Jump to content

xaros

Members
  • Posts

    374
  • Joined

  • Last visited

About xaros

  • Birthday 09/05/1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Θεσσαλονίκης
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

xaros's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Για μένα μπορεί να φταίει και η ανάρτηση σου (αμορτισέρ ή και ελατήρια). Αν π,χ, είναι μαλακό μπροστά, είναι λογικό σε φρενάρισμα με χιλιόμετρα ενώ φρένα και λάστιχα είναι τέλεια να βουτάει η μούρη να σηκώνεται ο κώλος οπότε να μπλοκάρουν εύκολα οι πίσω τροχοί....
  2. Rcd 300 υπάρχουν αυτά που υποστηρίζουν και αυτά που δεν υποστηρίζουν cd mp3. Η διαφορά τους είναι ότι αυτό που τα υποστηρίζει το γράφει με ασημένια γράμματα πάνω από το cd. O αντάπτορας που έχω εγώ, είχα παραγγείλει 2 τεμάχια, τον έχω συνδέσει στο δικό μου που υποστηρίζει mp3 και το άλλο σε ένα φιλαράκι μου που είναι χωρίς mp3. Και τα δυο παίζουν πάνω από 2 χρόνια απροβλημάτιστα
  3. Λογικά υποστηρίζει και τα κουμπιά στο τιμόνι αφού δουλεύει σαν σιντιέρα, αν και εγώ δεν έχω πολυλειτουργικό για να σου πω σίγουρα. Εγκατάσταση εννοείται μόνος μου δεν είναι τίποτα. Το μόνο αρνητικό που βρίσκω εγώ είναι ότι δεν βγάζει τους τίτλους από τα τραγούδια, δηλαδή έχω στο usb mp3 κομμάτια με ονόματα με λατινικούς χαρακτήρες αλλά στην οθόνη βγάζει track1 track2....
  4. Εγώ έχω αυτό http://www.ebay.com/itm/Yatour-12-pin-Car-Digital-Music-Changer-W-USB-SD-MP3-for-VW-AUDI-SKODA-/290823723666?pt=UK_In_Car_Technology&hash=item43b671da92 στο RCD300 και παίζει μια χαρά
  5. Δεν υπάρχει Θεσσαλονίκη αυτός ο αφρός. Αυτός που τα φέρνει Ελλάδα είναι ο Αγγελόπουλος στην Αθήνα. Εγώ όσες φορές έχω πάρει (ψωνίζω και για φίλους μου), τον πήρα τηλέφωνο, του έκανα κατάθεση τα λεφτά και μετά μου τα στέλνει με το ΚΤΕΛ
  6. Συναντιούνται δυο φίλοι στην ουρά του Ο.Α.Ε.Δ. - Γεια σου Κωστή, τι κάνεις; - Καλά ρε Αλέκο, Εσύ; - Ε, να ήρθα να πάρω το επίδομα, με απέλυσαν προ οκταμήνου. Εσύ; - Α, εγώ ήρθα για να δηλώσω ξανά έναρξη επαγγέλματος και να κόψω το επίδομα. - Έλα ρε μεγάλε, και τι κάνεις τώρα; - Πήρα ένα δανειάκι κι άνοιξα ένα bordello στο κέντρο της πόλης. Να πάρε μια καρτούλα, όποτε σε βγάλει ο δρόμος, ξέρεις... Διαβάζει την κάρτα ο Αλέκος: Πίπ# - κ@λος 25,00€ Κ@λος - πίπ# 30,00€ Πίπ# σκέτη 15,00€ Κ@λος σκέτος 20,00€ Απορημένος ρωτάει τον Κωστή: - Καλά ρε, Μ..νί δεν έχει; - Ε, μικρό μαγαζάκι, το δουλεύω μόνος μου!!!
  7. Αν βάζοντας i/c χειροτερεύει το 0-400 πως όταν το άλλαξε ο κακλιος βελτίωσε κι άλλο. Κοφτή έχω κοντά στις 7500 άντε να είναι 7400. Δε νομίζω να μη θυμάμαι καλά, μη με κάνετε να βγω για δοκιμές βραδιάτικα! Πάντως σίγουρα δε κουμπωνω 3η όταν θέλω να μετρήσω 0-100. Αν χρειάζεται να κουμπωνεις 3η για το 0-100 είναι λογικό να μη γράφεις καλούς χρόνους σε αυτό αφού και καρφωτες να τις βάζεις τις ταχύτητες θα χάσεις γυρω στο 0,3sec. Sent from my LT15i using Tapatalk 2
  8. Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω. Ο κακλιος όταν έβγαλε τα νούμερα που παρέθεσα φορούσε φίλτρο, εξάτμιση και πρόγραμμα κονσέρβα, άντε και ανάρτηση- χωρίς όμως να ρίξει τη μούρη για να μου πείτε ότι το είχε στημένο για τετρακοσαρΙ. Ούτε αντλία είχε πειράξει ούτε intercooler φόραγε. Στο golf v πως γίνεται να έχεις κοφτή 90 αφού μανισιο από όσο θυμάμαι έβγαζε 95, σου κατέβασαν κι άλλο το κοφτή? Με revo εμένα πρέπει να είναι κοντά στις 7500. Πάντως οι μετρήσεις με vag com είναι πολύ αισιόδοξες, οι μετρήσεις 0-100 και 0-400 θέλουν χέρια, άσφαλτο και λάστιχα οπότε προτείνω να μετράτε 60-160 όπου το αμάξι αφήνει να φανεί η δύναμη του και οι μετρήσεις δεν έχουν μεγάλες διακυμάνσεις (αρκεί να μη βράσει το αμάξι από τα πολλά πατήματα) Sent from my LT15i using Tapatalk 2
  9. Λοιπόν εγώ μετρούσα με vag-com. Όταν ήμουν μανίσιος το ξέρω ότι είχα πολύ χάλια χρόνους αφού ας πούμε για 0-100 έπρεπε να κουμπώνω και 3η (η δευτέρα κόφτιαζε λίγο πριν). Το αμάξι του methana με αυτά που φοράει θα έπρεπε να είναι κοντά στους χρόνους του kaklios design Rodos και δείτε τι γράφει με vag com στη παρουσίαση του http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=40062&page=6
  10. Πάντως στις μετρήσεις σας που φαίνονται πιο πάνω με το vag-com τα νούμερα μου φαίνονται μέτρια. (Ειδικά για το 5αρι που φοράει και τόσα πράγματα). Ενδεικτικά εγώ με Golf V 140 με Revo για 95άρα με εισαγωγή k&n και catback από gti βλέπω 0-100 σε 7,3 και 0-400 σε 14,8 και σε άσφαλτο πολιτική (όχι πίστα)....
  11. Είναι όλα θέμα μοτέρ, τώρα αν σου πω τα σαξόραλα πόσα άλογα + βλέπουν με σκούπα τελικό δε θα με πιστεύεις.... Φίλε Paliama αφού συνειδητοποιημένα δεν περιμένεις και πολλά πράγματα προχώρα το. Και τίποτα να μη κερδίσεις στη τελική, μόνο που θα πάρεις λίγο μπασάκι από ήχο αλλά θα βγουν και οι μπούκες στο πίσω μέρος για μένα αξίζει...
  12. Φίλε πες μας πληροφορίες για το αμάξι σου για να σου απαντήσουμε. Καταρχήν ποιο fsi έχεις (η λογική λέει το 1,6), αν έχεις κάνει κάτι στην εισαγωγή, αν έχεις ή σκοπεύεις να βάλεις πρόγραμμα....
  13. Δεν ταιριάζουν,αν δεις τα στοιχεία της αγγελίας λέει ότι είναι από Gti άρα θα έκανε μόνο σε εκείνο το προφυλακτήρα που φοράν και τα gt sport Sent from my LT15i using Tapatalk 2
  14. Ρίξε μια ματιά σε παλιότερα τόπικ που συζητάνε για τα fsi http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=30476 http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=27464
  15. Εμένα ξεκίνησε να τρέμει τώρα με τα κρύα αλλά έβαλα τον αφρό της AMSOIL http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=41060&hl=amsoil&st=160 και από τότε δεν το ξαναέκανε.... Και επιτέλους όταν είναι ζεστό έπεσε η κατανάλωση στο ρελαντί ξανά σε 0,4λ/100χλμ από 0,5 που ήταν πριν βάλω τον αφρό...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.