professor Posted May 14, 2013 Report Share Posted May 14, 2013 Παραγγείλαμε τα Dunlop Γιώργο, και απλά περιμενω να μου τα φέρει... Προφανώς δεν υπήρχε σε στοκ η διάσταση μου, τι να πω! Μεθαύριο λογικά θα τα έχει για να περασω να τα φορέσουμε. Πάντως, πλάκα πλάκα... και τα Falken φορεμένα σε S-class 4matic εμένα μια χαρούλα μου φάνηκαν! Και καλή αίσθηση στο τιμόνι, και καλή αίσθηση "κρατήματος" (δεν τα είδα όμως καθόλου σε βρεγμένο τι κάνουν) Καλή επιλογή!!!Όλα τα ελαστικά όταν είναι καινούρια και ακόμη και αυτά που θεωρούνται "σκληρά" λειτουργούν σωστά ιδαιτέρως όταν το όχημα είναι βαρύ.Το θέμα είναι μετά από 10000-15000 χλμ πως θα συμπεριφέρονται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 14, 2013 Author Report Share Posted May 14, 2013 Για να ειμαι ειλικρινής Γιώργο, τα μονα ελαστικά που το έπαθα ποτέ αυτό ήταν κάποτε που είχα βάλει τα Toyo Proxes T1R... Με το που έγραψαν ΑΚΡΙΒΩΣ 10000χλμ στο δρόμο, τα λάστιχα εγιναν γομολάστιχες χωρίς ίχνος πρόσφυσης. Το πελμα οπτικά τσίλικο, αλλά η πρόσφυση ανύπαρκτη ακόμα και όταν τα ζέσταινα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted May 14, 2013 Report Share Posted May 14, 2013 (edited) Μακριά από τα Bridgestone Σίμο.Και η δική μου εμπειρία είναι άκρως αρνητική!!! http://www.tyrereviews.co.uk/Tyres_For/Mercedes-Benz/C320.htm Edited May 14, 2013 by hellenic vanagon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 15, 2013 Author Report Share Posted May 15, 2013 Μια ερώτηση για όποιον γνωρίζει.... Τα λάστιχα φορέθηκαν σήμερα και είναι παραγωγής 15ης εβδομάδας 2013 (δλδ τέλη Μαρτίου). Κάπου είχα ακούσει ότι αν τα λάστιχα παρα-είναι φρέσκα (και επομένως μαλακά) θέλουν στην αρχή πολύ προσοχή. Ξέρει κανείς να μου πει αν ισχύει αυτό.... και αν ναι τι ακριβώς πρέπει να προσέξω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted May 16, 2013 Report Share Posted May 16, 2013 (edited) ....να μη λασκαρουν τα μπουλονια απ τα γελια κ πεσουν κατω οι ζαντες οταν θα ξεκαρδιζονται!!!!!!!!!......ειναι ερωτηση αυτη απ το θεο του σεχ κ του καρατε?!?!?!?!?....μετα απο τοσα επη?!?!?!?!?!.......να τα γλυφεις καθε πρωϊ κ μετα χαϊδεμα!!!!!!!!!....πολυ χαϊδεμα!!!!!!!αυτο ειναι το μυστικο!!!!!!! Edited May 16, 2013 by antonio cc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 16, 2013 Author Report Share Posted May 16, 2013 Αργόσχολε γιατρέ μάλλον εισαι μεθυσμένος ακόμα απο την μεγάλη σας επιτυχία στο ποδόσφαιρο (και την παράφορη αδικία όλων των κομπλεξικών για το μεγαλείο της ομάδας σου)... Αλλά έτσι είναι αυτά... Φταίει ο ήλιος απο τα καθημερινά "λιωσίματα" στα καφέ της παραλιακής....!!! (μετά σου λένε κρίση) Υ.Γ. Οχι θα έσκαγες αν δεν έγραφες την... μ@...@... σου! Και επειδή είστε γατόναροι, την ερώτηση την έκανα μπας και γνωρίζει κανείς, μιας και στο νετ είδα να γράφουν κάπου, και κάποτε ότι τα πολύ καινούργια λάστιχα ειναι στην αρχή πολύ μαλακά... και θέλουν κάποιο διάστημα για να πιασει την ιδεατή της σκληρότητα η γόμα. Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια, ή ένα ακόμα Urban legend! Επισης δεν σχολιάζω το οτι εσύ το έχεις λιωσει τοσο πολύ που υπερθερμαίνει ξανά (καυτό αγόρι εσύ), και ο άλλος ο αστείος... κατάφερε να τραβάει χειρόφρενα με το ηλεκτρόφρενο και να το καταστρέψει και αυτό :crazy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted May 16, 2013 Report Share Posted May 16, 2013 ΕΤΣΙ Κ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΤΑ ΖΕΣΤΑΙΝΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 16, 2013 Author Report Share Posted May 16, 2013 (edited) χαχχαχα... κατάφερες και το ξεφτίλισες το θεμα Once again ντοτορε μου Και επί του θέματος, και επειδή κακολόγησα τα Contiseal... τελικά το καρούμπαλο που πεταξαν δεν ήταν απο τις παλιες περιπτώσεις/αναφορές για προβλημα κατασκευής. Οι μπροστά ζάντες μου ήταν ελαφρώς αρπαγμένες από ότι φάνηκε τώρα στην αλλαγή (πολύ λίγο για να πανε σε μάστορα), οπότε θυμήθηκα πριν μερικούς μήνες που είχε σκάσει σε ενα "χαντάκι" το αμάξι (δεν το ένιωσα τοσο πολύ τότε το κοπάνημα, αλλα προφανώς το βρήκε αρκετά άσχημα το αμάξι) Edited May 16, 2013 by yositosi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tanasi Posted May 16, 2013 Report Share Posted May 16, 2013 Επισης δεν σχολιάζω το οτι εσύ το έχεις λιωσει τοσο πολύ που υπερθερμαίνει ξανά (καυτό αγόρι εσύ), και ο άλλος ο αστείος... κατάφερε να τραβάει χειρόφρενα με το ηλεκτρόφρενο και να το καταστρέψει και αυτό :crazy: Εγώ είδα εκεί αριστερά να γράφει "Ρ" και θεώρησα σημαίνει "Ραλλυ".Σήμερα μου είπανε ότι θέλω αλλαγή χειρόφρενου. Για δες ρε κάτι πράματα... Πάντως για τα φρέσκα λάστιχα όντως ισχύει ο προβληματισμός.Σε γερμανικό φόρουμ, αναφέρθηκε ότι ένα παλικάρι αγόρασε γάλα μαζί με φρέσκα λάστιχα και τα λάστιχα χάλασαν πρώτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted May 17, 2013 Report Share Posted May 17, 2013 θαναψη μου μην ασχολεισαι με τον τυπο!!!!....εγω καυτος , εσυ χωρις σταματημο!!!!!!!!!.....θα του κανουμε δωρο σετ περιποιησης ελαστικων(ε)!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted May 19, 2013 Report Share Posted May 19, 2013 http://www.caroto.gr/2013/05/16/%CE%BD%CE%AD%CE%BF-%CF%81%CE%B5%CE%BA%CF%8C%CF%81-%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%B9%CF%86%CF%84-82506-%CF%87%CE%B9%CE%BB%CE%B9%CE%BF%CE%BC%CE%AD%CF%84%CF%81%CF%89%CE%BD/ εγω λεω να ρωτησουμε αυτον για λαστιχα ........... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 20, 2013 Author Report Share Posted May 20, 2013 Πρώτες εντυπώσεις απο τα λαστιχάκια μετά από 250 περίπου χιλιόμετρα που έφαγαν τις τελευταίες μέρες... 1. Προφιλ πιο σφιχτό από τα Conti SC3. Στις ίδιες πιέσεις το αισθάνομαι πιο "σκληρό" το αμάξι και πιο "ξερό" στις αναπηδήσεις. Θα το δοκιμάσω και με λίγο χαμηλότερη πιεση για να το δω. 2. Θόρυβος: Πρακτικά αθόρυβα, αλλά είναι παρα πολύ καινούργια για να μπορέσω να τα κρίνω με ασφάλεια 3. Πέλμα: Απλά χαωδώς πιο μαλακό σαν αίσθηση από ότι τα SC3. Μέσα στην πόλη με το καλημέρα το αμάξι πατάει, ενώ και σε μερικά "σανιδώματα" που έφαγε δεν σπινιαρε όπως σπίνιαραν τα SC3 (ακόμα και όταν ήταν πολύ πιο νέα). 4. Κατανάλωση: Ιδια διαδρομή που εχω δοκιμάσει ξανά (ΕΚΤΟΣ πόλης), και ιδιες ταχύτητες (χελώνα δλδ) η κατανάλωση έπεσε περίπου 0.4 λίτρα! Περίμενα να πέσει λόγω έλλειψης του παραπανίσιου βάρους του contiseal, αλλά και πιο οικολογικής σχεδίασης, αλλά με τίποτα τοσο πολύ. Δεν ήταν διαδρομή "πορεία", αλλά επαρχιακός δρόμος όπου ειχα διαρκείς μεταβολές στο ρυθμό. Για ασφαλέστερα αποτελέσματα θα το δω και εν καιρώ πως θα ειναι. Φυσικά δοκιμή σε "υψηλές ταχύτητες" ή "στρόφιασμα" δεν έκανα, αλλά γενικά το αμάξι δεν μου κάνει τα κουλά που μου έκανε... ειδικά με τον κώλο του που χόρευε σε προσπεράσεις χωρίς το TCS ενεργοποιημένο. Συνολικά, πολύ ικανοποιημένος για το λίγο διάστημα που τα έχω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantelisn Posted May 20, 2013 Report Share Posted May 20, 2013 Εγω έβαλα τα conti 5 πολυ ευχαριστημένος εδώ και 5000 χιλιόμετρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted May 20, 2013 Report Share Posted May 20, 2013 Πρώτες εντυπώσεις απο τα λαστιχάκια μετά από 250 περίπου χιλιόμετρα που έφαγαν τις τελευταίες μέρες... 1. Προφιλ πιο σφιχτό από τα Conti SC3. Στις ίδιες πιέσεις το αισθάνομαι πιο "σκληρό" το αμάξι και πιο "ξερό" στις αναπηδήσεις. Θα το δοκιμάσω και με λίγο χαμηλότερη πιεση για να το δω. 2. Θόρυβος: Πρακτικά αθόρυβα, αλλά είναι παρα πολύ καινούργια για να μπορέσω να τα κρίνω με ασφάλεια 3. Πέλμα: Απλά χαωδώς πιο μαλακό σαν αίσθηση από ότι τα SC3. Μέσα στην πόλη με το καλημέρα το αμάξι πατάει, ενώ και σε μερικά "σανιδώματα" που έφαγε δεν σπινιαρε όπως σπίνιαραν τα SC3 (ακόμα και όταν ήταν πολύ πιο νέα). 4. Κατανάλωση: Ιδια διαδρομή που εχω δοκιμάσει ξανά (ΕΚΤΟΣ πόλης), και ιδιες ταχύτητες (χελώνα δλδ) η κατανάλωση έπεσε περίπου 0.4 λίτρα! Περίμενα να πέσει λόγω έλλειψης του παραπανίσιου βάρους του contiseal, αλλά και πιο οικολογικής σχεδίασης, αλλά με τίποτα τοσο πολύ. Δεν ήταν διαδρομή "πορεία", αλλά επαρχιακός δρόμος όπου ειχα διαρκείς μεταβολές στο ρυθμό. Για ασφαλέστερα αποτελέσματα θα το δω και εν καιρώ πως θα ειναι. Φυσικά δοκιμή σε "υψηλές ταχύτητες" ή "στρόφιασμα" δεν έκανα, αλλά γενικά το αμάξι δεν μου κάνει τα κουλά που μου έκανε... ειδικά με τον κώλο του που χόρευε σε προσπεράσεις χωρίς το TCS ενεργοποιημένο. Συνολικά, πολύ ικανοποιημένος για το λίγο διάστημα που τα έχω Ωραία Σίμο!!!Πες μας και μια τιμή να ξέρουμε τι μας γίνεται...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 20, 2013 Author Report Share Posted May 20, 2013 Γιώργο, 235/45 R17 94Y τα βρήκα στα 580€ τελική, τοποθετημένα και με κανονική απόδειξη... Παίζει να τα είδα στο νετ και με 550€ από μαγαζί στην Αθήνα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted May 20, 2013 Report Share Posted May 20, 2013 (edited) Bάλτε και καμιά φωτό... (Αυτή από τα, πρόσφατα αποκτηθέντα, Bridgestone Adrenalin re 002 (205 55 15)) Edited May 20, 2013 by hellenic vanagon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 20, 2013 Author Report Share Posted May 20, 2013 Ορίστε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted May 20, 2013 Report Share Posted May 20, 2013 (edited) Ορίστε... Σωστός! Καλοπερπάτητα! Edited May 20, 2013 by hellenic vanagon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted May 20, 2013 Report Share Posted May 20, 2013 Σχετικά καλή τιμή Σίμο!!!Το πέλμα μουράτο αν είναι και μαλακό όπως τα λες τότε τα σπάει.Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα να έχεις!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted May 20, 2013 Report Share Posted May 20, 2013 http://www.elastika-online.gr/cgi-bin/rshop.pl?suchen=Ordern&cart_id=62659401.137.24296&ranzahl=4&Breite=235&Quer=45&Felge=17&Speed=W&Transport=P&dsco=137&kategorie=6&rsmFahrzeugart=&x_tyre_for=&s_p=&filter_preis_von=&filter_preis_bis=&Ang_pro_Seite=15&sort_by=Lable_DEX συμφωνα μ αυτο εχεις παρει το καλυτερο!!!!!! μενει να μας λες τις εντυπωσεις σου σιμο μας κατα τη διαρκεια των χλμ σου!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 21, 2013 Author Report Share Posted May 21, 2013 Αντώνη το Dexx που είδες ειναι με βάση κριτικές μελών... οπότε να'χαμε να λέγαμε. Στα "επώνυμα" ελαστικά ειπαμε ότι οι διαφορές εντοπιζονται πολύ περα απο τα οδηγικά μας όρια (ή τα όρια των δρόμων μας) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted May 21, 2013 Report Share Posted May 21, 2013 ......μελων...αρα καθημερινοι ανθρωποι με καθημερινα αυτοκινητα σε καθημερινες συνθηκες κ δρομους κ οχι κονσερβα τεστ σε πιστες με συγκεκριμενα αυτοκινητα.....ειδα ομως κ επιπεδα θορυβου σε db που εγω πχ δεν μπορω να μετρησω.....anyway ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris_cc Posted May 23, 2013 Report Share Posted May 23, 2013 Καλημέρα και από εμένα. Πριν από 15 περίπου χιλιάδες χιλιόμετρα άλλαξα κι εγώ λαχτιχα και έβαλα τα Conti Sport Contact 5 94Y FR (http://www.halfordsautocentres.com/webapp/wcs/stores/servlet/product_storeId_11602_catalogId_19253_productId_961509_langId_-1_categoryId_276255#tab1 ) Σαν κρατήματα και άνεση είμαι αρκετά ευχαριστημένος αλλά από θέμα διάρκειας ζωής δεν νομίζω να αντέξουν πάνω από 30.000 Ήδη έκανα τράμπα τα πίσω μπρος γιατί τα έφαγα αρκετά. Τα συστήνω ανεπιφύλακτα για κάποιον καθημερινό οδηγό που δεν το τρέχει αρκετά γιατί και σχετικά γρήγορα ζεσταίνεται και σε επίπεδο άνεσης είναι αρκετά καλό. Εγώ που το τρέχω όμως πολύ θα προτιμήσω μάλλον λάστιχο με λίγο σκληρότερη γόμα την επόμενη φορά. Μου έχουν πει για τα Pirelli P Zero Rosso.. Τι γνώμη έχετε εσείς ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted May 23, 2013 Report Share Posted May 23, 2013 Γενικότερα πολύ καλά τα Pirelli. Εγώ έχω φάει σκάλωμα μαζί τους, Φοράω την 3η 4άδα σε Pirelli P Zero Nero! Η Rosso είναι καλύ γώμα, αλλά όχι τόσο των επιδόσεων. Με Rosso ήρθε εμένα το αμάξι μου όταν το πήρα καινούργιο. Τα σκέτα P Zero, είναι πολύ καλά και όσον αφορά τις επιδόσεις. Τα P Zero Nero, έρχονται ένα κλικ μετά τα σκέτα P Zero, είναι λίγο πιο επιδόσεων κι έχουν τρομερό πάτημα στο νερό!!! Εγώ επειδή είμαι όλο σε Εγνατία Οδό και κινούμαι με μεγάλες ταχύτητες, μου έχει κάνει εντύπωση αυτό το πράγμα! Χειμώνα με βροχή, οδηγώ με 160-180 και υδρολίσθηση μηδέν! Γενικότερα, το συνιστώ ανεπιφύλακτα! Παρόμοιο λάστιχο με το Nero, είναι το Michelin Pilot Super Sport (όχι το Pilot Sport). Έχω δοκιμάσει και αυτό (το Super Sport), αλλά στην βροχή το Nero δεν το φτάνει κανένα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 23, 2013 Author Report Share Posted May 23, 2013 Αρη, ότι βρεις φθηνότερο στα premium το χτυπάς... Στα άλογα που είναι το αμάξι σου και με 235 πέλμα διαφορές να δεις λίγο χλωμό (προσωπική άποψη). Γενικότερα τα Conti "λέγεται" ότι έχουν τη μαλακότερη γόμα (αν και για τα Michelin έχω ακουσει περίπου το ίδιο). Στα υπόλοιπα A-brands όπως Bridgestone, Dunlop, Goodyear, Pirelli έχεις πιο σκληρή γόμα. Μεταξύ αυτών, μονο για τα Bridgestone δεν έχω ακούσει και τόσο καλά λόγια σε συνθήκες Ελλάδος... αλλά και παλι τα πάντα ειναι υποκειμενικά! Προσωπική συμβουλή πάντως, ψάξε και δες τα πιο "πρόσφατα" σε σχεδιασμό πέλματα! Μεγάλος ο ανταγωνισμός, οπότε διαρκώς εξελίσουν τόσο σε χάραξη όσο και στα υλικά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...