Jump to content
Guest super sayian

1ο σταδιο βελτιωσης

Recommended Posts

Guest super sayian

Λοιπον παιδια επειδη ετοιμαζεται κατι σχετικο με το πολακι μου θελω να με συμβουλεψετε τι παιζει καλυτερα

καταρχας τι προγραμματα υπαρχουν αυτη τη στιγμη στην ελλαδα, με τι κοστος κ επισης την αποδοση τους.(εκεινο της tuning faster τι λεει?)

μετα σχετικα με τα φιλτρα κ τα λοιπα ελεγα για βαρελακι μου ειπαν οτι ειναι το πιο καλο κ το πιο ακριβο,ισχυει κατι τετοιο?

κ τελος αυτο που με ενδιαφερει περισσοτερο το θεμα της εξατμισης,ηθελα να την αλλαξω ολη απο την αρχη.εχω ακουσει προτασεις οπως να βγει ο προκαταλυτης σε συνδυασμο με ελευθερο μεσαιο κ λοιπα,για δωστε λιγο τα φωτα σας

Link to comment
Share on other sites

ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΣΚΟΥΠΑ ΤΗΣ GREEN(ΤΗΝ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ GOLFAKI ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ)ΚΑΘΩΣ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΡΕΛΑΚΙ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΕΓΩ ΑΛΛΑΞΑ ΜΕΣΑΙΟ ΤΕΛΙΚΟ ΣΤΟΝ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ ΜΕ 250 ΕΥΡΩΠΟΥΛΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΟΤΙ ΜΕ 80 ΕΥΡΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΜΟΥ ΕΒΓΑΖΕ ΤΟΝ ΠΡΟΚΑΤΑΛΥΤΗ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΘΑ ΕΒΛΕΠΑ ΑΡΚΕΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

το θεμα ειναι αν κανει κ στο πολο η σκουπα

τωρα στο θεμα της εξατμισης μονο 300 ευρω?εγω γιατι ακουω γυρω στα 700-800?ειναι ελευθερα αυτα που εβαλες?

Link to comment
Share on other sites

ΣΤΑΝΤΑΡ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ POLO.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΠΟΥ ΡΩΤΗΣΕΣ.ΕΙΧΑ ΡΩΤΗΣΕΙ ΣΤΟΝ ΠΟΠΑΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ 500 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΜΕΣΑΙΟ ΤΕΛΙΚΟ ΕΝΩ ΕΓΩ ΤΑ ΕΒΑΛΑ ΣΤΟΝ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ ΜΕ 250!!ΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΕΙΝΑΙ.700-800 ΙΣΩΣ ΣΟΥ ΠΑΕΙ ΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΥΤΗ.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά ως προς το πρόγραμμα δεν μπορώ να σε βοηθήσω, καθώς εγώ έστειλα το ECU Αγγλία (APR με σύστημα πολλαπλών προγραμμάτων EMCS) κόστος 900 €. Απόδοση : έχει αλλάξει τελέιως τα αμάξι, σύντομα θα γίνει και επίσκεψη στο δυναμόμετρο για να δούμε...

Απο πλευράς εξάτμισης με ελεύθερο μεσαίο και τελικό ανοξείδωτες σωλήνες κλπ με την εγκατάσταση 450 €. Με τον προκαταλύτη και τον καταλύτη τα πράγματα είναι λίγο περίπλοκα καθώς έχει αισθητήρες στο σύστημα εξαγώγης μετά απο τον καθένα... Δοκίμασα να βγάλω τον προκαταλύτη και να βάλω μόνο αγωνιστικό καταλύτη και "τρελάθηκε" ο εγκέφαλος, δίνοντας συνέχεια βλάβη στον λ και αναβόσβηνε και το ECP (με τον ανάλογο εκνευριστικό ήχο μαζί!).

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω βάλει σκούπα green στο πολακι μου (9Ν) και δουλεύει μια χαρούλα! Ο προκαταλύτης για να βγει θέλει προσεκτική δουλειά ώστε να μην πάθουν ζημιά οι λ. Απο κει και πέρα βγάζεις τον πόλο της μπαταρίας ή πας σε ένα διαγνωστικό μηχάνημα και σβήνεις την μνήμη του λ και είσαι μια χαρά. Μην κάνετε το λάθος και βγαλεις το μεσαίο θα χάσετε συμπίεση και θα κρεμάσει το αμάξι

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

ποσο σου πηγε η σκουπα απο χρηματα?κ απο αποδοση?μερικα παιδια μου ειπαν οτι αφαιροντας το μεσαιο με ελευθερας κ κρατωντας ενα τελικο κανονικο οτι αποδιδει πολυ καλα

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas
το θεμα ειναι αν κανει κ στο πολο η σκουπα

τωρα στο θεμα της εξατμισης μονο 300 ευρω?εγω γιατι ακουω γυρω στα 700-800?ειναι ελευθερα αυτα που εβαλες?

Επειδή ο τύπος με τις σκούπες της GReen το προπονάει το πουλάκι του και δεν έχει για 9N βρήκα με 180€ της Simota. Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται και φίλτρο και εγκατάσταση και κολάρα και από όλα. Και τζατζίκι :thumbsup::D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον η καλθτερη λυση ειναι εσωτερικο κιτ της σωστης

φιλτροχοανης [σωστος εισερχομενος αερας] με αλουμινο-σωληνα κουτακι αναθυμιασεων και σωληνα απο μετωπη να φερνει κρυο αερα εκει.Ετσι αποφευγετε το υπερβολικο βρωμισμα.κοστος ολων αυτων 120

Μετα εχουμε ενα τελικο supersprint μαζι με ενα μεταλικο καταλυτη και η εξατμιση φυσαει. Κοστος 300 ευρω μονο 200 εχει ο καταλυτης.Τελος ενα προγραμμα γυρω στα 300 ευρω θα δωσει αρκετα εως πολυ αναλογα τις απαιτησεις...

Link to comment
Share on other sites

την σκούπα την πήρα από την ομαδική αγορά του ibiza.gr που έληξε το καλοκαίρι και είναι για polo 9Ν (για ibiza δεν είναι ακριβώς η ίδια).

Βασικά σκέφτομαι και εγώ για δοχείο αναθυμιάσεων, μιας και σήμερα μου είπε ένας μηχανικός ότι κάνει πολύ καλή δουλειά.

Καταλύτη βρήκα έναν πολύ καλό americat racing με 180 ευρώ. Για αφαίρεση μεσαίου όλοι μου έχουν πει είναι ότι το μόνο που θα κερδίσω είναι θόρυβος, μια και είναι ελεύθερο απο την μάνα του. Με τα ίδια λεφτά αφαιρείτε τον προκαταλύτη και θα λειτουργεί σαφώς καλύτερα το αμάξι.

Στο πρόγραμμα είναι και μια ροική με κόστος 500 ευρώ (καλή τιμή είναι??)

Link to comment
Share on other sites

Θεωρειτε μεσαια! εξαρταταο παντα απο το τι δουλεια σας κανουνε ρε παιδια...τωρα τι να σου πω..το θεωρεις σωστο να βγαλεις προκαταλυτη ...?

εχεις ελεγξει αν τα καυσαερια σου μετα θα περνανε απο τα μπλοκα?

Link to comment
Share on other sites

Ο προκαταλύτης είναι ένας καταλύτης για τις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες και λειτουργεί μόνο για λίγα λεπτά όταν το αμάξι είναι κρύο και υπό τις καιρικές συνθήκες που προανέφερα. Στην χώρα μας και ιδιαίτερα στην Κρήτη που μένω είναι πρακτικά άχρηστος.

Δεν είμαι κανένας σαξοραλλάκιας κάγκουρας να κυκλοφορώ χωρίς καταλύτες κλπ... Και δεν έχεις πρόβλημα με ΚΤΕΟ γιατί οι μετρήσεις εκπομπής ρύπων γίνονται με 'ζεστή' την μηχανή.

Link to comment
Share on other sites

Οποτε αν ειναι ετσι οπως τα λες ο προκαταλυτης θα κοβει καυσαερια μονο οταν ειναι κρυα αυτα! Αρα γιατι τον βγαζει αφου με κανονικες θερμοκρασιες δεν λειτουργει?

Θελω να πω οτι ειναι αδυνατον να κοβει μονο τα κρυα καυσαερια...δεν ξερω ακουγετε ποντιο..τεσπα κανε οτι θες..αρκει να προσεχειις τα μικρα κακα κακα κακα κακα στρουμφ

Link to comment
Share on other sites

Στο θεμα προκαταλυτη πρεπει να εχει δικιο ο Bear. Και αυτο γιατι οταν ειναι κρυο το αμαξι ο εγκεφαλος ανεβαζει στροφες κανοντας το μιγμα πιο πλουσιο βγαζοντας και περισσοτερους ρυπους. Απλως αυτος θα ερχεται σε θερμοκρασια λειτουργιας πιο γρηγορα απο τον κανονικο.

Link to comment
Share on other sites

ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΜΕΤΑΞΥ GREEN KAI SHIMOTA ΘΑ ΕΠΕΛΕΓΑ GREEN ΔΑΓΚΩΤΟ!!ΕΙΧΑ ΨΑΞΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΚΟΥΠΑ ΤΗΣ SHIMOTA ΓΙΑ ΤΟ GOLFΑΚΙ ΜΟΥ ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΤΗ ΔΩ ΚΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΗΚΑ!!!ΚΑΜΙΑ ΣΚΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΣΚΟΥΠΕΣ!!ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΕΝΑ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΚΟΥΤΙ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΠΛΑ ΜΕΣΑ ΤΗΝ ΧΟΑΝΗ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΟ ΚΛΑΣΙΚΟ ΣΧΗΜΑ!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΤΗ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΖΩ ΚΑΘΩΣ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΚΟΥΩ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΛΑΜΠΑΚΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΒΟΥΝ ΓΙΑ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ ΠΟΥ ΤΡΕΛΕΝΟΝΤΑΙ ΚΤΛ!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

προτεινεται δηλαδη να μεινει ως εχει ο προκαταλυτης?βασικα δε με ενδιαφερει το θεμα με τα στρουμφ θα τα βολεψω

Link to comment
Share on other sites

Ο κυρίως καταλύτης δεν λειτουργεί αν δεν είναι ζεστά τα καυσαέρια του αυτοκινήτου. Πχ. μια κρύα μέρα όταν βάζεις μπρστά ένα αμάξι ΧΩΡΙΣ προκαταλύτη έχουμε όλοι παρατηρήσει ότι βγάζει τα κέρατά του σε ρύπους (που φαίνονται σαν 'καπνός' στην εξάτμιση), μετά όμως όταν ζεσταθεί το αμάξι και έρθει στην φυσιολογική θερμοκρασία λειτουργείας οι ρύποι μειώνονται. Εδώ μπαίνει ο προκαταλύτης που κόβει τα καυσαέρια μέχρι να ζεσταθεί το αμάξι, μετά 'απενεργοποιείται' καθώς ο κυρίως καταλύτης είναι σε θέση να λειτουργήσει.

Η άποψή μου είναι να τον βγάλεις, ουτως ή άλλως τα περισσότερα Ιαπωνικά/Κορεάτικα αυτοκίνητα δεν φοράνε προκαταλύτη αρα μπορείς να μην αισθάνεσαι τύψεις ότι ρυπαίνεις υπερβολικά το περιβάλλον.

Η αφαίρεσή του θα σου δώσει αρκετή ροπή, μια και ο προκαταλύτης είναι στο χταπόδι και φυμώνει την εξάτμιση από την αρχή της.

Πρέπει όμως να γίνει προσεκτική δουλειά από κάποιον που έχει ξανακάνει τέτοια αφαίρεση ώστε να μην σου πειράξει τους λ και έχεις τρεχάματα μετά. Αν δεν κάνω λάθος υπάρχει ένας λ πριν και ένας μετά τον προκαταλύτη. Αν ο λ μετά τον προκαταλύτη δεν μηδενίσει τις προηγούμενες τιμές του θα σου βγάλει σφάλμα, μια και θα διαβάζει την ίδια ποσότητα καυσαερίων με τον 1ο λ, πράγμα που με την υπαρξη προκαταλύτη δεν συμβαίνει.

Edited by bear
Link to comment
Share on other sites

Geia sas paidia. Sorry gia ta greeklish alla eimai sto e3wteriko.

Loipon egw exw to barelaki (bmc) kai eimai polu euxaristhmenos, eidika stis mesaies strofes.

Prin duo ebvomades phga papadopoulo kai evgala prokatalith, kai eleu8era mesaio & teliko. Gia thn exatmish den mporw na sas pw giati sthn ousia exw kanei mono 40-50xlm. Se mia prwth geush deixnei na exei ligo pio polu neuro to ama3i. To kostos htan 310euro. Perissotera nea meta tis 7ianouariou pou gurnaw.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά θέλω να βάλω ένα προγραμματακι στο Polaki μου να παρει 15-20 αλογάκια για να πάρει λίγο τα πάνω του. Έχω ακούσει ενα της REVO ξέρει κανένας τίποτα πάνω σε αυτό το πρόγραμμα της REVO ή για κανένα άλλο?

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas
Geia sas paidia. Sorry gia ta greeklish alla eimai sto e3wteriko.

Loipon egw exw to barelaki (bmc) kai eimai polu euxaristhmenos, eidika stis mesaies strofes.

Prin duo ebvomades phga papadopoulo kai evgala prokatalith, kai eleu8era mesaio & teliko. Gia thn exatmish den mporw na sas pw giati sthn ousia exw kanei mono 40-50xlm. Se mia prwth geush deixnei na exei ligo pio polu neuro to ama3i. To kostos htan 310euro. Perissotera nea meta tis 7ianouariou pou gurnaw.

Ακόμα καλά-καλά δεν έφυγες και γυρνάς? Κάτσε εκεί να ψηθείς λίγο... tongue.giftongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Spera1!!paidia exw polo 6n2,loipon olh h veltiwsh ine h ekshs(xtapodi xeiropoihto,kataluths mama,mesaio kai teliko agwnistika kai xeiropoihta ola apo popay)+(skoupa simota me patenta oxi apo 206 kai paparies)+(ruthmisth piesh venzinhs +0,5bar parapanw gia kalutero fai)exw vevaia kai konto sasman afou ixa spasei to mama.

Sunolo=115-117hp(kostos 800eyrw ektos kostos sasman)

Dr Montoya.to exw toumpaniasmeno to polo.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.