Jump to content
Guest super sayian

1ο σταδιο βελτιωσης

Recommended Posts

Και κάτι ακόμα.

Η ιπποδύναμη που ανακοινώνουν οι εταιρίες είναι βασισμένη όχι σε δυναμομέτρηση όπως εμείς την ξέρουμε απο δυναμόμετρα με ράουλα, αλλά απο δυναμόμετρο ΜΗΧΑΝΗΣ όπου η μηχανή είναι ΕΚΤΟΣ ΑΜΑΞΙΟΥ και κατα συνέπεια είναι ΕΞ ' ΟΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΣΤΡΟΦΑΛΟ.

Link to comment
Share on other sites

Τέλος, υπάρχει 75αρι 8V (παλιός κινητήρας) και 16V (πιο καινούργιος κινητήρας) τα οποία έχουν πολλές διαφορές (μεταξύ αυτών άλλα πιστόνια,εκκεντροφόρους,management κ.α.).¶ν θέλεις όμως, επειδή έχω πρόσβαση στα ανταλακτικά της VW μπορώ να σου δώσω ΟΛΗ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ με τις διαφορές.

Αυτο μου αρεσε! Μπορεις να μου στελεις για τους κινητηρες που αναφερεις;

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Για την ακρίβεια δυναμόμετρα πάγκου λέγονται και πέραν των άλλων η αναγραφή ιπποδύναμης βασίζεται σε κάποιοες προδιαγραφές για να είναι συγκρίσιμα τα μεγέθη ως γνωστόν τα δυναμόμετρα δεν είναι καν πιστοποιημένα... ΟΛΕΣ οι ιπποδυνάμεεις είναι στον στρόφαλο!

Link to comment
Share on other sites

Guest jimmy the kid

Η τιμή διαφέρει από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο επειδή οι κινητήρες δεν είναι ακριβώς ίδιοι. ακόμα και μερικά nm να διαφέρουν κάποιες διαστάσεις δημιουργείται διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Ακριβώς ίδια δεν πρόκειται να είναι ποτε λογικό είναι είναι σαν να σου λέω οτι εσύ κάθε μέρα μπορείς να τρέχεις το ίδιο γρήγορα...Και μην ξεχνας οτι ο κινητήρας έχει εκκατομύρια εξαρτήματα που το καθένα δουλεύει με τον τρόπο του κάθε στιγμή αλλιώς στρώνει ο ένας αλλιώς ο άλλος το αμάξι του άλλη βενζίνη η μία άλλη η άλλη και πολλά άλλα... και στο φινάλε επειδή μέτρησε ο Μαστρο -μήτσος ένα αυτοκίνητο και έγβαλε άλλη τιμή το μηχανολογικό τμήμα της VAG βγήκε άχρηστο...ξέρεις πόσο κοστίζει το δυναμόμετρο των εργοστασίων και πόσο αυτά εδώ? Τι προσωπικό τα χειρίζεται και πολλά άλλα..... Αν κάποιοι χαιδεύουν τα αυτιά τους οκ αλλά.Και γω θαθελα να έχω κ άλλα άλογα.... Η χρήση του δυναμόμετρου είναι πολύ πολύ ενδεικτική... αν θέλετε να δειτε τι κάνατε μετρήστε 3η απο 20-120 κμ να πάρετε μια ιδέα στο ίδιο σημείο...

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου

δεν διαφωνω οτι οι εταιριες μετρανε ιπποδυναμεις σε στροφαλο αλλα στο οτι δηλωνουν οτι θελουν με αποτελεσμα στα περισσοτερα 1.4 16V να δηλωνουν οσα βγαζουν και στον τροχο. Δηλαδη το δικο μου που το δυναμομετρησα μαμα και εβγαλε 99 και κατι ηταν 90 και με κοροιδεψε το δυναμομετρο?

Το οτι ο κινητηρας του Peugeot Group βγαζει 115 ιππους απο 1600 κυβικα τι μας λεει? Και του Honda εβγαζε 170 και δεν το εκαναν θεμα. Ακομα και ο 1.6 στα Polo εβγαζε ιδια αλογα με τον δικο μου 1.4 τοτε που το πηρα. Δηλαδη και εκεινος 90 εβγαζε τροχο παρα τα 1600 κυβικα του?

Οσο για τους 75αρηδες σου ειπα απλως οτι ο 100αρης δεν ειναι η πουσαρισμενη εκδοση του 75αρη αλλα το αντιθετο. Ο 75αρης ειναι η φιμωμενη εκδοση του 100αρη.

Και τελευταιο, την βελτιωση που εχει το παιδι απο το gtc την ειχα κανει πριν 6 χρονια και εχω δυναμομετρηση 128 αλογα. Στο δικο μου τα +20 αλογα τα ειδα αρκετα λογικα και δεν βλεπω λογικο να εβγαλε +30 αλογα με το σκεπτικο σου.

Μην με παρεξηγεις αλλα στο μοτερ μου εχω κανει αρκετες μετατροπες και δυναμομετρησεις που με κανουν να εχω αυτες τις σκεψεις. Και μην ξεχνας οτι δεν εχουμε να χωρισουμε τιποτα, ουτε παω να σου αλλαξω γνωμη, απλα κουβεντουλα κανουμε.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου

δεν διαφωνω οτι οι εταιριες μετρανε ιπποδυναμεις σε στροφαλο αλλα στο οτι δηλωνουν οτι θελουν με αποτελεσμα στα περισσοτερα 1.4 16V να δηλωνουν οσα βγαζουν και στον τροχο. Δηλαδη το δικο μου που το δυναμομετρησα μαμα και εβγαλε 99 και κατι ηταν 90 και με κοροιδεψε το δυναμομετρο?

Το οτι ο κινητηρας του Peugeot Group βγαζει 115 ιππους απο 1600 κυβικα τι μας λεει?  Και του Honda εβγαζε 170 και δεν το εκαναν θεμα. Ακομα και ο 1.6 στα Polo εβγαζε ιδια αλογα με τον δικο μου 1.4 τοτε που το πηρα. Δηλαδη και εκεινος 90 εβγαζε τροχο παρα τα 1600 κυβικα του?

Οσο για τους 75αρηδες σου ειπα απλως οτι ο 100αρης δεν ειναι η πουσαρισμενη εκδοση του 75αρη αλλα το αντιθετο. Ο 75αρης ειναι η φιμωμενη εκδοση του 100αρη.

Και τελευταιο, την βελτιωση που εχει το παιδι απο το gtc την ειχα κανει πριν 6 χρονια και εχω δυναμομετρηση 128 αλογα. Στο δικο μου τα +20 αλογα τα ειδα αρκετα λογικα και δεν βλεπω λογικο να εβγαλε +30 αλογα με το σκεπτικο σου.

Μην με παρεξηγεις αλλα στο μοτερ μου εχω κανει αρκετες μετατροπες και δυναμομετρησεις που με κανουν να εχω αυτες τις σκεψεις. Και μην ξεχνας οτι δεν εχουμε να χωρισουμε τιποτα, ουτε παω να σου αλλαξω γνωμη, απλα κουβεντουλα κανουμε.

1)Τα δυναμόμετρα με τα ράουλα μετράνε δύναμη στον τροχό ΑΛΛΑ ανακοινώνουν δύναμη στο στρόφαλο ανάλογα με τύπους που υπολογίζουν τις απώλειες.Οπότε όπως είδες και λές και μόνος σου το δικό σου έβγαλε 99 και κάτι, τιμή ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΗ.

2)Το ότι ο κινητήρας του Peugeot βγάζει 115 άλογα μας λέει κάτι για την απόδοση ενός κινητήρα ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ ΤΟΥ.Μήν συγκρίνεις με τα Honda.Καμία σχέση.Σάν να συγκρίνεις τα άλογα με τα μουλάρια.Το συμπέρασμα είναι ότι υπάρχουν όρια στην απόδοση ενός κινητήρα όταν αυτός βγαίνει απο το εργοστάσιο και είναι αναγκασμένος να υπακούσει στα όρια της Ε.Ε. (ρύπων κλπ).Ξέρεις πολλούς 1600ρηδες με 120+ άλογα;;;Ακόμα πιστεύεις οτι ολόκληροι γίγαντες όπως η Peugeot, η Opel, κ.α. αν μπορούσαν δέν θα έβγαζαν πιό πολλά άλογα στα αμάξια τους;;Ή πιστεύεις ειλικρινά ότι το θαύμα της μηχανικής που λέγεται 1.4 16V έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ;;;Όπως λέει ο φίλος arci_20VT4 όλοι θα θέλαμε παραπάνω άλογα, αλλά καλύτερα άς αρκεστούμε στα δήθεν εργοστασιακά γιατί πολλές φορές ακόμα κι'αυτά πολλά είναι...

3)Αφ'όσον όπως λές το δικό σου είναι 128 άλογα...τότε λογικά με ένα μαμά Gti με....118 άλογα θα είσαι μπροστά....Έτσι δέν είναι;;;;Πιστεύω ξέρω κάποιον που είναι και μέλος του Club που μπορεί να βοηθήσει στην εξακρίβωση.¶λλα και άν αυτός δέν μπορεί σίγουρα υπάρχουν εδώ παιδιά με μαμά Gti και καλή πρόθεση.. :D:D

Ιδού η Ρόδος......

Πάντα φιλικά.

P.S.Α και κάτι άλλο...Πρόσφατα δίαβασα κάπου για κάποια δυναμομέτρηση Ibiza TopGun (Βελτιωμένα...).Τον ίδιο κινητήρα δέν έχουν και αυτά;;;;Χμμμμ πόσα βγάλανε άραγε........

Edited by PoloRS
Link to comment
Share on other sites

Κύριοι καλή χρονιά,

Τυχαίνει να έχω τόσο το Polo το 16V το 6n με τα 100 άλογα και το μηχανικό γκάζι όσο και το Gti 6n2 του 2001. Βλέπεται τρελαμένος με τα μικρά της VW.

Το 16v το δυναμομέτρησα πριν κάνω το οτιδήποτε στα 107 στον στρόφαλο και 99 στον τροχό. Το Gti στα 121 στον στρόφαλο και στα 115 στον τροχό. Οι δυναμομετρήσεις γίναν σε φίλο μου και πιο συγκεκριμένα στον αρβανιτάκη. Μετατροπές στο Gti δεν έχω κάνει ούτε και πρόκειται! Είναι μαμά και ο λόγος είναι ότι βαρέθηκα να πετάω τα λεφτά μου και να τρέχω στα συνεργεία για ελάχιστα άλογα. Τώρα όσον αφορά τις μετατροπές για το 16V έχω BMC, χταπόδι, μεσαίο, τελικό μικρής διαμέτρου όλα φτιαγμένα στον γκίκα, πρόγραμμα της powerlogic, ροική, μπουζί ιριδίου, ρυθμιστή βενζίνης. Με αυτά το αυτοκίνητο έφτασε 114 άλογα στον στρόφαλο και 105 στον τροχό. Bmc 250, πρόγραμμα 500, εξάτμιση 700, λοιπά 550 Σύνολο γύρω στα 2000 ευρώ.

Όσον αφορά τις αντεγκλίσεις θα έλεγα ότι καλό θα ήταν να πέσουν οι τόνοι!

Σαφώς υπάρχουν απατεώνες που κοροιδεύουν τον κόσμο πουλώντας λαγούς με πετραχήλια του τύπου 15 άλογα με φπε, 30 άλογα με εκκεντροφόρους κλπ. και μάλιστα δυναμομετρημένα.

Ηρεμία τα έχω ξαναπεί σε άλλο topic οι μετατροπές λειτουργούν συμπληρωματικά και όχι αθροιστικά! Μεγάλο ρόλο παίζει ο μάστορας η πείρα του και η τεχνογνωσία του.

Πληροφοριακά σε κόντρα που έχω κάνει με το 16v μετά τις μετατροπές και το Gti (εγώ στο 16v και ο κολλητός μου στο Gti) οι διαφορές χαμηλά ήταν μικρές (μέχρι τα 120km) αλλά μετά το Gti έφευγε αρκετά. Στο 16v πάντως με ενθουσιάζει περισσότερο ο κινητήρας του απ ότι του Gti. Για 1400 είναι ότι καλύτερο υπάρχει!

Δυστυχώς τα καινούργια Polo σέρνονται λόγω του ηλεκτρονικού γκαζιού, του βάρους και των σχέσεών τους. Είναι σαφώς πιο πολιτισμένα και πιο εξοπλισμένα αλλά εμένα αυτό δεν με ενθουσιάζει άλλωστε το αυτοκίνητο το βλέπω σαν οδική ευχαρίστηση όπως και οι πειρσσότεροι εδώ μέσα και όχι σαν έπιπλο!!

Οι καλύτερες μετατροπές στα αυτοκίνητά μας που αξίζουν τα λεφτά τους μέχρι τελευταία δεκάρα είναι μακράν τα αμορτισέρ, τα ελατήρια και τα φρένα. Τα μαμά είναι για πέταμα.

Τέλος πιστεύω ότι μιας και υπάρχουν τόσοι πολλοί στο topic αυτό θα ήταν πολύ χρήσιμο να υπάρξει μια αλληλοβοήθεια στο θέμα των βελτιώσεων γιατί έχουν κατακλήσει τον χώρο πολλοί μα πάρα πολλοί άσχετοι....

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Το φυσιολογικό ποσοστό απόκλισης στις δυναμομετρήσεις είναι 5% απο τα ίδια τα εργοστάσια και απο τον τρόπο υπολογισμού της ιπποδύναμης σε δυναμόμετρα πιστοποιημένα όμως......Έχει άραγε τέτοιο κανένας στην Ελλάδα???? 115 άλογα για κινητήρα που ανακοινώνεται 110 το ποσοστό είναι μικρότερο του 5% οπότε άνθρακας ο θυσαυρός!Μην ξεχνάμε ότι σε κάθε μα κάθε μέτρηση υπάρχει και το περιθώριο σφάλματος.Αν μετρήσουμε 1οο άτομα πόσα χιλιοστά είναι μια σωλήνα θα δεις διακυμάνσεις τρομερές...Πόσο μάλλον άλογα.

Link to comment
Share on other sites

Εγω θα πω παλι την κλασσικη μου ατακα.... δυναμομετρο καλο ειναι μοναχα στο δρομοοοο

Link to comment
Share on other sites

Στην κατασταση που ειχα το πολακι μου εδω και 2 χρονια δεν με περναγε νορμαλ Polo Gti oυτε Saxo vts μεχρι τα 200 που επιανα κοφτη στις 8200.(αν εξαιρεσεις την πρωτη ταχυτητα και ισως λιγο απο τη δευτερα λογω σπιναρισματος)

Κατα τα αλλα εχω και τον γαμπρο μου με Gti που φοβαται και να με περασει στο δρομο. Οσο για φιλικες κοντρουλες στο club ολο και κατι θα κανονιστει οταν το στρωσω.

Α!! Εχω οδηγησει και υπερκυβισμενο σαν το δικο μου (αλλο κορμο) και η κατασταση ηταν απογοητευτικη. Απο ροπη χαμηλα αρκετη αλλα στα ψηλα νιεντε κοινως τιποτα το αξιο λογου. Την ευστροφια που εχει ο 1.4 δεν θα την βρει ο 1.6.

Link to comment
Share on other sites

Στην κατασταση που ειχα το πολακι μου εδω και 2 χρονια δεν με περναγε νορμαλ Polo Gti oυτε Saxo vts μεχρι τα 200 που επιανα κοφτη στις 8200.(αν εξαιρεσεις την πρωτη ταχυτητα και ισως λιγο απο τη δευτερα λογω σπιναρισματος)

Κατα τα αλλα εχω και τον γαμπρο μου με Gti που φοβαται και να με περασει στο δρομο. Οσο για φιλικες κοντρουλες στο club ολο και κατι θα κανονιστει οταν το στρωσω.

Α!! Εχω οδηγησει και υπερκυβισμενο σαν το δικο μου (αλλο κορμο) και η κατασταση ηταν απογοητευτικη. Απο ροπη χαμηλα αρκετη αλλα στα ψηλα νιεντε κοινως τιποτα το αξιο λογου. Την ευστροφια που εχει ο 1.4 δεν θα την βρει ο 1.6.

Κάτσε τότε να φτιάξω το προγραμματάκι μπάς και σε περάσει ΜΗ νορμάλ Polo Gti........

Link to comment
Share on other sites

Δεκτη καθε δοκιμη με φτιαγμενο ή μη φτιαγμενο. Και οχι μονο. Δοκιμες πρεπει να κανουμε οσοι θελουμε μεταξυ μας για να ξερουμε και τι μας γινεται. Φιλικες παντα, και χωρις δουλεματα.

Link to comment
Share on other sites

Δεκτη καθε δοκιμη με φτιαγμενο ή μη φτιαγμενο. Και οχι μονο. Δοκιμες πρεπει να κανουμε οσοι θελουμε μεταξυ μας για να ξερουμε και τι μας γινεται. Φιλικες παντα, και χωρις δουλεματα.

Drago εγώ μέσα.

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα σε ολα τα παιδια. Θα πω τις πρωτες μου εντυπωσεις απο την εξατμιση. Μια μικρη βελτιωση στα χαμηλα και γενικα καλυτερο στροφαρισμα. Δειχνει το αυτοκινητο πιο ελευθερο. Στις γρηγορες αλλαγες με πολλες στροφες αρπαζει πιο φρηγορα την επομενη ταχυτητα. Αυτα μεχρι στιγμης... Αα και απο ηχο καλη ειναι, σχετικα ησυχη δεν ενοχλει καθολου. Παμε για προγραμμα τωρα.

Θελω να μου πει καποιος (που να ξερει) αν αξιζει να αλλαξω καταλυτη?

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Aν μας έλεγες τι ακροβώς φοράς στο αμάξι σου και ποια έκδοση έχεις...Εξάτμιση τι? Μεσαίο, τελικο? χταπόδι?διάμετρο σωλήνας???

Link to comment
Share on other sites

Aν μας έλεγες τι ακροβώς φοράς στο αμάξι σου και ποια έκδοση έχεις...Εξάτμιση τι? Μεσαίο, τελικο? χταπόδι?διάμετρο σωλήνας???

Ναι sorry. Εχω το 9Ν 100hp και εχω βαρελακι bmc, αφαιρεση προκαταλυτη, μεσαιο, τελικο Φ48 (νομιζω) απο Παπαδοπουλο. Ρωταω για τον καταλυτη γιατι αν αξιζει να τον αλλαξω θελω να το κανω πριν παω για προγραμμα... :)

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

H Τιμή για καταλύτη είναι γύρω στα 300ε...Διαφορά θα δείς αλλα μικρή άλλωστε έχεις ήδη βγάζει προκαταλύτη.Αν σου περισσεύουν κάντο εγώ θα προτιμούσα πρόγραμμα πάντως.άλλωστε δεν θα χρειαστεί άλλο πρόγραμμα μετά.

Link to comment
Share on other sites

H Τιμή για καταλύτη είναι γύρω στα 300ε...Διαφορά θα δείς αλλα μικρή άλλωστε έχεις ήδη βγάζει προκαταλύτη.Αν σου περισσεύουν κάντο εγώ θα προτιμούσα πρόγραμμα πάντως.άλλωστε δεν θα χρειαστεί άλλο πρόγραμμα μετά.

Φίλε arci_20VT4 όταν λες θα προτιμούσες πρόγραμμα για ποιά εταιρεία εννοείς γιατι και εγω ψάχνομαι για ένα πρόγραμμα για το POLO 9N 101 ps. Έχω εμπιστοσύνη στην REVO αλλά δεν μπορώ να βρω αντιπρόσωπο που να το φέρνει. Έχω ακούσει επίσης και για την TUNING FASTER αλλά είμαι λίγο επιφυλακτικός γιατι δεν έχω ακούσει να την έχουν προτιμήσει πολλοί ενω το πρόγραμμα της REVO το φοράνε όλα τα ΙΒΙΖΑ και το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό και το έχω δει με τα μάτια μου.

Link to comment
Share on other sites

File frogy akou san polo tuner pou ime,egw sou sunistw na mhn allakseis kataluth,mono xtapodi,mesaio kai teliko na allakseis kai an mporeis xeiropoihta h supersprint!!o kataluths den xreiazetai na allaxtei ase pou ine tsampa lefta kai den kanei kai tpt kai mporei na sou vgalei kamia zhmia me ton lamda,ok?????auta.

Dr.Montoya.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ δεν αξίζει τα λεφτά του αλλαγή καταλύτη από 1ο στάδιο. Τις μετατροπές στην εξάτμιση τις έκανες όλες μαζί ή κάθε μια ξεχωριστά? Για πες λίγο και για τον προκαταλύτη την ακριβή διαδικασία?? Μηδένισες τις τιμές του λ?

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

και βασικα να βαλουμε σε μια στηλη οσες εταιρειες βγαζουν προγραμμα για το πολο 9ν κ ειναι δοκιμασμενα απο καποιους απο μας οι απο γνωστους τους για να ξερουμε τι επιλογες εχουμε

Link to comment
Share on other sites

Koita allaksa auta ta 3pragmata pou sas eipa!!h sumpiesh ine akoma h idia kai isws akoma poio kaluterh apo thn ergostasiakh!!!aaa to teliko den ine mono to teliko toumpaki ine kit eksatmishs apo to popay sugkekrimena gia polo alla ine ligo megaluterh san eksatmish dhladh arxizei apo to telos tis portas tou odhgou mexri pisw!!!!!!!!!

Dr.Montoya......parte ton popay na sas pei!!!thl exei mesa se periodika power,dynoroad,evo.........klp!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.