sodimitris Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 παιδια εχω γολφ 5 τσι με δυζωνικο και απο την μερια του συνοδιγου μεσι κ ακρη βγαζει πιο παγωμενο αερα απο τους αλλους 2..τι γινεται? και επησεις οταν σβηνω το αμαξι σικονετε ο δεηιος υαλοκαθαριστηρας 5 ποντους με αποτελεσμα να φενεται στο μπαρ μπριζ και να ειναι ενοχλξτικο...τι γινεται?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 παιδια εχω γολφ 5 τσι με δυζωνικο και απο την μερια του συνοδιγου μεσι κ ακρη βγαζει πιο παγωμενο αερα απο τους αλλους 2..τι γινεται? και επησεις οταν σβηνω το αμαξι σικονετε ο δεηιος υαλοκαθαριστηρας 5 ποντους με αποτελεσμα να φενεται στο μπαρ μπριζ και να ειναι ενοχλξτικο...τι γινεται?? Μήπως την ώρα που βγάζει πιο κρύο χτυπάει ο ήλιος περισσότερο απο κει; Το clima έχει αισθητήρα ήλιου (είναι ψηλά στο ταμπλό, πίσω απο τον άχρηστο κεντρικό αεραγωγό ) και όντως βγάζει περισσότερο κρύο απο την πλευρά που χτυπάει ο ήλιος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted July 21, 2011 Author Report Share Posted July 21, 2011 oxi,kai se skiero meros,kai aftos einai o aisthitiras tou auto k egw dn t vazw sto auto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 oxi,kai se skiero meros,kai aftos einai o aisthitiras tou auto k egw dn t vazw sto auto Off Topic Eχεις αυτόματο clima και το δουλεύεις χειροκίνητα;; Ποιός ο λόγος;;; Το αν το βάζεις στο auto ή οχι δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία, σε τέτοιες λειτουργίες που δεν μπορείς να ελέγξεις κατα βάθος παραμένει αυτόματο Εαν η επιλεγμένη θερμοκρασία πάντως είναι ίδια για οδηγό-συνοδηγό θα έπρεπε να βγάζει το ίδιο και στις 2 πλευρές τουλαχιστον υπό σκια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kio Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 και επησεις οταν σβηνω το αμαξι σικονετε ο δεηιος υαλοκαθαριστηρας 5 ποντους με αποτελεσμα να φενεται στο μπαρ μπριζ και να ειναι ενοχλξτικο...τι γινεται?? Μάλλον δεν είναι πρόβλημα το ίδιο γίνεται και στο γκολφ6 που έχω: όταν σβήνει ο κινητήρας, οι υαλοκαθαριστήρες ανασηκώνονται και οι δυο, αλλά μόνο ο δεξιός φαίνεται. Επίσης σ' αυτή την θέση βρίσκονται όταν έχουν χρησιμοποιηθεί τελευταίο διάστημα μερικών δευτερόλεπτων (μετά κατεβαίνουν). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 (edited) παιδια εχω γολφ 5 τσι με δυζωνικο και απο την μερια του συνοδιγου μεσι κ ακρη βγαζει πιο παγωμενο αερα απο τους αλλους 2..τι γινεται? και επησεις οταν σβηνω το αμαξι σικονετε ο δεηιος υαλοκαθαριστηρας 5 ποντους με αποτελεσμα να φενεται στο μπαρ μπριζ και να ειναι ενοχλξτικο...τι γινεται?? Οπως λες κι εσυ ειναι διζωνικος.Για ελεγξε μηπως εχεις επιλεξει χαμηλοτερη θερμοκρασια για τον συνοδηγο. Αυτο με τους υαλοκαθαριστηρες ειναι φυσιολογικο και συμβαινει και στους δυο οχι μονο στον δεξιο.Ανοιξε το manual του αυτοκινητου σου και θα σου λυθει η απορια. Edited July 21, 2011 by Νasos_p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted July 21, 2011 Author Report Share Posted July 21, 2011 (edited) ευχαριστω!!το διζωνικο εχει low κ τα 2..... Edited July 21, 2011 by dimitris s. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwdoc Posted July 30, 2011 Report Share Posted July 30, 2011 φιλε στον κλιματισμο που εχεις υπαρχουν αισθητηρες θερμοκρασιας καθ ολο το μηκος των αεραγωγων με σκοπο την σωστη παρακολουθηση της θερμοκρασιας/αποδοσης απο τον εγκεφαλο,ενας λογος ισως ειναι το οτι σε σχεση με τους αριστερους ειναι πιο μικρη η διαδρομη απο το μοτερ και το στοιχειο που ψυχεται αφου ειναι τοποθετημενα πισω απο το ντουλαπακι του συνοδηγου. αν νομιζεις οτι ειναι τοσο εντονο που να στοιχειοθετει προβλημα πηγαινε σε ενα συνεργειο να σου μετρησουν την αποδοση του κλιματισμου "με το διαγνωστικο ομως" και εκει θα δεις αν ειναι μεγαλη η διαφορα ετσι ισως βρεις τη λυση! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...