Jump to content
zgr

Tρεμει Ο Δεικτης Του Ταχυμετρου

Recommended Posts

Παιδια καλημερα.θα ηθελα τη βοηθεια σας σε ενα προβλημα που εχω με το κοντερ στο αμαξι μου (passat 1.4 tsi).Μετα τα 170 και μεχρι τελικη ταχυτητα ειτε με σταθερη ταχυτητα ειτε επιταχυνομενα ο δεικτης τρεμει!Πριν τα 170 κανενα προβλημα.το αμαξι το εχω 8 μηνες και το τρεμουλο το παρατηρησα απο την αρχη.Πηγα αντιπροσωπεια αρκετες φορες και ακομα με παιρνουν τηλ!ειχε καποιος απο εσας το ιδιο προβλημα?ευχαριστω.

Edited by zgr
Link to comment
Share on other sites

Αν το κοντέρ σου έχει την δυνατότητα, δοκίμασε να το γυρίσεις να σου δείχνει και στην μεσαία οθόνη την ταχύτητα.

Αν εκεί δέν υπάρχουν διακυμάνσεις τότε κάτι θα συμβαίνει στο κοντέρ.

Με μια ματιά που έριξα στα SSP δέν βρήκα να υπάρχει speed sender sensor στο σαζμάν οπότα φαντάζομαι πως την ταχύτητα την καταλαβαίνει απο τους αισθητήρες των τροχών για το ABS/ESP.

Ειχες κανένα πρόβλημα με τα ηλεκτρικά, αλλαγή πηγής ήχου, προβλήματα με γειώσεις κλπ;

Φυσικά άν είσαι ακόμα στην εγγύηση κοίταξε να το βρούν πρίν λήξει.

Καλή τύχη.

Παιδια καλημερα.θα ηθελα τη βοηθεια σας σε ενα προβλημα που εχω με το κοντερ στο αμαξι μου (passat 1.4 tsi).Μετα τα 170 και μεχρι τελικη ταχυτητα ειτε με σταθερη ταχυτητα ειτε επιταχυνομενα ο δεικτης τρεμει!Πριν τα 170 κανενα προβλημα.το αμαξι το εχω 8 μηνες και το τρεμουλο το παρατηρησα απο την αρχη.Πηγα αντιπροσωπεια αρκετες φορες και ακομα με παιρνουν τηλ!ειχε καποιος απο εσας το ιδιο προβλημα?ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Αν το κοντέρ σου έχει την δυνατότητα, δοκίμασε να το γυρίσεις να σου δείχνει και στην μεσαία οθόνη την ταχύτητα.

Αν εκεί δέν υπάρχουν διακυμάνσεις τότε κάτι θα συμβαίνει στο κοντέρ.

Με μια ματιά που έριξα στα SSP δέν βρήκα να υπάρχει speed sender sensor στο σαζμάν οπότα φαντάζομαι πως την ταχύτητα την καταλαβαίνει απο τους αισθητήρες των τροχών για το ABS/ESP.

Ειχες κανένα πρόβλημα με τα ηλεκτρικά, αλλαγή πηγής ήχου, προβλήματα με γειώσεις κλπ;

Φυσικά άν είσαι ακόμα στην εγγύηση κοίταξε να το βρούν πρίν λήξει.

Καλή τύχη.

Φιλε Στεφανε ευχαριστω για την απαντηση σου.Οσον αφορα την ενδειξη στην κεντρικη οθονη εκει δεν υπαρχουν διακυμανσεις.Επισης δεν ειχα προβλημα με τα ηλεκτρικα και το τρεμουλο στο κοντερ υπαρχει απο οταν αγορασα το αυτοκινητο.Ειμαι στην εγγυηση και εχω παει αρκετες φορες αντιπροσωπεια για αυτο το θεμα αλλα δεν πηρα ακομα απαντηση.
Link to comment
Share on other sites

Πίεσέ τους να σου αλλάξουν όλο το καντράν.Αφού έχεις εγγύηση δεν μπορούν να το αρνηθούν και μάλιστα όταν γνωρίζουν ότι το πρόβλημα υπήρχε από την αρχή που πήρες το αυτοκίνητο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οπως τα λεει ο Γιωργος.

Μπορει να μην ειναι το πιο συνηθισμενο προβλημα,μιας και δεν εχω ακουσει να εχει συμβει σε καποιον αλλον,αλλα απο την στιγμη που εισαι εντος εγγυησης,απαιτησε να στο αντικαταστησουν.Δεν ειναι κατι το οποιο θα φτιαξει.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και χρόνια πολλά φίλε μου έχω το ίδιο πρόβλημα περίπου εμένα όμως δεν το κάνει στα 170+ αλλά στην περιοχή από 140-160 πολύ πολύ ισχνά βέβαια θέλω να σε ρωτήσω όμως μήπως προέκυψε κάτι με τα ελαστικά ή τα ρουλεμάν ή κάποιος άλλος ήχος τυχαίος και συμπτωματικός; Εγώ έχω ένα PASSAT 2.0 TFSI 2006.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και χρόνια πολλά φίλε μου έχω το ίδιο πρόβλημα περίπου εμένα όμως δεν το κάνει στα 170+ αλλά στην περιοχή από 140-160 πολύ πολύ ισχνά βέβαια θέλω να σε ρωτήσω όμως μήπως προέκυψε κάτι με τα ελαστικά ή τα ρουλεμάν ή κάποιος άλλος ήχος τυχαίος και συμπτωματικός; Εγώ έχω ένα PASSAT 2.0 TFSI 2006.

Kαλησπερα φιλε και καλη χρονια.Το αμαξι το εχω 10 μηνες περιπου και το τρεμουλο-ασταθεια στον δεικτη το εχει απο την αρχη.Δεν πειραξα τιποτα σε ζαντες η λαστιχα και δεν παρουσιαζει κανενα θορυβο στα ρουλεμαν.Απλα μολις περασω τα 170 ο δεικτης δεν σταθεροποιειται και δειχνει σαν να ζοριζεται να ανεβασει χιλιομετρα! Edited by zgr
Link to comment
Share on other sites

Απλα μολις περασω τα 170 ο δεικτης δεν σταθεροποιειται και δειχνει σαν να ζοριζεται να ανεβασει χιλιομετρα!

Λογικό μου φαίνεται αυτό φίλε μου αφού έχεις το 1.4.Μετά τα 170 δύσκολα μαζεύεις χλμ με την 6η.

Edited by Professor
Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα ετσι ειναι οσον αφορα τα χιλιομετρα.1.4 ειναι το αμαξι.Αλλα οσον αφορα την ασταθεια στο δεικτη του κοντερ δεν εχει καμια σχεση.Δεν ειναι λογικο να τρεμει η βελονα ειτε ανεβαζοντας χιλιομετρα ειτε μενοντας σταθερα σε μια συγκεκριμενη ταχυτητα.

Φιλε VELGOS εσενα στο εκανε απο οταν αγορασες το αμαξι η τωρα τελευταια.Γιατι αν στο εκανε απο την αρχη και μετα απο 6 χρονια δεν παρουσιασε καποιο χειροτερο προβλημα στο κοντερ ισως να μην ειναι αξιο ψαξιματος!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε zgr θέλοντας να σε πειράξω λίγο και να διασκεδάσω λίγο την όλη κατάσταση θα σου απαντήσω όπως

θα έπρεπε να σου απαντήσει η μαμά VW μέσω του Ράδιο Αρβύλα.

Αγαπητέ - ανόητε καταναλωτή.

Δεν φτάνει που σας κάνουμε την τιμή να έχετε πληρώσει τόσο φτηνά ένα τόσο αξιόπιστο αυτοκίνητο' μιλάτε κιόλας ???

Αυτό ξεπερνάει και την αχαριστία. Αλλά τι να περιμένει κανείς από έναν Έλληνα τη στιγμή που σας δανείζουμε 100 δις ευρω με

τόκο μόνο άλλα 100 δις και έχετε και παράπονα ...

Ξέρετε πόσες ώρες έχουν σπαταληθεί ωστε να πετύχουμε το σφύριγμα να ξεκινάει ακριβώς στα 110 χλμ/ώρα και όχι στα 109 χλμ/ώρα. ???

Ξέρετε πόσα αυτοκίνητα έχουμε λιώσει στις δοκιμές προκειμένου η βελόνα του κοντέρ να αρχίζει να τρέμει "ΑΚΡΙΒΩΣ" στα 170 χλμ/ώρα ???

Νομίζετε οτι όλα αυτά έχουν γίνει τυχαία ??

Το σφύριγμα στα 110 αρχίζει σαν ειδοποίηση οτι πλησιάζετε το όριο ταχύτητας και πρέπει να προσέχετε.

Αμ το τρέμουλο ??? το τρέμουλο του κοντέρ στα 170 αρχίζει για να καταλάβετε οτι σε αυτά τα χιλιόμετρα αν μαζί

με το κοντέρ τρέμει και το χεράκι σας την γ@μήσ@τ€ !!!

Και τι θα μας λέγατε δηλαδή αν είχατε το 2.0 tsi R-line το οποίο στα 230 χλμ/ώρα ανοίγει τις πόρτες ???

Οτι είναι επικίνδυνο ??? επικίνδυνος είστε εσείς κυριε μου που οδηγείτε με τέτοια ταχύτητα στους ελληνικούς δρόμους !!!

Τι θα κάνετε αν σας πεταχτείς ένα αυτοκίνητο ?

θα πατήστε φρένο ???

χαχαχα καλό ...

Γι' αυτό οι πόρτες είναι ανοιχτές, για να πηδήξετε !!!!

Γι' αυτό Κε zgr μελετήστε καλύτερα αυτά που εσείς θεωρείτε προβλήματα και θα μας ζητήσετε και συγνώμη.

Εμείς θα περιμένουμε.

Με Εκτίμηση VW

Link to comment
Share on other sites

Τελικα το προβλημα ηταν στο καντραν.Μετα απο αλλαγη στην αντιπροσωπεια εντος εγγυησης ο δεικτης σταματησε να τρεμει.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.