and64 Posted January 26, 2012 Report Share Posted January 26, 2012 Εγώ με απλό σασμάν έχω φτάσει και το τρελό 7,9lt/100 , αλλά ....... αυγό μελάτο στο πόδι και το μάτι καρφωμένο στο mfd ..... και να φανταστείς ότι το έχω δυο χρόνια άλλα να ξέρεις ότι οι κακές συνήθειες ΔΥΣΚΟΛΑ αλλάζουν . Μετα απο δύο χρονια και ακομα προσπαθω να αλλαξω τροπο οδηγησης . Όσο για τον "λίγο κόπο" που λες εεεεεεεεε , δεν ξέρεις το ρητό " τα αγαθά κώπης κτώνται" ???? 7.9 το λιγότερο; έχει αρκετή διαφορά τελικά το touran. Τα tiguan δλδ τι καίνε;;;;; Στο golf το λιγότερο που έχω δει ever είναι 5.6 (πάντα στον 1ο υπολογιστή που μηδενίζει) αλλά ήταν σε "ιδανική" διαδρομή, δλδ ξεκίνησα απο Καισαριανή και πήγα Βούλα, βράδυ, καθημερινή με 0 κίνηση στο d μόνιμα και μέχρι 90 km/h. Δεν νομίζω οτι έχω την υπομονή να το ξανακάνω πάντως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted January 27, 2012 Author Report Share Posted January 27, 2012 7.9 το λιγότερο; έχει αρκετή διαφορά τελικά το touran. Τα tiguan δλδ τι καίνε;;;;; Στο golf το λιγότερο που έχω δει ever είναι 5.6 (πάντα στον 1ο υπολογιστή που μηδενίζει) αλλά ήταν σε "ιδανική" διαδρομή, δλδ ξεκίνησα απο Καισαριανή και πήγα Βούλα, βράδυ, καθημερινή με 0 κίνηση στο d μόνιμα και μέχρι 90 km/h. Δεν νομίζω οτι έχω την υπομονή να το ξανακάνω πάντως οχι οχι οχι ετσι . Εγω λεω για μικτες συνθήκες σε ωρες απο 08:00 εως 20:00 , εξω απο δακτύλιο και απο γέμισμα σε γέμισμα με διανυθέντα περίπου 690Km (αν θυμάμαι καλά) και αυτό στον συγκεντρωτικό (2ο υπολογιστή) Σε ιδανικές συνθήκες όπως αναφέρεις έχω δει και εγώ στον ημερήσιο υπολογιστή 4,9lt/100 σε διαδρομή απο Διόνυσο μεχρι Αιγάλεω μέσω Εθνικής (Κηφισού) και ανώτερη 90Km/h . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted January 28, 2012 Report Share Posted January 28, 2012 οχι οχι οχι ετσι . Εγω λεω για μικτες συνθήκες σε ωρες απο 08:00 εως 20:00 , εξω απο δακτύλιο και απο γέμισμα σε γέμισμα με διανυθέντα περίπου 690Km (αν θυμάμαι καλά) και αυτό στον συγκεντρωτικό (2ο υπολογιστή) Σε ιδανικές συνθήκες όπως αναφέρεις έχω δει και εγώ στον ημερήσιο υπολογιστή 4,9lt/100 σε διαδρομή απο Διόνυσο μεχρι Αιγάλεω μέσω Εθνικής (Κηφισού) και ανώτερη 90Km/h . Mα λέω και γω! Οκ, αυτό ακούγεται λογικό... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chachs Posted January 28, 2012 Report Share Posted January 28, 2012 Mα λέω και γω! Οκ, αυτό ακούγεται λογικό... ο πρώτος υπολογιστής μετράει την τρέχουσα κατανάλωση εκείνη τη στιγμή και με τις δεδομένες συνθήκες...ιδανικές ή μη.... ο δεύτερος υπολογιστής μετράει τη μέση κατανάλωση σε ένα εύρος κάποιων χιλιομέτρων και ανανεώνει όσο αυτά περνούν.... αυτός είναι αυτός που μας ενδιαφέρει, αν κάνω λάθος διορθώστε με, και αυτός δίνει την αντιπροσωπευτική, πραγματική, κατανάλωση του αυτοκινήτου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted January 28, 2012 Report Share Posted January 28, 2012 ο πρώτος υπολογιστής μετράει την τρέχουσα κατανάλωση εκείνη τη στιγμή και με τις δεδομένες συνθήκες...ιδανικές ή μη.... ο δεύτερος υπολογιστής μετράει τη μέση κατανάλωση σε ένα εύρος κάποιων χιλιομέτρων και ανανεώνει όσο αυτά περνούν.... αυτός είναι αυτός που μας ενδιαφέρει, αν κάνω λάθος διορθώστε με, και αυτός δίνει την αντιπροσωπευτική, πραγματική, κατανάλωση του αυτοκινήτου. Έτσι είναι! Στον 2ο έχω και γω το 9.8 που λέω πιο πάνω, ο οποίος μηδενίζει κάθε 99 ώρες ή 10000 χλμ αν θυμάμαι σωστά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted January 29, 2012 Author Report Share Posted January 29, 2012 ο πρώτος υπολογιστής μετράει την τρέχουσα κατανάλωση εκείνη τη στιγμή και με τις δεδομένες συνθήκες...ιδανικές ή μη.... ο δεύτερος υπολογιστής μετράει τη μέση κατανάλωση σε ένα εύρος κάποιων χιλιομέτρων και ανανεώνει όσο αυτά περνούν.... αυτός είναι αυτός που μας ενδιαφέρει, αν κάνω λάθος διορθώστε με, και αυτός δίνει την αντιπροσωπευτική, πραγματική, κατανάλωση του αυτοκινήτου. Ακριβως φιλε μου ετσι ειναι . Αλλα και ο Νο1 ειναι πολύ σημαντικος , γιατί εσύ τον επιρεαζεις αναλογα με το στυλ που οδηγας σε καθε διαδρομη κατα την καθημερινη οδήγηση και βεβαια αυτός με την σειρα του τον Νο2 αφου ο 2 μετραει τον μεσο ορο ολων των τιμων του Νο1 . Οπότε οταν εχουμε στοχο την οικονομικοτερη οδηγηση , βαζουμε τον Νο1 και με κλεφτες ματιες προσαρμοζουμε την οδηγηση προσπαθοντας για το καλυτρο δυνατο αποτελεσμα . Οσο για τον Νο 2 μπορεις οποτε θελεις να τον μηδενισεις και εσυ με το reset . Εγω τον μηδενιζω καθε φορα που φουλαρω για να μπορω να εχω και την κανονικη μετρηση καταναλωσης αφου οπω εχω ξαναπει ο MFD "κλεβει" . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted January 29, 2012 Report Share Posted January 29, 2012 Ακριβως φιλε μου ετσι ειναι . Αλλα και ο Νο1 ειναι πολύ σημαντικος , γιατί εσύ τον επιρεαζεις αναλογα με το στυλ που οδηγας σε καθε διαδρομη κατα την καθημερινη οδήγηση και βεβαια αυτός με την σειρα του τον Νο2 αφου ο 2 μετραει τον μεσο ορο ολων των τιμων του Νο1 . Οπότε οταν εχουμε στοχο την οικονομικοτερη οδηγηση , βαζουμε τον Νο1 και με κλεφτες ματιες προσαρμοζουμε την οδηγηση προσπαθοντας για το καλυτρο δυνατο αποτελεσμα . Οσο για τον Νο 2 μπορεις οποτε θελεις να τον μηδενισεις και εσυ με το reset . Εγω τον μηδενιζω καθε φορα που φουλαρω για να μπορω να εχω και την κανονικη μετρηση καταναλωσης αφου οπω εχω ξαναπει ο MFD "κλεβει" . Kλέβει το trip computer, κλέβουν οι βενζινάδες... Σε αρκετά βενζινάδικα πλέον βλέπω απόκλιση 2-3 λίτρα σε σχέση με αυτό που λέει η μάνικα οτι έβαλε και αυτό που βλέπω στην ψηφιακή ένδειξη απο το emfa! Οι περισσότεροι κλέβουν και απο λιγο. Σε άλλους εχω δει και 5 λίτρα διαφορά, απλά δεν ξαναπάτησα εκεί... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted February 2, 2012 Report Share Posted February 2, 2012 Kλέβει το trip computer, κλέβουν οι βενζινάδες... Σε αρκετά βενζινάδικα πλέον βλέπω απόκλιση 2-3 λίτρα σε σχέση με αυτό που λέει η μάνικα οτι έβαλε και αυτό που βλέπω στην ψηφιακή ένδειξη απο το emfa! Οι περισσότεροι κλέβουν και απο λιγο. Σε άλλους εχω δει και 5 λίτρα διαφορά, απλά δεν ξαναπάτησα εκεί... τα 2/3 λίτρα από emfa είναι στανταρ σε όλα τα βενζινάδικα μου φένεται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted February 2, 2012 Report Share Posted February 2, 2012 (edited) τα 2/3 λίτρα από emfa είναι στανταρ σε όλα τα βενζινάδικα μου φένεται Mήπως επειδή ολοι βάζουν άλλο απο αυτό που δείνχουν; Ντάξει λογικό ειναι να χει 1 αντε 2 λίτρα απόκλιση, (δεν μετράει και τόσο επιστημονικά, ενα φλοτέρ εχει) αλλά εχω πετύχει φορές να μου δείχνει μονο 1 διαφορά σε σχέση με τη μανικα. Πάντα μιλάω για βενζινάδικα που εχεις είναι σε ευθεία και ετσι εχεις μπει κιολας γιατι αν εισαι σε ανηφόρα/κατηφόρα αλλάζει παραπάνω... Τι να πω.... Edited February 2, 2012 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boukar Posted March 6, 2012 Report Share Posted March 6, 2012 επιτελους! με το αυγο στο πόδι Πυργος Πατρα Πυργος και κατι ψιλα εντος πόλης .....7.7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted March 11, 2012 Author Report Share Posted March 11, 2012 (edited) επιτελους! με το αυγο στο πόδι Πυργος Πατρα Πυργος και κατι ψιλα εντος πόλης .....7.7 με τι μεση ταχυτητα ? Edited March 11, 2012 by manbag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boukar Posted March 11, 2012 Report Share Posted March 11, 2012 μεχρι 130 μαξιμουμ αλλα κυριως χωρις αποτομες επιταχυνσεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted March 12, 2012 Author Report Share Posted March 12, 2012 μεχρι 130 μαξιμουμ αλλα κυριως χωρις αποτομες επιταχυνσεις Τωρα ειπες την μαγικη φραση , ειναι ο τροπος με τον οποιον μπορεις να επηρεασεις την καταναλωση και μεσα στην πολη ( με την βοηθεια και του υπολογιστη ταξιδιου 1). ειναι αυτο που λεω στο ποστ #31 εγω ετσι καταφερνω και την ριχνω σε ανεκτα επιπεδα ........ τα αλογατα εξω απο τον σταυλο μονο οταν ειναι ανακγη οπως συνηθιζω να λεω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bourasnik Posted March 19, 2012 Report Share Posted March 19, 2012 Να αναφέρω και γω: Αθήνα Καλαμάτα (χωριό λίγο πρίν) Απόσταση 225 χλμ. Πήγαινε κατανάλωση 7.2 Γύρνα 6.8 Παρατηρήσεις: 1.Στο γυρισμό είχα 500 κιλά παραπάνω (τα ξύλα του τζακιού) 2.Οδήγηση ίδια με ίδια κίνηση και χρήση cruise control στα 120 όπου έχει ευθείες. 3.Δικαιολογώ την "περίεργη" μείωση στην κατανάλωση στην επιστροφή στο ότι το χωριό είναι 500 μέτρα πιο ψηλά απο το σπίτι μου. Μπορεί να σας φαίνεται περίεργο αλλά το υψομετρικό επηρεάζει πιο πολύ απο ότι φανταζόμαστε. Επίσης το επιπλέον βάρος λειτουργούσε θετικά στις κατηφόρες που απενεργοποιούσα το cruise control και χωρίς γκάζι έπιανε τα 140km/h. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted March 19, 2012 Report Share Posted March 19, 2012 (edited) Καλά νούμερα για touran, dsg είσαι ή manual; Εγώ με το golf στο ίδιο ταξίδι είμαι συνηθως κάπου στα 8.7-9.2 αλλά δεν έχω cruise και γενικά το πατάω το πόδι μου Στα πίσω παντως εχεις συνολικά περισσότερες κατηφόρες, αν ανέβεις ήσυχα και τσακωνα μου φαίνεται λογικό το νούμερο ερτ Edited March 19, 2012 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted March 19, 2012 Author Report Share Posted March 19, 2012 Να αναφέρω και γω: Αθήνα Καλαμάτα (χωριό λίγο πρίν) Απόσταση 225 χλμ. Πήγαινε κατανάλωση 7.2 Γύρνα 6.8 Παρατηρήσεις: 1.Στο γυρισμό είχα 500 κιλά παραπάνω (τα ξύλα του τζακιού) 2.Οδήγηση ίδια με ίδια κίνηση και χρήση cruise control στα 120 όπου έχει ευθείες. 3.Δικαιολογώ την "περίεργη" μείωση στην κατανάλωση στην επιστροφή στο ότι το χωριό είναι 500 μέτρα πιο ψηλά απο το σπίτι μου. Μπορεί να σας φαίνεται περίεργο αλλά το υψομετρικό επηρεάζει πιο πολύ απο ότι φανταζόμαστε. Επίσης το επιπλέον βάρος λειτουργούσε θετικά στις κατηφόρες που απενεργοποιούσα το cruise control και χωρίς γκάζι έπιανε τα 140km/h. Οταν πηγαινες ησουνα μονος ? Παντως σουπερ η καταναλωση . Εγω τελευταια μεχρι θηβα , π....τ......να κριση !! Καλά νούμερα για touran, dsg είσαι ή manual; Εγώ με το golf στο ίδιο ταξίδι είμαι συνηθως κάπου στα 8.7-9.2 αλλά δεν έχω cruise και γενικά το πατάω το πόδι μου Στα πίσω παντως εχεις συνολικά περισσότερες κατηφόρες, αν ανέβεις ήσυχα και τσακωνα μου φαίνεται λογικό το νούμερο ερτ Στο ταξιδι τα manual - dsg εχουν την ιδια καταναλωση , 6,1lt/100 δινει η "μαμα" . Στην πολη αλλαζουν . Οσο για το ταξιδι δεν αλλαζει τιποτα το cruise , ειπαμε ΑΥΓΟ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted March 19, 2012 Report Share Posted March 19, 2012 (edited) Στο ταξιδι τα manual - dsg εχουν την ιδια καταναλωση , 6,1lt/100 δινει η "μαμα" . Στην πολη αλλαζουν . Οσο για το ταξιδι δεν αλλαζει τιποτα το cruise , ειπαμε ΑΥΓΟ Η μόνη διαφορά μεταξύ manual dsg είναι αν το αφήσεις στο d, οτι θα πηγαίνεις σχεδόν παντού με 6η και φυσικά στην εθνική είναι λογικό και θεμιτό, αλλά αν το αφήσεις και σε επαρχιακό κρεμάει σε κάποια σημεία και τουρμπίζει παραπάνω για να φύγει ανεβάζοντας την κατανάλωση συνολικά Το cruise αλλάζει οτι δεν πρέπει να κοιτάς το κοντέρ συνέχεια αφου όπως και να το κάνεις κάποιες στιγμές ασυναίσθητα πατάς παραπάνω απ'οσο θες ή χρειάζεται τεσπα. Το αυγό φυσικά είναι ο Νο1 παράγοντας αλλά προσωπικά δεν το εφαρμόζω σχεδόν ποτέ Edited March 19, 2012 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bourasnik Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 Και στο πήγαινε και στο έλα είμαστε 4 άτομα (μαζί με μένα). Έχω DSG, συμφωνώ ότι σε επαρχιακούς φιδωτούς δρόμους είναι η μόνη περίπτωση που σκέφτεσαι καμιά χειροκίνητη αλλαγή αλλού ποτέ. Σε συνθήκες πόλης είναι εντυπωσιακό απο στενό σε στενό να χρησιμοποιεί (το DSG) 2-3-4 και με το που φτάνεις τα 45 χαω να έχεις 6η. Σχετικά με την κατανάλωση τώρα ειδικά το Touran λόγω μετωπικής επιφάνειας είναι πολύ ενεργοβόρο όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα. Ειδικά αν πηγαίνεις με 90 αντί για 120, μην εκπλαγείται αν η κατανάλωση είναι στο 5 ή λίγο παραπάνω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boukar Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 εγω που είχα συνηθήσει με τη Γκόλφω μου να πηγαίνω εθνική με 170 σταθερά τα είδα όλα στην αρχή μεχρι που το πήρα απόφαση . Κόφτης στα 135 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted March 21, 2012 Author Report Share Posted March 21, 2012 εεεεεε ρε παιδια , 1500Kg αυτοκινητο (αδειο) ειναι τι περιμενεις , ειδικα ο φιλος παραπανω με τεσσερα ατομα και 500Kg ξυλα εφτασε στα κιλα το Gayenne !!! για φανταστειτε το Gayenne με 1,4 ??????????!!!!!!!!!!!!!!! , οποτε για την μαζα του μια χαρα ειναι !! Ακουστε και μας που καποτε ειχαμε αυτοκινητο που νομισες οτι ησουν μεσα σε χαρτοσακουλα και αν ειχες μετωπικη με μυγα μπορει και να ............ , τουλαχιστον αυτο ειναι ΑΜΑΞΙ ρε αδερφε , νιωθεις και καπως ασφαλης με τον καθε "χαρο" που κυκλοφορει εκει εξω , οποτε ας το πληρωσεις και λιγο παραπανω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanosp64 Posted April 6, 2012 Report Share Posted April 6, 2012 Παιδιά, ότι κλέβει ο υπολογιστής ταξιδιού στην κατανάλωση δεν συζητιέται, περίπου 10-12%. Το εβλεπα με το προηγουμενο Touran 1.4 TSi (χειροκίνητο), το βλέπω και τώρα με το DSG. Δεν είναι θέμα βενζινά, καθώς στους ίδιους συγκεκριμένους βενζινάδες έβαζα βενζίνη με το προ-προηγουμενο αυτοκίνητό μου, ένα Scenic 1.6, στο οποίο οι μετρήσεις συνέπιπταν σχεδόν πάντα. Εγω σε μικτές συνθήκες πόλης-εθνικής οδού, και βαρούτσικο πόδι (140-160 km/h, εγω βάζω ξύλινο αβγό...) είμαι σταθερά στα 9+ lt/100 km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karamteo Posted April 8, 2012 Report Share Posted April 8, 2012 Σαββατοκύριακο ανεβοκατέβηκα Αθήνα-Μεγαλόπολη. Πήγα με 150+ έως 200 στην ευθεία της Τρίπολης (τόσο πάει τελική) και κατανάλωση 11,7. Γύρισα με cruize control στα 127 Km/h και έγραψε κατανάλωση 7,9. Εν ολίγεις το εργαλείο δεν μπορείς να το ευχαριστηθείς σκεπτόμενος συνέχεια ότι πίνει αρκετά... Είδωμεν μετά την εγγύηση για αέριο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...