Jump to content
zbutsam

Θα βοηθουσε η αλλαγή αμορτισερ;

Recommended Posts

Γεια χαρα σε όλους!

Εχω ένα Polo 16v 9N με τις εργοστασιακές αναρτήσεις. Καθημερινα λόγω εργασίας οδηγώ περίπου 200 χλμ σε ορεινό επαρχιακό δικτυο με πολλες ανηφορικές και κατηφορικές κλειστές στροφες. Το οδόστρωμα είναι αρκετά καλής ποιότητας (ασφαλτος). Η ταχύτητα με την οποία μπαινω στις στροφες κυμαίνεται απο 20-60 χλμ. Επειδή πολλές φορές ειδικά στις κατηφορες παρατηρω εντονες κλισεις του αμαξώματος σκεφτόμουν να αντικαταστήσω τα εργοστασιακά αμορτισερ με τα Bilstein Sport (κρατωντας τα εργοστασιακά ελατήρια). Στο σημειο αυτό θα ηθελα τα φωτα σας:

Εχω να κερδίσω απο μια τετοια αλλαγη σε σταθερότητα ή επειδη κινούμαι αργα δε θα δω και καμμια μεγαλη διαφορα (δεδομένου οτι θα χασω φαντάζομαι και σε άνεση);

Ευχαριστω απο τωρα για οποιαδήποτε απάντηση ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas

Είναι ό,τι καλύτερο μπορείς να κάνεις έτσι ώστε

α) Να χάσεις το ελάχιστο από άνεση

β) Να βελτιωθεί ΠΑΡΑ πολύ η οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου σου!

Link to comment
Share on other sites

να το πω απλα επειδη εχω κανει την ιδια αλλαγη σε αναρτηση: θα ειναι λες και μπαινεις σε αλλο αυτοκινητο. Θα πεις "καλα μα πως πηγαινα πριν με τα μαμα αμορτισερ?"

Link to comment
Share on other sites

Πέρα απο το οτι με κλειστά τα μάτια άλλαξε ανάρτηση, έχε υπ' όψη σου οτι στις κλίσεις παίζουν μεγάλο ρόλο καί τα ελατήρια... Εγώ θα τα άλλαζα πακέτο. Μία τετράδα προοδευτικά για να μήν χάσεις πολύ άνεση και είσαι άρχοντας...

Link to comment
Share on other sites

Guest pappoulis

Επίσης σε συνδιασμό με μια μπάρα θόλων και πιο ανθεκτικά/σκληρά silent blocks (σινεμπλόκ) θα νιώσεις το απόλυτο κράτημα!

Link to comment
Share on other sites

Επίσης σε συνδιασμό με μια μπάρα θόλων και πιο ανθεκτικά/σκληρά silent blocks (σινεμπλόκ) θα νιώσεις το απόλυτο κράτημα!

καλα ψυχραιμια. Σ αυτο το πολο (9Ν) η μπαρα θολων ειναι εντελως αχρηστη.

Ακριβως πισω απο τους θολους εχει τραβερσα το ιδιο το σασι. Το 9Ν ειναι βραχος! Ο ανθρωπος θελει να βελτιωσει λιγο το στησιμο οχι να καταβει στο BTCC!

Link to comment
Share on other sites

Πέρα απο το οτι με κλειστά τα μάτια άλλαξε ανάρτηση, έχε υπ' όψη σου οτι στις κλίσεις παίζουν μεγάλο ρόλο καί τα ελατήρια... Εγώ θα τα άλλαζα πακέτο. Μία τετράδα προοδευτικά για να μήν χάσεις πολύ άνεση και είσαι άρχοντας...

+1Αλλαξετα πακετο! θα δεις διαφορα.τωρα για μπαρα θολων δεν ξερω.Για τα σινεμπλοκ εχω ακουσει,

οτι ειναι πιο αποτελεσματικο (απολυτο) το στριψιμο. αν κανω λαθος διορθωστε με!

Link to comment
Share on other sites

+1Αλλαξετα πακετο! θα δεις διαφορα.τωρα για μπαρα θολων δεν ξερω.Για τα σινεμπλοκ εχω ακουσει,

οτι ειναι πιο αποτελεσματικο (απολυτο) το στριψιμο. αν κανω λαθος διορθωστε με!

με τα ΣΥΝΕΜΠΛΟΚ έχεις διαφορά(τα δικα μου είναι από s3) στό στρίψιμο αλλά η μεγάλη αλλαγή εντοπίζετε στις εκινήσεις.

σταματάει να κάνει εκείνη την φιδίσια εκίνηση που χάνεις το τιμόνι κ το αμάξι έχει την τάση να πηγαίνει αριστερά δεξιά.

@

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.