Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Wisdom

Members
  • Content Count

    129
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Wisdom last won the day on December 16 2017

Wisdom had the most liked content!

Community Reputation

29 Excellent

About Wisdom

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 01/14/1973

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Passat CC

Recent Profile Visitors

3,472 profile views
  1. Μετά από 8 χρόνια ερωτικής σχέσης με το Passat CC μου, ήρθε η πολύ δύσκολη ώρα να το αποχωριστώ. Η αλήθεια είναι ότι, όπως γράφουν και οι περισσότεροι σε αυτό το νήμα, δεν είχα σκοπό να το κάνω. Ούτε ιδιαίτερα προβλήματα είχα (το κιβώτιο DSG7 αλλάχτηκε στα πλαίσια της εγγύησης) και ούτε μέχρι σήμερα έχω 'πεθυμήσει' κάποιο άλλο αμάξι που να μην είναι διπλάσιας και βάλε αξίας. Δεν έχω βρει δηλαδή το αμάξι που θα μου κάνει το 'κλικ' που μου είχε κάνει πριν αρκετά χρόνια το CC. Όμως στα πλαίσια της εργασίας μου μου προσφέρθηκε καινούργιο εταιρικό αυτοκίνητο με leasing και στους καιρούς που ζούμε μια τέτοια ευκαιρία δεν την αφήνεις να περάσει έτσι. Η γυναίκα μου δυστυχώς κυρίως λόγω μεγέθους ποτέ δεν εκτίμησε το CC ως οδηγός (μόνο ως συνοδηγός) και έτσι δεν ενδιαφέρεται να αλλάξει το δικό της μικρό αυτοκίνητο πόλης για την αμαξάρα μας. Επειδή βέβαια έχω καλομάθει στην εμφάνιση, στις επιδόσεις και στις τεχνολογικές ανέσεις του CC, μου ήταν δύσκολο να κάνω το downgrade που απαιτούσαν τα ανώτατα οικονομικά όρια της εταιρικής μας πολιτικής και έτσι αποφάσισα να πάρω ένα νέο Audi A5 Sportback, κάνοντας μια υπέρβαση και πληρώνοντας το (αρκετό) επιπλέον ποσό του μηνιαίου leasing από την τσέπη μου. Θεώρησα όμως ότι το συγκεκριμένο αμάξι, που προσωπικά δεν το θεωρώ ομορφότερο του CC, είναι από τα λίγα που καλύπτουν αφενός τα κριτήρια CC (4/5θυρο οικογενειακό σπορ/κουπέ) και αφετέρου τις οικογενειακές μου ανάγκες, που δεν κάλυπτε π.χ. η Mercedes CLA κυρίως λόγω μικρού χώρου αποσκευών. Βλέπετε, όταν αγόρασα το CC ήμουν ακόμα ελεύθερος και τώρα μετά από 8 χρόνια το CC μεταφέρει μια πλήρη τετραμελή οικογένεια, με ποδήλατα, καρότσια κλπ. Εκτός όμως από το CC, κάτι που επίσης θα μου λείψει είναι και οι γραπτές συζητήσεις μας εδώ μέσα. Και κυρίως οι ανταλλαγές απόψεων με άτομα που γνώρισα και από κοντά σε συναντήσεις και εκδρομές, κυρίως από ένα προηγούμενο forum για το CC, κάποιοι εκ των οποίων, όπως π.χ. ο πολυγραφότατος φίλος μου @yositosi, συνεχίζουν να είναι ενεργοί από το VWClub. Για το λόγο αυτό θα μπαίνω πού και πού να διαβάζω και να κρατάω επαφή, και ας μην έχω πια το CC. Αυτό λοιπόν δεν είναι σε καμία περίπτωση ένα αντίο, αλλά ένα απλό status update, σχετικό πιστεύω και με το θέμα του νήματος.
  2. Έχω εδώ και καιρό το ίδιο πρόβλημα, αλλά το έχω συνδυάσει στο μυαλό μου με το πρόβλημα που έχω με την κάμερα οπισθοπορείας Δεν το θεωρώ και τόσο σημαντικό για να πάω να το φτιάξω, εφόσον μπορώ να ανοίξω το πορτ μπαγκάζ είτε από το διακόπτη στην πόρτα του οδηγού είτε από το τηλεχειριστήριο στο κλειδί. Λερώνονται και λιγότερο τα χέρια έτσι. Το μόνο πρόβλημα είναι όταν θέλει να το ανοίξει η σύζυγος οπότε χτυπάει το χέρι της (knock knock) για να την ακούσω. Υποθέτοντας ότι το δικό σου αμάξι δεν έχει κάμερα οπισθοπορείας, είμαι βέβαιος ότι θα είναι κάτι πολύ απλούστερο και φθηνότερο από το δικό μου πρόβλημα.
  3. Λογικά αυτό το βιντεάκι θα σε βοηθήσει:
  4. Δυστυχώς επανέρχομαι στο θέμα. Μετά από λίγο καιρό άρχισαν πάλι τα προβλήματα (ό,τι γράφω στο πρώτο post). Τους τελευταίους αρκετούς μήνες δε, είναι ζήτημα αν η κάμερα έχει δουλέψει σωστά 1-2 φορές. Το πήγα πάλι στην αντιπροσωπεία όπου μου είπαν ότι εφόσον η προσωρινή επισκευή δεν δούλεψε είναι βέβαιο πλέον ότι θέλει αλλαγή μηχανισμού με κόστος γύρω στα 450 ευρώ, αναμονή ανταλλακτικού από Γερμανία κλπ. Sorry, αλλά τόσα λεφτά δεν δίνω για να το φτιάξω. Μέχρι και αν βρεθεί κάποια πολύ φθηνότερη λύση θα μάθω να ζω χωρίς την κάμερα.
  5. Η τιμή αντιπροσωπείας είναι γύρω στα 14 ευρώ με το ΦΠΑ και έχει και ετοιμοπαράδοτα στις κεντρικές αποθήκες της Κοσμοκάρ. Δεν τίθεται θέμα λοιπόν, αν και φοβάμαι ότι έτσι όπως είναι κατασκευασμένο θα ξανασπάσει. Θέλει μεγάλη προσοχή να βγάλεις το τρίγωνο χωρίς να σπάσεις το πλαστικό που το κρατάει.
  6. Μάλλον είναι θέμα γούστου. Το άσπρο είναι πιο τούμπανο από extra. Όπως βλέπεις από την υπογραφή μου, μοιάζει αρκετά με το δικό μου, συνεπώς δεν είμαι ο πιο αντικειμενικός για να σου απαντήσω ποιο θα διάλεγα. Επειδή όμως το θέμα αυτόματο/χειροκίνητο είναι πολύ σημαντικό, καλύτερα να ξεκινήσεις από εκεί. Όπως σου έγραψε ο προηγούμενος φίλος, αν θέλεις να παίξεις με tuning πας στο manual. Αν και η αναβάθμιση από το Hyundai στο CC από μόνη της είναι τόσο μεγάλη σε όλα τα επίπεδα, που το tuning θα είναι μάλλον overkill. Αν όμως πας στο αυτόματο κόλλησες για πάντα, δεν υπάρχει πισωγύρισμα Σε οποιαδήποτε περίπτωση να τσεκάρεις αν υπάρχει κάποιας μορφής εγγύηση (εργοστασιακή επέκταση εγγύησης μέσω ασφαλιστικής ή εγγύηση εμπόρου). Αν είναι προαιρετική να την πάρεις οπωσδήποτε για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
  7. Υπερχείλιση 13 λίτρα; Θα είχε σημάνει συναγερμός στο πρατήριο για πιθανή πυρκαγιά και θα ερχόντουσαν με τις μάνικες! 13 λίτρα, μιλάμε για πλημμύρα. Όταν λες "όλα τα γεμίσματα" εννοείς ότι αυτό με τα 83 λίτρα δεν στο έκανε μόνο μία φορά, αλλά παραπάνω και σε διαφορετικά πρατήρια; Αν είναι έτσι, στη θέση σου θα έπαιρνα τις αποδείξεις και θα πήγαινα το αμάξι σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο για έλεγχο. Επειδή αγόρασες το αμάξι μεταχειρισμένο, αν και δεν έχω ξανακούσει ποτέ για αντικατάσταση ντεπόζιτου με μεγαλύτερης χωρητικότητας (αν δεν κάνω λάθος ακόμα και η έκδοση 3.6 που τρώει πολλή βενζίνη έχει το ίδιο ντεπόζιτο), καλού-κακού πες τους να κοιτάξουν και να εξακριβώσουν ότι το ντεπόζιτο είναι το μαμίσιο της VW χωρητικότητας 70 λίτρων, χωρίς σημάδια παρέμβασης. Αν αποκλειστεί αυτό το ενδεχόμενο (που μπορεί να σου αποκαλύψει ενδεχομένως κάποιο μεγάλο τρακάρισμα που δεν γνώριζες) όπως και αυτό της μεγάλης διαρροής, τότε πρέπει να ξαναδείς το θέμα με τα πρατήρια. Αν ήταν μόνο μία φορά σε ένα πρατήριο πολλά θα μπορούσαν να είχαν συμβεί. Π.χ. εμένα μια φορά μου έδωσαν κατά λάθος απόδειξη άλλου γεμίσματος από άλλο αυτοκίνητο (όλες οι αντλίες εκτύπωναν σε ένα μηχάνημα). Μια άλλη παρεξήγηση θα μπορούσε να είχε γίνει επειδή μερικές αντλίες έχουν στο επάνω μέρος την ποσότητα και στο κάτω την τιμή και άλλες ακριβώς το ανάποδο. Έτσι μου έχει τύχει αντί να κοιτάζω την τιμή να κοιτάζω την ποσότητα και να δώσω λιγότερα χρήματα στον υπάλληλο. Στην περίπτωσή σου μάλιστα αυτό θα κόλλαγε μια χαρά, αφού 83 ευρώ δια 1,32 δίνει ποσότητα περίπου 63 λίτρα που θα ήταν λογική εφόσον ήσουν ακόμα πάνω από το κόκκινο της ρεζέρβας. Εφόσον λες ότι το γέμισμα ήταν σε εταιρικό πρατήριο Shell, η πιθανότητα απάτης απομακρύνεται. Ψάξτο και πες μας, είναι ενδιαφέρον.
  8. Ελάχιστα πάνω από τα 70 λίτρα δικαιολογείται επειδή στη χωρητικότητα του ντεπόζιτου δεν μετράνε μέχρι επάνω επάνω στην τάπα. Αλλά όταν λέμε ελάχιστα πάνω από τα 70 λίτρα, άντε να πάει με πολύ ζόρι 72. Σε καμία περίπτωση 83 που διαβάσαμε εδώ. Αν θα έπρεπε να μαντέψω, θα έλεγα ότι πρόκειται για κάποιο λάθος στη μέτρηση ή στην απόδειξη, γιατί ακόμα και για κλέψιμο απατεώνα πρατηριούχου είναι υπερβολικό. Είναι γνωστό ότι υπάρχουν κάποια προγράμματα (παράνομο λογισμικό για αντλίες που φτιάχνουν χακεράδες) που περνάνε παράνομα οι αετονύχηδες πρατηριούχοι, τα οποία πειράζουν την ποσότητα στις αντλίες. Αυτά όμως τα προγράμματα δίνουν συνήθως κέρδος στον πρατηριούχο μέχρι +2%, το οποίο σημαίνει ότι σε γέμισμα 70 λίτρων η αντλία θα δείχνει το πολύ 71,4 λίτρα. Μπορεί το 2% να φαίνεται λίγο, αλλά επειδή το κέρδος πάει καθαρά στον πρατηριούχο (και στον "πειρατή" που φτιάχνει το πρόγραμμα) επί του τζίρου πωλήσεων και όχι επί των καθαρών κερδών, είναι τεράστια τα νούμερα σε ευρώ. Τα 83 λίτρα όμως σημαίνουν παράνομο κέρδος 18,6% το οποίο είναι παράλογο και δεν θα το επέτρεπε σε καμία περίπτωση ο ίδιος ο "πειρατής" στον πρατηριούχο για να μην ξεσκεπαστούν αμέσως (μιλάμε για σοβαρά κακουργήματα απάτης κατά συρροήν και φοροδιαφυγής που επισύρουν πολυετείς ποινές κάθειρξης, όχι αστεία). Τέλος πάντων, η δική μου η συμβουλή είναι αν δεν έχετε δικό σας πρατηριούχο που εμπιστεύεστε, τότε να προτιμάτε όσο μπορείτε τα ιδιόκτητα εταιρικά πρατήρια, αυτά δηλαδή που ανήκουν στους ομίλους των εταιρειών. Είναι αυτά που στην απόδειξη έχουν επωνυμία ΕΡΜΗΣ ΑΕΜΕΕ (Shell/Coral), ΜΥΡΤΕΑ ΑΕ (Shell/Coral), ΜΑΚΡΑΙΩΝ Α.Ε. (Avin/Cyclon), ΕΚΟ ΚΑΛΥΨΩ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΕΠΕ (ΕΚΟ/BP), ΤΕΜΕΤΕΡΟΝ ΕΠΕ (Aegean) κλπ. Σε αυτή την περίπτωση αυτός που τα διαχειρίζεται δεν έχει δυνατότητα παρέμβασης στην αντλία, ενώ πλέον με το σύστημα εισροών εκροών και τα συστήματα παρακολούθησης του στόλου των βυτιοφόρων με GPS που εφαρμόζουν οι μεγάλες εταιρείες γίνεται πάρα πολύ δύσκολη και η παράνομη νόθευση του καυσίμου. Για το σύστημα εισροών εκροών και την εφαρμογή του ή μη από τα πρατήρια είχε δημοσιευτεί μάλιστα πέρσι μια λευκή λίστα από το υπουργείο, αλλά ένα χρόνο μετά χρειάζεται ανανέωση: http://www.gsis.gr/gsis/info/gsis_site/Services/Epixeiriseis/eisroes_ekroes.html
  9. Και εμένα μου έχει σπάσει εδώ και μερικούς μήνες. Τότε το είχα κοιτάξει στο ebay και είχα βρει μόνο ένα γύρω στα 15 ευρώ αν θυμάμαι καλά αλλά με τεράστιο κόστος μεταφορικών και δεν είχε νόημα. Δεν ασχολήθηκα έκτοτε γιατί περιμένω να το αντικαταστήσω στα πλαίσια προγραμματισμένου service. Το δικό μου (σπασμένο) γράφει επάνω τα εξής: 3C8.860.285 Germany GBA >PP-T20< με ημερομηνία κατασκευής 6/2009. Θάνο ενημέρωσε please αν έχεις νέες πληροφορίες.
  10. Λοιπόν, το πήγα στην αντιπροσωπεία και έχω κακά νέα και καλά νέα. Τα κακά νέα είναι ότι και το παραμικρό κομματάκι να χαλάσει στην κάμερα πρέπει όντως να αλλαχθεί όλη μαζί και το κόστος της είναι 423 ευρώ με παραγγελία από Γερμανία εννοείται λόγω έλλειψης στοκ. Τα καλά νέα είναι ότι όταν το κατέβασαν είδαν ότι κάποια γρανάζια δεν ήταν σωστά στη θέση τους και έτσι με μια απλή μικροεπισκευή το πρόβλημα φαίνεται να λύθηκε. Συνολικό κόστος (εργασία μόνο) 78 ευρώ. Αν τελικά ήθελε αλλαγή, εννοείται ότι δεν θα το έφτιαχνα εκεί και θα έψαχνα μάστορα ή φθηνό μεταχειρισμένο ανταλλακτικό, αλλά και πάλι θα πλήρωνα στην αντιπροσωπεία 25 ευρώ κόστος ελέγχου. Η αλήθεια είναι ότι το ξεκούμπωμα του καλύμματος και η αποσυναρμολόγηση του μηχανισμού δεν είναι δουλειά 5 λεπτών, έχει λίγο ζόρι. Σαν πιθανή αιτία που σκέφτομαι είναι ότι πολλές φορές πεζοί που κινούνται γύρω από το αμάξι και βλέπουν το καπάκι ανοιχτό λόγω της κάμερας (σημειωτέον παραμένει ανοιχτό για 10 δευτερόλεπτα και μετά που έχεις βγάλει την όπισθεν) νομίζοντας ότι έχω ξεχάσει το κουμπί του πορτ μπαγκάζ προσπαθούν να το κλείσουν με δύναμη και ίσως είναι αυτό που δημιούργησε το πρόβλημα. Όπως και να έχει, τέλος καλό, όλα καλά.
  11. Φίλε jsk, εφόσον δεν βρήκες άκρη με την απόδοση του κλιματιστικού, γιατί δεν προσπαθείς να βελτιώσεις την κατάσταση με άλλα μέτρα; Π.χ. αν δεν έχεις ήδη, βάλε οπωσδήποτε αντιηλιακές μεμβράνες στα 5 περιφερειακά κρύσταλλα και στην ηλιοροφή (συνιστώ τις πιο σκούρες στα 3 πίσω και στην ηλιοροφή, τις νόμιμες στα 2 μπροστά και καθόλου στο παρμπρίζ). Αν το κάνεις αυτό να πεις στο μάστορα που θα στις βάλει να είναι πολύ προσεκτικός στην τοποθέτηση της πίσω γιατί λόγω μεγάλης κλίσης τείνουν να κάνουν "νερά" στα σημεία που το κρύσταλλο έχει τις αντιστάσεις θερμότητας (αυτά τα νερά γίνονται αντιληπτά το βράδυ με τα φώτα των αυτοκινήτων που ακολουθούν). Επίσης προσπάθησε να αφήνεις το αυτοκίνητο στη σκιά, να βάζεις σκίαστρο στο παρμπρίζ εκτός αυτοκινήτου όταν το παρκάρεις, να κλείνεις το σκίαστρο της ηλιοροφής, να την αφήνεις λίγο ανοιχτή, όταν ξεκινάς το αυτοκίνητο να ανοίγεις πρώτα όλα τα παράθυρα και να τα κλείνεις μόνο αφού ανανεωθεί καλά ο αέρας και λειτουργήσει το A/C για ένα λεπτό με το αμάξι εν κινήσει. Τέλος βεβαιώσου ότι είναι ανοιχτοί όλοι οι επάνω αεραγωγοί του κλιματισμού και ότι σκοπεύουν όσο πιο ψηλά γίνεται.
  12. Μέχρι τώρα νόμιζα ότι οι αετονύχηδες κάτι τέτοια τα επιχειρούσαν μόνο σε ανύπαντρα κοριτσάκια, σε υπέργηρες κυρίες ή στα πλαίσια της εγγύησης για να τους περισσέψει κανά ανταλλακτικό. Φαίνεται όμως ότι έχουν ξεφύγει...
  13. Δυστυχώς είδα σε forum της Αυστραλίας παρόμοιο πρόβλημα εδώ: http://www.vwgolf.net.au/showthread.php?6543-Problems-with-my-Reverse-Camera&p=295779&viewfull=1#post295779 , το οποίο αντιμετωπίστηκε έτσι http://www.vwgolf.net.au/showthread.php?2989-stephen8512-s-Candy-White-Golf-R&p=298737&viewfull=1#post298737 Το κακό είναι ότι το ανταλλακτικό πάει όλο μαζί, κάμερα, μηχανισμός, σήμα και καλώδια σύνδεσης (κωδικός 5K0827469 αν δεν κάνω λάθος) το οποίο στο ebay ξεκινάει από 270 ευρώ μεταχειρισμένο. Η αντιπροσωπεία φαντάζομαι θα το χρεώνει πολύ πιο ακριβά. Εμένα η κάμερα δουλεύει, το σήμα είναι σαν καινούργιο, απλά κάτι δεν πάει καλά με το μηχανισμό ανοίγματος, ίσως το ίδιο πρόβλημα με το πλαστικό που είχε ο Αυστραλός. Μάλλον θα το πάω σε κάποιο ηλεκτρολόγο/ηλεκτρονικό αυτοκινήτων μήπως μπορέσει να το επισκευάσει χωρίς να χρειαστεί να το αντικαταστήσω ολόκληρο. Είμαι ανοιχτός σε προτάσεις αν ξέρει κανείς κάποιον καλό κοντά στα βόρεια προάστια Αττικής.
  14. Εδώ και αρκετές ημέρες δεν λειτουργεί σχεδόν καθόλου η κάμερα οπισθοπορείας μου (rear assist). Συγκεκριμένα δεν ανοίγει σε ολόκληρη τη διαδρομή του το καπάκι (με το VW logo, αυτό που ανοίγει το πορτ μπαγκάζ) και το ίδιο συμβαίνει με το εσωτερικό διαχωριστικό πλαστικό που χωρίζει το διακόπτη πορτ μπαγκάζ από την κάμερα. Το αποτέλεσμα είναι να βλέπω είτε εντελώς μαύρο στην οθόνη, είτε ένα 2-3% της εικόνας που θα έπρεπε να βλέπω κανονικά. Η αλήθεια είναι ότι αυτό είχε ξανασυμβεί μερικές φορές στο παρελθόν, εδώ και χρόνια και είτε λυνόταν άμεσα αν έβγαζα και ξαναέβαζα την όπισθεν, είτε έφτιαχνε μετά από πλύσιμο του αυτοκινήτου. Τώρα όμως δυστυχώς και μετά από δύο σχολαστικά πλυσίματα το πρόβλημα παραμένει. Στους περισσότερους μπορεί η κάμερα οπισθοπορείας να φαίνεται περιττή πολυτέλεια, αλλά αν ρωτήσετε όσους την έχουν συνηθίσει είναι δύσκολο να την αποχωριστούν. Και σε αντίθεση με ό,τι πίστευα πριν τη χρησιμοποιήσω, δεν χρησιμεύει αποκλειστικά για το παρκάρισμα, αλλά σε όλες τις περιπτώσεις οπισθοπορείας. Για παράδειγμα είναι εξαιρετικά χρήσιμη όταν φεύγεις από θέση στάθμευσης όπου έχεις παρκάρει με τη μούρη (είναι ευρυγώνια και βλέπεις τα διερχόμενα αμάξια) και σωτήρια όταν π.χ. βλέπεις στην οθόνη ένα παιδάκι ή σκυλάκι που δεν φαίνεται από τον καθρέφτη. Και στο παρκάρισμα βέβαια σου δίνει τη δυνατότητα να κάνεις μανούβρα κυριολεκτικά στο εκατοστό, κάτι που δεν το έχεις μόνο με τους σένσορες. Πριν πάω λοιπόν στην αντιπροσωπεία και μου πούνε τη συνηθισμένη εύκολη απάντηση περί ανάγκης αντικατάστασης και αναμονής ενός μήνα για το ανταλλακτικό, έχει κανείς καμιά άλλη ιδέα; Επισυνάπτω και απόσπασμα 3 σελίδων από το self study manual της VW για την rear camera. Rear_Assist_Camera.pdf
  15. Είχα ακούσει πριν λίγο καιρό όταν συνέλαβαν τους ληστές στον Βόλο ότι ένα από τα κλεμμένα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούσαν ήταν Passat που είχαν κλέψει στη Γλυφάδα. Σήμερα όμως η αστυνομία έδωσε στη δημοσιότητα λεπτομέρειες και φωτογραφίες σχετικά με αυτούς (εδώ: http://www.astynomia.gr/index.php?option=ozo_content〈=%27..%27&perform=view&id=54106&Itemid=1520〈=) σε μία από τις οποίες φαίνεται ότι το όχημα είναι τελικά VW Passat CC Το είχαν κλέψει λέει αρχές Μαΐου στη Γλυφάδα (οι πινακίδες που φαίνονται είναι πλαστές) ελπίζω να μην είναι κάποιου από εδώ γιατί ούτε την ασφάλεια κλοπής θα πάρει και άντε να το επαναφέρει από το ρημαδιό που θα το έχει αφήσει η σήμανση. Και κάπως έτσι καταρρίπτεται και ο μύθος ότι τα αμάξια μας δεν τα προτιμάνε γιατί τάχα έχουν δύσκολες κλειδαριές, δύσκολα immobilizer ή γιατί δεν κυκλοφορούν πολλά και σταμπάρονται εύκολα... Ας προσέχουμε λοιπόν όσο μπορούμε.
×
×
  • Create New...