξεραν γιατι οι ιδιοι ειχαν κανει τη μετατροπη. εχει γινει μεσα εξω η μετατροπη δε καταλαβενεις οτι ειναι μετατροπη το αμαξι μονο απο το πλαισιο. εχει τα παντα με λιγα λογια εμφανισιακα και μηχανικα ακομα και την τετρακινηση. οι μαλακες της αθηνας παρολο που τους το ειχα πει μου ζηταγαν μια περιουσια γιαυτο πηγα στην επαρχια τηςvw οπου το ειχαν κανει αυτοι. αραγε τα r32 τι μαφ χρησιμοποιουν;επισης το συνολικο κοστος της μετατροπης συμφερει περισσοτερο απ'την αγορα μεταχειρισμενου απο γερμανια; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos@golfr32 Posted October 29, 2010 Author Report Share Posted October 29, 2010 αραγε τα r32 τι μαφ χρησιμοποιουν;επισης το συνολικο κοστος της μετατροπης συμφερει περισσοτερο απ'την αγορα μεταχειρισμενου απο γερμανια; δε ξερω τι μαφ χρησιμοποιει. Οσο για το κοστος αγορας και ενος r32 συμφερει καλυτερα να το παρεις απο εδω η απο γερμανια γνησιο παρα απο μετατροπη, ασχετα με το τι εκανα εγω. Η δικη μου περιπτωση ηταν ειδικη και εκατσε να το παρω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ste Posted October 29, 2010 Report Share Posted October 29, 2010 δε ξερω τι μαφ χρησιμοποιει. Οσο για το κοστος αγορας και ενος r32 συμφερει καλυτερα να το παρεις απο εδω η απο γερμανια γνησιο παρα απο μετατροπη, ασχετα με το τι εκανα εγω. Η δικη μου περιπτωση ηταν ειδικη και εκατσε να το παρω. να'ναι γερο και να το χαιρεσαι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos@golfr32 Posted October 29, 2010 Author Report Share Posted October 29, 2010 να'ναι γερο και να το χαιρεσαι. thanx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted November 1, 2010 Report Share Posted November 1, 2010 για να μην ανοιγω νέο topic εκανα χτες ένα scan με vag com και μου εβγαλε το παρακατω λαθος μηπως ξερει κανεις τι μπορει να ειναι? Address 01: Engine Labels: 03C-906-032-BLG.lbl Part No SW: 03C 906 032 Q HW: 03C 906 032 C Component: MED17.5.1 G 1729 Revision: 96H07--- Serial number: Coding: 0000072 Shop #: WSC 00028 028 00001 1 Fault Found: 000262 - Can't Decode, CODE File Not Loaded! P0106 - 000 - Can't Decode, CODE File Not Loaded! - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 40499 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 20:12:26 Freeze Frame: RPM: 1408 /min Load: 60.4 % Speed: 2.0 km/h Temperature: 87.0°C Temperature: 35.0°C Absolute Pres.: 1010.0 mbar Voltage: 13.843 V Readiness: 0000 0000 16490/P0106/000262 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal Possible Symptoms * Erratic Idle Possible Causes * Wiring and/or Connections from/to Manifold/Barometric Pressure Sensor (G71)/(F96) faulty * Leak in Air Intake and/or Exhaust * Manifold/Barometric Pressure Sensor (G71)/(F96) faulty * Engine Control Module faulty Possible Solutions * Check Engine Control Module Software Version o See Special Notes for Details * Check Timing o See Special Notes for Details * Check Wiring and/or Connections from/to Manifold/Barometric Pressure Sensor (G71)/(F96) * Check for Leak in Air Intake and/or Exhaust * Check/Replace Manifold/Barometric Pressure Sensor (G71)/(F96) * Check/Replace Engine Controle Module Special Notes * On certain smaller Engines we've seen cases where a buggy Engine Control Unit Firmware can cause these fault codes, additionally there are known Problems with the Timing Chain Tensioners which can also result in these fault codes. Please refer to the related TPL/TSB for more instructions. Retrieved from "http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16490/P0106/000262" έτσι για να ξέρω τι να περιμένω στην αντιπροσωπεία Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pants_ Posted November 1, 2010 Report Share Posted November 1, 2010 (edited) Μετα απο ταξιδακι στο φαλακρο δραμας. ξυπναω το πρωι και παω να ξεκινησω για την επιστροφη. βαζω μπρος το αμαξι και οσο το φορτωνω παρατιρω οτι δεν δουλευει σωστα και μπενω μεσα και βλεπω το check μια να αναβοσβηνει και μια να ειναι αναμενο. λεω θα παω στην αντιπρωσοπεια της δραμας πριν ξεκινισω να δουν τι ειναι. ξεκιναω με αναμενο λαμπακι και καταλαβενω οτι το αμαξι δεν τραβουσε και εκανε και σαν τραχτερ.... τι να κανω παω οσο πιο σιγα γινοταν για να μην το ζορισω. παω στην αντιπρωσοπεια και μου ηπαν οτι εβγαζε παροδικο σφαλμα στον τριτο κυλινδρο λογο σκουπιδου βενζινης. και οτι με εκανε και update τον εγκεφαλο. τωρα μονο με το pc χωρις να ανοιξη καπο πως το εφτιαξε δεν ξερω. οσο για το ypdate δεν καταλαβα καπια αλλαγη στο αμαξι παντως δουλευει κανονικα.( δεν με πειραν και $$ πως εγινε αυτο σε αντειπρωσοπεια δεν χερω ) περιτο να σας πω οτι ειχα και βενζινα shell vpower racing μεσα.. Δανιζομαι το τοπικ για να μην ανοιξω αλλο τζαμπα.... Edited November 1, 2010 by pants_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos@golfr32 Posted November 2, 2010 Author Report Share Posted November 2, 2010 Μετα απο ταξιδακι στο φαλακρο δραμας. ξυπναω το πρωι και παω να ξεκινησω για την επιστροφη. βαζω μπρος το αμαξι και οσο το φορτωνω παρατιρω οτι δεν δουλευει σωστα και μπενω μεσα και βλεπω το check μια να αναβοσβηνει και μια να ειναι αναμενο. λεω θα παω στην αντιπρωσοπεια της δραμας πριν ξεκινισω να δουν τι ειναι. ξεκιναω με αναμενο λαμπακι και καταλαβενω οτι το αμαξι δεν τραβουσε και εκανε και σαν τραχτερ.... τι να κανω παω οσο πιο σιγα γινοταν για να μην το ζορισω. παω στην αντιπρωσοπεια και μου ηπαν οτι εβγαζε παροδικο σφαλμα στον τριτο κυλινδρο λογο σκουπιδου βενζινης. και οτι με εκανε και update τον εγκεφαλο. τωρα μονο με το pc χωρις να ανοιξη καπο πως το εφτιαξε δεν ξερω. οσο για το ypdate δεν καταλαβα καπια αλλαγη στο αμαξι παντως δουλευει κανονικα.( δεν με πειραν και $$ πως εγινε αυτο σε αντειπρωσοπεια δεν χερω ) περιτο να σας πω οτι ειχα και βενζινα shell vpower racing μεσα.. Δανιζομαι το τοπικ για να μην ανοιξω αλλο τζαμπα.... και εγω το ειχα παθει αυτο πριν μου βγαλει το παραπανω προβλημα που ανεφερα αλλα τελικα δεν ηταν κατι σοβαρο. Απλα μου το εσβησαν και μου εκαναν update εγκεφαλου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted November 4, 2010 Report Share Posted November 4, 2010 για να μην ανοιγω νέο topic εκανα χτες ένα scan με vag com και μου εβγαλε το παρακατω λαθος μηπως ξερει κανεις τι μπορει να ειναι? Address 01: Engine Labels: 03C-906-032-BLG.lbl Part No SW: 03C 906 032 Q HW: 03C 906 032 C Component: MED17.5.1 G 1729 Revision: 96H07--- Serial number: Coding: 0000072 Shop #: WSC 00028 028 00001 1 Fault Found: 000262 - Can't Decode, CODE File Not Loaded! P0106 - 000 - Can't Decode, CODE File Not Loaded! - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 40499 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 20:12:26 Freeze Frame: RPM: 1408 /min Load: 60.4 % Speed: 2.0 km/h Temperature: 87.0°C Temperature: 35.0°C Absolute Pres.: 1010.0 mbar Voltage: 13.843 V Readiness: 0000 0000 16490/P0106/000262 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal Possible Symptoms * Erratic Idle Possible Causes * Wiring and/or Connections from/to Manifold/Barometric Pressure Sensor (G71)/(F96) faulty * Leak in Air Intake and/or Exhaust * Manifold/Barometric Pressure Sensor (G71)/(F96) faulty * Engine Control Module faulty Possible Solutions * Check Engine Control Module Software Version o See Special Notes for Details * Check Timing o See Special Notes for Details * Check Wiring and/or Connections from/to Manifold/Barometric Pressure Sensor (G71)/(F96) * Check for Leak in Air Intake and/or Exhaust * Check/Replace Manifold/Barometric Pressure Sensor (G71)/(F96) * Check/Replace Engine Controle Module Special Notes * On certain smaller Engines we've seen cases where a buggy Engine Control Unit Firmware can cause these fault codes, additionally there are known Problems with the Timing Chain Tensioners which can also result in these fault codes. Please refer to the related TPL/TSB for more instructions. Retrieved from "http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16490/P0106/000262" έτσι για να ξέρω τι να περιμένω στην αντιπροσωπεία μόλις το πήρα από αντιπροσωπεία και μου είπαν οτι η παραπάνω βλάβη εχει σχέση με την πολλαπλή εκεί υπάρχουν 3 αισθητήρες οι οποίοι ήταν οκ αλλα τους εβγαλε να κάνουν update εγκεφάλου το οποίο και έγινε και μου είπαν οτι είναι οκ τωρα. θα δίξει επίσης μου είχε βγάλει και το παρακάτω λάθος Address 42: Door Elect, Driver Labels: 1K0-959-701-MAX3.lbl Part No SW: 1K0 959 701 N HW: 1K0 959 701 N Component: Tuer-SG 006 1219 Coding: 0000180 Shop #: WSC 00028 028 00001 2 Faults Found: 00096 - Can't Decode, CODE File Not Loaded! 012 - Can't Decode, CODE File Not Loaded! 00928 - Can't Decode, CODE File Not Loaded! 008 - Can't Decode, CODE File Not Loaded! - Intermittent και μου είπαν οτι θα αλλαχτεί η κλειδαριά στην πόρτα του οδηγού γιατί έχει μπει σε safe!!! αλλά θα την παραγγείλουν και θα με ειδοποιήσουν αυτά. Πάντως έχω να πω πως μετά το update το βλέπω να αρπάζει καλύτερα στα χαμηλά έτσι μου φαίνεται τουλάχιστον τα χιλιόμετρα θα δείξουν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos@golfr32 Posted November 5, 2010 Author Report Share Posted November 5, 2010 μόλις το πήρα από αντιπροσωπεία και μου είπαν οτι η παραπάνω βλάβη εχει σχέση με την πολλαπλή εκεί υπάρχουν 3 αισθητήρες οι οποίοι ήταν οκ αλλα τους εβγαλε να κάνουν update εγκεφάλου το οποίο και έγινε και μου είπαν οτι είναι οκ τωρα. θα δίξει επίσης μου είχε βγάλει και το παρακάτω λάθος Address 42: Door Elect, Driver Labels: 1K0-959-701-MAX3.lbl Part No SW: 1K0 959 701 N HW: 1K0 959 701 N Component: Tuer-SG 006 1219 Coding: 0000180 Shop #: WSC 00028 028 00001 2 Faults Found: 00096 - Can't Decode, CODE File Not Loaded! 012 - Can't Decode, CODE File Not Loaded! 00928 - Can't Decode, CODE File Not Loaded! 008 - Can't Decode, CODE File Not Loaded! - Intermittent και μου είπαν οτι θα αλλαχτεί η κλειδαριά στην πόρτα του οδηγού γιατί έχει μπει σε safe!!! αλλά θα την παραγγείλουν και θα με ειδοποιήσουν αυτά. Πάντως έχω να πω πως μετά το update το βλέπω να αρπάζει καλύτερα στα χαμηλά έτσι μου φαίνεται τουλάχιστον τα χιλιόμετρα θα δείξουν εμενα παντως μου ειχε βγαλει την πρωτη φορα μονο για τον ψεκασμο στον εναν κυλινδρο οτι δε ψεκαζε και μου εσβησαν την ενδειξη του check engine και μετα απο 2 με 3 εβδομαδες μου εβγαλε οτι θελει αλλαγη ο αισθητηρας του αερα που τελικα ηταν θεμα καλοδιωσης και οχι ο αισθητηρας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted November 5, 2010 Report Share Posted November 5, 2010 το σαββατοκύριακο θα κάνω ταξίδι οπότε θα το δω εάν το βγάλει ακόμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...