DIMIV Posted October 30, 2011 Report Share Posted October 30, 2011 Ανοιγω Αυτο το θεμΑ κυρίως γιΑ συζήτηση κΑι ότι τόσο γιΑ υποποιήση του πΑρΑπάνω στον κινητηρΑ μΑς Αφου φΑντΑζομΑι θΑ είνΑι δύσκολη η εφΑρμογή του- ΠΑρόλΑ Αυτά το έχει τοποθετησει κΑνεις; -κΑι Αν νΑι που; Ποιο είνΑι το κόστος ; είνΑι με κάποιο διΑκοπτη κΑι το ενεργοπιείς όποτε θέλεις τι Αρνητικά εχει ; (εννοώ μετά Από ποσο κΑιρό πΑιρνεις την k3 στΑ χέριΑ ) Από όσο γνωρίζω είνΑι ένΑ πΑράλληλο εγκεφΑλάκι το οποίο σε ΑλλΑγή τΑχύτητΑς συνεχίζει κΑι κρΑτΑει υψηλά τις στροφες του κινητηρΑ οπότε με την ΑλλΑγή έχεις Αμεσως γκΑζι- ουσιΑστικΑ είνΑι anti lag σύστημΑ - Από οτι έχω κΑτΑλάβει συνεχίζει κΑι ρίχνει βενζίνη ενω στην ουσίΑ έχεις Αφήσει το γκάζι η οποίΑ δεν έχει κΑεί οποτε κΑι τΑ φλογίδιΑ στην εξΑτμιση (με πολύ Απλά λόγιΑ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grouper_8L Posted October 30, 2011 Report Share Posted October 30, 2011 Κάτι παρόμοιο βάζουν στα honda . Launch control Και full throttle shift . Δεν περίμενα ότι υπαρχει στα VW... θέλω πολυ να Δω την συνέχεια ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted October 30, 2011 Report Share Posted October 30, 2011 Xμ, εξαιρετικά ενδιαφέρον το θέμα σου δημήτρη! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted October 30, 2011 Report Share Posted October 30, 2011 το wot box ειναι επικυνδινο για ανατιναξη αν δεν ρυθμιστει καλα και περα απο αυτο η τουρμπινα δουλευει υπερωριες και ειναι ευκολο να σπασει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted October 30, 2011 Author Report Share Posted October 30, 2011 για αυτό ρωτάω ,υπάρχει κάποιος επαγγελματίας που να γνωρίζει το αντικέιμενο και να το έχει κάνει επιτυχημένα σε αρκετά αυτοκινητα ; έξω από ότι είδα είναι αρκετά διαδεδομένο ,εδώ λιγότερο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panaua Posted October 30, 2011 Report Share Posted October 30, 2011 ο cupraman, απο την unitronic βαζει. αν γοογλαρεις θα βρεις τηλ επικοινωνιας. Δεν νομιζω να υπάρχει πρόβλημα αν εχεις αλλο πρόγραμμα. Προτεινεται να εισαι decat, αλλιως θα σου λιώσει ο καταλύτης, και μπορει να προκαλέσει μηχανικό πρόβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted October 31, 2011 Report Share Posted October 31, 2011 ...βέβαια, είναι ένα θέμα η πρόσφυση, έτσι? Γιατί εΓώ όπως είμαι τώρα, έκανα 6 μετρήσεις από στάση και κάτω από 7.4 στο 0-100 δεν είδα, λόΓω τρελού σπιναρίσματος! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted October 31, 2011 Author Report Share Posted October 31, 2011 κοιτα στο 0-100 που μετρας, μια αλλαγή είναι απο 1η σε δευτερα -το αντιλαγκ με το wot box παίζει για ολες τις ταχυτητες- πάντως φίλε αλεξ μήπως θες λάστιχα ?εντάξει και σε εμενα σπινιαρει αλλα είναι και θεμα δρόμου - το esp το βγάζεις ; εάν ναι για κάνε μια μετρηση με esp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted October 31, 2011 Report Share Posted October 31, 2011 Λογικά πρέπει να αλλαχθούν και τα ελαστικά, τα οποία ναι μεν έχουν αρκετή γόμα ακόμη, αλλά από την άλλη είναι παλαιάς χρονολογίας (2ετία). Δυστυχώς δεν έκανα μέτρηση με ESP, με επηρέασαν οι παρόντες που έλεγαν ότι θα κόψει πολύ το μοτέρ. Κακώς δηλαδή. Πάντως βρε Δημήτρη, δεν θα ήθελα να κάνω decat το αμάξι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted October 31, 2011 Report Share Posted October 31, 2011 απο όσο ξερω στο αμαξι μας δεν μπαινει, αφου δεν μπορεις καν να ξεκινησεις το αμαξι με πολλες στροφες,τις κόβει ο εγκεφαλος λόγο κομπρεσορα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted October 31, 2011 Author Report Share Posted October 31, 2011 (edited) @ Aλεξ :ουτε εγω , τι τον χρυσοπληρώσαμε τον hjs - κοιτα είναι κάτι που δεν γνωριζα ,για αυτό και έβαλα το θεμα -προς συζήτηση κυρίως ..- άσχετο ,κάνε ένα τεστ με esp και θα με θυμηθεις @ Fanis : σωστο και αυτο Edited October 31, 2011 by DIMIV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...