midkin Posted December 8, 2010 Report Share Posted December 8, 2010 (edited) Καλησπέρα παιδιά. Χρησιμοποιώντας αυτό το site, έπαιξα λίγο με τα στοιχεία που είχα στη διάθεση μου από το προηγούμενο μου dyno! Έβαλα λοιπόν: Αδιόρθωτη Ισχύς (PS): 227,3 Ατμ.Πίεση (mbar): 1008,1 Πίεση ατμού (mbar): 21 Θερμ. εισαγωγής** ©: 32 Και μου έβγαλε όσα άλογα είχα και στο dyno, δλδ 231! Έπαιξα λοιπόν λίγο με τις τιμές της θερμοκρασίας εισαγωγής την έβαλα 22, 15, 10 και μετά 42, 52, 60... Ε λοιπόν όσο μεγαλύτερη θερμοκρασία βάζω, τόσο περισσότερα άλογα παίρνω! Είναι ορθό αυτό; Ενδεικτικά, με 10 βαθμούς έχω 220,9 hp και με 50 241,3!!! Δηλαδή το i/c γιατί το έβαλα; Για να χάσω άλογα;;; Edited December 8, 2010 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gvaf Posted December 8, 2010 Report Share Posted December 8, 2010 Δεν νομίζω να είναι έτσι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Argie58 Posted December 8, 2010 Report Share Posted December 8, 2010 Κάτι είναι λάθος. Δεν υπάρχει περίπτωση να είναι σωστο και με απλή λογική! Ποιός δεν έχει δει το αμάξι του το καλοκαίρι με 40 βαθμούς να σέρνεται και το χειμώνα με 12 βαθμους να πετάει;; Ποιός ο λόγος των intercooler; Ποιός ο λόγος να έχουμε την εισαγωγή να ρουφάει αέρα από κάπου μπροστά και όχι από το μηχανοστάσιο;; Αν είναι έτσι πάντως εγω θα τραβήξω μια σωλήνα δίπλα από την τουρμπίνα για εισαγωγη...χαχαχαχαχαχα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted December 8, 2010 Report Share Posted December 8, 2010 Μην μπερδεύεστε. Αυτο το site δεν υπολογίζει πόση ιπποδύναμη θα έχεις αν ανεβασεις θερμοκρασια εισαγωγης ιση με αυτή που βάζεις. Αυτο που μας δείχνει είναι η διορθωμένη ισχύς ΑΝ πανω στη δυναμομέτρηση ανεβάσουμε τη θερμοκρασια που θα βαλουμε. Σου λεει δλδ αν κανεις δυναμομέτρηση και σου βγάλει 227 άλογα και κατα τη διαρκεια της μέτρησης σου ανεβάσει θερμοκρασία 32 βαθμούς, τότε αν είχες θερμοκρασία 25 βαθμούς, θα έβγαζες 231 άλογα. (Κάνει αναγωγή σε κάποιες συγκεκριμένες συνθήκες πιεσης και θερμοκρασίας ώστε να εχεις συγκρίσιμα αποτελεσματα μεταξυ δυναμομετρησεων που γινονται σε διαφορετικες καιρικες συνθηκες). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...