Jump to content
Chris_dIRE

Βελτιωμένα Κιτ Xenon (55 Watt Κλπ)

Recommended Posts

Έχω ακούσει από πολλούς ότι όλα τα κιτ xenon είναι ίδια και πουλάνε αέρα επωνυμία (bosch κλπ).

Ψάχνοντας στο ίντερνετ είδα ότι κάποια κιτ, είναι πλέον βελτιωμένα σε εξίσου καλές τιμές. Διαφορές που εντόπισα:

1. Στα 55 watt αντί 35w τα απλά τα οποία έχουν 30-40% περισσότερη φωτεινότητα.

2. Μεταλλική βάση στη λάμπα (οι πλαστικές τρεμοπαίζουν από κάποια στιγμή και μετά)

3. Κάποια κιτ λέγανε για εναλλασσόμενο ρεύμα AC και όχι συνεχές DC δίνοντας έτσι και καλά μεγαλύτερη μακροζωία.

4. Τα slim ballast έχουν(??) πιό προηγμένης τεχνολογία τσιπάκια κλπ

Θα ήθελα τις γνώμες σας πάνω σε αυτό, ειδικά αν κάποιος έχει βάλει τέτοια κιτάκια.

Edited by Christos4mot
Link to comment
Share on other sites

Θα σου πω εγω την εμπειρια μου...Εχω παρει πριν 2 χρονια ισως και παραπανω απο ebay.com Η4 με μικρη-μεγαλη σκαλα!Ηταν με τα μεγαλα ballast ομως και 6000Κ!50 ευρω με μεταφορικα τα ειχα παρει...να δοκιμασω γιατι ειχα ακουσει διαφορα!Τα εχω ακομα φεγγουν αψογα και αν μου χαλασουν καποια στιγμη παλι απο κει θα παρω...Εχω φερει αλλα 3-4 κιτακια σε φιλους για διαφορους τυπους αυτοκινητων(Η7-Η4-Η3) και ολα λειτουργουν αψογα!Εγω εχω 55 watt γιατι λεγανε οτι εχει πιο δυνατο φωτισμο!Σε αλλους πηρα 35W αλλα δεν φαινετε καμια διαφορα ουτε στο δρομο...Τουλαχιστον ετσι φαινετε οπτικα και οταν οδηγας ή ειναι ανεπαισθητη η διαφορα!Οσο για τα slim ballast(ειναι πιο ακριβα) εχω φερει και απο αυτα και δεν εχουν διαφορα απλα ειναι πιο μικρα τα ballast και αξιζουν απο θεμα χωρου γιατι ειναι το 1/3 σε παχος απο τα μεγαλα ballast!Εγω slim θα επερνα αν ξαναεπερνα xenon!Δεν νομιζω να ειναι καλυτερα παντως..Επισης μεγαλο ρολο παιζει και το φαναρι σου να ειναι για προδιαγραφες xenon αλλιως ποτε δεν θα εχεις το καλυτερο αποτελεσμα!

Edited by Golf_Mk2
Link to comment
Share on other sites

Θα σου πω εγω την εμπειρια μου...Εχω παρει πριν 2 χρονια ισως και παραπανω απο ebay.com Η4 με μικρη-μεγαλη σκαλα!Ηταν με τα μεγαλα ballast ομως και 6000Κ!50 ευρω με μεταφορικα τα ειχα παρει...να δοκιμασω γιατι ειχα ακουσει διαφορα!Τα εχω ακομα φεγγουν αψογα και αν μου χαλασουν καποια στιγμη παλι απο κει θα παρω...Εχω φερει αλλα 3-4 κιτακια σε φιλους για διαφορους τυπους αυτοκινητων(Η7-Η4-Η3) και ολα λειτουργουν αψογα!Εγω εχω 55 watt γιατι λεγανε οτι εχει πιο δυνατο φωτισμο!Σε αλλους πηρα 35W αλλα δεν φαινετε καμια διαφορα ουτε στο δρομο...Τουλαχιστον ετσι φαινετε οπτικα και οταν οδηγας ή ειναι ανεπαισθητη η διαφορα!Οσο για τα slim ballast(ειναι πιο ακριβα) εχω φερει και απο αυτα και δεν εχουν διαφορα απλα ειναι πιο μικρα τα ballast και αξιζουν απο θεμα χωρου γιατι ειναι το 1/3 σε παχος απο τα μεγαλα ballast!Εγω slim θα επερνα αν ξαναεπερνα xenon!Δεν νομιζω να ειναι καλυτερα παντως..Επισης μεγαλο ρολο παιζει και το φαναρι σου να ειναι για προδιαγραφες xenon αλλιως ποτε δεν θα εχεις το καλυτερο αποτελεσμα!

Από κάποιους πωλητές σε ebay κλπ προκύπτει ότι η φωτεινότητα για μία λάμπα πχ 6000Κ, στα κιτάκια των 55 watt είναι 4200LM ενώ στα κιτ των 35 watt είναι κάπου 3200-3600LM.

(Οι απλές λάμπες με νήμα έχουν κάπου στα 700LM).

Μπορεί βέβαια όπως λες η διαφορά αυτή να μην είναι τόσο ορατή.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ εχω αυτή τη στιγμή 55w hid kit στο golf (5000k λάμπες) σε συνδυασμό με hella xenon look. Εδώ εχω φωτό με το χρώμα και τη δέσμη.

Η διαφορά στην φωτεινότητα δεν είναι χαοτική σε σχέση με τα 35w αλλά σαφώς υπάρχει! Και φαίνεται σε φουλ σκοτάδι, μην περιμένεις να τη δεις σε πόλη ή μισοφωτισμένους δρόμους :)

Το θέμα είναι οτι συνήθως δεν συνεργάζονται σωστά με το canbus (εμενα μου χει δημιουργήσει θέμα με το συναγερμό, θελω να δοκιμάσω cancelers μπας και ξεκολήσει αλλά δεν έχω προλάβει!) και χρειάζονται εξτρα καλωδίωση για να χεις το κεφάλι σου ήσυχο...

Γενικά πάντως, οσο φεύγεις πανω απο τα 5 αντε 5500k η φωτεινότητα πέφτει + οτι αρχίζουν και μπλεδίζουν μετά κάτι που περισσότερο κουράζει παρά διευκολύνει σε πολύωρη οδήγηση.

Φυσικά ολα τα kit είναι κινέζικα και όντως δεν ισχύουν οι ταμπέλες, bosch, philips κλπ αφού οι εταιρίες αυτές δεν βγάζουν hids!!

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Μεχρι 6000Κ ειναι του παγου..μετα αρχιζει και μπλεδιζει μεχρι τις 10000Κ που ειναι αρκετα μπλε και στις 12000κ μοβιζει...Για μενα ειναι το καλυτερο να βαλεις 4000-6000κ!

Link to comment
Share on other sites

Μεχρι 6000Κ ειναι του παγου..μετα αρχιζει και μπλεδιζει μεχρι τις 10000Κ που ειναι αρκετα μπλε και στις 12000κ μοβιζει...Για μενα ειναι το καλυτερο να βαλεις 4000-6000κ!

Tα 5000k είναι ο καλύτερος συμβιβασμός μεταξύ του σχεδόν κίτρινου (4300k) και του περίπου μπλε (6000κ) :zorro:

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως που εχω 6000Κ ειναι ολολευκα του παγου αν εννοεις εσυ αυτο οτι μπλεδιζει..Δεν βλεπω να μπλεδιζει παντος..

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως που εχω 6000Κ ειναι ολολευκα του παγου αν εννοεις εσυ αυτο οτι μπλεδιζει..Δεν βλεπω να μπλεδιζει παντος..

Αν τα δεις δίπλα δίπλα με 4300 ή με 5000 θα φανεί η διαφορά.

Δεν είναι βέβαια τελείως μπλε σε καμία περίπτωση αλλά στα 6000 τείνουν προς το μπλε

Link to comment
Share on other sites

Θα σου πω εγω την εμπειρια μου...Εχω παρει πριν 2 χρονια ισως και παραπανω απο ebay.com Η4 με μικρη-μεγαλη σκαλα!Ηταν με τα μεγαλα ballast ομως και 6000Κ!50 ευρω με μεταφορικα τα ειχα παρει...να δοκιμασω γιατι ειχα ακουσει διαφορα!Τα εχω ακομα φεγγουν αψογα και αν μου χαλασουν καποια στιγμη παλι απο κει θα παρω...Εχω φερει αλλα 3-4 κιτακια σε φιλους για διαφορους τυπους αυτοκινητων(Η7-Η4-Η3) και ολα λειτουργουν αψογα!Εγω εχω 55 watt γιατι λεγανε οτι εχει πιο δυνατο φωτισμο!Σε αλλους πηρα 35W αλλα δεν φαινετε καμια διαφορα ουτε στο δρομο...Τουλαχιστον ετσι φαινετε οπτικα και οταν οδηγας ή ειναι ανεπαισθητη η διαφορα!Οσο για τα slim ballast(ειναι πιο ακριβα) εχω φερει και απο αυτα και δεν εχουν διαφορα απλα ειναι πιο μικρα τα ballast και αξιζουν απο θεμα χωρου γιατι ειναι το 1/3 σε παχος απο τα μεγαλα ballast!Εγω slim θα επερνα αν ξαναεπερνα xenon!Δεν νομιζω να ειναι καλυτερα παντως..Επισης μεγαλο ρολο παιζει και το φαναρι σου να ειναι για προδιαγραφες xenon αλλιως ποτε δεν θα εχεις το καλυτερο αποτελεσμα!

Για στείλε κανα λίνκ

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο χρονια δοκιμων με ολα τα Xenon Hid Kit το συμπερασμα που βγαινει στη πραξη και οχι στη θεωρια ειναι πως για να εχει καποιος τα μεγιστα αποτελεσματα πρεπει να εχει τα ακολουθα:

1.Να εχει πολυ καλο φαναρι.

2.Αναλογως το αυτοκινητο να εχει τη σωστη κωδικοποιηση για να δουλευουν σωστα.Τα warning cancelers ειναι ημιμετρα.Και canbus να αναφερουν στα πολυ καινουρια αυτοκινητα δεν προσφερουν τιποτα αν δεν υπαρχει κωδικοποιηση.Εχουν καει αμετρητα μοτερ υαλοκαθαριστηρων απο canbus kit.

3.Η λαμπα να εχει μεταλικη βαση και γενικα να ειναι καλης ποιοτητας.Πια ειναι αυτη?Οποιος θελει μπορω να του εξηγησω.

4.Σωστη τοποθετηση.

Αν τηρηθουν αυστηρα ολοι αυτοι οι οροι τοτε το αποτελεσμα θα ειναι πολυ θετικο και το σημαντικοτερο,ασφαλες!!!

Τωρα το θεμα των Kelvin ειναι καθαρα υποκειμενικο.Το σιγουρο ειναι πως αυξανοντας τα kelvin μειωνουμε τη φωτεινοτητα.

Επισης οπως προανεφερε καποιος φιλος,και εχω αναφερει σε αλλο Post παλαιοτερα κι εγω,μην σας παραμυθιαζουν με τα δηθεν επωνυμα Κιτακια.Ουτε bosch υπαρχουν,ουτε siemens,ουτε τιποτα.Αυτο ειναι ακριβες και απολυτο!!!!

Η θεωρια απο τη πραξη απεχει πολυ.

Και ο,τι παντα γραφω εδω μεσα ειναι αποτελεσμα πραξης!!!

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο χρονια δοκιμων με ολα τα Xenon Hid Kit το συμπερασμα που βγαινει στη πραξη και οχι στη θεωρια ειναι πως για να εχει καποιος τα μεγιστα αποτελεσματα πρεπει να εχει τα ακολουθα:

1.Να εχει πολυ καλο φαναρι.

2.Αναλογως το αυτοκινητο να εχει τη σωστη κωδικοποιηση για να δουλευουν σωστα.Τα warning cancelers ειναι ημιμετρα.Και canbus να αναφερουν στα πολυ καινουρια αυτοκινητα δεν προσφερουν τιποτα αν δεν υπαρχει κωδικοποιηση.Εχουν καει αμετρητα μοτερ υαλοκαθαριστηρων απο canbus kit.

3.Η λαμπα να εχει μεταλικη βαση και γενικα να ειναι καλης ποιοτητας.Πια ειναι αυτη?Οποιος θελει μπορω να του εξηγησω.

4.Σωστη τοποθετηση.

Αν τηρηθουν αυστηρα ολοι αυτοι οι οροι τοτε το αποτελεσμα θα ειναι πολυ θετικο και το σημαντικοτερο,ασφαλες!!!

Τωρα το θεμα των Kelvin ειναι καθαρα υποκειμενικο.Το σιγουρο ειναι πως αυξανοντας τα kelvin μειωνουμε τη φωτεινοτητα.

Επισης οπως προανεφερε καποιος φιλος,και εχω αναφερει σε αλλο Post παλαιοτερα κι εγω,μην σας παραμυθιαζουν με τα δηθεν επωνυμα Κιτακια.Ουτε bosch υπαρχουν,ουτε siemens,ουτε τιποτα.Αυτο ειναι ακριβες και απολυτο!!!!

Η θεωρια απο τη πραξη απεχει πολυ.

Και ο,τι παντα γραφω εδω μεσα ειναι αποτελεσμα πραξης!!!

Για εξήγησε :angel:

Link to comment
Share on other sites

Για εξήγησε :tongue:

Επειδη χωρις να φας τα μουτρα σου πολλες φορες δεν μαθαινεις,ετσι κι εγω εφαγα πολλες φορες τα μουτρα μου μεχρι κι εγω να μαθω πραγματα.

Μετα απο πολλες εισαγωγες απο Κινα-Κορεα απ ευθειας απο τα εργοστασια παραγωγης τους το συμπερασμα που εβγαλα μαζι με επαγγελματια στο ειδος ειναι το ακολουθο.

Καλυτερη λαμπα ποιοτικα ειναι αυτη που εχει μεταλλικη βαση και επισης τα καλωδια της ειναι πολυ μαλακα,μπλε και κοκκινου χρωματος.

Σαν εταιρεια οι CN LIGTS ειναι οι Νο1 λαμπες αλλα δυστυχως τα κιτ που πωλουνται στη λιανικη βαζουν απλα μια φιρμα και δεν γραφουν πια ειναι η κατασκευαστρια εταιρεια.

Γι αυτο λοιπον λαμπες με μεταλλικη βαση και μπλε-κοκκινο πολυ μαλακο καλωδιο.Ετσι μπορειτε να εχετε μια πολυ αξιοπιστη και ποιοτικη λαμπα.

Μακρια απο τις λαμπες μαυρου-κοκκινου χρωματος.Θα δουλευουν αλλα καμια σχεση με τις προαναφερομενες.Στο φως,στο αναμα και στη διαρκεια ζωης.

Ελπιζω καπως να σας κατατοπισα.

Link to comment
Share on other sites

Για τι κόστος μιλάμε για ένα καλό Xenon Kit?

Μήπως η καλύτερη λύση είναι το να πάτε σε ΟΕΜ μεταχειρισμένα φανάρι Xenon? To λέω επειδή απ'όσο θυμάμαι τα 5άρια και τα 6άρια δεν έχουν γλόμπο αλλά καθρέπτες, οπότε ο πρώτος παράγοντας (καλό φανάρι) είναι λίγο πολύ χαμένος.

Μια ακόμη ερώτηση: Τα 55W μήπως στραβώνουν περισσότερο με την έντασή τους τους απέναντι; Ρωτάω γιατί το κάθε aftermarket xenon kit, κάνει μπαμ από 2 χιλιόμετρα μακριά! (ίσως εδώ ην μεγαλύτερη ευθύνη να την έχει το κακό ρύθμισμα.

Link to comment
Share on other sites

Για τι κόστος μιλάμε για ένα καλό Xenon Kit?

Μήπως η καλύτερη λύση είναι το να πάτε σε ΟΕΜ μεταχειρισμένα φανάρι Xenon? To λέω επειδή απ'όσο θυμάμαι τα 5άρια και τα 6άρια δεν έχουν γλόμπο αλλά καθρέπτες, οπότε ο πρώτος παράγοντας (καλό φανάρι) είναι λίγο πολύ χαμένος.

Μια ακόμη ερώτηση: Τα 55W μήπως στραβώνουν περισσότερο με την έντασή τους τους απέναντι; Ρωτάω γιατί το κάθε aftermarket xenon kit, κάνει μπαμ από 2 χιλιόμετρα μακριά! (ίσως εδώ ην μεγαλύτερη ευθύνη να την έχει το κακό ρύθμισμα.

Απ'οσο το χα ψάξει χοντρικά 100-130 ευρώ τα θες για 55αρι (τελική τιμή με μεταφορικά κλπ). Για τα 5αρια η καλύτερη λύση σε φανάρι ειναι το xenon look της hella που όπως μπορείς να δεις εδώ το φοράμε αρκετοί στο club (μεταξύ των οποίων και γω :tongue: ) στο οποίο διατηρείται κανονικά η ρύθμιση του ύψους.

Για 6αρι golf ομως δεν έχει βγει κάτι αντίστοιχο, που να έχει εννοοώ oem look και να παίρνει hid μεσα.

Οσο για τα oem φανάρια δεν είναι τόσο απλό! Χρειάζονται διαφορετικές φύσες και αν δεν εγκαταστήσεις και τους αισθητήρες για την αυτοματη ρύθμιση της δέσμης τότε απλά δεν μπορείς να ρυθμίσεις το ύψος απο το εσωτερικό με τη ροδέλα!!! Ασε που απο τιμή ειναι φαρμακείο (για μεταχειρισμένα μιλάω) και αν δεν κάνεις μονος σου εγκατάσταση πάνε αρκετά παραπάνω απο τα xenon look συνολικά...

Link to comment
Share on other sites

Το μαμα xenon φαναρι θα ειναι παντα το καλυτερο.Απο ολες τις πλευρες.

Δυο ειναι τα ασχημα του.

1.Πολυ υψηλο κοστος,μιλαω για Golf 6,γιατι εκτος του φαναριου θελει και αλλα πραγματα για να δουλεψουν σωστα.Υπαρχει Post αλλου που μπορειτε να δειτε καποιον φιλο που τα εβαλε.

2.Θα σας βγει το λαδι να τα βαλετε.Μιλαω για οποιον το κανει μονος του και γνωριζει.Αν πληρωσετε και τα βαλει αλλος τοτε αυτος ο λογος δεν υπολογιζεται.

Αξιζουν τα ρημαδια.Ειναι αλλο πραγμα τα μαμα Xenon.

Τωρα για οσους,μεσα σε αυτους ειμαι κι εγω,περιοριζονται σε aftermarket μια αρκετη καλη λυση εκτος απο το σωστο ρυθμισμα ειναι να βαλετε Η7R λαμπα και οχι Η7 σκετη.

Η Η7R στραβωνει πολυ λιγοτερο.Εχει καλυτερη αποκοπη και δεν απλωνει το φως οπως οι αλλες.

Κοστος μηδαμινο σχετικα με τα μαμα xenon και σε 45 λεπτακια το πολυ η ολη τοποθετηση ετοιμα στο αυτοκινητο.

Απλα οπως εχω πει,σωστη τοποθετηση και σωστη κωδικοποιηση για να μην υπαρξουν παρατραγουδα.......

Link to comment
Share on other sites

Τωρα για οσους,μεσα σε αυτους ειμαι κι εγω,περιοριζονται σε aftermarket μια αρκετη καλη λυση εκτος απο το σωστο ρυθμισμα ειναι να βαλετε Η7R λαμπα και οχι Η7 σκετη.

Η Η7R στραβωνει πολυ λιγοτερο.Εχει καλυτερη αποκοπη και δεν απλωνει το φως οπως οι αλλες.

Ισχύει αλλά και πάλι το cut off της δέσμης που δίνει ο projector δεν το έχει!!

Αξιζουν τα ρημαδια.Ειναι αλλο πραγμα τα μαμα Xenon.

Aν τα βάλεις απο την αρχή ναι, αλλά για μετά μάλλον θα διαφωνήσω! Συνέκρινα τα δικά μου (55w 5000k στο προαναφερθέν φανάρι με projectors) με ενός φίλου που έχει τα εργοστασιακά σε golf 5αρι gt sport (το αυτοκίνητο είχε γίνει παραγγελία ετσι, δεν τα βαλε μετα) και η ένταση/βάθος δέσμης τους είναι σαφώς χειρότερα!

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Από αλογόνου πήγα κι εγώ σε ΟΕΜ Xenon μεταχειρισμένα φανάρια και όντως χρειάστηκα απλά δύο φίσες (απο ebay) και κωδικοποίηση (σε αντιπροσωπεία με κόστος κάτω από 20€). Οι φίσες αν θυμάμαι καλά κόστισαν 30€ και 300€ τα φανάρια :tongue:

Όλα τα παραπάνω με προβλημάτισαν κι εμένα όταν έψαχνα τι να βάλω στο αυτοκίνητό μου, γι'αυτό και ρίχνω την ιδέα του ΟΕΜ φαναριού ;)

Link to comment
Share on other sites

Από αλογόνου πήγα κι εγώ σε ΟΕΜ Xenon μεταχειρισμένα φανάρια και όντως χρειάστηκα απλά δύο φίσες (απο ebay) και κωδικοποίηση (σε αντιπροσωπεία με κόστος κάτω από 20€). Οι φίσες αν θυμάμαι καλά κόστισαν 30€ και 300€ τα φανάρια :tongue:

Όλα τα παραπάνω με προβλημάτισαν κι εμένα όταν έψαχνα τι να βάλω στο αυτοκίνητό μου, γι'αυτό και ρίχνω την ιδέα του ΟΕΜ φαναριού ;)

Έχεις ρύθμιση ύψους ομως;; Και αν κυκλοφορείς μονος σου αντε με 2 άτομα πες είναι οκ και να μην έχεις.

Στο δικό μου όμως αρκετές φορές το χρόνο παίζει να ταξιδέψουμε 3ή4 άτομα και τίγκα πορτ μπαγκάζ (ανεξαρτήτως ατόμων :tongue: ) οπότε θα φωτίζουν στο θεό...

Link to comment
Share on other sites

Ισχύει αλλά και πάλι το cut off της δέσμης που δίνει ο projector δεν το έχει!!

Aν τα βάλεις απο την αρχή ναι, αλλά για μετά μάλλον θα διαφωνήσω! Συνέκρινα τα δικά μου (55w 5000k στο προαναφερθέν φανάρι με projectors) με ενός φίλου που έχει τα εργοστασιακά σε golf 5αρι gt sport (το αυτοκίνητο είχε γίνει παραγγελία ετσι, δεν τα βαλε μετα) και η ένταση/βάθος δέσμης τους είναι σαφώς χειρότερα!

Τον projector δεν τον υποκαθιστα τιποτα.Απλα οταν αποφασιζεις να βαλεις aftermarket xenon kit διαλεγεις με Η7R λαμπα για να εισαι οσο το δυνατον καλυτερος.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις ρύθμιση ύψους ομως;; Και αν κυκλοφορείς μονος σου αντε με 2 άτομα πες είναι οκ και να μην έχεις.

Στο δικό μου όμως αρκετές φορές το χρόνο παίζει να ταξιδέψουμε 3ή4 άτομα και τίγκα πορτ μπαγκάζ (ανεξαρτήτως ατόμων :growl: ) οπότε θα φωτίζουν στο θεό...

Καλά σε αυτό έχεις δίκιο αλλά τις αναρτήσεις που φοράμε όλοι μας (λίγο πολύ) και δεδομένου ότι το δικό μου είναι διθέσιο (άρα αμελητέα διαφορά του ύψους της δέσμης φωτός) δεν έχω διαπιστώσει κάποιο πρόβλημα.

Πάντως έχω πλέον μάθει ότι στο επόμενο θα πρέπει να έχω ανακλινόμενους καθρέπτες και Xenon από το εργοστάσιο. :growl:

Link to comment
Share on other sites

Καλά σε αυτό έχεις δίκιο αλλά τις αναρτήσεις που φοράμε όλοι μας (λίγο πολύ) και δεδομένου ότι το δικό μου είναι διθέσιο (άρα αμελητέα διαφορά του ύψους της δέσμης φωτός) δεν έχω διαπιστώσει κάποιο πρόβλημα.

Πάντως έχω πλέον μάθει ότι στο επόμενο θα πρέπει να έχω ανακλινόμενους καθρέπτες και Xenon από το εργοστάσιο. :growl:

Ε το tt είναι άλλη φάση! Για καθρέφτες/xenon (και μερικά ακόμα) συμφωνώ και επαυξάνω!

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά να ρωτήσω.Αν το κιτ είναι 55watt τότε δεν έχεις πρόβλημα με errors?

Γιατί εδώ που τα λέμε αν η μαμά λάμπα είναι 55 watt και το κιτ τραβάει επίσης 55 watt τότε ποιός ο φόβος για error?

Ισχύει?

Δεν έχω golf αλλά το αμάξι φοράει 55άρα φίσα και λάμπα.

Edit το θεματάκι ξυπνάει απο τον λίθαργο!

Edited by giorgos1991
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά να ρωτήσω.Αν το κιτ είναι 55watt τότε δεν έχεις πρόβλημα με errors?

Γιατί εδώ που τα λέμε αν η μαμά λάμπα είναι 55 watt και το κιτ τραβάει επίσης 55 watt τότε ποιός ο φόβος για error?

Ισχύει?

Δεν έχω golf αλλά το αμάξι φοράει 55άρα φίσα και λάμπα.

Edit το θεματάκι ξυπνάει απο τον λίθαργο!

Βγάζει σφάλμα αν δεν είναι canbus. Σε 5αρι golf απ'οταν έβαλα cancelers δεν έχω θέμα πάντως με ένδειξη καμμένης λάμπας...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.