AntOuAnO Posted October 5, 2011 Report Share Posted October 5, 2011 Γεια σας ειμαι ναι μελος του φορουμ σας και ειναι το πρωτο μου ποστ! Λοιπον σε λιγο καιρο μαλλον αρχες του 2012 θα αγορασουμε ενα νεο αυτοκινητο!Μου αρεσει πολυ το νεο γκολφ μπορει να εχει τσιμπημενει τιμουλα αλλα.......... Εχουμε και λεμε ενδιαφερομε για χειροκιμητο κιβωτιο η εκδοση που μου καθεται πιο καλα ειναι η Generation οπως και η Golf R-Line! Θελω λοιπον να σας ρωτησω κυριως εσας τους κατοχους που το χρησιμοποιειται καθημερινα τι προβληματα σας εχει βγαλει και εαν αυτα βγηκαν μεσα στην εγγυηση για να δω κατα ποσο αξιζει αυτη η αγορα! Για να δουμε θα γινει το ονειρο πραγματικοτητα?(160 αλογα στους μπροστα τροχους !!!!!) Ευχαριστω προκαταβολικα για τις απαντησεις σας! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntOuAnO Posted October 6, 2011 Author Report Share Posted October 6, 2011 Κανενας? :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted October 6, 2011 Report Share Posted October 6, 2011 Κανενας? :whistling: Επειδή ρωτας να σου απαντήσω Πρωτα πρωτα καλως όρισες!!! Η πρωτη ερώτηση ειναι άστοχη για ενα φορουμ που ασχολείται με τα vw Οι επόμενες ειναι προσωπική απόφαση μιας και συγκρίσεις ολους τους TSi ακομα και το R-Line. Tι χρήματα διαθέτεις και τι εξοπλισμό θέλεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted October 6, 2011 Report Share Posted October 6, 2011 122 Με κλειστα ματια... Μπορεις να εισαι και εσυ στα 160 αλογα (και να περνας ΕΥΚΟΛΑ τα 160ρια) με 2-3 λιτρα λιγοτερη κατανάλωση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted October 6, 2011 Report Share Posted October 6, 2011 (edited) Off Topic 122 Με κλειστα ματια... Μπορεις να εισαι και εσυ στα 160 αλογα (και να περνας ΕΥΚΟΛΑ τα 160ρια) με 2-3 λιτρα λιγοτερη κατανάλωση. Και να σε κολλανε τα fsi στα 200φευγα... Περα απο την πλακα, ισως το μονο που αξιζει απο τα tsi συμφωνα με τα οσα εχουμε δει κατα καιρους εδω μεσα... Edited October 6, 2011 by Billgr4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntOuAnO Posted October 6, 2011 Author Report Share Posted October 6, 2011 Επειδή ρωτας να σου απαντήσω Πρωτα πρωτα καλως όρισες!!! Η πρωτη ερώτηση ειναι άστοχη για ενα φορουμ που ασχολείται με τα vw Οι επόμενες ειναι προσωπική απόφαση μιας και συγκρίσεις ολους τους TSi ακομα και το R-Line. Tι χρήματα διαθέτεις και τι εξοπλισμό θέλεις? Τα χρηματα που διαθετω ειναι εως 25000€ ενδιαφερομαι για τους 122/105/160 και θελω τον εξοπλισμο τις Generation με το χειροκινητο το 6αρι! Τωρα επειδη μαλλον δεν το εθεσα σωστα, οταν λεω R-Line εννοω να παρω την εκδοση Generation με την επεκταση {το πακετο} R-Line (εαν και εφοσον γινεται!)!Δηλαδη την αεροτομη τις ζαντες την οθονη την πλας το τιμονι κλπ {ριξε μια ματια εδω στο κατω μερος http://www.volkswagen.gr/media/country/gr/x/models/common/pdf.Par.0021.File.pdf/model_guide_golf.pdf} Εκτος και εαν παρω τα 160αλογα που παιρνω κατευθειαν την εκδοση R-Line Δηλαδη : http://www.volkswagen.gr/gr/el/model/Golf_VI/trim_lines/R-Line.html 122 Με κλειστα ματια... Μπορεις να εισαι και εσυ στα 160 αλογα (και να περνας ΕΥΚΟΛΑ τα 160ρια) με 2-3 λιτρα λιγοτερη κατανάλωση. Εννοεις να βαλω χερι στο μοτερ? Δεν μου ειπε ομως κανεις για τυχον προβληματα που του εμφανισε σε εργοστασιακη κατασταση...... Α! και κατι ακομα οσοι ψηφισαν γιατι δεν ειπαν και την γνωμη τους... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted October 6, 2011 Report Share Posted October 6, 2011 Τα χρηματα που διαθετω ειναι εως 25000€ ενδιαφερομαι για τους 122/105/160 και θελω τον εξοπλισμο τις Generation με το χειροκινητο το 6αρι! Τωρα επειδη μαλλον δεν το εθεσα σωστα, οταν λεω R-Line εννοω να παρω την εκδοση Generation με την επεκταση {το πακετο} R-Line (εαν και εφοσον γινεται!)!Δηλαδη την αεροτομη τις ζαντες την οθονη την πλας το τιμονι κλπ {ριξε μια ματια εδω στο κατω μερος http://www.volkswagen.gr/media/country/gr/x/models/common/pdf.Par.0021.File.pdf/model_guide_golf.pdf} Εκτος και εαν παρω τα 160αλογα που παιρνω κατευθειαν την εκδοση R-Line Δηλαδη : http://www.volkswagen.gr/gr/el/model/Golf_VI/trim_lines/R-Line.html Εννοεις να βαλω χερι στο μοτερ? Δεν μου ειπε ομως κανεις για τυχον προβληματα που του εμφανισε σε εργοστασιακη κατασταση...... Α! και κατι ακομα οσοι ψηφισαν γιατι δεν ειπαν και την γνωμη τους... Αν εχεις τα χρηματα πηγαινε κατ' ευθειαν στην R-Line Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntOuAnO Posted October 6, 2011 Author Report Share Posted October 6, 2011 Αν εχεις τα χρηματα πηγαινε κατ' ευθειαν στην R-Line Απο οσο ξερω μονο εμφανησιακα αλλαζει αλλα μου αρεσει πολυ η R-Line βγαινει ομως μονο σε 160 αλογα! Πες μου λιγο φιλε Νικο ποιο μοτερ ειναι πιο καλο απο αυτα {σχεση τιμης-αποδοσης-καταναλωσης-προβληματων} Α και πες μου τι προβληματα εμφανιζαν συχνα τα γκολφακια! Ευχαριστω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted October 6, 2011 Report Share Posted October 6, 2011 Και γιατι δεν κανεις κατι πιο ευκολο... Υπαρχει σχετικη κατηγορια προβληματων... Μπορεις να δεις τα παντα εκει.... Εγω προτεινω το 122αρι παντως.. Λιγοτερο πολυπλοκο σαν μηχανικο συνολο, η λειτουργια του θυμιζει ατμοσφαιρικο και πανω απο ολα εχει εμφανισει τα λιγοτερα προβληματα, απο 'κει και περα οπως ειπε ο Νικος πρεπει να τα βαλεις κατω και να σκεφτεις τι θελεις εσυ πραγματικα απο το αυτοκινητο που θα παρεις.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntOuAnO Posted October 6, 2011 Author Report Share Posted October 6, 2011 Και γιατι δεν κανεις κατι πιο ευκολο... Υπαρχει σχετικη κατηγορια προβληματων... Μπορεις να δεις τα παντα εκει.... Εγω προτεινω το 122αρι παντως.. Λιγοτερο πολυπλοκο σαν μηχανικο συνολο, η λειτουργια του θυμιζει ατμοσφαιρικο και πανω απο ολα εχει εμφανισει τα λιγοτερα προβληματα, απο 'κει και περα οπως ειπε ο Νικος πρεπει να τα βαλεις κατω και να σκεφτεις τι θελεις εσυ πραγματικα απο το αυτοκινητο που θα παρεις..{αυτο το κανω καθε μερα} Απλα θα ηθελα εαν σας ειναι ευκολο να μου πειτε τα ποιο γνωστα προβληματα!Εγω το μονο που εχω ακουσει ειναι ενα συνχρονιζε 2ας!Πειτε μου και αλλα! Ωστε το 122αρι ειναι καλυτερο... δεν εχει εμφανισε τοσα πολλα προβληματα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted October 6, 2011 Report Share Posted October 6, 2011 Για 122ρια ξερω κανα 3-4 που εχουν φτασει 3ψηφιο χωρις τπτ.. Εκτος απο συγχρονιζε 2ας το ενα νομιζω. Και αφου εχεις και 25κ Τοτε 122 R-line...και αν θελεις τα ανταλαζουμε μετα :twitch: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfOnMe Posted October 7, 2011 Report Share Posted October 7, 2011 Τι 122 ρε παιδιά!!!! :twitch: εννοείτε το 160αρι R line.... Απροβλημάτιστα πολλά χιλιόμετρα, τα φυσιολογικά προβλήματα τα έχουν όλα τα αμάξια..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex19871987 Posted October 7, 2011 Report Share Posted October 7, 2011 Τι 122 ρε παιδιά!!!! εννοείτε το 160αρι R line.... Απροβλημάτιστα πολλά χιλιόμετρα, τα φυσιολογικά προβλήματα τα έχουν όλα τα αμάξια..... φίλε έχω το R line.βασικά είναι η έκδοση highline σαν εξοπλισμός και έχει επιπλέον το bodykit και ζάντες.ότι θες πές μου με πμ να σου πώ απο τιμές και όλα ή να σου δώσω το τηλ. μου να με πάρεις.το εσωτερικό κοστίζει εξτρά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaros Posted October 7, 2011 Report Share Posted October 7, 2011 Απλα θα ηθελα εαν σας ειναι ευκολο να μου πειτε τα ποιο γνωστα προβληματα!Εγω το μονο που εχω ακουσει ειναι ενα συνχρονιζε 2ας!Πειτε μου και αλλα! Ωστε το 122αρι ειναι καλυτερο... δεν εχει εμφανισε τοσα πολλα προβληματα.... Φίλε δεν έχει νόημα αυτό που ζητάς. Σε κάποια Golf εμφάνισε πρόβλημα η αντλία νερού, σε κάποια άλλα αλλάξαν σχετικά νωρίς Ν75, μερικοί άλλοι άλλαξαν νωρίς πολλαπλασιαστ(ή/ες) αλλά δεν σημαίνει ότι το κάνει σε όλα τα Golf και τζάμπα το ψάχνεις γιατί το ποιο πιθανό είναι να μη σου βγάλει τίποτα από αυτά. (Βέβαια εδώ να αναφέρω ότι αν δεν θεωρώ πρόβλημα να αλλάξεις μια Ν75 στις 100,000χλμ η οποία έχει κόστος 40 ευρώ...) Επίσης επειδή παίρνεις ένα κινητήρα (τον turbocompressor εννοώ) ο οποίος υπάρχει από το 2006, τα όποια βρεφικά προβλήματα εμφάνισε έχουν εξαληφθεί (όπως σκάστρα που έχουν αλλάξει σχεδόν όλα τα Golf V). Εμένα με 82,000 χλμ δεν έχει κάνει κιχ, και του κολλητού μου με 130,000+ μια από τα ίδια. Συνχρονιζε 2ας μιας που το αναφέρεις δεν νομίζω να έχουν πρόβλημα τα Golf VI, ήταν παλιό κουσούρι κι αυτό που διορθώθηκε... Τέλος για το ποια έκδοση κινητήρα σου προτείνω να πάρεις έχει να κάνει καθαρά με πόσα άλογα και τι κατανάλωση θες να έχεις. Σαν αξιοπιστία είναι σίγουρα καλύτερα τα 122, σαν κατανάλωση το ίδιο (όχι μεγάλες διαφορές), όμως σαν γκάζια και δυνατότητα μελλοντικής αναβάθμισης σε άλογα έχουν μεγάλη διαφορά με τη πλάστιγκα να γέρνει προς το 160. (Το 105 δεν το αναφέρω καθόλου επειδή είναι βαρύ το σκάφος και προσωπικά δεν αξίζει-πάρε Polo αν θες το 105). Κάνε και τα 2 test drive αν δεν είχες turbo ή γρήγορο ατμοσφαιρικό παλιά, ακόμα και το 122 θα σε ξαφνιάσει ευχάριστα... Εξοπλισμό διάλεξε αυτά που σου αρέσουν το γούστο μας περιμένεις? Τότε θα είχαμε όλοι ίδια!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billy3 Posted October 7, 2011 Report Share Posted October 7, 2011 Και εγώ κάτοχος rline αλλά με το dsg7, χωρίς το εσωτερικό πακέτο. Είμαι υπερευχαριστημένος, έχω πάθει πλάκα και το προτείνω ανεπιφύλακτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted October 7, 2011 Report Share Posted October 7, 2011 Και εγώ κάτοχος rline αλλά με το dsg7, χωρίς το εσωτερικό πακέτο. Είμαι υπερευχαριστημένος, έχω πάθει πλάκα και το προτείνω ανεπιφύλακτα. +10000000000 αν εδινα αυτη τη στιγμη το 5αρι θα επαιρνα το 6αρι rline με dsg7, εννοειται το 160αρι!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCORPIONS Posted October 8, 2011 Report Share Posted October 8, 2011 Καταρχας καλωσηρθες . Ρίξε μια ματια στην ενοτητα Golf και θα παρεις αρκετες απαντησεις σε αυτα που ρωτας.Αναμεσα στα τρια μοντελα υπαρχουν αρκετες διαφορες οπως π.χ οτι στα 1.4 το 160 εχει τουρμπινα και compressor ενω το 122 μονο τουρμπινα.Σε οτι αφορα τα προβληματα γενικα υπαρχει αξιοπιστια ειδικα αν δεν αρχιζεις να το 'πειραζεις' με προγραμματα και τα σχετικα.Τωρα διαλεγεις αναμεσα στα τρια αναλογα με τα χρηματα που διαθετεις, με τις αναγκες σου και τις απαιτησεις σου.Παντως οποιο και αν διαλεξεις ολα εχουν την πολυτελεια και τα αριστα υλικα στο εσωτερικο τους καθως και την αθορυβη πραγματικα λειτουργια,παθητικη ασφαλεια και πολλα αλλα καλουδια! Υ.Γ. 1ον) Απο οτι βλεπω εχεις ανοιξει το θεμα δυο φορες,υπαρχει ιδιο και στην ενοτητα 'διαφορα' και παραθετω την ιδια απάντηση που ειχα δωσει και εκει προσθετοντας οτι προσωπικα πιστευω οτι το 1.4 122 δεν εχει βγαλει τα τοσα προβληματα που εχει το 160αρι καθως ειναι πιο απλο. 2ον)Αν εχεις βαλει σωστα την ηλικα σου εισαι 17 ετων??Για σενα προοριζεται το αμαξι ή για καποιον αλλον στην οικογενεια?Ρωταω γιατι αν ειναι για σενα να το οδηγησεις σε 1 χρονο περιμενε να δεις το 7αρι golf.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntOuAnO Posted October 8, 2011 Author Report Share Posted October 8, 2011 Για 122ρια ξερω κανα 3-4 που εχουν φτασει 3ψηφιο χωρις τπτ.. Εκτος απο συγχρονιζε 2ας το ενα νομιζω. Και αφου εχεις και 25κ Τοτε 122 R-line...και αν θελεις τα ανταλαζουμε μετα 0χα0χα0χα0χα εχουν φτασει 3ψηφιο χωρις τπτ τι εννοεις? Καταρχας καλωσηρθες . Ρίξε μια ματια στην ενοτητα Golf και θα παρεις αρκετες απαντησεις σε αυτα που ρωτας.Αναμεσα στα τρια μοντελα υπαρχουν αρκετες διαφορες οπως π.χ οτι στα 1.4 το 160 εχει τουρμπινα και compressor ενω το 122 μονο τουρμπινα.Σε οτι αφορα τα προβληματα γενικα υπαρχει αξιοπιστια ειδικα αν δεν αρχιζεις να το 'πειραζεις' με προγραμματα και τα σχετικα.Τωρα διαλεγεις αναμεσα στα τρια αναλογα με τα χρηματα που διαθετεις, με τις αναγκες σου και τις απαιτησεις σου.Παντως οποιο και αν διαλεξεις ολα εχουν την πολυτελεια και τα αριστα υλικα στο εσωτερικο τους καθως και την αθορυβη πραγματικα λειτουργια,παθητικη ασφαλεια και πολλα αλλα καλουδια! Υ.Γ. 1ον) Απο οτι βλεπω εχεις ανοιξει το θεμα δυο φορες,υπαρχει ιδιο και στην ενοτητα 'διαφορα' και παραθετω την ιδια απάντηση που ειχα δωσει και εκει προσθετοντας οτι προσωπικα πιστευω οτι το 1.4 122 δεν εχει βγαλει τα τοσα προβληματα που εχει το 160αρι καθως ειναι πιο απλο. 2ον)Αν εχεις βαλει σωστα την ηλικα σου εισαι 17 ετων??Για σενα προοριζεται το αμαξι ή για καποιον αλλον στην οικογενεια?Ρωταω γιατι αν ειναι για σενα να το οδηγησεις σε 1 χρονο περιμενε να δεις το 7αρι golf.... Το αυτοκινητο θα το οδηγησω οταν με το καλο παρω διπλωμα, απλα μου ειπε ο πατερας μου επιδη κλεινω τα 18 και θελει και αυτος να αλλαξει αμαξι να διαλεξω ενα για να το παρω εγω οταν παρω διπλωμα απλα αυτος θα το χρησιμοποιει ενα χρονο περιπου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akollias Posted October 9, 2011 Report Share Posted October 9, 2011 1.4 tsi 122 hp απο εμενα, καθως εισαι και νεος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...