Jump to content

Wisdom

Members
  • Content Count

    129
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Wisdom last won the day on December 16 2017

Wisdom had the most liked content!

Community Reputation

29 Excellent

About Wisdom

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 01/14/1973

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Passat CC

Recent Profile Visitors

3,555 profile views
  1. Μετά από 8 χρόνια ερωτικής σχέσης με το Passat CC μου, ήρθε η πολύ δύσκολη ώρα να το αποχωριστώ. Η αλήθεια είναι ότι, όπως γράφουν και οι περισσότεροι σε αυτό το νήμα, δεν είχα σκοπό να το κάνω. Ούτε ιδιαίτερα προβλήματα είχα (το κιβώτιο DSG7 αλλάχτηκε στα πλαίσια της εγγύησης) και ούτε μέχρι σήμερα έχω 'πεθυμήσει' κάποιο άλλο αμάξι που να μην είναι διπλάσιας και βάλε αξίας. Δεν έχω βρει δηλαδή το αμάξι που θα μου κάνει το 'κλικ' που μου είχε κάνει πριν αρκετά χρόνια το CC. Όμως στα πλαίσια της εργασίας μου μου προσφέρθηκε καινούργιο εταιρικό αυτοκίνητο με leasing και στους καιρούς
  2. Έχω εδώ και καιρό το ίδιο πρόβλημα, αλλά το έχω συνδυάσει στο μυαλό μου με το πρόβλημα που έχω με την κάμερα οπισθοπορείας Δεν το θεωρώ και τόσο σημαντικό για να πάω να το φτιάξω, εφόσον μπορώ να ανοίξω το πορτ μπαγκάζ είτε από το διακόπτη στην πόρτα του οδηγού είτε από το τηλεχειριστήριο στο κλειδί. Λερώνονται και λιγότερο τα χέρια έτσι. Το μόνο πρόβλημα είναι όταν θέλει να το ανοίξει η σύζυγος οπότε χτυπάει το χέρι της (knock knock) για να την ακούσω. Υποθέτοντας ότι το δικό σου αμάξι δεν έχει κάμερα οπισθοπορείας, είμαι βέβαιος ότι θα είναι κάτι πολύ απλούστερο και φθηνότερο από
  3. Λογικά αυτό το βιντεάκι θα σε βοηθήσει:
  4. Δυστυχώς επανέρχομαι στο θέμα. Μετά από λίγο καιρό άρχισαν πάλι τα προβλήματα (ό,τι γράφω στο πρώτο post). Τους τελευταίους αρκετούς μήνες δε, είναι ζήτημα αν η κάμερα έχει δουλέψει σωστά 1-2 φορές. Το πήγα πάλι στην αντιπροσωπεία όπου μου είπαν ότι εφόσον η προσωρινή επισκευή δεν δούλεψε είναι βέβαιο πλέον ότι θέλει αλλαγή μηχανισμού με κόστος γύρω στα 450 ευρώ, αναμονή ανταλλακτικού από Γερμανία κλπ. Sorry, αλλά τόσα λεφτά δεν δίνω για να το φτιάξω. Μέχρι και αν βρεθεί κάποια πολύ φθηνότερη λύση θα μάθω να ζω χωρίς την κάμερα.
  5. Η τιμή αντιπροσωπείας είναι γύρω στα 14 ευρώ με το ΦΠΑ και έχει και ετοιμοπαράδοτα στις κεντρικές αποθήκες της Κοσμοκάρ. Δεν τίθεται θέμα λοιπόν, αν και φοβάμαι ότι έτσι όπως είναι κατασκευασμένο θα ξανασπάσει. Θέλει μεγάλη προσοχή να βγάλεις το τρίγωνο χωρίς να σπάσεις το πλαστικό που το κρατάει.
  6. Μάλλον είναι θέμα γούστου. Το άσπρο είναι πιο τούμπανο από extra. Όπως βλέπεις από την υπογραφή μου, μοιάζει αρκετά με το δικό μου, συνεπώς δεν είμαι ο πιο αντικειμενικός για να σου απαντήσω ποιο θα διάλεγα. Επειδή όμως το θέμα αυτόματο/χειροκίνητο είναι πολύ σημαντικό, καλύτερα να ξεκινήσεις από εκεί. Όπως σου έγραψε ο προηγούμενος φίλος, αν θέλεις να παίξεις με tuning πας στο manual. Αν και η αναβάθμιση από το Hyundai στο CC από μόνη της είναι τόσο μεγάλη σε όλα τα επίπεδα, που το tuning θα είναι μάλλον overkill. Αν όμως πας στο αυτόματο κόλλησες για πάντα, δεν υπάρχει πισωγύρισμα
  7. Υπερχείλιση 13 λίτρα; Θα είχε σημάνει συναγερμός στο πρατήριο για πιθανή πυρκαγιά και θα ερχόντουσαν με τις μάνικες! 13 λίτρα, μιλάμε για πλημμύρα. Όταν λες "όλα τα γεμίσματα" εννοείς ότι αυτό με τα 83 λίτρα δεν στο έκανε μόνο μία φορά, αλλά παραπάνω και σε διαφορετικά πρατήρια; Αν είναι έτσι, στη θέση σου θα έπαιρνα τις αποδείξεις και θα πήγαινα το αμάξι σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο για έλεγχο. Επειδή αγόρασες το αμάξι μεταχειρισμένο, αν και δεν έχω ξανακούσει ποτέ για αντικατάσταση ντεπόζιτου με μεγαλύτερης χωρητικότητας (αν δεν κάνω λάθος ακόμα και η έκδοση 3.6 που τρώει πολλή βενζί
  8. Ελάχιστα πάνω από τα 70 λίτρα δικαιολογείται επειδή στη χωρητικότητα του ντεπόζιτου δεν μετράνε μέχρι επάνω επάνω στην τάπα. Αλλά όταν λέμε ελάχιστα πάνω από τα 70 λίτρα, άντε να πάει με πολύ ζόρι 72. Σε καμία περίπτωση 83 που διαβάσαμε εδώ. Αν θα έπρεπε να μαντέψω, θα έλεγα ότι πρόκειται για κάποιο λάθος στη μέτρηση ή στην απόδειξη, γιατί ακόμα και για κλέψιμο απατεώνα πρατηριούχου είναι υπερβολικό. Είναι γνωστό ότι υπάρχουν κάποια προγράμματα (παράνομο λογισμικό για αντλίες που φτιάχνουν χακεράδες) που περνάνε παράνομα οι αετονύχηδες πρατηριούχοι, τα οποία πειράζουν την ποσότητα στις αντ
  9. Και εμένα μου έχει σπάσει εδώ και μερικούς μήνες. Τότε το είχα κοιτάξει στο ebay και είχα βρει μόνο ένα γύρω στα 15 ευρώ αν θυμάμαι καλά αλλά με τεράστιο κόστος μεταφορικών και δεν είχε νόημα. Δεν ασχολήθηκα έκτοτε γιατί περιμένω να το αντικαταστήσω στα πλαίσια προγραμματισμένου service. Το δικό μου (σπασμένο) γράφει επάνω τα εξής: 3C8.860.285 Germany GBA >PP-T20< με ημερομηνία κατασκευής 6/2009. Θάνο ενημέρωσε please αν έχεις νέες πληροφορίες.
  10. Λοιπόν, το πήγα στην αντιπροσωπεία και έχω κακά νέα και καλά νέα. Τα κακά νέα είναι ότι και το παραμικρό κομματάκι να χαλάσει στην κάμερα πρέπει όντως να αλλαχθεί όλη μαζί και το κόστος της είναι 423 ευρώ με παραγγελία από Γερμανία εννοείται λόγω έλλειψης στοκ. Τα καλά νέα είναι ότι όταν το κατέβασαν είδαν ότι κάποια γρανάζια δεν ήταν σωστά στη θέση τους και έτσι με μια απλή μικροεπισκευή το πρόβλημα φαίνεται να λύθηκε. Συνολικό κόστος (εργασία μόνο) 78 ευρώ. Αν τελικά ήθελε αλλαγή, εννοείται ότι δεν θα το έφτιαχνα εκεί και θα έψαχνα μάστορα ή φθηνό μεταχειρισμένο ανταλλακτικό, αλλά κα
  11. Φίλε jsk, εφόσον δεν βρήκες άκρη με την απόδοση του κλιματιστικού, γιατί δεν προσπαθείς να βελτιώσεις την κατάσταση με άλλα μέτρα; Π.χ. αν δεν έχεις ήδη, βάλε οπωσδήποτε αντιηλιακές μεμβράνες στα 5 περιφερειακά κρύσταλλα και στην ηλιοροφή (συνιστώ τις πιο σκούρες στα 3 πίσω και στην ηλιοροφή, τις νόμιμες στα 2 μπροστά και καθόλου στο παρμπρίζ). Αν το κάνεις αυτό να πεις στο μάστορα που θα στις βάλει να είναι πολύ προσεκτικός στην τοποθέτηση της πίσω γιατί λόγω μεγάλης κλίσης τείνουν να κάνουν "νερά" στα σημεία που το κρύσταλλο έχει τις αντιστάσεις θερμότητας (αυτά τα νερά γίνονται αντιληπτά το
  12. Μέχρι τώρα νόμιζα ότι οι αετονύχηδες κάτι τέτοια τα επιχειρούσαν μόνο σε ανύπαντρα κοριτσάκια, σε υπέργηρες κυρίες ή στα πλαίσια της εγγύησης για να τους περισσέψει κανά ανταλλακτικό. Φαίνεται όμως ότι έχουν ξεφύγει...
  13. Δυστυχώς είδα σε forum της Αυστραλίας παρόμοιο πρόβλημα εδώ: http://www.vwgolf.net.au/showthread.php?6543-Problems-with-my-Reverse-Camera&p=295779&viewfull=1#post295779 , το οποίο αντιμετωπίστηκε έτσι http://www.vwgolf.net.au/showthread.php?2989-stephen8512-s-Candy-White-Golf-R&p=298737&viewfull=1#post298737 Το κακό είναι ότι το ανταλλακτικό πάει όλο μαζί, κάμερα, μηχανισμός, σήμα και καλώδια σύνδεσης (κωδικός 5K0827469 αν δεν κάνω λάθος) το οποίο στο ebay ξεκινάει από 270 ευρώ μεταχειρισμένο. Η αντιπροσωπεία φαντάζομαι θα το χρεώνει πολύ πιο ακριβά. Εμένα η κάμερα δουλεύει
  14. Εδώ και αρκετές ημέρες δεν λειτουργεί σχεδόν καθόλου η κάμερα οπισθοπορείας μου (rear assist). Συγκεκριμένα δεν ανοίγει σε ολόκληρη τη διαδρομή του το καπάκι (με το VW logo, αυτό που ανοίγει το πορτ μπαγκάζ) και το ίδιο συμβαίνει με το εσωτερικό διαχωριστικό πλαστικό που χωρίζει το διακόπτη πορτ μπαγκάζ από την κάμερα. Το αποτέλεσμα είναι να βλέπω είτε εντελώς μαύρο στην οθόνη, είτε ένα 2-3% της εικόνας που θα έπρεπε να βλέπω κανονικά. Η αλήθεια είναι ότι αυτό είχε ξανασυμβεί μερικές φορές στο παρελθόν, εδώ και χρόνια και είτε λυνόταν άμεσα αν έβγαζα και ξαναέβαζα την όπισθεν, είτε έφτιαχν
  15. Είχα ακούσει πριν λίγο καιρό όταν συνέλαβαν τους ληστές στον Βόλο ότι ένα από τα κλεμμένα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούσαν ήταν Passat που είχαν κλέψει στη Γλυφάδα. Σήμερα όμως η αστυνομία έδωσε στη δημοσιότητα λεπτομέρειες και φωτογραφίες σχετικά με αυτούς (εδώ: http://www.astynomia.gr/index.php?option=ozo_content〈=%27..%27&perform=view&id=54106&Itemid=1520〈=) σε μία από τις οποίες φαίνεται ότι το όχημα είναι τελικά VW Passat CC Το είχαν κλέψει λέει αρχές Μαΐου στη Γλυφάδα (οι πινακίδες που φαίνονται είναι πλαστές) ελπίζω να μην είναι κάποιου από εδώ γιατί ούτε την ασφάλεια
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.