Guest PanosVR6 Posted March 15, 2011 Report Share Posted March 15, 2011 (edited) εεεεεεεεεεετσι!!!κουκλα αντωνακη καλα και ασφαλη χλμ... Edited March 15, 2011 by PanosVR6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted March 15, 2011 Report Share Posted March 15, 2011 τωρα πραγματικα ομορφυνε το αμαξι, η ιδια σε 17αρα δεν ελεγε κ πολλα να σου πω την αληθεια,αλλα σε 18 αλλαξε πολυ το σκηνικο! καλοριζικες και απο μενα! τις ρυθμιζομενες απο που και ποσο τις πηρες? αν θες μου λες με πμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsmirlis Posted March 15, 2011 Report Share Posted March 15, 2011 (edited) Μπιμπελό! Ισως μπροστά ήθελε λίγο πιο χαμηλά. Το TSi στην πόρτα όμως είναι λίγο υπερβολή. Από άνεση τι λέει το dunlop? Edited March 15, 2011 by jsmirlis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted March 15, 2011 Report Share Posted March 15, 2011 (edited) Τελικά Δεν άντεξα το δέλεαρ των 18 ιντσών, οπότε και έβαλα ακριβώς το ίδιο σετ σε 18": Το χαμήλωμα οφείλεται στα coilovers της A.P. με ρύθμιση σε ύψος μόνο. Το αμάξι είναι λίγο πιο σφιχτό αλλά κάθεται ακόμη καλύτερα στις στροφές, και σε φρεναρίσματα και ξεκινήματα δεν βυθίζει πια... Bravo για την αλλαγή από 17" σε 18". Του πάει τρομερά η ζάντα , με γεια σου ! Edited March 15, 2011 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted March 15, 2011 Report Share Posted March 15, 2011 (edited) Τελικά Δεν άντεξα το δέλεαρ των 18 ιντσών, οπότε και έβαλα ακριβώς το ίδιο σετ σε 18": Το χαμήλωμα οφείλεται στα coilovers της A.P. με ρύθμιση σε ύψος μόνο. Το αμάξι είναι λίγο πιο σφιχτό αλλά κάθεται ακόμη καλύτερα στις στροφές, και σε φρεναρίσματα και ξεκινήματα δεν βυθίζει πια... Κούκλα !!! Edited March 15, 2011 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted March 15, 2011 Report Share Posted March 15, 2011 Πιστέυω ότι την διαφορά την έκανε περισσότερο το χαμήλωμα και λιγότερο η αλλαγή της ζάντας από 17" σε 18". Το βέβαιο είναι ότι δείχνει καλύτερα. Εντυπώσεις από τα Dunlop? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted March 16, 2011 Report Share Posted March 16, 2011 πολυ καλο.μπροστα μονο θελει ενα ποντακι χαμηλωμα ακομα γιατι καθετε λιγο ασυμετρα.τωρα πια μπορω να πω με βεβαιοτητα οτι ειναι πανεμορφο.να το χαιρεσαι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted March 16, 2011 Author Report Share Posted March 16, 2011 Παιδιά ευχαριστώ! Τα Dunlop είναι άνετα και λίγο πιο σκληρά από τα Vredestain που φόραγα πριν (συγκρίνοντας πάντα όταν είχα τις 17άρες) αλλά στο δρόμο κάνουν λιγότερο θόρυβο κύλισης ιδιαίτερα σε βρεγμένο! Μπορώ να πω ότι νοιώθω πιο σίγουρο "τιμόνι" τώρα, αλλά αυτό δεν οφείλεται μόνο στα λάστιχα αλλά και στις αναρτήσεις! Τα coilovers της AP μου κόστισαν 700 ευρώ μαζί με τοποθέτηση στον siriocenter. Είμαι ευχαριστημένος από οδική συμπεριφορά, και από άνεση έχει χάσει αλλά σε μικρό βαθμό! Αν το χαμηλώσω κι' άλλο βέβαια σκληραίνει πιο πολύ. Το είχα κάνει στην αρχή αλλά δεν ήταν πρακτικό για δρόμους της Ελλάδας!!! Έχετε δίκιο που λέτε ότι είναι πιο ψηλά εμπρός το αμάξι, αλλά μου τα ρύθμισαν έτσι γιατί μου είπαν ότι θα κάτσει λίγο μετά από μέρες λόγο βάρους (όχι δικού μου, χιχιχι). Αν δω ότι δεν χαμηλώνει από μόνο του όπως μου είπαν θα το κατεβάσω λίγο γιατί όντως δεν φαίνεται καλά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted March 16, 2011 Report Share Posted March 16, 2011 οι ζαντες σκετες ποσο κοστιζουν??σε 18αρες παντα.απο βαρος τι λενε??απο ανθεκτικοτητα νομιζω και μονο η μαρκα τους τα λεει ολα.ειναι θρυλος.ειδικοτερα σε bmw mercedes oi borbet ειναι απο τις πιο δημοφηλης επιλογες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted March 16, 2011 Author Report Share Posted March 16, 2011 Οι ζάντες μόνες τους κοστίζουν 220€ η μία σε 18άρες. Από βάρος σε νούμερα είναι 10,7kg η μια. Στην πράξη δεν είδα διαφορά σε επιταχύνσεις σε σχέση με τις 17άρες Fondmetal 7500, που φόραγα πριν οι οποίες αν και 17άρες είχαν το ίδιο βάρος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cadmaw Posted March 16, 2011 Report Share Posted March 16, 2011 πολυ ωραια η αλλαγη απο 17' σε 18' αλλα αν δε θες να το χαμηλωσεις αλλο,προτεινω "βαψιμο" των μαυρων πλαστικων περιμετρικα,θα φανει σα να χαμηλωσε 2-3 ποντους τουλαχιστον το αμαξι....!!!!!εγω πριν τα βαψω δε τα εβαλα καθολου, κ οταν τα εβαλα με τη μια βαμενα μου φανηκε η διαφορα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted March 16, 2011 Report Share Posted March 16, 2011 (edited) Ωραίος φίλε με γεια! Ακόμα πιο όμορφο θα ήταν πιστεύω με τις 18αρες με μαύρο εσωτερικό (σαν τις 17άρες που έβαλες αρχικά), αλλά και οι ασημί κάνουν ωραία αντίθεση με το ανθρακί χρώμα του αυτοκινήτου. Από χαμήλωμα είναι μια χαρά, αν έβαφες και τα σπόιλερ στο χρώμα του αμαξώματος πιστεύω θα ήταν άψογο. Edited March 16, 2011 by ACE2007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted March 17, 2011 Report Share Posted March 17, 2011 εγω για ανθρακι εσωτερικο τις βλεπω και αυτες, και τις πρωτες.ιδιες μου φαινονται χρωματικα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted March 18, 2011 Report Share Posted March 18, 2011 (edited) Έχεις δίκιο φίλε & οι 17άρες το ίδιο ήταν, με μπέρδεψε ο φωτισμός στις φωτογραφίες. Πάντως εννοούσα αυτές : Edited June 8, 2012 by mourh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...