vg1912 Posted July 13, 2011 Report Posted July 13, 2011 Γεια σας φιλοι μου, Ψαχνω να βρω τις σχεσεις των γραναζιων (gear ratios) για το κιβωτιο ταχυτητων στο 6ταχυτο 1,8 TSi. Μηπως τις εχει καποιος ή μπορει να μου δωσει καποιο link; Το μονο που βρηκα ειναι οτι η 6η ειναι 0,73:1 και η τελικη σχεση ειναι 3,65:1 αλλα ψαχνω και τις υπολοιπες. Ευχαριστω εκ των προτερων. Quote
stef80 Posted July 14, 2011 Report Posted July 14, 2011 Ειναι από Audi a3 αλλα πιθανοτατα ειναι το ιδιο κιβωτιο. Quote
vg1912 Posted July 15, 2011 Author Report Posted July 15, 2011 Ειναι από Audi a3 αλλα πιθανοτατα ειναι το ιδιο κιβωτιο. Ευχαριστω φιλε μου Φοβαμαι ομως οτι δεν ειναι το ιδιο κιβωτιο... Ακομη ψαχνω! Quote
vg1912 Posted August 3, 2011 Author Report Posted August 3, 2011 (edited) Τις βρηκα! 1η : 3,78/1 δινει 8,8 χλμ/ω ανα 1000 σαλ 2α : 2,06/1 δινει 16 χλμ/ω ανα 1000 σαλ 3η : 1,46/1 δινει 22,56 χλμ/ω ανα 1000 σαλ 4η : 1,11/1 δινει 29,76 χλμ/ω ανα 1000 σαλ 5η : 0,88/1 δινει 37,6 χλμ/ω ανα 1000 σαλ 6η : 0,73/1 δινει 45,28 χλμ/ω ανα 1000 σαλ Τελικη σχεση μεταδοσης : 3,65/1 Edited August 3, 2011 by vg1912 Quote
vg1912 Posted August 3, 2011 Author Report Posted August 3, 2011 Ειναι από Audi a3 αλλα πιθανοτατα ειναι το ιδιο κιβωτιο. Εχεις δικιο φιλε μου ειναι ιδιες οι σχεσεις (εχω βρει τα νουμερα απο καποιο site και βλεπω οτι ειναι στρογγυλοποιημενα στο πλησιεστερο δεκαδικο ψηφιο) Ευχαριστω πολυ Quote
Guest tanasi Posted June 16, 2013 Report Posted June 16, 2013 Με αφορμή πρόσφατο ταξίδι μου με Golf VI GTI (συνοδηγός) θα ήθελα να σημειώσω τη μεγάλη διαφορά στην πυκνότητα του κιβωτίου ταχυτήτων. Δηλαδή μου έκανε εντύπωση το πόσο πιο ψηλά δουλεύει ο κινητήρας του Golf από το δικό μου CC 1.8 Συγκεκριμένα π.χ στα 200 το Golf με έκτη δουλεύει στις 4.800 στροφές ενώ το CC μόλις 4.200. Στα 150/3.600 r.p.m για το GTI ενώ το CC /3.000 και κάτι. Καταλαβαίνω ότι οι σχέσεις είναι έτσι λόγω της ανάγκης ρεπρίζ, αλλά και πάλι μιλάμε για μεγάλη διαφορά σε σχέση με τον ταπεινό 1.8. Επίσης μου έκανε εντύπωση ο αυξημένος θόρυβος από τα καζάνια του στην επιτάχυνση που -να σημειώσω -ήταν μαμά. *το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είχε διανύσει 17.500χλμ. Quote
stef80 Posted June 16, 2013 Report Posted June 16, 2013 Είναι αρκετά πιο κοντές και σφιχτές σε κλιμάκωση οι σχέσεις του VI gti. Στο VII τις μακρύνανε πάντως. Ο 1.8 έχει πιο ταξιδιάρικο προσανατολισμό και έχει πολύ μακρυές σχέσεις που βοηθούν και την κατανάλωση στο ταξίδι. Quote
Billgr4 Posted June 17, 2013 Report Posted June 17, 2013 Παντως, απο οτι βλεπω, οι σχεσεις του 1.8 tsi ειναι σχεδον ιδιες με του 1.4 tsi 140/160/170.. Quote
antonio cc Posted June 17, 2013 Report Posted June 17, 2013 Με αφορμή πρόσφατο ταξίδι μου με Golf VI GTI (συνοδηγός) θα ήθελα να σημειώσω τη μεγάλη διαφορά στην πυκνότητα του κιβωτίου ταχυτήτων. Δηλαδή μου έκανε εντύπωση το πόσο πιο ψηλά δουλεύει ο κινητήρας του Golf από το δικό μου CC 1.8 Συγκεκριμένα π.χ στα 200 το Golf με έκτη δουλεύει στις 4.800 στροφές ενώ το CC μόλις 4.200. Στα 150/3.600 r.p.m για το GTI ενώ το CC /3.000 και κάτι. Καταλαβαίνω ότι οι σχέσεις είναι έτσι λόγω της ανάγκης ρεπρίζ, αλλά και πάλι μιλάμε για μεγάλη διαφορά σε σχέση με τον ταπεινό 1.8. Επίσης μου έκανε εντύπωση ο αυξημένος θόρυβος από τα καζάνια του στην επιτάχυνση που -να σημειώσω -ήταν μαμά. *το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είχε διανύσει 17.500χλμ. .....θα σε παω κ γω μια βολτα μη μου κλαις!!! Quote
Guest tanasi Posted June 18, 2013 Report Posted June 18, 2013 .....θα σε παω κ γω μια βολτα μη μου κλαις!!! Πάλι θα κλαίω...Από τα πολλά mach και τα G!!!!!! Quote
antonio cc Posted June 18, 2013 Report Posted June 18, 2013 Πάλι θα κλαίω...Από τα πολλά mach και τα G!!!!!! .......τα G ειναι τα καλυτερα θαναψη μου!!!!!!! Quote
aris_cc Posted June 19, 2013 Report Posted June 19, 2013 offtopic : Τι ακούω Θανασάκη μου? Έχει βρει το σημείο "G" σου ο Αντωνάκης ?? Μπράβο... και δεν του το είχα ... http://www.youtube.com/watch?v=BNIE8gj4afM Quote