ApostolisArta Posted January 6, 2011 Report Share Posted January 6, 2011 (edited) Γεια σας παιδιά, χρονιά πολλά και καλή χρονιά εύχομαι σε όλους με απροβλημάτιστα και ασφαλή χιλιόμετρα! Το γκρουπ έχει εδω και λιγο καιρο εμπλουτισει την γκαμα των ντιζελ κινητηρων με τον νέο 1.6 (105) ίππων. Ο συγκεκριμένος θα αντικαταστήσει των 1.9 tdi που υπαρχει με σαφη οφέλη στην καταναλωση, τους ρύπους και τα φορολογικα....! Τον κινητήρα αυτο τον εχω οδηγησει στο Octavia και εμεινα πολυ ευχαριστημένος.Τον ιδιο κινητηρα θα φοραει το νεο passat αλλα και το νεο jetta! Ειμαι αναμεσα στην αγορα του νεου jetta ή του Octavia με την ζυγαρια να γερνει λιγο περισσότερο προς το φρεσκο jetta! Θα ήθελα να ρωτησω αν γνωρίζετε κάτι για το ποτε θα έρθει το καινουργιο jetta και αν βγάζουν προβλήματα εστω και για το 1.9 tdi τα ντιζελ της VW!Ευχαριστώ εκ των προτέρων! Edited January 6, 2011 by ApostolisArta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted January 8, 2011 Report Share Posted January 8, 2011 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ApostolisArta Posted January 8, 2011 Author Report Share Posted January 8, 2011 (edited) Να σαι καλα φιλε που απαντησες γιατι ενιωθα οτι με ψιλοεγραφαν τα μέλη! Είμαι και ψαρι ακομη στο club, οποτε καταλαβαινεις... Αυτό που δεν ξέρω είναι η ημερομηνία άφιξης του νέου μοντέλου και όσες φορές και να ρώτησα στην αντιπροσωπεία ούτε αυτοί δεν είχαν κάποια ενημέρωση!Το καλό σε σχέση με το octavia 1.6 tdi cr, είναι ότι το jetta εκτός απο πιο φρέσκο, θα έρχεται με 6 αρι σασμάν και όχι με 5αρι που έχει ο Τσέχος πράγμα που σημαίνει ακόμη πιο ζωντανό κινητήρα και ίσως λίγο μικρότερη κατανάλωση, σωστά δεν τα λέω...? Άντε να δούμε πότε θα έρθει για να αποφασίσω επιτέλους σε πιο από τα δυο αυτοκίνητα θα καταλήξω. Πάντως όλοι θα συμφωνείτε πιστεύω, ότι και οι δυο επιλογές των αυτοκινήτων είναι πολύ καλές! Edited January 8, 2011 by ApostolisArta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimeft Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 Γεια σου φιλε σαν κατοχος vw jetta θα σου προτεινα να παρεις το καινουργιο jetta και πιστευω πως θα μεινεις πολυ ευχαριστημενος .Βεβαια εσυ θα αποφασισεις και σου ευχομαι να διαλεξεις το καλυτερο για σενα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GEOZN8 Posted November 22, 2011 Report Share Posted November 22, 2011 Φιλε αποστολη τι εκανες τελικα ποιο πηρες??Παντως τωρα που επιτρεπεται και το diesel στην αθηνα θα βγουν και περισσοτερα μοντελα για να μπορει να διαλεξει καποιος!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfaka Posted December 28, 2012 Report Share Posted December 28, 2012 καλησπέρα και καλή χρονιά! μάλλον δεν είναι η πιο σωστή τοποθεσία για να θέσω το θέμα μου, αλλά έχοντας σχέση με ντήζελ, έστω παλιότερο, ελπίζω να γίνει αποδεκτό! Γράφω επίσης στο μπόρα/τζέττα, αν και έχω βέντο που δεν υπάρχει στον κατάλογο μοντέλων, αλλά θεωρώ ότι είναι ουσιαστικά το ίδιο. Με απλά λόγια λοιπόν, το βέντο είναι μοδ.1998 με κινητήρα ντήζελ 1900 tdi, άμεσου ψεκασμού με ηλεκτρική αντλία και γκάζι και κωδικό AHU. Μόλις το πήρα έκανα σέρβις αλλά δεν το κυκλοφόρησα, γιατί κρατουσα το παλιότερο βενζινοκίνητο για την αθήνα, το έβαζα εμπρός για λίγο κάθε 2- 3 ημέρες. Μετα απο 6 μήνες περίπου, δεν έπαιρνε μπρός παρα την επιμονή της μίζας. Η διάγνωση έβγαλε αποχρονισμό του κινητήρα και καταστροφή βαλβίδων λόγω καταστροφής του γραναζιού του στροφαλοφόρου και συγκεκριμένα στον σφηνόδρομο. Ο κινητήρας επισκευάσθηκε με νέες βαλβίδες, εκκεντροφόρο, και όλα τα σχετικά, περ.1000 ευρώ. Σε παρατήρησή μου ότι επί 20 χρόνια στα συνεργεία vw δεν το είχα συναντήσει ή έστω ακούσει, μου είπαν ότι τα μοντέλα ντήζελ, όπως και τα βενζίνης κοράντο, δηλ. με τους κινητήρες 1.6,1.8,2.0 και 1.9 το παρουσίαζαν (δηλ. έσπαγε το ελαφρού κράματος γρανάζι του στροφ/ρου στον σφηνόδρομο ή αλλιώς στην σύνδεση με τον άξονα). Μου συνέστησαν δε, να το αλλάζω σε κάθε αλλαγή ιμάντα. Το αμάξι κυκλοφόρησε τον Ιούλιο 2012 και έχει κάνει μέχρι σήμερα 16.000 χλμ, οπότε το απόγευμα ΞΑΝΑΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΓΡΑΝΑΖΙ και έμεινα στον δρόμο! Αφ' ενός το θεωρώ εξ αρχής απαράδεκτο για την ΦΒ να μήν το έχει λύσει και διαδώσει τόσα χρόνια το πρόβλημα, αφ' ετέρου ΡΩΤΩ όποιον (εάν) ξέρει κάποια λύση στο πρόβλημα! Θά είμαι ευγνώμων και ευήκοος σε ότι μου προταθεί... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfaka Posted December 30, 2012 Report Share Posted December 30, 2012 Ξημερώματα Κυριακής, καλήν ημέρα να έχετε όλοι, και αυτήν και την Δευτέρα. Νά φύγει ήσυχα το 2012 για όλους. Νεώτερα απο το ρημαδο-βέντο μου, τελικά δεν έσπασε το γρανάζι του στροφ/φόρου, πολύ γρήγορα θα ήταν με 16.000 χλμ. Κάτι πιο κουφό και ανήκουστο, να τραβάω τα μαλλιά μου! Έσπασε η βίδα του στροφαλοφόρου που κρατά το γρανάζι στην θέση του, αυτό βγήκε απ' τον άξονα, χαλάρωσε ο ιμάντας και ...πάν' στον αγύριστο οι βαλβίδες, ωστήρια, κ.α. Τέτοια γκαντεμιά που με <<δέρνει>> τελευταία, δεν μου έχει ξανασυμβεί! Μήπως να ...κάνω κανένα ευχέλαιο;;!! Τελικά μια και σαφώς πλέον χρειάζομαι άλλη μηχανή, εναλλακτικά ποιοί άλλοι τύποι κάνουν στο αμάξι μου (vento/ golf 3), πάντοτε εννοώντας τουρμποντήζελ και ιντερκούλερ; Υποδείξεις και προτάσεις κανείς;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...