Montoya Posted December 18, 2005 Report Share Posted December 18, 2005 επιτελους και ενας σε αυτο το topic που λεει κατι 100% σωστο.οποτε αντι να ελαφρωσεις το βολαν δεν ελαφρωνεις το αμαξι και πιο απλο και πιο οικονομικο και πιο αποδοτικο. Ρε παιδια ο ανθρωπος θελει να κανει δουλεια σωστη και δεν θελει ηρωνια και πλακα,οκ?Ακου εκει να ελαφρυνει το αμαξι σιγα ρε ...τι θα τρεξει σε ραλλυ?Χρονη φιλε οπως τα ειπα μαζευεις φραγκα και πηγαινεις στους ειδικους και ασε τωρα το καθενα να λεει τι μ@λ@κια του..........!!!!!! Τελευταιο πραγμα που θα πω γι'αυτο το τοπικ......ασε το ελαφρωμα βολαν και ζυγισμα στροφαλου ειναι βαβουρα και μπορει να μην πετυχεις και κατι το τρελλο και να ουζαρι ασε που συνηθως το κανουν για τα τουρμπατα αυτοκινητα. Λοιπον το καλυτερο ειναι....εκκεντροφοροι κεντ..ωστηρια και ελατηρια(ποιο σκληρα) κεντ,ροικη εξελιξη,ενα custom προγραμμα,και ενα σασμαν ποιο κοντο και το αμαξι θα πηγαινει τρελλα!!!!Τελος. Tα πολλα λογια ειναι φτωχια και περιτεουν.. Μοntoya Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted June 8, 2006 Author Report Share Posted June 8, 2006 (edited) να το ξεθαψω λοιπον ρωτοντας τους γνωστες του vwclub αν συνδιασουμε το ελαφρωμενο βολαν και με πιο ελαφριες τροχαλιες??? Edited June 8, 2006 by NforN_xronis Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted June 8, 2006 Report Share Posted June 8, 2006 χρονη αντι να παιζεις με τη φλογα μιας και αυτη τη δουλεια αμφιβαλω αν εμπιστευεσαι κανεναν στη θεσσαλονικη να σου την κανει,δε κανεις τα κλασσικα που ξερεις οτι εχουν και αποδοση..? ρυθμιστη,βαρελακι,προκαταλυτη και βλεπεις.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted June 8, 2006 Report Share Posted June 8, 2006 να το ξεθαψω λοιπον ρωτοντας τους γνωστες του vwclub αν συνδιασουμε το ελαφρωμενο βολαν και με πιο ελαφριες τροχαλιες??? - σφαγη,σκετο πολυβολο (!) βγαζει η Unorthodox Racing για σενα,τις φερνει ο Λ.Στρατης-εδω Αθηνα εχει 2 εξειδικευμενα μηχανουργεια καταξιωμενα που κανουν τετοιες δουλειες αν δεν θες κατι επωνυμο με συνεση και μετρο μπορεις να εχεις πολυ καλα αποτελεσματα,αν το παρακανεις το μοτερ θα γινει σαν μηχανακι <γρηγορο ανεβασμα αλλα και κατεβασμα,μηδεν κερδος ρεπριζ ψηλα> χωρια τους κινδυνους <σπασιμο τροχαλιων την ωρα που κομπλαρει το αιρκοντισιον,σκισιμο χελωνας απο βολαν πριονοκορδελα> Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted June 8, 2006 Author Report Share Posted June 8, 2006 (edited) ξερω ποιος θα μου την κανει τη δουλεια και μαλιστα με εγγυηση το θεμα ειναι αν αξιζει,γιατι εκτος του οτι δεν βαζεις προγραμμα εχεις ισαξια περιπου αποτελεσματα.αλλωστε απο την εμπειρια που εχω σχετικα με το μοτερ μου το προγραμμα δεν κανει και πολλα πραγματα... Edited June 8, 2006 by NforN_xronis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted June 8, 2006 Report Share Posted June 8, 2006 Ποια ακριβως εμπειρια Χρονη...? Το προγραμμα απο τον Θεοδωριδη...ελεος... κανε πρωτα προγραμμα σε καμια σοβαρη εταιρεια, παγκοσμιας εμβελειας και μετα μου λες... Κανε κατι με Superchips Και τα λεμε μετα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted June 8, 2006 Report Share Posted June 8, 2006 - αλλο το προγραμμα αλλο το ελαφρωμα δεν ειναι αναγκαιο το 1ο για να δουλεψει το 2ο-ειναι σαν να βαλεις <πχ> ελαφρυτερες ζαντες,το προγραμμα ειναι συνεπικουρια στο αμαξι δεν σημαινει οτι αν δεν το βαλεις παει χαμενο το εργο του ελαφρωματος -τα κερδη του ελαφρωματος δεν φαινονται στο δυναμομετρο αλλα στις ρεπριζ Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted June 8, 2006 Author Report Share Posted June 8, 2006 εννοω πως καλυτερα θα ειναι για μενα να ελαφρωσω παρα να βαλω προγραμμα οχι τοσο για οικονομικους λογους αλλα επειδη το μαμα προγραμμα του αυτ/του μου ειναι καλουτσικο Link to comment Share on other sites More sharing options...
milix Posted June 8, 2006 Report Share Posted June 8, 2006 Για καθηστε λιγο ρε! Χωρις να κανουμε καποια δοκιμη βγάλατε το προγραμμα σκαρτο! Πολυ βιαζεστε Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted June 9, 2006 Report Share Posted June 9, 2006 ¶δικος κόπος.... (όχι η δοκιμή, το ελάφρωμα) Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted June 9, 2006 Author Report Share Posted June 9, 2006 μπορεις να μου αιτιολογισεις τη γνωμη σου? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted June 9, 2006 Report Share Posted June 9, 2006 Γρηγόρη έχεις δει πώς φορτώνει ελαφρωμένο βολάν? Σε συνδιασμό με ελαφρωμένες τροχαλίες κάνεις τρελή δουλειά Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted June 9, 2006 Report Share Posted June 9, 2006 Ο κόπος, το χρήμα, η διαδικασία, το τελικό αποτέλεσμα, η αξιοπιστία, η απόδοση δεν αξίζει. Αν θες να κάνεις κάτι, ή μην κάνεις τίποτα ή πήγαινε για νέο αμάξι ή για μεταμόσχευση καρδιάς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted June 9, 2006 Report Share Posted June 9, 2006 Κόπος δεν θα το έλεγα, ένας μηχανικός θα το κάνει. Για χρήμα, το κόστος δεν μπορεί να συγκριθεί με το κόστος μιας μεταμόσχευσης όπως λες, όπως και η απόδοση βέβαια αλλά όλα αυτά είναι συνάρτηση του τί έχεις αποφασίσει να κάνεις στο αυτοκίνητό σου. Η μόνη λύση δεν είναι "θέλω να το φτιάξα, α ωραία αλλάζω μηχανή"... Αξιοπιστία καλύτερα να μας πει κάποιος που γνωρίζει καλύτερα αλλά δεννομίζω ότι υπάρχει οποιοσήποτε λόγως ανησυχίας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted June 9, 2006 Report Share Posted June 9, 2006 : Hercules-parts ενας απο τους "μαγους" σε τορνιρισμα βολαν και κατασκευη τροχαλιων αλουμινιου-αν υπαρχουν λεφτα παιρνεις βολαν επωνυμο απο χρωμομολυβδενιο και αλουμινιου σε κιτ ομως εστω "πασο" στην ακρη/λιγο στο κεντρο του μαμα βολαν και τροχαλιες θα δειξει αρκετα καλα αποτελεσματα στις ρεπριζ -αυτο που βλεπω να μην εχει επισημανθει ειναι το κοστος του "λυσε-δεσε" και οχι της κατεργασιας που δεν ειναι τοσο πολυ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted June 9, 2006 Report Share Posted June 9, 2006 ¶ντε να το κάνει ένας πρώτα (πειραματόζωο) και βλέπουμε οι υπόλοιποι Πόσο θα πάει το μαλί συνολικά? Κατεργασία + λύσε δέσε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted June 9, 2006 Report Share Posted June 9, 2006 - παρε μια ιδεα: για το 20 VT που ρωτησα ειναι 500 Ε το ανεβοκατεβασμα με κατι περιφερειακα ανταλλακτικα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted June 9, 2006 Report Share Posted June 9, 2006 πολλά νομίζω Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted June 9, 2006 Report Share Posted June 9, 2006 όταν είναι να αλλάξεις δίσκο κάνε το και αυτό. Αλλά εφόσον είναι να ρίξεις λεφτά να υπολογίσεις να κάνεις και τπτ άλλα για να την ακούσει το μοτέρ και όχι να δεις δε σου φτάνει και μετά αποφασίσεις να αλλάξεις για να βάλεις μεγαλύτερο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted June 9, 2006 Report Share Posted June 9, 2006 - OMEGA ρεκτιφιε στην Αθηνα,το εχει κανει εκει προσφατα ενας κατα καποιο τροπο γνωστος μου-η τιμη ειναι "τουλαχιστον" Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted June 9, 2006 Report Share Posted June 9, 2006 Αυτο που ειχα πει για την καταναλωση δεν ειναι λαθος οπως ειπωθηκε, απλα το ειπα επειδη ειχα δει ενα τετοιο παραδειγμα στο ασχετο ψαχνοντας στο νετ πριν περιπου 2 χρονια, οπου Αμερικανοι προσπαθουσαν σε ενα V8 (δεν θυμαμαι κυβισμο) να πετυχουν οσο το δυνατο μικροτερη καταναλωση αφαιρωντας ουσιαστικα καποιο υλικο απο το βολαν θυσιαζοντας καποια ροπη (φυσικο ειναι). Το σκεφτηκα αυτο γιατι σε ενα μαμα μοτερ δε νομιζω να υπαρχει λογος..Βεβαια τραβηγμενο παραδειγμα οταν μιλαμε για 1600 αλλα ποτε δεν ξερεις. Οσον αφορα το ελαφρωμα, λογικο θα χασεις καποια ροπη, θα στροφαρεις ομως πιο γρηγορα και πιο ψηλα. Αυτο το "ψηλα" εχει σημασια.Το πιο γρηγορα ενταξει για τα αλογα σου δε νομιζω να εχει τρελη διαφορα. Γενικα αν υπηρχε λογος ισως γινοταν ολη η δουλεια απο το εργοστασιο, μ@λ@κες δεν ειναι. Αλλα για να φτασεις στα ελαφρωματα πρεπει να κανεις πολλα αλλα πραγματα πρωτα! Τι στοχο εχεις? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted June 9, 2006 Author Report Share Posted June 9, 2006 (edited) o στοχος μου ειναι και κανω το μοτερ μου να ανεβαζει ΓΡΗΓΟΡΑ. Aν δε με ικανοποιησει το στροφαρισμα τοτε και μονο θα βαλω προγραμμα.Πριν τις τροχαλιες και το βολαν ομως τα οποια θα τοποθετηθουν ( ; ) με την αλλαγη δισκο πλατω και ιμαντες (οταν ερθει η ωρα) θα μπει και ενα βαρελακι η σκουπα στην εισαγωγη.νομιζω πως αυτα ειναι αρκετα για να δωσει το μοτερ οοοτι μπορει παραπανω ΧΩΡΙΣ να ανοιχτει ο κινητηρας,πραγμα το οποιο δεν θα γινει ποτε για τον αλουστατο λογο οτι ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ειναι waste of money... Edited June 9, 2006 by NforN_xronis Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted June 9, 2006 Report Share Posted June 9, 2006 Οσον αφορα το ελαφρωμα, λογικο θα χασεις καποια ροπη, θα στροφαρεις ομως πιο γρηγορα και πιο ψηλα. Αυτο το "ψηλα" εχει σημασια.Γενικα αν υπηρχε λογος ισως γινοταν ολη η δουλεια απο το εργοστασιο, μ@λ@κες δεν ειναι. - ψηλα δεν θα κερδισει ισα ισα που στις υψηλες αν αφηνει το γκαζι οι στροφες θα πεφτουν πιο γρηγορα απο οτι με το μαμα βολαν,το ελαφρωμενο δεν δινει τελικη ουτε κανει για ταξιδια σε ατελειωτες ευθειες αλλα ρεπριζ στις χαμηλομεσαιες εαν ηταν ετσι θα ειχαν απο το εργοστασιο πιο ελευθερο φιλτρο,καλυτερη εξατμιση,ποιοτικοτερα ελαστικα,γυαλισμενους αυλους,μεταλλικο καταλυτη κλπ-ο κατασκευαστης δεν εχει κατα νου τις racing ανυσηχιες μας αλλα προδιαγραφες ρυπων,ηχου,χαμηλο κοστος κλπ γιαυτο το αμαξι βγαινει normal με καποιο ποσοστο "ανοχης" στο σκαλισμα μας Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted June 9, 2006 Report Share Posted June 9, 2006 Η υποθεση ελαφρωμα με τροχαλιες κτλ δεν ειναι τοσο επικινδυνη και με τοσα αρνητικα παιδια. Οταν χρειαστουν κανονικη αντικατασταση οι τροχαλιες,ειναι επικινδυνο που βαζουμε παλι τις μαμα??Οχι. Οποτε το θεμα ειναι τα πραγματα να ειναι καλα και ο μαστορας να ξερει. Τιποτα περισσοτερο,τιποτα λιγοτερο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BassakosVR6 Posted June 9, 2006 Report Share Posted June 9, 2006 μην εχοντας διαβασει ολο το τοπικ......θα σας πω! εχω κανει και ελαφρομα βολαν και ελαφρομα στροφαλου και ειδα ΜΕΓΑΛΗ διαφορα! πολυ καλητερο στροφαρισμα ροπη ΠΑΝΤΟΥ! δεν εχασα χαμηλα απλα το μοτερ τραβαγε παντου καλητερα! ! ! απιστευτη αποκριση στο γκαζι ! και στα κατεβασματα το αυτοκινητο τρελενοτανε! το μοτερ αυτο δεν το εχω πια λογο οτι εβαλα VR6 εχει κανει 80.000κμ με ελαφρομενο βολαν και στροφαλο και ποτε δεν ειχα κανενα προβλημα! ! ολα εγιναν σε ρεκτιφιε δεν θυμαμαι τωρα πως λεγετε ειναι στην Θηβων σε ενα στενο μεσα κοντα στον Πειραια Link to comment Share on other sites More sharing options...