Jump to content
Geos

Μετατροπη Golf IV (4) 1.4 1.6 Σε 1.8Τ Gti - S3

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους.

Παρακολουθώ αρκετό καιρό το forum και θα ήθελα με την σειρά μου να κάνω κάποιες ερωτήσεις.

1) Θέλω να μάθω περίπου σε τι κόστος κινείται μια μετατροπή από 1,6 σε 1,8Τ. Όταν εννοώ κόστος εννοώ πόσα θα φύγουν από την τσέπη μου μέχρι το αυτοκίνητο να είναι πλήρως λειτουργικό και οι σχέσεις μου με τον μετατροπέα να έχουν τελειώσει...

2) Έχει ρωτήσει κανένας για τοποθέτηση τετρακίνησης από S3;

3) ¶κουσα ότι για την μετατροπή από 1,6 σε 1,8Τ χρειάζεται αλλαγή "πίσω άξονα". Αν κάποιος μπορεί να με διαφωτίσει για τον "πίσω άξονα" του Golf μου ας postαρει κάτι.

Ευχαριστώ για την υπομονή σας και περιμένω απαντήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.

Παρακολουθώ αρκετό καιρό το forum και θα ήθελα με την σειρά μου να κάνω κάποιες ερωτήσεις.

1) Θέλω να μάθω περίπου σε τι κόστος κινείται μια μετατροπή από 1,6 σε 1,8Τ. Όταν εννοώ κόστος εννοώ πόσα θα φύγουν από την τσέπη μου μέχρι το αυτοκίνητο να είναι πλήρως λειτουργικό και οι σχέσεις μου με τον μετατροπέα να έχουν τελειώσει...

2) Έχει ρωτήσει κανένας για τοποθέτηση τετρακίνησης από S3;

3) ¶κουσα ότι για την μετατροπή από 1,6 σε 1,8Τ χρειάζεται αλλαγή "πίσω άξονα". Αν κάποιος μπορεί να με διαφωτίσει για τον "πίσω άξονα" του Golf μου ας postαρει κάτι.

Ευχαριστώ για την υπομονή σας και περιμένω απαντήσεις.

λοιπον χρειαζεσαι περιπου στα 6000 χιλιαρικα στρογγυλα για να πεις ειμαι οκ......δεν υπαρχει διαφορα στον πισω αξονα οποτε δεν χρειαζεται αλαγη......οσο για τετρακινηση καλυτερα να το πουλησεις και να παρεις το 4motion ποιο φτηνα θα σου ερθει......... :D:D

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον αρχικά.

Το έχω σκεφτεί και εγώ το ενδεχόμενο αλλαγής αυτοκινήτου αλλά έχω τρελλό κόλλημα με το αυτοκινητάκι μου και δεν το σκέφτομαι καν να το δώσω. (Οι κολλημένοι με τα αυτοκίνητά τους με καταλαβαίνουν ελπίζω...).

Ένας επιπλέον λόγος που δεν ενδιαφέρομαι να αλλάξω αυτοκίνητο είναι ότι γνωρίζω την κατάσταση του σασί μου και από ιστορίες και παθήματα γνωστών έχω μάθει να μην εμπιστεύομαι κανένα σε θέματα τρακαρισμάτων και επισκευών, ιδιώς όσους έχουν μάντρα :D .

Πάντως ρώτησα σε μερικούς φίλους και από γνωστό σε γνωστό μου είπαν περίπου 3000 το τροπέτο από Γερμανία ή Ιταλία και γύρω στο 1000 τα εργατικά και μου φάνηκε καλή τιμή.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως ρώτησα σε μερικούς φίλους και από γνωστό σε γνωστό μου είπαν περίπου 3000 το τροπέτο από Γερμανία ή Ιταλία και γύρω στο 1000 τα εργατικά και μου φάνηκε καλή τιμή.

και μετα θα σου πουνε θελει και αυτο και εκεινο και θα ερθεις στα 6000......ειναι γνωστο το παραμυθι που κανουν ορισμενοι...ΠΡΟΣΕΧΕ μην μπλεξεις με κανεναν μ@λ@κ@............

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν καλημέρα σε όλους.

Το ξέρω ότι η πιό συμφέρουσα λύση είναι η αλλαγή όλου του αυτοκινήτου. Αλλά ρε γμτ δεν μου κάνει καρδιά να το αλλάξω.

:blink::thumbsup:

¶μα έχεις κόλλημα με κάτι θα το κάνεις έχει δεν έχει νόημα...

Link to comment
Share on other sites

Αυτό έκανε και ο DG και καθάρησε με 2,5 χιλιάρικα... Και από 1,6 πήγε στα 1,8Τ...

Scorpio μηπως ξερεις περισσοτερες λεπτομεριες σχετικα με την αλλαγη κινητηρα του DG??

Οπως που εκανε την μετατροπη,αν χρειαστηκε να αλλαξει και αλλα εκτος κινητηρα,και αν ως τωρα εχει κανενα προβλημα??

εχω και εγω ενα 1,6 8βαλ το οποιο καιει λαδια κ χρειαζεται 1000-1500 ευρο για φτιαξιμο,και λεω αντι να το φτιαξω να δωσω κατι παραπανω κ να αλλαξω κινητηρα...

ευχαριστω...χρονια πολλα σε ολους!!!

Link to comment
Share on other sites

Επειδη στο διλλημα που εισαι εσυ εχω ερθει και εγω αρκετες φορες στο παρελθον,σου προτεινω αλλαγη αυτοκινητου.

Με καλο ψαξιμο θα βρεις αμαξι ακριβως οπως το θελεις και σε πολυ καλη κατασταση.

Ετσι,γλυτωνεις ολο το τρεξιμο της μετατροπης,και αν πετυχε και αν το ενα και αν το αλλο.

Link to comment
Share on other sites

Όταν έκανα αυτό το postακι ήμουν και εγώ 50 - 50 με αλλαγή αυτοκινήτου ή κινητήρα και τελικά από ότι βλέπω το έχει και άλλος κόσμος αυτό.

Ευχαριστώ πάντως παιδιά για την βοήθεια και τις προτάσεις σας.

:D;):D :D

Edited by Geos
Link to comment
Share on other sites

Σε καταλαβαίνω απόλυτα φιλαράκι όταν λές για το κόλλημα που έχεις με το car σου.Το ίδιο ακριβώς μοντέλο έχω και εγώ.Για S3 που είπες έχω ρωτήσει και δεν αξίζει γιατι θές το λιγότερο 9000. οπότε......

Εγώ τελικά μόλις μαζέψω τα €ρα θα πάω για τον 1,8Τ.

Link to comment
Share on other sites

(ypopsin i mixani den exei panw apo 5.000 xiliometra) ..thessaloniki

αυτο ειναι σχετικο γιατι ολοι ετσι λενε οτι τα μοτερια ειναι καινουρια.......απλα ειναι να μην σου τυχει να ειναι γ@μημενο.........

Link to comment
Share on other sites

οπως σου ειπαν τα παιδια ειναι γυρω στα 6 χιλιαρικα. κομπλε ομως μαζι με φρενα μπρος-πισω, αντλιες κλπ.τα 3000 για τροπετο απο γερμανια μου ακουγονται λιγο..."υποπτα" χωρις να θελω να θιξω κανεναν. μπορει οντως να βρηκες την ευκαιρια. αλλα δεν θα ηθελες ενα μοτερ με immob. που ΔΕΝ θα ειχες το κλειδι του!!!(γιατι πολυ απλα δεν θα ειχαν προλαβει να το κλεψουν τα γερμανικα...καλοπαιδα!!)γιατι μετα μονο μεσω on-line συνδεσης και με τον αριθμο του κινητηρα θα μπορουσες να το ξεκλειδωσεις και φυσικα θα φαινοταν κατευθειαν το γιατι το πηρες τοσο φτηνα.

δεν στα λεω για να σε τρομαξω αλλα ειναι περιπτωσεις που εχουν συμβει και που σε κανουν να προτιμας να δωσεις τα 2000 παραπανω και να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.και φυσικα θα σου προτεινα να αλλαξεις το μοτερ και οχι το αυτοκινητο.και γω το ιδιο κολλημα με σενα εχω!! :baby::baby:

Link to comment
Share on other sites

Ρε γαμώτο έστω ότι αλλάζεις αυτοκίνητο. Βρήκα ένα Golf 4 GTi με 14000 μαμά.

Μου φαίνονται επικίνδυνα λίγα... Δεν ξέρω τι να πώ.

Το αμάξι το είχε ένας τύπος οικογενειάρχης, σε γκαράζ, πρώτο χέρι και ατρακάριστο, μοντέλο 2001.

Τι να πεις τώρα??

Link to comment
Share on other sites

Guest Scorpio

Κοίτα και εγώ σε λίγα χρόνια θα είμαι οικογενειάρχης... Μην νομίζεις ότι δεν τα σκίζουν!

Πήγαινέ σε φαναρτζή + μηχανικό και αν είναι ΟΚ χτύπατο!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου δεν ξέρω καν ποιός είναι ο Πιτ.

¶κουσα ειδήσεις όμως ότι παίζει να φύγουν τα τεκμήρια για εισαγωγή μεταχειρισμένων από Ευρώπη.

Οπότε μάλλον λίγη υπομονή ακόμα...

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να γίνει μια και καλή και να τελειώνουμε με αυτό το θέμα...

Πάντως είμαι αισιόδοξος αυτή τη φορά...

Φαντάσου μετά τι θα γίνεται στον δρόμο...

Τρέλλαααααααα!!!!!

:baby::thumbsup::D:D:D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Η μετατροπη ενος golf 4 σε GTI δεν αξιζει με τιποτα,κατα την αποψη μου.Οι διαφορες στον εξοπλισμο ειναι μεγαλες και οι περισσοτερες μετατροπες που εχω δει δεν ειναι πληρεις.Αντε να βρεις να περασεις απο ξυλα,recaro,μεχρι τον αισθητηρα βροχης και τα φωτα...Και για ποιο λογο?Σε συζητησεις με φιλο εμπορο μου ειπε οτι το gti μου το ανταλλασει 14600(μ99,γνησιο,250+ιπποι,17αρες,τελεια συντηρημενο,κλπ)ενω ενα απλο γυρω στις 13000!Ενα 1400αρι 5ετιας με 7-7500,ενω τα generation 1.6 περισσοτερο.Οποτε με 5500 περιπου διαφορα τιμης maximum περνεις ενα γνησιο κ ησυχαζεις!Οσο για την κατασταση του,αυτο ελεγχεται.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.