Jump to content
anestis the boss

Προβλημα Κατα Την Εγκατασταση Warning Exit Lights

Recommended Posts

χαιρεται!λοιπον το αμαξι μου ειναι golf v gti toy 2006 και οι κοντρολερς ειναι 1k0959701g kai 1k0959702g του συνοδηγου..του οδηγου λειτουργει το λαμπακι στην θεση 1 πιν ρευμα και 2 γειωση.το ιδιο στην μερια συνοδηγου δεν λειτουργει!μτρησα ρευμα και οντως ειναι στην θεση 1 το ρευμα και στην 2 η γειωση.αλλα δεν!το λαμπακι ειναι καλο το δοκιμασα και σε μπαταρια και αναβει!τι μπορει να φταιει??στο vag com δεν βγαζει σφαλμα!

Link to comment
Share on other sites

χαιρεται!λοιπον το αμαξι μου ειναι golf v gti toy 2006 και οι κοντρολερς ειναι 1k0959701g kai 1k0959702g του συνοδηγου..του οδηγου λειτουργει το λαμπακι στην θεση 1 πιν ρευμα και 2 γειωση.το ιδιο στην μερια συνοδηγου δεν λειτουργει!μτρησα ρευμα και οντως ειναι στην θεση 1 το ρευμα και στην 2 η γειωση.αλλα δεν!το λαμπακι ειναι καλο το δοκιμασα και σε μπαταρια και αναβει!τι μπορει να φταιει??στο vag com δεν βγαζει σφαλμα!

Κάνε μια δοκιμή να κλείσεις και να ανοίξεις πάλι την πόρτα αφού το σύνδεσες.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα Ανέστη.Μήπως έβαλες ανάποδα τα καλώδια στο φισάκι που κουμπώνει στην πλαφονιέρα??

Link to comment
Share on other sites

παραξενο ...την ωρα που ανοιγεις την πορτα εχεις μετρησει ρευμα και γειωση και ολα καλα ...και το λαμπακι δεν αναβει ? Δες τα μια ολα παλι απο την αρχη αν και φενεται να το ξερεις το αθλημα ..

Link to comment
Share on other sites

Το "χαλασμένο" λαμπάκι στην πόρτα οδηγού ανάβει ? Η πόρτα συνοδηγού με το "καλό" λαμπάκι ?

Με τράμπα τα λαμπάκια δηλαδή το αποτέλεσμα είναι ίδιο ?

Όχι με εξωτερική πηγή ρεύματος.

Edited by passater
Link to comment
Share on other sites

ναι αναβει απο του οδηγου του οδηγου δεν αναβει απο του συνοδηγου.

υποψιαζομαι οτι ισως υπαρχει πρροβλημα στον κοντρολερ.

Edited by Fastrabbit
Link to comment
Share on other sites

ναι αναβει απο του οδηγου του οδηγου δεν αναβει απο του συνοδηγου.

Το ρεύμα στου συνοδηγού πού το μετράς ?

Μήπως είναι χαλαροί οι μεταλλικοί ακροδέκτες στη φύσα και δεν κουμπώνουν σωστά στην πλαφονιέρα, ενώ με το πολύμετρο μετράς κανονικά ρεύμα ή μετράς το ρεύμα στο controller ?

Link to comment
Share on other sites

Το ρεύμα στου συνοδηγού πού το μετράς ?

Μήπως είναι χαλαροί οι μεταλλικοί ακροδέκτες στη φύσα και δεν κουμπώνουν σωστά στην πλαφονιέρα, ενώ με το πολύμετρο μετράς κανονικά ρεύμα ή μετράς το ρεύμα στο controller ?

η φυσα ειναι οκ στον κοντρολερ μετραω με πολυμετρο αλλα το πολυμετρο μπορει και να ξεγελαει γιατι κανει κυκλωμα οποτε δεν ειναι και σιγουρο αν υπαρχει ρευμα τελικα!τι να πω...λες να φταει η κοδικοποιηση απο το βαγκ κομ?να το παω αντιπροσωπεια να μου το ξαναρυθμισουν με το γνησιο?

Edited by Fastrabbit
Link to comment
Share on other sites

η φυσα ειναι οκ στον κοντρολερ μετραω με πολυμετρο αλλα το πολυμετρο μπορει και να ξεγελαει γιατι κανει κυκλωμα οποτε δεν ειναι και σιγουρο αν υπαρχει ρευμα τελικα!τι να πω...λες να φταει η κοδικοποιηση απο το βαγκ κομ?να το παω αντιπροσωπεια να μου το ξαναρυθμισουν με το γνησιο?

Αν και στη φύσα μετράς το σωστό ρεύμα είναι πολύ περίεργο το πράγμα. Στο controller μπορεί όντως να μη μετράει σωστά. Στην φύσα με ανοιχτή πόρτα έχει κανονικά ? Με κλειστή το κόβει ? Στο controller με κλειστή πόρτα έχεις μετρήσει? Κόβεται αυτό που μετράς όταν είναι ανοιχτή ?

Δε χάνεις κάτι αν επαναφέρεις την κωδικοποίηση και ξανακωδικοποιήσεις μετά πάλι. Ποιος ξέρει ? Αντιπροσωπεία λίγο απίθανο να χρειάζεται.

Edited by passater
Link to comment
Share on other sites

το εκανα ηδη να επαναφερω και κωδικοποιησω ξανα...δεν ξερω εχω απογοητευτει εντελος πλεον και θελω να το παρατησω το προτζεκτ.εχω και ανοιχτη την ταπετσαρια...

Link to comment
Share on other sites

το εκανα ηδη να επαναφερω και κωδικοποιησω ξανα...δεν ξερω εχω απογοητευτει εντελος πλεον και θελω να το παρατησω το προτζεκτ.εχω και ανοιχτη την ταπετσαρια...

Δηλαδή το δοκιμάζεις με βγαλμένη την ταπετσαρία ? Δεν κουμπώνει μία φύσα από την ταπετσαρία στο controller ? Μήπως αυτό το "κολλάει" ?

Link to comment
Share on other sites

Μήπως το φωτιστικό σποτ είναι ελαττωματικό??Το δοκίμασες από την άλλη πλευρά να δεις αν ανάβει??

Γράψε λάθος,μόλις είδα πιο πάνω το ίδιο σχετικό ερώτημα ότι απαντήθηκε.

Edited by Professor
Link to comment
Share on other sites

Μηπως ειναι ευκολο να μου πει καποιος ποιοι κοντρολερς υποστηριζουν την παραπανω λειτουργεια;για τον συνοδηγο.

Link to comment
Share on other sites

Μηπως ειναι ευκολο να μου πει καποιος ποιοι κοντρολερς υποστηριζουν την παραπανω λειτουργεια;για τον συνοδηγο.

Οι "G" έχουν αντικατασταθεί με τους "L".

Generation 2 Max (L)

1K0 959 701L (1K0959701L) – drivers side

1K0 959 702L (1K0959702L) - passenger

(fitted from March 2005 to May 2006 – model start dates vary)

Ambient Mirror Illumination (puddle lights)

Mirror Turn Signals

Interior Door Handle Illumination

Mirror Heater

Door Exit/Warning Light (removed from the doors mid 2006)

Mirror Fold (not confirmed)

http://www.my-gti.com/2158

Based on what ETKA says, here is a breakdown of part revision and generation and what they came in -

P/N Rev Type Application Date Range

K Gen 2 Min NAR Jetta, Golf (at least mine) 01/05-09/05

L Gen 2 Max ROW Jetta, Golf Jetta 5/05-6/06, Golf 6/05-5/06

L Gen 2 Max NAR Jetta, Golf (all) 10/05->

L Gen 2 Max ROW, NAR Passat 3/05-5/06

M Gen 3 Min

N Gen 3 Max ROW Golf 5/06-> (2007 in VIN)

Q Gen 3 Max ROW Jetta, Golf Variant, NAR Jetta Wagon 7/06-> (2007 in VIN)

Q Gen 3 Max ROW, NAR Passat 5/06-> (2007 in VIN)

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3807919

Αντικατάσταση "λογικά" γίνεται με parts ίδιων δυνατοτήτων. Επίσης και τα 2 controllers είναι "G", δεν μπορεί του οδηγού να υποστηρίζει και του συνοδηγού όχι.

Αν κατάλαβα καλά η τοποθέτηση για δοκιμή έγινε κάπως πρόχειρα. Όσο σίγουρος κι αν είσαι μπορεί κάτι να μη δουλέψει σωστά έτσι. Δοκίμασε μια φορά να "δέσεις" κανονικά με όλες τις φύσες στις θέσεις του και να δοκιμάσεις. Η φύσα από την ταπετσαρία (διακόπτης παραθύρων) είναι κουμπωμένη στο controller όταν δοκιμάζεις ?

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου αν καταλαβα καλα εσυ με το πολυμετρο μετρας κυκλωμα δηλαδη εισαι σε Ωμ, βαλτο σε συνεχες ρευμα DC - στα 20 βολτ και παρε μετριση, εαν σου βγαζει 12 βολτ καθως ανοιγεις την πορτα ειναι οκ, εαν οχι τοτε ελενγχεις ξανα καλωδίωση και κωδικοποιιση.

Edited by dj_michel
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον το προβλημα ητανε οτι ειχα κωδικοποιησει μονο την πορτα του οδηγου!νομιζα οτι δεν θελει κωδικοποιηση του συνοδηγου.τελος καλο ολα καλα το προτζεκτ πετυχε!παμε στο επομενο!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον το προβλημα ητανε οτι ειχα κωδικοποιησει μονο την πορτα του οδηγου!νομιζα οτι δεν θελει κωδικοποιηση του συνοδηγου.τελος καλο ολα καλα το προτζεκτ πετυχε!παμε στο επομενο!

Μπράβο Ανέστη.Μαθαίνεις σιγά-σιγά.:)

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον το προβλημα ητανε οτι ειχα κωδικοποιησει μονο την πορτα του οδηγου!νομιζα οτι δεν θελει κωδικοποιηση του συνοδηγου.τελος καλο ολα καλα το προτζεκτ πετυχε!παμε στο επομενο!

Άντε με γεια ρε.

Link to comment
Share on other sites

να ευχαριστησω δημοσια το μελος costas kai bbp γιατι χωρις την πολυτιμη βοηθεια τους ακομα ταπετσαριες θα εβγαζα!! :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.