dimitris91 Posted December 2, 2011 Report Share Posted December 2, 2011 Γεια σας παιδιά! Είμαι κάτοχος ενός polo 9n 1.4 16V 101Ps. Σκέφτομαι να μεταπηδήσω στο καινούργιο 1.2 TSi...υπάρχουν αξιόλογες διαφορές στο "γκάζι"?? Για την κατανάλωση δεν το συζητώ...βλέπω 9-11 μέσα στην πόλη (συντηρητικά) και έχω απηυδήσει!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted December 3, 2011 Report Share Posted December 3, 2011 Eίχα κάποτε το 6Ν που ήταν λόγω βάρους και "ντιζάτης" πεταλούδας πολύ πιο γρήγορο απο το δικό σου και πάλι τώρα που βλέπω και το θυμάμαι συγκρίνοντάς το με το Fabia 1.2Tsi (που είναι και 5gear), KAMIA ΣΧΕΣΗ. Το αμάξι "στέκεται" σαν καλό ατμοσφαιρικό 1.800άρι μέχρι τις μεσαίες και σαν καλό 1600άρι GT στις ψηλές rpm. Kι εγώ τουλάχιστον όταν το φουλάρω, τριγυρνάω 20-25μέρες μέσα στη πόλη προτού ξαναμπώ σε πρατήριο. Με "έξυπνη" οδήγηση όμως! ΕΙΝΑΙ ΚΕΛΕΠΟΥΡΙ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris91 Posted December 4, 2011 Author Report Share Posted December 4, 2011 Δηλαδή φίλε μου αξίζει να το πάρω (άμεσα) ή να περιμένω το GT... http://www.protothema.gr/car-and-speed/news/article/?aid=101201 ?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted December 4, 2011 Report Share Posted December 4, 2011 (edited) Δηλαδή φίλε μου αξίζει να το πάρω (άμεσα) ή να περιμένω το GT... http://www.protothem...cle/?aid=101201 ?! Kοίτα, τώρα μόλις το μαθαίνω μέσω του link που μου δείχνεις ότι η VW θέλει και μια εναλλακτική λύση απέναντι στο Ibiza FR. Σίγουρα είναι σαφώς ανώτερη και πιο ολοκληρωμένη λύση από το ως τώρα υπάρχον μικρό Τsi αλλά πρέπει να σκεφτείς "τί" θέλεις και να το "βάλεις κάτω" για οικονομικοτεχνική μελέτη. Π.χ αν θέλεις ένα αμάξι της ίδιας κατηγορίας με αυτό που έχεις ήδη με σαφώς ανώτερες επιδόσεις ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΗ ΚΑΙΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΙΠΟΤΕ αλλά και να έχει μια ελκυστική τιμή αγοράς όπως και συγκρατημένα λειτουργικά έξοδα (ασφάλειες/τέλη), ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΤΕΡΡΕΥΣΕ η λύση 1.2Τsi είναι πολύ καλή και θα σε "καλύψει". Και στο λέω εγώ που έχω σαν πρώτο αμάξι Astra 370HP και το Fabia μου φαίνεται απολύτως επαρκές και στο ταξίδι, αφού κρατάει ΑΝΕΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ 160Κm/h!!! Αν όμως θεωρείς ότι πρέπει να αποκτήσεις ένα αμάξι που να ξεπερνάει σαφώς και με άνεση τα 200Κm/h, να κραταει συνεχώς 180-190Κm/h και να είναι πιο "σφικτό" και "σπορτίφ" η λύση Νew Polo GT 150ΗΡ, σου ταριάζει καλύτερα. ΟΜΩΣ: Λαμβανομένης υπόψη της τιμολογιακής τακτικής της VW (παραδοσιακά "τσιμπημένων" τιμών) και το γεγονός ότι σε χαρακτήρα είναι "κοντά" με το κορυφαίο GTI, ΔΕΝ θα είναι φθηνό! Επίσης θα έχει τον Τwincharged μοτέρ, θα σε "καβαλήσει" ο διάολος με <<πειρασμούς>> φίλων-γνωστών δεξιά-αριστερά περί προγραμμάτων/βελτιώσεων κ.λπ, οπότε θα πας σε GTI "καταστάσεις". ΑΝ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ, ΤΟΤΕ δεν έχει νόημα η συζήτηση και να περιμένεις το GT. Αλλά επειδή βλέπω ότι δεν πήρες το 9N3 GTI 150HP, πιθανό να είσαι προσανατολισμένος σε πιο προσγειωμένα πράγματα. ΑΠΛΑ ΔΕ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΛΟΓΟ αν φτάσεις στο επικείμενο twincharged GT να μη χτυπήσεις το GTI. Έτσι έκαναν κάποιοι με το Corsa: <<Ωχ! τώρα τί να πάρω το OPC! πολλά τα 192ΗΡ... >>, πήραν τη light εκδοχή Gsi 150HP -καλή ώρα όπως τώρα συζητάμε με τα FR/GT- και μετά έτρεχαν με προγράμματα και τα έκαναν "τούμπανα" 230ΗΡ , <<χτυπώντας το κεφάλι τους>>, που δε πήραν το "μεγάλο". Sorry που σε ζαλίζω αλλά σου δίνω τροφή να σκεφτείς και να πάρεις την πιο συμφέρουσα λύση ανάλογα με το ποιές είναι οι εσωτερικές σου ανάγκες! Φιλικά πάντα, Γιώργος! Edited December 4, 2011 by G.PET.VF34 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris91 Posted December 5, 2011 Author Report Share Posted December 5, 2011 φιλε Γιωργο σε ευχαριστω πολυ για την πληρεστατη απαντηση σου και προφανως δεν με ζαλιζεις εφοσον γι'αυτο μπηκα στο site! Κοιτα πως εχει...ειμαι ενας "περιεργος" οδηγος! αναζητω ενα οικονομικο αυτοκινητο για την καθημερινη του χρηση και ενα αυτοκινητο "ροπατο" (τουρμπο) για την ευχαριστηση μου σε μια βολτα...προφανως δεν μπορω να εχω ενα σμαρτ και ενα scirocco! Επισης δεν σου κριβω πως μπηκα προσφατα σε ενα polo GTi και παραμιλουσα για μια εβδομαδα...!!! Το κρατος ΝΑΙ τα εχει κανει ολα πουτανα!! και αυτο που συμφερει ειναι σαφως το 1.2 tsi...αλλα φοβαμαι να επενδυσω σε ενα αμαξι που ειναι μονο 4 αλογα παραπανω απο εμενα. Δεν ξερω αν μπορεις να αντιληφθεις τον τροπο που σκεφτομαι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 φιλε Γιωργο σε ευχαριστω πολυ για την πληρεστατη απαντηση σου και προφανως δεν με ζαλιζεις εφοσον γι'αυτο μπηκα στο site! Κοιτα πως εχει...ειμαι ενας "περιεργος" οδηγος! αναζητω ενα οικονομικο αυτοκινητο για την καθημερινη του χρηση και ενα αυτοκινητο "ροπατο" (τουρμπο) για την ευχαριστηση μου σε μια βολτα...προφανως δεν μπορω να εχω ενα σμαρτ και ενα scirocco! Επισης δεν σου κριβω πως μπηκα προσφατα σε ενα polo GTi και παραμιλουσα για μια εβδομαδα...!!! Το κρατος ΝΑΙ τα εχει κανει ολα πουτανα!! και αυτο που συμφερει ειναι σαφως το 1.2 tsi...αλλα φοβαμαι να επενδυσω σε ενα αμαξι που ειναι μονο 4 αλογα παραπανω απο εμενα. Δεν ξερω αν μπορεις να αντιληφθεις τον τροπο που σκεφτομαι! Σεβαστός ο προβληματισμός σου αλλά πίστεψέ με: τη διαφορά δεν την κάνουν τα +4 ΗΡ (που δεν είναι μόνο τόσα, γιατί σε μένα π.χ που έβαλα στο Fabia 1.2Tsi πρόγραμμα στη δυναμομέτρηση <<πριν>> έδειξε 121ΗΡ! ) αλλά τα +7Κg.m ροπής (20Κg.m "βγάζει" -σε σχέση με τα 13Κg.m του δικού σου!). Το αμάξι ειλικρινά δεν έχει σχέση με το ατμοσφαιρικό 1.4άρι, πόσο μάλλον η περίπτωση να είναι μεταξύ τους "κοντά" σε απόδοση όπως πιστεύεις. Παρόλα αυτά αν δε νοιάζει το extra κόστος κι εφόσον μιλάμε για το πρώτο σου αμάξι, να πάρεις το 1.4Τ για να χαρείς στο μέγιστο βαθμό! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris91 Posted December 6, 2011 Author Report Share Posted December 6, 2011 "θα ειναι το 2ο αμαξι μου" και τα λογια σου τα εχω ξανακουσει απο εναν φιλο με το Clio 1.2T 100Ps...οποτε μαλλον πρεπει να το οδηγησω το πολακι να δω την διαφορα και να αποφασισω(αν και σωστα η ροπη μετραει και οχι τα αλογα)...αλλα και εγω αυτο πιστευω κατα βαθος, οτι ακομα και με την διαφορα που αναφερουμε μεταξυ του δικου μας και του κινητηρα 1.2Τ, το GTi ειναι αυτο που αναζητω πραγματικα!! Οσον αφορα τα προγραμματα στο 1.2Τ που προανεφερες... μπορεις να μενημερωσεις σε παρακαλω σχετικα με την αξιοπιστια τους, την ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ και αν τελικα εχουν ουσιαστικη διαφορα απο το μαμισιο 1.2Τ ή αξιζει καλυτερα να ανεβεις στο 1.4Τ...??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted December 6, 2011 Report Share Posted December 6, 2011 (edited) "θα ειναι το 2ο αμαξι μου" και τα λογια σου τα εχω ξανακουσει απο εναν φιλο με το Clio 1.2T 100Ps...οποτε μαλλον πρεπει να το οδηγησω το πολακι να δω την διαφορα και να αποφασισω(αν και σωστα η ροπη μετραει και οχι τα αλογα)...αλλα και εγω αυτο πιστευω κατα βαθος, οτι ακομα και με την διαφορα που αναφερουμε μεταξυ του δικου μας και του κινητηρα 1.2Τ, το GTi ειναι αυτο που αναζητω πραγματικα!! Οσον αφορα τα προγραμματα στο 1.2Τ που προανεφερες... μπορεις να μενημερωσεις σε παρακαλω σχετικα με την αξιοπιστια τους, την ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ και αν τελικα εχουν ουσιαστικη διαφορα απο το μαμισιο 1.2Τ ή αξιζει καλυτερα να ανεβεις στο 1.4Τ...??? Αν πραγματικά εξακολουθείς στο "βάθος" να αμφιβάλεις για το αν θα σε καλύψει το 1.2Τsi, τότε καλύτερα να πας στο 14άρι turbo για να μη "σκαλίζεις". Εφόσον πάλι οδηγήσεις σε test drive το 1200άρι και πεισθείς ότι κατα βάση σε εξυπηρετεί η απόδοση του κινητήρα , αφού το <<βάλεις στο χέρι>> και πεισθείς (και πάλι) μετά από τη συμβίωση μαζί του ότι (πλέον) θέλει "ενδυνάμωση", τότε θα μιλήσουμε για προγράμματα, γιατί τώρα είναι νωρίς κι επιπλέον ξεκινάμε κάπως "αντίστροφα" ! Λύσεις βελτιώσεως υπάρχουν και οικονομικές και αποδοτικές και μένει να δούμε την "αξιοπιστία" (αλλά όλα στην ώρα τους όμως και...μέσω p.m's ! ) . Edited December 6, 2011 by G.PET.VF34 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris91 Posted December 6, 2011 Author Report Share Posted December 6, 2011 Εγινε φιλε μου Γιωργο! Σε ευχαριστω και παλι ... και για οτι νεοτερο μετα το test-drive θα σε ενημερωσω!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris91 Posted December 13, 2011 Author Report Share Posted December 13, 2011 G.PET.VF34</h3> Εχεις δυναμομετρησει το μοτερ? ποσα αλογα και ποση ροπη βγαζει? στο autotriti διαβασα οτι ειναι 122 πραγματικα αλογα!! ισχυει?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted December 13, 2011 Report Share Posted December 13, 2011 G.PET.VF34</h3> Εχεις δυναμομετρησει το μοτερ? ποσα αλογα και ποση ροπη βγαζει? στο autotriti διαβασα οτι ειναι 122 πραγματικα αλογα!! ισχυει?? Αναλόγως το μοτέρ και το dyno (αλλά και πόσο <<στρωμένα>> είναι σε διανυθέντα χ.λ.μ). "Παίζουν" από 115 έως 120ΗΡ. Το δικό μου (Fabia) ως stock, στου Μαραβέλια (Dyno Dynamics) έδειξε με 100άρα βενζίνη πάνω από 123HP -τώρα που το θυμάμαι καλύτερα βλέποντας και τη δυναμομέτρηση του Polo που έβγαλε 151 Φ.Π.Ε. Η ροπή είναι κοντά στα 20Kg.m... To μοτεράκι παρά τα μόλις 1.200c.c ειναι πολύ νευρικό και μόνο μετά τις 4.500rpm βλέπεις φυσιολογικά μια κάμψη ισχύος, γιατί είναι ρυθμισμένο να έχει πλούσια ροπή στις χαμηλομεσαίες, ενώ κι η τουρμπινίτσα είναι πολύ μικρή. Τελικά όμως, εκεί που κάπως "λαχανιάζει" έχεις π.χ με 5η ήδη +170Κm/h...(Δεν έχει δηλ. επιπτώσεις) Γιατί δε κάνεις ένα test drive να το "ζυγίσεις";;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris91 Posted December 13, 2011 Author Report Share Posted December 13, 2011 Γιατι περιμενω εναν φιλο μου που το εχει, να παμε βολτα να το δω! Για τα 151 αλογα εισαι σιγουρος; ακομα και το δικο σου με τα 123 ακουγεται υπερβολικο!! Γιατι τοση αποκλιση απο τα χαρτια??? (105ps) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted December 13, 2011 Report Share Posted December 13, 2011 (edited) Γιατι περιμενω εναν φιλο μου που το εχει, να παμε βολτα να το δω! Για τα 151 αλογα εισαι σιγουρος; ακομα και το δικο σου με τα 123 ακουγεται υπερβολικο!! Γιατι τοση αποκλιση απο τα χαρτια??? (105ps) Για τα 151ΗΡ κατά πρώτον έχουν μπει "πράγματα" στο αμάξι (full εξατμίσεις με πλοκάμια κ.λπ καθώς και φιλτροχοάνη) που επιτρέπουν κατά τον προγραμματισμό, να γίνει εκμετάλλευση στο έπακρο των δυνατοτήτων για απαραίτητες ρυθμίσεις που "δίνουν" την ιπποδύναμη αυτή και κατά δεύτερο το αποτέλεσμα το επιβεβεβαιώνει δυναμόμετρο και δεν είναι <<με τα λόγια>>. Εκτός αν εννοείς το κατά πόσο πρέπει να ρυθμιστεί έτσι. Ως προς αυτό δεν υπάρχει θέμα γιατί η αύξηση της πιέσεως σε overboost και σταθερή -όπως ξαναέχω πει- δεν είναι δραματική ή επικίνδυνη. Ως προς την "απόκλιση" μεταξύ εργοστασιακής ισχύος και πραγματικής, είναι καλώς ή κακώς μια αυτοκινητική γερμανική παράδοση για τις αυτοκινητοβιομηχανίες να ρυθμίζουν κινητήρες με περισσότερους ίππους από όσους δηλώνουν, η οποία (παράδοση) "κρατάει" πάνω από 10ετία πλέον. Και το παλιό μου Polo 6N 16V 100HP, έν έτει 1997 έβγαζε τότε 107-108ΗΡ αντί 100... Οπότε και τα δυναμόμετρα σήμερα όπου τα δοκιμάζουμε και βλέπουμε τις διαφορές προς το "ευχάριστο" ΛΕΝΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ κι όχι υπερβολές... Edited December 13, 2011 by G.PET.VF34 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted December 14, 2011 Report Share Posted December 14, 2011 φιλε μην σου κανει εντυπωση η μεγαλη αποκληση απο τα χαρτια οπως λες .ετσι παντα γινοταν στον ομιλο vag group εαν θυμασαι καλα τα golf με τα 75 αλογα ειχαν δυναμομετρηθει ποσες φορες και παντα εβγαζαν πανω απο 80 αλογα εχω δει μετρηση με 86 αλογα ενω το ελεγαν 75 τα χαρτια .οπως π.,χ και ο 1,8 tsi τον λενε 160 αλλα εαν τον δυναμομετρησεις βλεπεις παντα νουμερα πανω απο 175 .εγω προσωπικα εχω δει μετρησεις απο 175 αλογα εως και 189 πανω σε σεατ λεον οσο απιθανο και να σου φαινεται.αρα μην σου φαινονται ολα αυτα παραλογα οπως εχω δει μετρηση golf gti 6 ενω το δινει 210 σε μετρηση εβγαλε κοντα στα 230 και εχω δει και μετρηση audi s3 απο 265 σε μετρηση εβγαλε 274 .παντως εαν ενδιαφερεσε για το συγκεκριμενο κινητηρα μην το σκεφτεσαι καν χτυπα του ειναι και πολυ οικονομικος αλλα να ξες οτι πανω απο 150-155 δεν προκειται να σου βγαλει μην το παρεις το πας στα αλογα αυτα και μετα ξενερωσεις . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris91 Posted December 14, 2011 Author Report Share Posted December 14, 2011 παιδια συζητηση κανουμε...δεν ειναι αναγκη να παρεξηγουμαστε (αυτο καταλαβα για την απαντηση σου G.PET.VF34). Δεν αμφισβητω λογια απλα μου κανει εντυπωση να υπαρχουν τοσο μεγαλες διαφορες παρολο που το εχω ακουσει ξανα. απο εκει και περα, αν μεινουμε στον κινητηρα stock ... για τι καταναλωση μιλαμε ? πλησιαζει τα χαρτια?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted December 14, 2011 Report Share Posted December 14, 2011 (edited) παιδια συζητηση κανουμε...δεν ειναι αναγκη να παρεξηγουμαστε (αυτο καταλαβα για την απαντηση σου G.PET.VF34). Δεν αμφισβητω λογια απλα μου κανει εντυπωση να υπαρχουν τοσο μεγαλες διαφορες παρολο που το εχω ακουσει ξανα. απο εκει και περα, αν μεινουμε στον κινητηρα stock ... για τι καταναλωση μιλαμε ? πλησιαζει τα χαρτια?? Ο γραπτός λόγος είναι "άχρωμος" και παρεξηγείται! Απλά ήθελα να δώσω έμφαση σε ότι ισχύει για να μην υπάρχουν αμφιβολίες! Δεν ήθελα να το πάρεις έτσι! Αλλιώς Sorry! Για κατανάλωση είτε stock είτε tuned οι διαφορές είναι απειροελάχιστες και το βελτιωμένο καίει λίγο περισσότερο MONO αν το πιέζεις για να βγάλεις την extra ισχύ. Αλλιώς είναι -και υπό συνθήκες- το ίδιο ή και ελαφρότατα οικονομικότερο αν εκμεταλλεύεσαι την αυξημένη ροπή. Γενικά στον ανοικτό δρόμο με φυσιολοδικές ταχύτητες 120-140Κm/h και "στρωτές" επιταχύνσεις με γραμμική αύξηση πίεσης πεντάλ γκαζιού, εγώ έχω δει 6,7-7 lt/100Km και στη πόλη 7,5-8lt/100, αναλόγως πόσα <<σταμάτα-ξεκίνα>> έχεις στις ώρες που βγαίνεις. Σε χαλαρές βόλτες σε επαρχιακό δίκτυο με ταχύτητες 60-70Κm/h έχω δει 5,7-6lt/100Km. Noμίζω μια χαρά για αμάξι που αν το θελήσεις πάει και σαν <<οικονομικό mini πόλης >> και σαν σβέλτο GT , αν το καλέσει η περίπτωση -αφού με λίγη προσπάθεια 200ρίζει... Edited December 14, 2011 by G.PET.VF34 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris91 Posted December 14, 2011 Author Report Share Posted December 14, 2011 No prob! Σε μερικα βιντεακια στο youtube βλεπω να εχει ηλ. κοφτη στα 190...αυτο υφιστανται στις ελληνικες παρτιδες πολο?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted December 14, 2011 Report Share Posted December 14, 2011 (edited) No prob! Σε μερικα βιντεακια στο youtube βλεπω να εχει ηλ. κοφτη στα 190...αυτο υφιστανται στις ελληνικες παρτιδες πολο?? Χμμμ! Ναι, παρασύρθηκα από το Fabia που δεν έχει κόφτη! Όμως δεν έχει σημασία τόσο "πόσα" πιάνει αλλά "πώς"!. Αλλιώς ξαναπάμε σε όσα αρχικά λέγαμε περί του ότι η πιο ολοκληρωμένη λύση για σένα που είσαι <<εκεί κι εκεί>> ως προς τί να διαλέξεις σταθμίζοντας τα "θέλω" σου, είναι το νέο Polo GT 1.4 Twincharged (με turbo & compressor) στα 150ΗΡ. (εφόσον πάντα έχει μια τιμή τέτοια που να "απέχει" από το GTI 180HP...Aλλιώς ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ συμφέρει...) Edited December 14, 2011 by G.PET.VF34 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris91 Posted December 14, 2011 Author Report Share Posted December 14, 2011 φιλε μαλλον το GTI ειναι αυτο που αναζητω...αλλα κολαω στην καταναλωση που με "καιει" ...ειναι και το dsg που δεν μου αρεσει...εσυ εχεις εμπειρια dsg? αξιζει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted December 15, 2011 Report Share Posted December 15, 2011 (edited) φιλε μαλλον το GTI ειναι αυτο που αναζητω...αλλα κολαω στην καταναλωση που με "καιει" ...ειναι και το dsg που δεν μου αρεσει...εσυ εχεις εμπειρια dsg? αξιζει? Κι όμως φίλε μου αν μάθεις να οδηγείς ένα μοτέρ turbo "στρωτά" δεν καίει υπερβολικά. Φυσικά αν εξαντλείς την διαθέσιμη ιπποδύναμη σίγουρα θα κάψεις! Τώρα όμως μια και συζητάμε για κατανάλωση θυμήθηκα μια προσωπική ιστορία: Είχα πριν μερικά χρόνια (2003-2008) ένα Toyota Corolla 1.6 V-ti 110HP. Φυσικά το φόρτε του ήταν οι ψηλές στροφές μετά τις 4.500rpm όπου πραγματικά (λόγω και των μόλις 1125Κg!) πήγαινε πολύ καλά για την εποχή του. Βέβαια το βηθούσε και η σχετικά κοντή κλιμάκωση. Xαμηλομεσαίες μέτρια πράγματα, ενώ με 2η κάτω από τις 4.000rpm ήταν αδύνατο να "σπάσει" τη πρόσφυση (σπινάρει)! Φαντάσου πόση λίγη ροπή είχε χαμηλά -αν και μεσαίου κυβισμού 16βάλβιδο και με vtec! Αυτό όμως που πραγματικά έκανε εντύπωση ήταν η εξαιρετική του κατανάλωση. Με κάτι πιο λίγο από μισό ρεζερβουάρ πήγαινες Αθήνα-Γιάννενα (450Κm με στροφιλίκια/, ανηφοριές) και με αξιοπρεπείς ταχύτητες (140-160Κm/h). Όλοι λοιπόν τότε οι φίλοι μου με Alfa 147T.S, Focus, Peugeot 307 κ.λπ εντυπωσιάζονταν με το πόσο "σβέλτο" (0-100Κm/h: 10άρι sec "ξερό" και 0-1000m: 31,7sec) και οικονομικό ήταν!!! Μια μέρα μου τηλεφωνεί η σύζυγός από Γιάννενα που διέμενε για λίγο καιρό λόγω εγκυμοσύνης, επειδή κατάγεται από εκεί και έμενε με τους δικούς της, ότι <<από ώρα σε ώρα γεννάει!>>. Κάτι η χαρα κάτι η αγωνία, με το που παίρνω το "οικονομικό" Corolla, είπα να πάω αυτή τη φορά πραγματικά γρήγορα: Ανεβάζω λοιπόν ρυθμούς κατά 20-30% πιο πολύ από το σύνηθες (όχι βέβαια και να σκοτωθώ!) και οδηγώ συνεχώς με 5.000-5.500rpm σε στροφές και σε ευθείες πηγαίνω 170-180Κm/h! Σε πληροφορώ ΟΤΙ ΕΚΑΨΑ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟ ΤΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ. Σήμερα 6 χρόνια μετά, με τις ίδιες ταχύτητες με το "ταπεινό" 12ράκι turbo (που πηγαίνει πιο ξεκούραστα και προσπερνά ακόμα πιο άνετα από το 16άρι εκείνο τουλάχιστον), άντε να κάψει 1 "κουτάκι" του δείκτη βενζίνης περισσότερο σε σχέση με ρυθμούς στα 130-140Km/h. Συμπέρασμα: Ένα turbo με μεγαλύτερη ροπή ή ίση με ένα μεγαλύτερου κυβισμού (που όμως φυσιολογικά την "βγάζει" σε μεγαλύτερες στροφές κι όχι από την κάτω κλίμακα) ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ αν το οδηγείς σε όμοια με το ατμοσφαιρικό "σβέλτους" ρυθμούς, αρκεί να το οδηγείς έξυπνα, ενώ το ατμοσφαιρικό μπορεί υπό συνθήκες να αποδειχθεί ΦΑΓΑΝΑ! Εκτός κι αν πηγαίνεις σε σαφώς πιο ήπιους ρυθμούς από ό,τι με το turbo. Όμως ΕΤΣΙ ΠΑΣ -ΑΝ ΘΕΣ- ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ! Το DSG με εξαίρεση τους ήχους πάνω από κυματοειδείς (συνεχόμενες ανωμαλίες) είναι εξαιρετικά ξεκούραστο κι έχει και μια 7η overdrive που πηγαίνεις με μεγάλες ταχύτητες (στις ευθείες ή ελαφρές κατηφέρειες) με απίστευτα χαμηλές στροφές κινητήρα με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε οικονομία και ποιότητα κύλισης! Εγώ αν δε κόστιζε +2000€ στο Fabia ΘΑ ΤΟ ΕΠΑΙΡΝΑ Α Β Λ Ε Π Ε Ι... Edited December 15, 2011 by G.PET.VF34 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted December 16, 2011 Report Share Posted December 16, 2011 Κι όμως φίλε μου αν μάθεις να οδηγείς ένα μοτέρ turbo "στρωτά" δεν καίει υπερβολικά. Φυσικά αν εξαντλείς την διαθέσιμη ιπποδύναμη σίγουρα θα κάψεις! Τώρα όμως μια και συζητάμε για κατανάλωση θυμήθηκα μια προσωπική ιστορία: Είχα πριν μερικά χρόνια (2003-2008) ένα Toyota Corolla 1.6 V-ti 110HP. Φυσικά το φόρτε του ήταν οι ψηλές στροφές μετά τις 4.500rpm όπου πραγματικά (λόγω και των μόλις 1125Κg!) πήγαινε πολύ καλά για την εποχή του. Βέβαια το βηθούσε και η σχετικά κοντή κλιμάκωση. Xαμηλομεσαίες μέτρια πράγματα, ενώ με 2η κάτω από τις 4.000rpm ήταν αδύνατο να "σπάσει" τη πρόσφυση (σπινάρει)! Φαντάσου πόση λίγη ροπή είχε χαμηλά -αν και μεσαίου κυβισμού 16βάλβιδο και με vtec! Αυτό όμως που πραγματικά έκανε εντύπωση ήταν η εξαιρετική του κατανάλωση. Με κάτι πιο λίγο από μισό ρεζερβουάρ πήγαινες Αθήνα-Γιάννενα (450Κm με στροφιλίκια/, ανηφοριές) και με αξιοπρεπείς ταχύτητες (140-160Κm/h). Όλοι λοιπόν τότε οι φίλοι μου με Alfa 147T.S, Focus, Peugeot 307 κ.λπ εντυπωσιάζονταν με το πόσο "σβέλτο" (0-100Κm/h: 10άρι sec "ξερό" και 0-1000m: 31,7sec) και οικονομικό ήταν!!! Μια μέρα μου τηλεφωνεί η σύζυγός από Γιάννενα που διέμενε για λίγο καιρό λόγω εγκυμοσύνης, επειδή κατάγεται από εκεί και έμενε με τους δικούς της, ότι <<από ώρα σε ώρα γεννάει!>>. Κάτι η χαρα κάτι η αγωνία, με το που παίρνω το "οικονομικό" Corolla, είπα να πάω αυτή τη φορά πραγματικά γρήγορα: Ανεβάζω λοιπόν ρυθμούς κατά 20-30% πιο πολύ από το σύνηθες (όχι βέβαια και να σκοτωθώ!) και οδηγώ συνεχώς με 5.000-5.500rpm σε στροφές και σε ευθείες πηγαίνω 170-180Κm/h! Σε πληροφορώ ΟΤΙ ΕΚΑΨΑ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟ ΤΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ. Σήμερα 6 χρόνια μετά, με τις ίδιες ταχύτητες με το "ταπεινό" 12ράκι turbo (που πηγαίνει πιο ξεκούραστα και προσπερνά ακόμα πιο άνετα από το 16άρι εκείνο τουλάχιστον), άντε να κάψει 1 "κουτάκι" του δείκτη βενζίνης περισσότερο σε σχέση με ρυθμούς στα 130-140Km/h. Συμπέρασμα: Ένα turbo με μεγαλύτερη ροπή ή ίση με ένα μεγαλύτερου κυβισμού (που όμως φυσιολογικά την "βγάζει" σε μεγαλύτερες στροφές κι όχι από την κάτω κλίμακα) ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ αν το οδηγείς σε όμοια με το ατμοσφαιρικό "σβέλτους" ρυθμούς, αρκεί να το οδηγείς έξυπνα, ενώ το ατμοσφαιρικό μπορεί υπό συνθήκες να αποδειχθεί ΦΑΓΑΝΑ! Εκτός κι αν πηγαίνεις σε σαφώς πιο ήπιους ρυθμούς από ό,τι με το turbo. Όμως ΕΤΣΙ ΠΑΣ -ΑΝ ΘΕΣ- ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ! Το DSG με εξαίρεση τους ήχους πάνω από κυματοειδείς (συνεχόμενες ανωμαλίες) είναι εξαιρετικά ξεκούραστο κι έχει και μια 7η overdrive που πηγαίνεις με μεγάλες ταχύτητες (στις ευθείες ή ελαφρές κατηφέρειες) με απίστευτα χαμηλές στροφές κινητήρα με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε οικονομία και ποιότητα κύλισης! Εγώ αν δε κόστιζε +2000€ στο Fabia ΘΑ ΤΟ ΕΠΑΙΡΝΑ Α Β Λ Ε Π Ε Ι... +1000000000000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris91 Posted December 16, 2011 Author Report Share Posted December 16, 2011 Μαλιστα! να εισαι σιγουρος πως οταν θελω να παω οικονομικα με την "ατμοσφαιρα"...παω! εχω κανει 150km (Αθηνα - Κυμη Ευβοιας) με 13 ευρω (1.60/l) αλλα το εχω κανει και με 30 ευρω!!! Στις προσπερασεις παντα kατεβασμα και τσιτα γκαζι! Αυτο που μου γυρναει τα μελιγγια ειναι η καταναλωση εντος πολης, η ροπη και τα τελη κυκλοφοριας για τα DSG κραταω μια επιφυλαξη αν και ολη λενε τα καλυτερα (+ την 7η overdrive)...αλλα αν το FABIA παει οπως λες(οικονομικα με τσαμπουκα), τοτε το πολακι με το 6ρι σασμαν θα ειναι ΚΟΥΦΕΤΟ που λεει και η διαφιμηση!! Παντως επειδη ειμαι ανθρωπος που του αρεσει η ταχτυτητα, και εχω οδηγησει αρκετα τουρμπατα αυτοκινητα, ειναι τετοια η ροπη που δεν μου αφηνει το ποδι απο το γκαζι...σαν μαγνητης ενα πραγμα!! Με αποκορυφωση το STi ενος θειου μου που δεν χορτενει το γαμ@@ενο να "κατεβαζει" το στροφομετρο!!! Με κανενα σαν το δικο μου τα εχεις στησει? σε πιανει πουθενα...?? ( τι σου λεω οικογενειαρχης ανθρωπος ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted December 16, 2011 Report Share Posted December 16, 2011 (edited) Μαλιστα! να εισαι σιγουρος πως οταν θελω να παω οικονομικα με την "ατμοσφαιρα"...παω! εχω κανει 150km (Αθηνα - Κυμη Ευβοιας) με 13 ευρω (1.60/l) αλλα το εχω κανει και με 30 ευρω!!! Στις προσπερασεις παντα kατεβασμα και τσιτα γκαζι! Αυτο που μου γυρναει τα μελιγγια ειναι η καταναλωση εντος πολης, η ροπη και τα τελη κυκλοφοριας για τα DSG κραταω μια επιφυλαξη αν και ολη λενε τα καλυτερα (+ την 7η overdrive)...αλλα αν το FABIA παει οπως λες(οικονομικα με τσαμπουκα), τοτε το πολακι με το 6ρι σασμαν θα ειναι ΚΟΥΦΕΤΟ που λεει και η διαφιμηση!! Παντως επειδη ειμαι ανθρωπος που του αρεσει η ταχτυτητα, και εχω οδηγησει αρκετα τουρμπατα αυτοκινητα, ειναι τετοια η ροπη που δεν μου αφηνει το ποδι απο το γκαζι...σαν μαγνητης ενα πραγμα!! Με αποκορυφωση το STi ενος θειου μου που δεν χορτενει το γαμ@@ενο να "κατεβαζει" το στροφομετρο!!! Με κανενα σαν το δικο μου τα εχεις στησει? σε πιανει πουθενα...?? ( τι σου λεω οικογενειαρχης ανθρωπος ) Λυπάμαι που θα στο πω αλλά Polo σαν της δικής σου "γενιάς" (6Ν2-> "διπλοφάναρα"), γενικά δεν "ανοίγουν", προφανώς γιατί οι κάτοχοί του αναγνωρίζουν ότι δεν εχουν τον "χαρακτήρα" των πρώτων "ντιζάτων" 16V (6N M.Y 1997-2000) -ένα από τα οποία είχα κι εγώ ως πρώτο αυτοκίνητο. Εξάλλου παρά την ίδια ονομαστική ιπποδύναμη, λόγω της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης πεταλούδας γκαζιού, σε επιδόσεις ήταν πιο κοντά στο απλό 16V των 75ΗΡ και απλά η επιπλέον δύναμή τους φαίνεται ψηλά (μετά τα 160Κm/h). Αντίθετα τα 16V (6N) 100HP είχαν επιδόσεις GTI. (*0-100: 9,6sec -πηγή 4Τ 1997) και ανταγωνίζονταν σχεδόν στα ίσια τα πρώτα 8valve 106 Rallye 105HP). [Εξαιρούνται φυσικά τα face lift 6N3 1,8 GTI (20VT) που είναι -ειδικά τα βελτιωμένα- πολύ δυνατά αλλά βέβαια είναι σε άλλη κατηγορία.]. Edited December 16, 2011 by G.PET.VF34 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris91 Posted December 17, 2011 Author Report Share Posted December 17, 2011 Σαν να μου λες να το πουλησω δηλαδη ναι δεν ειμαι πλεον ευχαριστημενος απο το γκαζι του ενω στην αρχη σαν πρωτο αμαξι, το εβλεπα νευρικο! ειναι παρα πολυ καλο στα ταξιδια αλλα απο επειδοσεις με αριστα το 10 εγω το βαζω στο 4 επιοικως! ευχομαι να καταφερω να παρω το καινουργιο για να ειμαι και ευχαριστημενος οδηγηκα αλλα και να μου παιρνει λιγοτερα το μπουρδελο το κρατος μας! Παντως ενα peugeot rallye του 2000-2003 με εναν συνεπιβατη και εγω και αυτος, στην πρωτη φανηκε να πηγαιναμε μαζι (χωρις να ειμαι βεβαιος οτι το ανοιξε ολο)...στην δευτερα με ξεφτυλισε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_fsi Posted December 17, 2011 Report Share Posted December 17, 2011 Λογικό φίλε. Το rallye έχει παραπάνω άλογα και είναι σχεδόν 1000 κιλά... Έχω πατήσει πολλά με το οικογενειακό 1400 Saxo μέσα σε αυτά και Polo σε roll. Έχουν ελαφριά και νευρικά μοτερ οι γαλλοι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...