zbutsam Posted November 3, 2005 Report Share Posted November 3, 2005 Γεια χαρα σε όλους! Εχω ένα Polo 16v 9N με τις εργοστασιακές αναρτήσεις. Καθημερινα λόγω εργασίας οδηγώ περίπου 200 χλμ σε ορεινό επαρχιακό δικτυο με πολλες ανηφορικές και κατηφορικές κλειστές στροφες. Το οδόστρωμα είναι αρκετά καλής ποιότητας (ασφαλτος). Η ταχύτητα με την οποία μπαινω στις στροφες κυμαίνεται απο 20-60 χλμ. Επειδή πολλές φορές ειδικά στις κατηφορες παρατηρω εντονες κλισεις του αμαξώματος σκεφτόμουν να αντικαταστήσω τα εργοστασιακά αμορτισερ με τα Bilstein Sport (κρατωντας τα εργοστασιακά ελατήρια). Στο σημειο αυτό θα ηθελα τα φωτα σας: Εχω να κερδίσω απο μια τετοια αλλαγη σε σταθερότητα ή επειδη κινούμαι αργα δε θα δω και καμμια μεγαλη διαφορα (δεδομένου οτι θα χασω φαντάζομαι και σε άνεση); Ευχαριστω απο τωρα για οποιαδήποτε απάντηση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted November 3, 2005 Report Share Posted November 3, 2005 Είναι ό,τι καλύτερο μπορείς να κάνεις έτσι ώστε α) Να χάσεις το ελάχιστο από άνεση β) Να βελτιωθεί ΠΑΡΑ πολύ η οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου σου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkiii Posted November 4, 2005 Report Share Posted November 4, 2005 να το πω απλα επειδη εχω κανει την ιδια αλλαγη σε αναρτηση: θα ειναι λες και μπαινεις σε αλλο αυτοκινητο. Θα πεις "καλα μα πως πηγαινα πριν με τα μαμα αμορτισερ?" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted November 4, 2005 Report Share Posted November 4, 2005 Πέρα απο το οτι με κλειστά τα μάτια άλλαξε ανάρτηση, έχε υπ' όψη σου οτι στις κλίσεις παίζουν μεγάλο ρόλο καί τα ελατήρια... Εγώ θα τα άλλαζα πακέτο. Μία τετράδα προοδευτικά για να μήν χάσεις πολύ άνεση και είσαι άρχοντας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pappoulis Posted November 4, 2005 Report Share Posted November 4, 2005 Επίσης σε συνδιασμό με μια μπάρα θόλων και πιο ανθεκτικά/σκληρά silent blocks (σινεμπλόκ) θα νιώσεις το απόλυτο κράτημα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkiii Posted November 4, 2005 Report Share Posted November 4, 2005 Επίσης σε συνδιασμό με μια μπάρα θόλων και πιο ανθεκτικά/σκληρά silent blocks (σινεμπλόκ) θα νιώσεις το απόλυτο κράτημα! καλα ψυχραιμια. Σ αυτο το πολο (9Ν) η μπαρα θολων ειναι εντελως αχρηστη. Ακριβως πισω απο τους θολους εχει τραβερσα το ιδιο το σασι. Το 9Ν ειναι βραχος! Ο ανθρωπος θελει να βελτιωσει λιγο το στησιμο οχι να καταβει στο BTCC! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostaslamia Posted April 29, 2008 Report Share Posted April 29, 2008 Τα bilstein είναι τα κίτρινα Β6 SPORT? Με τα μαμά ελατήρια μεγαλωσε λίγο το ύψος του polo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos962 Posted May 2, 2008 Report Share Posted May 2, 2008 Πέρα απο το οτι με κλειστά τα μάτια άλλαξε ανάρτηση, έχε υπ' όψη σου οτι στις κλίσεις παίζουν μεγάλο ρόλο καί τα ελατήρια... Εγώ θα τα άλλαζα πακέτο. Μία τετράδα προοδευτικά για να μήν χάσεις πολύ άνεση και είσαι άρχοντας... +1Αλλαξετα πακετο! θα δεις διαφορα.τωρα για μπαρα θολων δεν ξερω.Για τα σινεμπλοκ εχω ακουσει, οτι ειναι πιο αποτελεσματικο (απολυτο) το στριψιμο. αν κανω λαθος διορθωστε με! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sav6n2 Posted May 2, 2008 Report Share Posted May 2, 2008 +1Αλλαξετα πακετο! θα δεις διαφορα.τωρα για μπαρα θολων δεν ξερω.Για τα σινεμπλοκ εχω ακουσει, οτι ειναι πιο αποτελεσματικο (απολυτο) το στριψιμο. αν κανω λαθος διορθωστε με! με τα ΣΥΝΕΜΠΛΟΚ έχεις διαφορά(τα δικα μου είναι από s3) στό στρίψιμο αλλά η μεγάλη αλλαγή εντοπίζετε στις εκινήσεις. σταματάει να κάνει εκείνη την φιδίσια εκίνηση που χάνεις το τιμόνι κ το αμάξι έχει την τάση να πηγαίνει αριστερά δεξιά. @ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...