Jump to content
pete7

Fuel Pressure Regulator

Recommended Posts

Oπως μπορει να καταλαβατε απο τον τιτλο τα παιξε η αντλια υψηλης (Fuel pressure regulator p2293-08851) ;)

3000 rpm safe mode μπλα μπλα και το αμαξι κατεβηκε ετσι απο Ιωαννινα για να αλλαχθει η αντλια Αθηνα γιατι η τιμη που μου στα Ιωαννινα ειταν πιασω ;) .

Τελος παντων αλλαχτηκε και απο οτι μου ειπαν η δικια μου δεν υπαρχει πλεον (καταργηθηκε) και μπηκε η νεα της version και σε πολυ καλυτερη τιμη εννοειτε :thumbsup: .

p.s km αυτοκινητου 11300

Link to comment
Share on other sites

Oπως μπορει να καταλαβατε απο τον τιτλο τα παιξε η αντλια υψηλης (Fuel pressure regulator p2293-08851) :growl:

3000 rpm safe mode μπλα μπλα και το αμαξι κατεβηκε ετσι απο Ιωαννινα για να αλλαχθει η αντλια Αθηνα γιατι η τιμη που μου στα Ιωαννινα ειταν πιασω :thumbsup: .

Τελος παντων αλλαχτηκε και απο οτι μου ειπαν η δικια μου δεν υπαρχει πλεον (καταργηθηκε) και μπηκε η νεα της version και σε πολυ καλυτερη τιμη εννοειτε :thumbsu: .

p.s km αυτοκινητου 11300

Αν επιτρέπεται, μπορείς να μας πεις πόσο κόστισε η HPFP να αντικατασταθεί? Επίσης, με τα χιλιόμετρα που έχεις, πρακτικά θα έπρεπε ακόμα να είσαι εντός εγγύησης... ή αν μη τι άλλο να έχεις πολύ λίγο καιρό που βγήκες από την εγγύηση. Γιατί δεν διεκδίκησες μια εμπορική εγγύηση (κάποια έκπτωση δηλαδή). Από όσα ακούω, λόγω "δυσκολιών" καθώς και του ότι όλο και περισσότεροι πηγαίνουν σε εξωτερικά συνεργεία όπου βάζουν τα ίδια ανταλλακτικά σε πολύ χαμηλότερο κόστος, ολοένα και περισσότεροι αντιπρόσωποι γίνονται πιο "ελαστικοί" στις χρεώσεις τους.

Ασχετο, και επί τη ευκαιρία. Αν κάποιος μπει σε τρυπάκι να αλλάξει εκτός εγγύησης μια HPFP, παίζει σενάριο να δουλέψει μια ενισχυμένη από TFSI; (APR π.χ.)

Link to comment
Share on other sites

Αν επιτρέπεται, μπορείς να μας πεις πόσο κόστισε η HPFP να αντικατασταθεί? Επίσης, με τα χιλιόμετρα που έχεις, πρακτικά θα έπρεπε ακόμα να είσαι εντός εγγύησης... ή αν μη τι άλλο να έχεις πολύ λίγο καιρό που βγήκες από την εγγύηση. Γιατί δεν διεκδίκησες μια εμπορική εγγύηση (κάποια έκπτωση δηλαδή). Από όσα ακούω, λόγω "δυσκολιών" καθώς και του ότι όλο και περισσότεροι πηγαίνουν σε εξωτερικά συνεργεία όπου βάζουν τα ίδια ανταλλακτικά σε πολύ χαμηλότερο κόστος, ολοένα και περισσότεροι αντιπρόσωποι γίνονται πιο "ελαστικοί" στις χρεώσεις τους.

Ασχετο, και επί τη ευκαιρία. Αν κάποιος μπει σε τρυπάκι να αλλάξει εκτός εγγύησης μια HPFP, παίζει σενάριο να δουλέψει μια ενισχυμένη από TFSI; (APR π.χ.)

οχι σιμο δεν παιζει αυτο πολυ λες δεν ταιριαζουν και δεν δουλευουν σε 1.8 tsi οι aftermarket αντλιες π,χ apr :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Ρητορικά το ρώτησα σαν απορία πρακτικά, αλλά ευχαριστώ πολύ Τάσο για την απάντηση :thumbsup:

Γενικά πάντως, οι αντλίες των TSi, είναι ΠΟΛΥ δυνατές! 200bar λειτουργικό όριο και από revision σε revision ανταλλακτικού, ολοένα και πιο απροβλημάτιστες βγαίνουν. :thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειμαι εντος εγγυησης τα km ειναι λιγα λογω του οτι κυκλοφορω περισσοτερο με το cbf οποτε το πασσατ ξεκουραζεται.

Αυτο που λες το διεκδικησα για full αντικατασταση η εστω μειωμενη τιμη αλλα μαλλον ειδαν οτι ειμουν απο Αθηνα αρα υπεθεσαν ισως οτι θα το εβαζα σιγουρα απο αυτους συν του οτι δεν το ειχαν ετοιμοπαραδοτο που σημαινει συν αλλη μια τουλαχιστον μερα ισως και δυο για διαμονη οποτε 432+τοποθετηση+διαμονη=ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ.

Τελικα αντικατασταθηκε Αθηνα με τελικη τιμη (ανταλακτικο+τοποθετηση) 250 ευρω τιμη απο γνωστο εννοειται γιατι και εδω που πηρα τηλ η τιμη ειταν ιδια.

Link to comment
Share on other sites

Είναι μουρλοί οεεεοοο!!! :thumbsu: Βέβαια, όταν πουλάνε 250 ευρώ την αντλία χαμηλής πίεσης, λογικό να σκίζουν έτσι!

Τουλάχιστον την έβγαλες "ανθρώπινα" οπότε σχετικά μικρό το κακό! Πολύ γρήγορα πάντως είπε το ποίημα. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

....ρε παιδια συγνωμη.....ειναι λογικο να χαλαει μια αντλια σ ενα αυτοκινητο που εχει κανει 11000 χλμ ολα κι ολα κ να συζητουν αν ειναι εντος ή εκτος εγγυησης?!?! :thumbsup: ...το αυτοκινητο δεν εχει στρωσει καλα καλα......!!!

Link to comment
Share on other sites

Είναι μουρλοί οεεεοοο!!! :growl: Βέβαια, όταν πουλάνε 250 ευρώ την αντλία χαμηλής πίεσης, λογικό να σκίζουν έτσι!

Τουλάχιστον την έβγαλες "ανθρώπινα" οπότε σχετικά μικρό το κακό! Πολύ γρήγορα πάντως είπε το ποίημα. :thumbsup:

κοιτα η αντλια απο οτι ξερω κανει κοντα στα 180-200 απο οτι θυμαμαι με επιφυλαξη το λεω βεβαια δεν θυμαμαι αλλα οχι και 450 με τιποτα τοσα πολλα και γνωστο να μην ειχες πανω απο 300 μαζι με περαστικα δεν πιαστευω να σε επερναν .αλλα 450 οι τυποι δεν πανε καλα σπασμενα απο αλλου πανε να βγαλουν :thumbsu::growl::whistling:

Link to comment
Share on other sites

....ρε παιδια συγνωμη.....ειναι λογικο να χαλαει μια αντλια σ ενα αυτοκινητο που εχει κανει 11000 χλμ ολα κι ολα κ να συζητουν αν ειναι εντος ή εκτος εγγυησης?!?! :thumbsup: ...το αυτοκινητο δεν εχει στρωσει καλα καλα......!!!

Εξαρτάται Αντώνη! Το ότι άλλαξαν κωδικό ανταλλακτικού στα πατώματα 10R και υστερα (τέλη Ιουνίου 2009 και μετά), σημαίνει ότι προφανώς εντόπισαν κάποια "θεματάκια". Οπως και να το κάνουμε, είναι λίγο λαχείο όταν ένα τέτοιο εξάρτημα δουλεύει σε τόσο υψηλούς ρυθμούς (βλέπε τα 150bar που default δίνει)

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Τασο η τιμη για την αντλια ηταν η ιδια οταν ρωτησα και εγω εδω και σε διαφορους (αντ/πειες,συνεργαζομενα κλπ)μιλαμε παντα για ΟΕΜ (δλδ συσκευασια vw και οχι bosch) και οντως τα χλμ ειναι λιγα αλλα επειδη το εψαξα υπαρχουν περιστατικα και στο εξωτερικο με λιγοτερα χλμ εκει που το αλλαξα ειχε αλλαξει σε scirrοco στις 7000 χλμ!!!

Παντως απο οτι μου ειπαν υπηρχαν καποια προβληματα εξ αρχης με το συγκεκριμενο εξαρτημα και για αυτο καταργηθηκε και βγηκε καινουριο .

Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάται Αντώνη! Το ότι άλλαξαν κωδικό ανταλλακτικού στα πατώματα 10R και υστερα (τέλη Ιουνίου 2009 και μετά), σημαίνει ότι προφανώς εντόπισαν κάποια "θεματάκια". Οπως και να το κάνουμε, είναι λίγο λαχείο όταν ένα τέτοιο εξάρτημα δουλεύει σε τόσο υψηλούς ρυθμούς (βλέπε τα 150bar που default δίνει)

......κ επειδη φιλε-γκουρου σιμον τα ευροπουλα που δωσαμε για το αυτοκ δεν ειχαν κανενα "θεματακι" καθως κ το εξαρτημα δεν περιλαμβανεται στα "φθαρτα" εξαρτήματα ειναι μ@λ@κι@ να αναγκαζεται ο αλλος να κανει τοσα χλμ απο γιαννενα (οπως τα εκανε) κ να του λενε πληρωσε κιολας!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ μαζί σου, και ειδικα΄αν είχα δει ότι έβγαλαν "revision" θα τους έκανα εγώ προσωπικά άσχημη μανούρα για να με καλύψουν έστω και εν μέρει.

ΦΥΣΙΚΑ, αν είσαι στο ζόρι, βγάζεις τον σκασμό και τα χώνεις! Και φυσικά, επειδή είναι λίγο τετράγωνοι στο δίκτυο, και ειδικά τα κεντρικά... το ότι θα κάνεις μανούρα δεν παει να πει ότι θα βγάλεις και άκρη!

Και ακόμα πιο ΦΥΣΙΚΑ, υπάρχουν και άλλοι πιο έμμεσοι τρόποι πχ μέχρι Ιούνιο που φεύγουν αυτές οι αντλίες από εγγύηση ολοκληρωτικά (αυτό το batch) για να κάνεις την δουλειά σου :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.