cjgeorgio Posted August 22, 2011 Report Share Posted August 22, 2011 Ας καταθέσω κι εγώ την εμπειρία μου για το τελευταιο ταξιδι μου προς θεσσαλονίκη για το θέμα της κατανάλωσης. Ξεκίνησα ξημερώματα γύρω στις 4 με σκοπό να είμαι μόνος μου στο δρόμο και να μπορώ να το πατήσω όσο θέλω. 4:29 πέρασα τα διόδια της Θήβας ενώ είχα γεμίσει το ρεζερβοάρ λίγα χιλιόμετρα πιο πριν. 6:56 πέρασα τα διόδια των μαλγάρων και ο υπολογιστής ταξιδίου έδειχνε οτι σε 0 (μηδέν) χιλομετρα θα μείνω από βενζίνη. Η μέση κατανάλωση για τα 400 αυτά περίπου χιλιόμετρα ήταν γύρω στα 17 λίτρα/100 χιλόμετρα. Εννοείται οτι το αυτοκίνητο το έλιωσα για να φτάσω σε 2 ώρες και ενα τεταρτο στη Θεσσαλονίκη (προηγήθηκε και μια στάση στα flocafe ης Κατερίνης για καφέ και φαγητό κανένα τέταρτο καθυστέρηση) και τώρα περιμένω τις φωτογραφίες στο σπίτι .... Το αμάξι σου είναι μαμά; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted August 22, 2011 Report Share Posted August 22, 2011 Μονο με μαμα μπορεις να πας τερμα για 2 ωρες! Γιαυτο τα μανησια ειναι "Πιο γρηγορα" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted August 22, 2011 Report Share Posted August 22, 2011 Μονο με μαμα μπορεις να πας τερμα για 2 ωρες! Γιαυτο τα μανησια ειναι "Πιο γρηγορα" Δίκιο έχεις... Που να το πάω τέρμα? Θα έχουμε επεισόδια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris_cc Posted August 23, 2011 Report Share Posted August 23, 2011 (edited) Το αμάξι πιο μαμά δεν γίνεται, ο οδηγός είναι πειραγμένος !!! Το μόνο κακό ήταν η θερμοκρασία λαδιού που ήταν σκαρφαλωμένη πάνω από τους 110 βαθμούς συνεχώς ... Edited August 23, 2011 by aris_cc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted August 24, 2011 Author Report Share Posted August 24, 2011 Αρη, είναι λογικό ρε φίλε όταν το έχεις με τέρμα το γκάζι να σου φάει πολύ πράγμα! Μην το θεωρείς ούτε παράξενο, ούτε παράλογο. Ασχετα με την ισχύ που θα αποδόσει, όταν η πεταλιέρα είναι σανιδωμένη κάτω τότε ρίχνει πράγμα, ενώ από εκεί και περα όσο μεγαλύτερη η ισχύς τόσο και πιο εξωφρενικές οι καταναλώσεις. Οσο για το θέμα των θερμοκρασιών λαδιού, εγώ όταν το δοκίμαζα τελικιάσματα στιγμιαία το λάδι έπαιζε στους 117-118 βαθμούς, οπότε και πάλι είσαι νορμάλ (μόλις αφήσεις το πεντάλ από το πάτωμα η θερμοκρασία πέφτει ακαριαία). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted August 28, 2011 Report Share Posted August 28, 2011 Το αμάξι πιο μαμά δεν γίνεται, ο οδηγός είναι πειραγμένος !!! Το μόνο κακό ήταν η θερμοκρασία λαδιού που ήταν σκαρφαλωμένη πάνω από τους 110 βαθμούς συνεχώς ... ....κατι το λιωσιμο ........κατι το καλοκαιρι .......κατι ο οδηγος που ναι πειραγμενος .......λιγικο το >110 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tanasi Posted August 29, 2011 Report Share Posted August 29, 2011 ....κατι το λιωσιμο ........κατι το καλοκαιρι .......κατι ο οδηγος που ναι πειραγμενος .......λιγικο το >110 Ντάξ ρε Αntonis μας, εδώ πατάτες τηγανίζεις χειμώνα καιρό και σου πάει 100 βαθμούς το λάδι, πόσο μάλλον ολόκληρο CC μέσα στη ζέστη. Πάντως σοβαρά τώρα, ο κινητήρας σου κάνει καλή οικονομία όταν τον πας προσεκτικά. Αν σε πιάσει η όρεξη για παιχνίδι, τον πιάνει μεγαλύτερη όρεξη... Logic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted August 29, 2011 Report Share Posted August 29, 2011 Ντάξ ρε Αntonis μας, εδώ πατάτες τηγανίζεις χειμώνα καιρό και σου πάει 100 βαθμούς το λάδι, πόσο μάλλον ολόκληρο CC μέσα στη ζέστη. Πάντως σοβαρά τώρα, ο κινητήρας σου κάνει καλή οικονομία όταν τον πας προσεκτικά. Αν σε πιάσει η όρεξη για παιχνίδι, τον πιάνει μεγαλύτερη όρεξη... Logic. Ακόμα και να ανεβάσεις αρκετά τα άλογα παραμένη οικονομικό αν το θελήσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wisdom Posted September 1, 2011 Report Share Posted September 1, 2011 Γεια σου ρε Άρη με τα ωραία σου! Κι εγώ που νόμιζα ότι εγώ ήμουνα ο τρελός που κάνει το Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 15 λεπτά. Υπάρχουν και πιο τρελοί τελικά. Φιλαράκι, μάλλον το παράκανες. ΥΓ. Αν δεν ήταν τα αργά κομμάτια στη Λαμία, στα Τέμπη και στον Πλαταμώνα, πόσο θα το έκανες δηλαδή; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted September 3, 2011 Report Share Posted September 3, 2011 Γεια σου ρε Άρη με τα ωραία σου! Κι εγώ που νόμιζα ότι εγώ ήμουνα ο τρελός που κάνει το Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 15 λεπτά. Υπάρχουν και πιο τρελοί τελικά. Φιλαράκι, μάλλον το παράκανες. ΥΓ. Αν δεν ήταν τα αργά κομμάτια στη Λαμία, στα Τέμπη και στον Πλαταμώνα, πόσο θα το έκανες δηλαδή; Μην τρέχετε................. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris_cc Posted September 4, 2011 Report Share Posted September 4, 2011 Γεια σου ρε Άρη με τα ωραία σου! Κι εγώ που νόμιζα ότι εγώ ήμουνα ο τρελός που κάνει το Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 15 λεπτά. Υπάρχουν και πιο τρελοί τελικά. Φιλαράκι, μάλλον το παράκανες. ΥΓ. Αν δεν ήταν τα αργά κομμάτια στη Λαμία, στα Τέμπη και στον Πλαταμώνα, πόσο θα το έκανες δηλαδή; Ξέρεις που πήγαινα ... Άργησα να ξεκινήσω και έπρεπε να προλάβω το καραβάκι των 9:00 ... 2 ώρες και ένα τέταρτο έκανα Θήβα-Θεσσαλονίκη, όχι το Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Τελικά έμεινα όμως από λάστιχο και δεν είχα μεσα μπουλόνι και ήρθαν και με ρυμούλκησαν στο πλησιέστερο συνεργείο. Η *μη επιτρεπόμενη λέξη* ήταν ότι ξέχασα να απενεργοποιήσω το AutoHold κατα την ρυμούλκηση και μου άναψε βλάβη ESP και δεν ειχα ESP για την διαδρομή Θεσσαλονίκη-Ουρανούπολη ωπου επίσης πήγαινα Γ@μι&$%^&%^$*ντας για να προλάβω το τελευταιο καραβάκι που υπήρχε και έφευγε 10:50 !!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted September 8, 2011 Report Share Posted September 8, 2011 Ιονιστής καυσίμου..... τι έχετε να πείτε;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted September 8, 2011 Report Share Posted September 8, 2011 ......κ η οζονοθεραπεια καλη ειναι cj μου!!!!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted September 10, 2011 Report Share Posted September 10, 2011 ......κ η οζονοθεραπεια καλη ειναι cj μου!!!!!!!!!!!!!! Μεθανωλη.....!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted September 10, 2011 Report Share Posted September 10, 2011 Μεθανωλη.....!!!!!!! ....δες κ αυτο My link Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted September 11, 2011 Report Share Posted September 11, 2011 ....δες κ αυτο My link Μια ακίνδηνη λύση? Χωρίς τρελά ρίσκα? Αλλά κοστολογίτε από 1200 για ένα καλό κιτ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted September 11, 2011 Report Share Posted September 11, 2011 Μια ακίνδηνη λύση? Χωρίς τρελά ρίσκα? Αλλά κοστολογίτε από 1200 για ένα καλό κιτ... .....ρωτας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted September 11, 2011 Report Share Posted September 11, 2011 Ασε μετα θα έχουμε pitbull Bon Bon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted September 11, 2011 Report Share Posted September 11, 2011 ....δε σε καταλαβαινω........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted September 11, 2011 Report Share Posted September 11, 2011 ....δε σε καταλαβαινω........ Εγραφα από κινητό και δεν μπορούσα να βάλω το λινκ. Λέω άμα βάλω μεθανόλη θα κάνει το μοτέρ κανένα κράου και θα έχουμε μετά αυτό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted September 12, 2011 Report Share Posted September 12, 2011 .....ειπα μπας κ το σκεφτεσαι!!!!!!! .....ειπα μπας κ το σκεφτεσαι!!!!!!! =@ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted September 16, 2011 Author Report Share Posted September 16, 2011 Καλά τα λέτε, αλλα τελικά αυτό που πρόσεξα είναι ότι με τον έναν ή τον άλλο τρόπο σε κάθε εποχή του χρόνου η "χαμένη βενζίνη" είναι μπόλικη! Τον χειμώνα το αμάξι τρώει τα τρελά του στις κρύες εκκινήσεις, ενώ το καλοκαίρι που δουλεύει πιο οικονομικά έχουμε τις απώλειες από τις "αναθυμιάσεις" λόγω της ζέστης! Ετσι που μας πηγαίνουν με τις αυξήσεις, τα χαράτσια, τις έκτακτες εισφορές, τις μειώσεις παντού κτλ κτλ κτλ μας βλέπω όλους να βάζουμε πρόγραμμα για 120 άλογα σαν το "μικρό" 1.8 A4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vg1912 Posted September 16, 2011 Report Share Posted September 16, 2011 Καλά τα λέτε, αλλα τελικά αυτό που πρόσεξα είναι ότι με τον έναν ή τον άλλο τρόπο σε κάθε εποχή του χρόνου η "χαμένη βενζίνη" είναι μπόλικη! Τον χειμώνα το αμάξι τρώει τα τρελά του στις κρύες εκκινήσεις, ενώ το καλοκαίρι που δουλεύει πιο οικονομικά έχουμε τις απώλειες από τις "αναθυμιάσεις" λόγω της ζέστης! Ετσι που μας πηγαίνουν με τις αυξήσεις, τα χαράτσια, τις έκτακτες εισφορές, τις μειώσεις παντού κτλ κτλ κτλ μας βλέπω όλους να βάζουμε πρόγραμμα για 120 άλογα σαν το "μικρό" 1.8 A4 Υπαρχει και καλυτερη λυση: Μεταλλικη κοντρα κατω απο το πενταλ του γκαζιου που θα αφηνει να πατας μονο το μισο γκαζι! Η κοντρα αυτη θα αφαιρειται μονο με την αδεια του κρατους!!! Τοτε να δεις οικονομια... Κοιτα, σε λιγο θα μας φορολογουν και για τον αερα που αναπνεουμε οποτε προσεξτε, οι αναπνοες μας οχι πολλα γραμμαρια το δευτερολεπτο... Πνιγμενο φιλτρο (γεματη μυτη με οτιδηποτε φανταστει κανεις), το στομα μονο για εκπνοη και περορισμενη τροφοδοσια (οχι πολλα κοψιδια κλπ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted September 16, 2011 Report Share Posted September 16, 2011 .....ελα παιδια !!!!!!παρτε λυσεις!!!!!..... My link Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tanasi Posted November 5, 2011 Report Share Posted November 5, 2011 Λοιπόν τώρα το χειμώνα βλέπω 1 λίτρο παραπάνω μέση κατανάλωση, εννοείται η μέτρηση αναφέρεται για τα ίδια χλμ στον ίδιο ακριβώς δρόμο με το ίδιο φορτίο και τον ίδιο αέρα στα λάστιχα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...