tsi.xristos Posted September 30, 2011 Report Share Posted September 30, 2011 (edited) Καλησπερα θα ηθελα τη βοηθεια σας. Ολα ξεκινησαν οταν εβαλα ενα turbo timer(apexi) στο golf μου(tsi 140).Δουλευε μια χαρα,ουτε προβλημα με τον συναγερμο. Παω στον προγραμματιστη μου μια μερα να ρυθμισω λιγο το προγραμμα,μπαινει με το vag com και αρχιζει το αμαξι να παιζει το ρελαντι απο 400 εως 1300 περιπου στροφες και να αναβοσβηνουν λαμπακια στο καντραν και δεν τον αφηνε να μπει στο engine καναλι ενω σε ολα τα υπολοιπα μπορουσε να μπει. Φευγω παω στον μηχανικο μου δοκιμαζουμε και εκει,ακριβως το ιδιο. Παω σε εναν ηλεκτρολογο μου λεει αυτο πρωτη φορα το βλεπω...Ειναι συμπτωματα καμενου εγκεφαλου αλλα το αμαξι δεν επρεπε να δουλευει τωρα. Του λεω υπαρχει περιπτωση να ειναι απο το turbo timer?Μου λεει ΟΧΙ. Καποιος αλλος μου ειπε για πλεξουδα... Παω και βγαζω το turbo timer,ελεγχος με vag com παλι τα ιδια... Ετυχε και μιλησα με εναν ηλεκτρολογο απο την SEAT μεσα και μου λεει μαλλον εχει προβλημα το can bus δεν στελνει εντολες και δημιουργηθηκε απο το turbo timer,εψαξα εδω στο forum και ειδα οτι εχει ξανασυμβει σε golf. Εχει παθει καποιος το ιδιο προβλημα? Γνωριζεται καποιον ηλεκτρολογο(στη αττικη) να μου προτεινετε να σχοληθει με την περιπτωση μου?Μιας και ο καθενας μου λεει τα δικα του και με βλεπω να μην ξεμπερδευω ποτε!!! Ευχαριστω εκ των προτερων. Edited September 30, 2011 by tsi.xristos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted September 30, 2011 Report Share Posted September 30, 2011 Χριστο να σε ρωτησω κατι, αφου τα τσι εχουν σύστημα ψύξης απο κατασκευής τους τι τα ήθελες το turbo timer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfOnMe Posted September 30, 2011 Report Share Posted September 30, 2011 Τι εχουν?? Εγω 1η φορα το ακουω.... Ολοι βαζουν timer.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoilas Posted September 30, 2011 Report Share Posted September 30, 2011 Όλοι όχι αλλά οκ. Έχει σύστημα που ψύχει την τουρμπίνα ακόμα και μετά το σβήσιμο του κινητήρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted September 30, 2011 Report Share Posted September 30, 2011 Ποιοι ολοι ρε παιδια ? Ελαχιστοι...δεν χρειαζεται τιποτα.... gt με 170.000 χιλ σας το επιβεβαιωνει ... το εσβηνε πριν σταματησει ο τυπος που λεει ο λογος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted September 30, 2011 Report Share Posted September 30, 2011 Τι εχουν?? Εγω 1η φορα το ακουω.... Ολοι βαζουν timer.... Mαλλον δεν παρακολουθεις το φορουμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted September 30, 2011 Report Share Posted September 30, 2011 Εγω που παρακολουθω το φορουμ εχω ακουσει οτι εχουμε τετοιο πραγμα. Μια φορα ενω πηγαινα με 140+ εθνικη σταματησα για βενζινη στα Πλαζα και το εσβησα αμεσως.. Νταξει δν περιμενα το μοτερ να δουλευει οπως με το turbotimer αλλα ουτε ακουγα και κανα συστημα...Ε απο τοτε παντα μα παντα ηρεμουτσικα πριν σβησω και ασε το συστημα να υπαρχει.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfOnMe Posted September 30, 2011 Report Share Posted September 30, 2011 Mαλλον δεν παρακολουθεις το φορουμ Φιλαρακι να μιλας για τον εαυτο σου, εγω μια χαρα παρακολουθω, και επιδι γνωριζω ολοι λενε οτι καλο ειναι να βαλουν.... Εγω που παρακολουθω το φορουμ εχω ακουσει οτι εχουμε τετοιο πραγμα. Μια φορα ενω πηγαινα με 140+ εθνικη σταματησα για βενζινη στα Πλαζα και το εσβησα αμεσως.. Νταξει δν περιμενα το μοτερ να δουλευει οπως με το turbotimer αλλα ουτε ακουγα και κανα συστημα...Ε απο τοτε παντα μα παντα ηρεμουτσικα πριν σβησω και ασε το συστημα να υπαρχει.. +++++1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsi.xristos Posted September 30, 2011 Author Report Share Posted September 30, 2011 (edited) Χριστο να σε ρωτησω κατι, αφου τα τσι εχουν σύστημα ψύξης απο κατασκευής τους τι τα ήθελες το turbo timer. Νικο το ειχα ολοκαινουριο σπιτι μου και καθοταν και επειδη εδω και 180.000χλμ απο την πρωτη μερα κιολας(πριν μαθω για το συστημα αυτο) παντα το κρυωνα και το ζεσταινα,μετα που το εμαθα δεν το πολυεμπιστευομουν και ηθελα να εχω το κεφαλι μου ησυχο και γενικα το αμαξι αρκετες φορες "βραζει"... την ωρα που πρεπει να κατεβω απο αυτο,ολα μαζι ηρθαν και εδεσαν και μπηκε το timer...το θεμα ειναι τωρα τι κανω...εγινε λαθος στη τοποθετηση και "πληγωθηκε" το can bus?δεν συνεργαστηκε timer και can bus και εγινε το προβλημα ή ειναι κατι αλλο? Edited September 30, 2011 by tsi.xristos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 1, 2011 Report Share Posted October 1, 2011 Δεν πας στην αντιπροσωπεία για μία διάγνωση ή μόνος σου με vagcom ? Βάλε και το μανίσιο πρόγραμμα... Το πρόγραμμα το πέρασε με ODB ή έβγαλες εγκέφαλο ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted October 1, 2011 Report Share Posted October 1, 2011 (edited) Εγω που παρακολουθω το φορουμ εχω ακουσει οτι εχουμε τετοιο πραγμα. Μια φορα ενω πηγαινα με 140+ εθνικη σταματησα για βενζινη στα Πλαζα και το εσβησα αμεσως.. Νταξει δν περιμενα το μοτερ να δουλευει οπως με το turbotimer αλλα ουτε ακουγα και κανα συστημα...Ε απο τοτε παντα μα παντα ηρεμουτσικα πριν σβησω και ασε το συστημα να υπαρχει.. Ε τι να ακούσεις; Μια αντλιούλα είναι που δουλεύει Στο pfd του 122(σελίδα 16) και του 140 (σελίδα 19) λέει οτι έχουν το σύστημα που κυκλοφορεί το ψυκτικό μετά το σβήσιμο Βέβαια αμα το χεις σκίσει ή αν εισαι εθνική για ώρα εννοείται δεν ειναι καλό να το σβήνεις με τη μία... Edited October 1, 2011 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsi.xristos Posted October 2, 2011 Author Report Share Posted October 2, 2011 Δεν πας στην αντιπροσωπεία για μία διάγνωση ή μόνος σου με vagcom ? Βάλε και το μανίσιο πρόγραμμα... Το πρόγραμμα το πέρασε με ODB ή έβγαλες εγκέφαλο ? Καλημερα! Μονος μου δεν το κατεχω,δεν εχω ασχοληθει με το θεμα vagcom μεχρι στιγμης.Ομως το εχουν δει:ο μηχανικος μου,ο προγραμματιστης μου και ενας μηχανικος της seat.Δεν δειχνει κατι,το μονο που κανει ειναι να αναβοσβηνουν τα λαμακια στο καντραν και αν δουλευει το αμαξι να παιζει το ρελαντι η και να σβηνει αν στο παιξιμο πεσει κατω απο 400-500στροφες,αυτο ομως μονο στο καναλι που αφορα το μοτερ(οπως ειπα δε το κατεχω το vagcom,ομως πχ ABS και καποια αλλα καναλια σε αφηνει να τα δεις κανονικα). Την αντιπροσωπεια την εχω σαν τελευταια επιλογη και απο θεμα χρονου γιατι δεν εχω 2ο αμαξι και μπορει να το κρατησουν για μερες αλλα και απο θεμα χρηματων που ως γνωστων σε "γδερουν"... Το προγραμμα με ODB το περασε αλλα το εχω εδω και 130.000χλμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 3, 2011 Report Share Posted October 3, 2011 Από ποια πόλη είσαι ? ΥΓ. Δοκίμασε να βγάλεις με προσοχή τον πόλο να κάνει reset. Όταν θα πας αντιπροσωπεία θα πας με μαμα πρόγραμμα και χωρίς timer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsi.xristos Posted October 4, 2011 Author Report Share Posted October 4, 2011 Από ποια πόλη είσαι ? ΥΓ. Δοκίμασε να βγάλεις με προσοχή τον πόλο να κάνει reset. Όταν θα πας αντιπροσωπεία θα πας με μαμα πρόγραμμα και χωρίς timer. Απο αθηνα ειμαι. Ξεχασα να αναφερω πως ειμαι εκτος εγγυησης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsi.xristos Posted November 2, 2011 Author Report Share Posted November 2, 2011 Καλησπερα.πηγα λοιπον στην carenta.Το προβλημα το ειδε ο αρχιμηχανικος,εβαλε το διαγνωστικο και μια απο τα ιδια,δεν μπορεσε να μπει στο καναλι 0.1 ενω σε ολα τα υπολοιπα μπηκε. Το χειροτερο ηταν οτι μου ειπε δεν μπορουν να κανουν τιποτα παρα μονο μια αναβαθμιση του εγκεφαλου...Αλλά...υπαρχει μονο μια πιθανοτητα στις 10 να την δεχτει ο εγκεφαλος...και επισης 1 στις 10 να καει ο εγκεφαλος και να μην ξανα παρει μπροστα το αμαξι με αυτον τον εγκεφαλο. Μου ειπε οτι "εξω" ισως καποιος "σπασει" οτι χρειαζεται για να λυθει το προβλημα ομως αυτοι δεν μπορουσαν...αυτο ειναι και το επομενο μου βημα και ελπιζω να ξεμπερδεψω γρηγορα γιατι εχω απελπιστει!!! Για ακομα μια φορα τεκμηριωσαν την αποψη μου οτι στις αντιπροσωπιες ειναι ΑΧΡΗΣΤΟΙ!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted November 2, 2011 Report Share Posted November 2, 2011 Φιλε στην προκειμένη περίπτωση δεν φταιει η αντιπροσωπεία, ενδέχεται να "κλειδωσε" ο εγγεφαλος απο το μηχανακι που εβαλες, οταν επεμβαίνεις εχεις και ενα ρισκο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsi.xristos Posted November 2, 2011 Author Report Share Posted November 2, 2011 Φιλε στην προκειμένη περίπτωση δεν φταιει η αντιπροσωπεία, ενδέχεται να "κλειδωσε" ο εγγεφαλος απο το μηχανακι που εβαλες, οταν επεμβαίνεις εχεις και ενα ρισκο. Μου ειπε οτι δεν εχει καμια σχεση το turbo timer με αυτο που εγινε.Επισης ειδε το check engine και του ειπα οτι αναψε ακριβως μιση ωρα μετα απο τοποθετηση εξατμισης η οποια δεν εχει καταλυτη,παλι μου ειπε οτι δεν εχει καμια σχεση αυτο με check.Για μια στιγμη νομιζα οτι ειχα παει στον μπαρμπα-Μητσο της γειτονιας για διαγνωση... Μα τον ρωτησα,εχει κλειδωσει ο εγκεφαλος?Οχι, μου λεει πρεπει να το διακινδυνεψεις να προσπαθησουμε να περασουμε αναβαθμιση,για την οποια ουτε γιαυτην ηταν σιγουρος αν θα "περνουσε" και φυσικα εαν περνουσε ισως ο εγκεφαλος αυτος να μας αποχαιρετουσε. Δεν ξερω εσας σας φαινονται ολα αυτα λογικα? Ειμαι 1000% σιγουρος οτι κατι "εκανε" το turbo timer και ψαχνω καποιον να βρει τι εχει γινει!Ολοι υποθετουν ακομα και η αντιπροσωπεια. 3 ηλεκτρολογοι μου ειπαν δεν εχει κλειδωσει καπου αλλου ειναι το προβλημα. Που θα παει καποιος θα βρει τι εχει...η ελπιδα πεθαινει τελευταια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steve111 Posted November 11, 2011 Report Share Posted November 11, 2011 KAI XVRIS PROGRAMATA MIA XARA PAEI TI TO PIRAZETAI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...