Mensana Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 (edited) Καλησπέρα παιδιά. Σας διαβάζω καιρό, και βλέπω ότι αρκετοί από εδώ έχετε εμπειρία με τα golf γενικά. Θα ήθελα αν μπορεί κάποιος να μου δώσει κάποια ιδέα, σχετικά με αυτό που μου συνέβη σήμερα το απόγευμα. Έχω το το tsi 140 gt sport. Είναι του 2008 καινούργιο, με ελάχιστα χιλιόμετρα 20600. Τα σέρβις του γίνονται κανονικότατα λόγω χρόνου και όχι χιλιομέτρων, δεν έχω πειράξει το παραμικρό στο μοτέρ. Αυτό που μου συνέβη απόψε, ενώ είχα σταματήσει δύο λεπτά με αλάρμ είναι το εξής: Μπήκα στο αυτοκίνητο, το έβαλα μπροστά, έκλεισα τα αλάρμ και παρατήρησα ότι τα πράσινα βελάκια στο ταμπλό δεν έσβηναν αλλά ήταν συνεχώς αναμμένα. Άνοιξα σηματοδότη δεξί αριστερό, δούλευαν κανονικά, αλλά τα βελάκια ήταν μονίμως αναμμένα και δεν άκουγα το τικ τακ του ρελέ. Επίσης ενώ τα φώτα ήταν σβηστά, είχε ανάψει ο φωτισμός του ταμπλό. Όσο το μοτέρ δούλευε και περιεργαζόμουν το πρόβλημα, άκουσα ένα βββββββββ από τη μηχανή και συνειδητοποιώ ότι έχει πάρει μπρος ο κομπρέσορας του κλιματιστικού, ενώ δεν έχω ενεργοποιήσει τίποτα. Βασικά άνοιξα το καπό να δω από που έρχεται ο θόρυβος και είδα τους δύο πλαστικούς ανεμιστήρες πίσω από το ψυγείο να δουλεύουν. Φαντάζομαι ότι ο ένας θα είναι το βεντιλατέρ και ο άλλος για τον κλιματισμό. Έσβησα το αυτοκίνητο γρήγορα, και περίμενα. Ο φωτισμός του ταμπλό καθώς και τα πράσινα βελάκια συνέχιζαν να ανάβουν. Ξαναέβαλα μπροστά, και σε λίγα δευτερόλεπτα ξανάνοιξαν και οι δύο ανεμιστήρες. Θερμοκρασία φυσιολογική, στη μέση. Το ξανάσβησα. Πήρα το μηχανικό μου τηλέφωνο και μου είπε να αποσυνδέσω τον πόλο της μπαταρίας. Το έκανα. Τον έβαλα, και όλα έγιναν πάλι φυσιολογικά. Έχεις κάποιος κάποια ιδέα για αυτό το θεματάκι; Θα το πάω βέβαια και στον άνθρωπο να το δει, αλλά είπα μπας και μου δώσει κάποιος τα φώτα του, ή μήπως έχει αντιμετωπίσει κάποιος παρόμοιο πρόβλημα. Έχω ετοιμάσει και ταξιδάκι στις 27 του μήνα και ανησυχώ μήπως είναι τίποτα σοβαρό. Edited December 5, 2011 by Mensana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 Τα μπέρδεψε ο εγκέφαλος, αν δεν στο ξανακάνει εισαι οκ, εγγύηση εχεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mensana Posted December 5, 2011 Author Report Share Posted December 5, 2011 Τα μπέρδεψε ο εγκέφαλος, αν δεν στο ξανακάνει εισαι οκ, εγγύηση εχεις? Όχι δεν έχω εγγύηση φίλε μου. Κάτι με τον εγκέφαλο φαντάστηκα κι εγώ. Ελπίζω μόνο να μην είναι τίποτα σοβαρό. Θα το δω σύντομα, σ' ευχαριστώ για την απάντησή σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 Σίγουρα έχει αναφερθεί κάπου το θέμα προηγουμένως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passater Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 Τα μπέρδεψε ο εγκέφαλος, αν δεν στο ξανακάνει εισαι οκ, εγγύηση εχεις? Λες ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mensana Posted December 5, 2011 Author Report Share Posted December 5, 2011 Λες ; Σκέφτεσαι κάτι άλλο; Αν το βάλω σε διαγνωστικό παίζει να δείξει κάτι; Σίγουρα έχει αναφερθεί κάπου το θέμα προηγουμένως. Μπορείς να θυμηθείς να μου δώσεις το link? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_fsi Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 Μάλλον δεν θα δείξει τίποτα... Είναι όπως το μπέρδεμα με τα παράθυρα που έχουμε ζήσει όλοι... Απλά αυτό ήταν αρκετά πολύπλοκο. Βλέπω μένεις και συ Ηράκλειο... Αν παρκάρεις κοντά σε θάλασσα θα σου πρότεινα να το ελέγξεις μην έχει πάρει υγρασία σε καμια πλακέτα και αυτό ήταν το πρώτο συμβάν... Εδώ το βράδυ φτάνει 90%... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mensana Posted December 5, 2011 Author Report Share Posted December 5, 2011 Μάλλον δεν θα δείξει τίποτα... Είναι όπως το μπέρδεμα με τα παράθυρα που έχουμε ζήσει όλοι... Απλά αυτό ήταν αρκετά πολύπλοκο. Βλέπω μένεις και συ Ηράκλειο... Αν παρκάρεις κοντά σε θάλασσα θα σου πρότεινα να το ελέγξεις μην έχει πάρει υγρασία σε καμια πλακέτα και αυτό ήταν το πρώτο συμβάν... Εδώ το βράδυ φτάνει 90%... Με τα παράθυρα δεν έχω πρόβλημα, αλλά και δεν ξέρω τι έχετε ζήσει. Τώρα αυτό που μου λες με τη θάλασσα.... τι να πω; Δεν μπορώ να πω ότι είμαι διπλά, αλλά είμαι αρκετά χαμηλά. Πως θα ελέγξω αυτό που μου λες για την πλακέτα φίλε μου; Στο μηχανικό εννοείς; Κοίτα τώρα που μου βάζεις έννοιες στο κεφάλι με την υγρασία. Αλλά και πάλι 3 χρόνια, τώρα του κα@@@λωσε με την υγρασία; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_fsi Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 Αυτο με τα παράθυρα εννοουσα που πάς μερικες φορες να τα κλεισεις και αυτα κατεβαινουν. Εχω διαβάσει εδώ για άτομα που όταν το αυτοκίνητο έπερνε υγρασία έκανε διάφορα... Γενικά μπορείς να το πας σε έναν ηλεκτρολόγο προληπτικά να το δει... Αρχικά μπορεις να πας στην αντιπροσωπεία να το βαλουν στο διαγνωστικό. Δεν νομίζω ότι χρεωνεται το διαγνωστικό... Μην αγχώνεσαι πάντως. Η μία φορά μπορεί να είναι τυχαία... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mensana Posted December 5, 2011 Author Report Share Posted December 5, 2011 Αυτο με τα παράθυρα εννοουσα που πάς μερικες φορες να τα κλεισεις και αυτα κατεβαινουν. Εχω διαβάσει εδώ για άτομα που όταν το αυτοκίνητο έπερνε υγρασία έκανε διάφορα... Γενικά μπορείς να το πας σε έναν ηλεκτρολόγο προληπτικά να το δει... Αρχικά μπορεις να πας στην αντιπροσωπεία να το βαλουν στο διαγνωστικό. Δεν νομίζω ότι χρεωνεται το διαγνωστικό... Μην αγχώνεσαι πάντως. Η μία φορά μπορεί να είναι τυχαία... Κοπέλι στην αντιπροσωπεία δεν με έχουν δει ποτέ, εκτός από την πρώτη αλλαγή λαδιών τον Αύγουστο του 2009. Στον ηλεκτρολόγο θα το πάω με την πρώτη ευκαιρία αυτή τη βδομάδα. Πέρα του ότι με ανησυχεί αυτό που μου παρουσίασε, έχω ετοιμάζει ταξίδι Μέτσοβο σε 20 μέρες και αγχώνομαι μην είναι τίποτα σοβαρό. Θα με χαλούσε να ανοίγω καπό και να βιδώνω και να ξεβιδώνω τον πόλο συνέχεια. Αν και το δεκαράκι κλειδί θα το πάρω μαζί μου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 Επαθε ένα ελαφρύ εγκεφαλικό ο εγκέφαλος ..θα το ξεπεράσει όμως. Ας περάσει το πρώτο κρίσιμο 24ωρο και θα δούμε.. Πέρα από την πλάκα, τέτοια μικροπροβλήματα προκαλεί καμιά φορά η χαμηλή τάση μπαταρίας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mensana Posted December 5, 2011 Author Report Share Posted December 5, 2011 Θα το παρατηρώ Κώστα αυτές τις μέρες, και θα αναφέρω τυχόν ευρήματα. Η μπαταρία του είναι καινούργια, ούτε ένα έτος δεν έχει κλείσει, μιας και της μαμάς παρέδωσε το πνεύμα της πρόωρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mensana Posted December 6, 2011 Author Report Share Posted December 6, 2011 Σε συνέχεια του πρώτου μου post, θα ήθελα να παραθέσω απόψε τις εξής παρατηρήσεις. Το πρωί λοιπόν κατέβηκα για να το ελέγξω, και άναψα τα φώτα χωρίς να βάλω μπροστά. Τα φώτα του ταμπλό δεν άναψαν. Δεν ξέρω τι έγινε με τα εξωτερικά φώτα. Τα alarm λειτουργούσαν κανονικά. Μετά από λίγο άναψαν τα φώτα του ταμπλό. Το έκλεισα και έφυγα. Τώρα γυρνώντας από τη δουλειά, το ξαναδοκίμασα. Άνοιξα τα φώτα χωρίς να βάλω μπροστά, ο φωτισμός του ταμπλό άναψε, τα alarm δούλευαν κανονικά, καθώς και τα βελάκια πορείας στο ταμπλό. Έκλεισα τα διακόπτη των φώτων, και ω του θαύματος ο φωτισμός του ταμπλό έμεινε αναμμένος. Χαρακτηριστικό είναι ότι όταν συμβεί αυτό και ανοίξω τα alarm, δεν κάνει τον χαρακτηριστικό ήχο τικ τικ. Δουλεύουν αλλά χωρίς να ακούγεται ο ήχος. Άνοιξα τον διακόπτη της μηχανής χωρίς να βάλω μπροστά, έλεγξα τα υπόλοιπα φώτα και δούλευαν κανονικά. Τα έκλεισα πάλι όλα, και το ταμπλό ανάβει. Εκεί που είπα να ξαναβγάλω τον πόλο της μπαταρίας, έσβησε ξαφνικά χωρίς να κάνω κάτι. Το ότι υπάρχει πρόβλημα είναι πλέον αναμφισβήτητο. Το θέμα είναι τι στο καλό μπορεί να είναι αυτό. Απλά εύχομαι να μην είναι κάτι σοβαρό ρε παιδιά. Οποιοδήποτε σχόλιο ή ιδέα ευπρόσδεκτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passater Posted December 6, 2011 Report Share Posted December 6, 2011 Θα το παρατηρώ Κώστα αυτές τις μέρες, και θα αναφέρω τυχόν ευρήματα. Η μπαταρία του είναι καινούργια, ούτε ένα έτος δεν έχει κλείσει, μιας και της μαμάς παρέδωσε το πνεύμα της πρόωρα. Ίσως θα πρέπει αυτό να ψάξεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mensana Posted December 6, 2011 Author Report Share Posted December 6, 2011 Passater η μπαταρία αλλάχτηκε στα δυο χρόνια, λόγω του ότι την ξελίγωσε ο μάστορας που μου έβαλε τις μεμβράνες, καθώς είχε αφήσει το διακόπτη ώρες ανοικτό. Εδώ και ένα χρόνο η καινούργια δουλεύει απρόσκοπτα. Αύριο θα το πάω πάντως στο μηχανικό, και θα επισκεφτώ και τον ηλεκτρολόγο. Καμιά άλλη ιδέα φίλε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted December 6, 2011 Report Share Posted December 6, 2011 Να σου πω τι θα έκανα εγώ, χωρίς να σημαίνει ότι στο προτείνω κιόλας. Θα έβαζα το διαγνωστικό και θα έκανα ένα test (αλάρμ, φώτα, ταμπλώ, φλας, .. τα πάντα). Θα εξέταζα την μπαταρία για χαλαρές συνδέσεις και τις βασικές γραμμές + / Ground. Ισως και να δοκίμαζα και μιά άλλη. Θα έβγαζα τον πόλο και στην συνέχεια θα έβγαζα μία - μία όλες τις φίσες από τον εγκέφαλο καμπίνας. Το ίδιο θα έκανα και με τις ασφάλειες. Μετά θα τις έβαζα ξανά στην θέση τους. Επανασύνδεση του πόλου & δοκιμή. Εαν δεν λυνόταν.. θα αποσύνδεα τον διακόπτη alarm και θα ξαναδοκίμαζα. Εαν και πάλι δεν γινόταν τίποτα, έ τοτε θα πήγαινα στο συνεργείο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis cupra Posted December 6, 2011 Report Share Posted December 6, 2011 ξερω τι φταει κοιτα τις ασφαλειες σου σου εκαψε καποια και στα κανει αυτα ειχα τα ιδια συπτωματα και μου ειχε καψει κανα 2 ασφαλειες απο βραχυκυκλωμα τις αλλαξα και ολα οκ ελενξε τις ασφαλειες σου ολες καποια θα ειναι καμενη.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mensana Posted December 7, 2011 Author Report Share Posted December 7, 2011 (edited) Σήμερα πήγα το αυτοκίνητο στο μηχανικό. Το έβαλε στο διαγνωστικό, και δεν πίστευε στα μάτια του από τα σφάλματα που το έβγαλε. Απ' ότι συγκράτησα γιατί είχα φρικάρει ήταν ότι όλα σχετίζονταν με κάποιον εγκέφαλο. Τιμονιού, ABS, αερόσακων, σφάλμα σφάλμα σφάλμα.... Μου είπε ότι τέτοια σφάλματα είναι σοβαρά, αλλά δεν μπορέι να πιστέψει ότι όλα τα συστήματα έχουν πρόβλημα μαζικά. Με ρώτησε αν έχω αλλάξει ή αν έχω πειράξει κάτι στο αυτοκίνητο τώρα τελευταία. Το μόνο που άλλαξα πριν καμιά 20αριά μέρες ήταν οι λάμπες των φώτων πορείας των προβολέων, και στα προβολάκια με αυτές τις Phillips crystal vision. Σημειωτέων ότι όταν προσπάθησα να αλλάξω την πρώτη λάμπα, και άναψα τα φώτα για να δω, μου έβγαλε αμέσως σφάλμα καμμένης λάμπας. Ξαναγύρισα την παλιά αλλά δεν άναβε ούτε αυτή. Και έτσι το πήγα σε ένα συνεργείο κοντά μου για να τις περάσουν οι άνθρωποι εκεί. Όλες αυτές οι αλλαγές ήταν επίσης καταγεγραμμένες στα σφάλματα. Τώρα είναι δυνατόν αυτή η αλλαγή στις λάμπες να προκάλεσε τέτοιο μακελειό; Δεν ξέρω. Έσβησε όλα τα σφάλματα και μου είπε να το κινήσω το αμάξι μέχρι την Παρασκευή και να του το ξαναπάω για να δει αν θα τα ξαναβγάλει, ή όχι. Εμένα πάντως η απορία μου δεν έχει λυθεί ακόμα. Αν υποθέσουμε ότι πράγματι έχουν καταρρεύσει τα ηλεκτρονικά, δεν θα το είχα καταλάβει από την πρώτη στιγμή; Μου είπε ότι όλοι αυτοί οι κωδικοί έχουν καταγραφεί εδώ και 250 χιλιόμετρα. Και όλα αυτά τα σφάλματα είναι υπεύθυνα για αυτό το περίεργο συμβάν που έχω γράψει στο πρώτο post μου; Καμία συμβουλή ρε παιδιά; Από εγγύηση τι παίζει με τους εγκεφάλους και όλα αυτά τα ηλεκτρονικά σκ@τ@; Είδε και τις ασφάλειες και ήταν όλες εντάξει. Edited December 7, 2011 by Mensana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted December 7, 2011 Report Share Posted December 7, 2011 Έλεγξε τον central electrοnics που είναι αριστερά στο ταμπλώ κάτω από το ντουλαπάκι του οδηγού. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mensana Posted December 9, 2011 Author Report Share Posted December 9, 2011 Λοιπόν το αμάξι δεν ξανάκανε κάτι περίεργο από αυτά που είχα περιγράψει στο πρώτο μου post. Σήμερα το ξαναπήγα για να δει αν τα σφάλματα που κατέγραψε ο εγκέφαλος ξαναδημιουργήθηκαν, αλλά δεν υπήρχε τίποτα από αυτά που κατέγραψε την Τετάρτη και τα είχε διαγράψει. Πήρα το log των σφαλμάτων που κατεγράφησαν την Τετάρτη και τα σηκώνω για τους γνώστες. Εγώ δεν τα καταλαβαίνω. Το μόνο καινούργιο σφάλμα που έγραψε είναι κάτι με infotainment. To είδε και με ρώτησε αν έχω κάποιο πρόβλημα με το σύστημα ήχου.Δεν έχω κανένα, τουλάχιστον λειτουργικό. Τώρα το πως επηρεάζει το σύστημα η after market συσκευή δεν γνωρίζω. Ορίστε και τα σφάλματα που είχαν καταγραφεί την Τετάρτη. Τετάρτη,07,Δεκέμβριος,2011,12:34:38:25168 VCDS Έκδοση: GRK 805.4 Data version: 20080529 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Διεύθυνση 09: Κεντρική Ασφαλειοθήκη Κωδικός ανταλ/κού μονάδας ελέγχου: 3C8 937 049 E Εξάρτημα και/ή Έκδοση: Bordnetz-SG H54 2602 Κωδικοποίηση: 018D0F2700041500471400001400000000097F075C000100000000000000 Κωδικός συνεργείου: WSC 00028 Πρόσθετες πληροφορίες: 1K1955119E Wischer 220508 021 0501 7 Σφάλματα εντοπίστηκαν: 01499 - Λαμπτήρ προβολέα μεγάλης σκάλας δεξιά (M32) 010 - Διακοπή / Βραχυκύκλωμα στο συν - Σποραδικά Πάγωμα Πλαισίου: Κατάσταση βλάβης: 00101010 Προτεραιότητα βλάβης: 3 Συχνότητα βλάβης: 2 Μηδενισμός μετρητή: 151 Χιλιόμετρα: 20459 km Ένδειξη χρόνου: 0 Πάγωμα Πλαισίου: εντός Τάση: 11.70 V εντός εντός εκτός εκτός εκτός 00978 - Λαμπτήρας προβολέα μεσαίας σκάλας αριστερά (M29) 010 - Διακοπή / Βραχυκύκλωμα στο συν - Σποραδικά Πάγωμα Πλαισίου: Κατάσταση βλάβης: 00101010 Προτεραιότητα βλάβης: 1 Συχνότητα βλάβης: 1 Μηδενισμός μετρητή: 151 Χιλιόμετρα: 20458 km Ένδειξη χρόνου: 0 Πάγωμα Πλαισίου: εντός Τάση: 10.50 V εκτός εντός εντός εντός εκτός 01299 - Θύρα διάγνωσης για το δίαυλο δεδομένων (J533) 004 - κανένα σήμα / Επικοινωνία - Σποραδικά Πάγωμα Πλαισίου: Κατάσταση βλάβης: 00100100 Προτεραιότητα βλάβης: 6 Συχνότητα βλάβης: 1 Μηδενισμός μετρητή: 178 Ένδειξη χρόνου: 0 Πάγωμα Πλαισίου: εντός Τάση: 13.95 V εντός εντός εκτός εκτός εκτός 01321 - Εγκέφαλος αερόσακου (J234) 004 - κανένα σήμα / Επικοινωνία - Σποραδικά Πάγωμα Πλαισίου: Κατάσταση βλάβης: 00100100 Προτεραιότητα βλάβης: 6 Συχνότητα βλάβης: 1 Μηδενισμός μετρητή: 178 Ένδειξη χρόνου: 0 Πάγωμα Πλαισίου: εντός Τάση: 12.40 V εντός εντός εκτός εκτός εκτός 01314 - Εγκέφαλος κινητήρα 004 - κανένα σήμα / Επικοινωνία - Σποραδικά Πάγωμα Πλαισίου: Κατάσταση βλάβης: 00100100 Προτεραιότητα βλάβης: 6 Συχνότητα βλάβης: 1 Μηδενισμός μετρητή: 178 Ένδειξη χρόνου: 0 Πάγωμα Πλαισίου: εντός Τάση: 12.40 V εντός εντός εκτός εκτός εκτός 01317 - Εγκέφαλος στον πίνακα οργάνων (J285) 004 - κανένα σήμα / Επικοινωνία - Σποραδικά Πάγωμα Πλαισίου: Κατάσταση βλάβης: 00100100 Προτεραιότητα βλάβης: 6 Συχνότητα βλάβης: 1 Μηδενισμός μετρητή: 178 Ένδειξη χρόνου: 0 Πάγωμα Πλαισίου: εντός Τάση: 12.35 V εντός εντός εκτός εκτός εκτός 01309 - Εγκέφαλος υποβοήθησης τιμονιού (J500) 004 - κανένα σήμα / Επικοινωνία - Σποραδικά Πάγωμα Πλαισίου: Κατάσταση βλάβης: 00100100 Προτεραιότητα βλάβης: 6 Συχνότητα βλάβης: 1 Μηδενισμός μετρητή: 178 Ένδειξη χρόνου: 0 Πάγωμα Πλαισίου: εντός Τάση: 12.30 V εντός εντός εκτός εκτός εκτός Παρασκευή,09,Δεκέμβριος,2011,10:12:37:25168 VCDS Έκδοση: GRK 805.4 Data version: 20080529 Και αυτό είναι το καινούργιο Διεύθυνση 19: Δίκτυο CAN Κωδικός ανταλ/κού μονάδας ελέγχου: 1K0 907 530 Q Εξάρτημα και/ή Έκδοση: J533 Gateway H07 0062 Κωδικοποίηση: E9807F060002020002 Κωδικός συνεργείου: WSC 00028 1 κωδικοί βρέθηκαν: 01305 - Δίαυλος δεδομένων Infotainment 004 - κανένα σήμα / Επικοινωνία Πάγωμα Πλαισίου: Κατάσταση βλάβης: 01100100 Προτεραιότητα βλάβης: 1 Συχνότητα βλάβης: 45 Μηδενισμός μετρητή: 144 Χιλιόμετρα: 20724 km Ένδειξη χρόνου: 0 Ημερομηνία: 2000.00.00 Χρόνος: 12:37:12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted December 12, 2011 Report Share Posted December 12, 2011 Το θεμα με τα αλαρμ καπου εχει ξαναπαιξει αλλα ειναι πολυ παλιο.Νομιζω στο 6αρι καποιοι ειχαν θεμα με τον φωτισμο του ταμπλο κι αν θυμαμαι καλα υπηρχε προβλημα στον εγκεφαλο του ταμπλο.Ας επιβεβαιωσει καποιος αν θυμαται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickgeo22 Posted December 12, 2011 Report Share Posted December 12, 2011 Λοιπόν το αμάξι δεν ξανάκανε κάτι περίεργο από αυτά που είχα περιγράψει στο πρώτο μου post. Σήμερα το ξαναπήγα για να δει αν τα σφάλματα που κατέγραψε ο εγκέφαλος ξαναδημιουργήθηκαν, αλλά δεν υπήρχε τίποτα από αυτά που κατέγραψε την Τετάρτη και τα είχε διαγράψει. Πήρα το log των σφαλμάτων που κατεγράφησαν την Τετάρτη και τα σηκώνω για τους γνώστες. Εγώ δεν τα καταλαβαίνω. Το μόνο καινούργιο σφάλμα που έγραψε είναι κάτι με infotainment. To είδε και με ρώτησε αν έχω κάποιο πρόβλημα με το σύστημα ήχου.Δεν έχω κανένα, τουλάχιστον λειτουργικό. Τώρα το πως επηρεάζει το σύστημα η after market συσκευή δεν γνωρίζω. Ορίστε και τα σφάλματα που είχαν καταγραφεί την Τετάρτη. Τετάρτη,07,Δεκέμβριος,2011,12:34:38:25168 VCDS Έκδοση: GRK 805.4 Data version: 20080529 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Διεύθυνση 09: Κεντρική Ασφαλειοθήκη Κωδικός ανταλ/κού μονάδας ελέγχου: 3C8 937 049 E Εξάρτημα και/ή Έκδοση: Bordnetz-SG H54 2602 Κωδικοποίηση: 018D0F2700041500471400001400000000097F075C000100000000000000 Κωδικός συνεργείου: WSC 00028 Πρόσθετες πληροφορίες: 1K1955119E Wischer 220508 021 0501 7 Σφάλματα εντοπίστηκαν: 01499 - Λαμπτήρ προβολέα μεγάλης σκάλας δεξιά (M32) 010 - Διακοπή / Βραχυκύκλωμα στο συν - Σποραδικά Πάγωμα Πλαισίου: Κατάσταση βλάβης: 00101010 Προτεραιότητα βλάβης: 3 Συχνότητα βλάβης: 2 Μηδενισμός μετρητή: 151 Χιλιόμετρα: 20459 km Ένδειξη χρόνου: 0 Πάγωμα Πλαισίου: εντός Τάση: 11.70 V εντός εντός εκτός εκτός εκτός 00978 - Λαμπτήρας προβολέα μεσαίας σκάλας αριστερά (M29) 010 - Διακοπή / Βραχυκύκλωμα στο συν - Σποραδικά Πάγωμα Πλαισίου: Κατάσταση βλάβης: 00101010 Προτεραιότητα βλάβης: 1 Συχνότητα βλάβης: 1 Μηδενισμός μετρητή: 151 Χιλιόμετρα: 20458 km Ένδειξη χρόνου: 0 Πάγωμα Πλαισίου: εντός Τάση: 10.50 V εκτός εντός εντός εντός εκτός 01299 - Θύρα διάγνωσης για το δίαυλο δεδομένων (J533) 004 - κανένα σήμα / Επικοινωνία - Σποραδικά Πάγωμα Πλαισίου: Κατάσταση βλάβης: 00100100 Προτεραιότητα βλάβης: 6 Συχνότητα βλάβης: 1 Μηδενισμός μετρητή: 178 Ένδειξη χρόνου: 0 Πάγωμα Πλαισίου: εντός Τάση: 13.95 V εντός εντός εκτός εκτός εκτός 01321 - Εγκέφαλος αερόσακου (J234) 004 - κανένα σήμα / Επικοινωνία - Σποραδικά Πάγωμα Πλαισίου: Κατάσταση βλάβης: 00100100 Προτεραιότητα βλάβης: 6 Συχνότητα βλάβης: 1 Μηδενισμός μετρητή: 178 Ένδειξη χρόνου: 0 Πάγωμα Πλαισίου: εντός Τάση: 12.40 V εντός εντός εκτός εκτός εκτός 01314 - Εγκέφαλος κινητήρα 004 - κανένα σήμα / Επικοινωνία - Σποραδικά Πάγωμα Πλαισίου: Κατάσταση βλάβης: 00100100 Προτεραιότητα βλάβης: 6 Συχνότητα βλάβης: 1 Μηδενισμός μετρητή: 178 Ένδειξη χρόνου: 0 Πάγωμα Πλαισίου: εντός Τάση: 12.40 V εντός εντός εκτός εκτός εκτός 01317 - Εγκέφαλος στον πίνακα οργάνων (J285) 004 - κανένα σήμα / Επικοινωνία - Σποραδικά Πάγωμα Πλαισίου: Κατάσταση βλάβης: 00100100 Προτεραιότητα βλάβης: 6 Συχνότητα βλάβης: 1 Μηδενισμός μετρητή: 178 Ένδειξη χρόνου: 0 Πάγωμα Πλαισίου: εντός Τάση: 12.35 V εντός εντός εκτός εκτός εκτός 01309 - Εγκέφαλος υποβοήθησης τιμονιού (J500) 004 - κανένα σήμα / Επικοινωνία - Σποραδικά Πάγωμα Πλαισίου: Κατάσταση βλάβης: 00100100 Προτεραιότητα βλάβης: 6 Συχνότητα βλάβης: 1 Μηδενισμός μετρητή: 178 Ένδειξη χρόνου: 0 Πάγωμα Πλαισίου: εντός Τάση: 12.30 V εντός εντός εκτός εκτός εκτός Παρασκευή,09,Δεκέμβριος,2011,10:12:37:25168 VCDS Έκδοση: GRK 805.4 Data version: 20080529 Και αυτό είναι το καινούργιο Διεύθυνση 19: Δίκτυο CAN Κωδικός ανταλ/κού μονάδας ελέγχου: 1K0 907 530 Q Εξάρτημα και/ή Έκδοση: J533 Gateway H07 0062 Κωδικοποίηση: E9807F060002020002 Κωδικός συνεργείου: WSC 00028 1 κωδικοί βρέθηκαν: 01305 - Δίαυλος δεδομένων Infotainment 004 - κανένα σήμα / Επικοινωνία Πάγωμα Πλαισίου: Κατάσταση βλάβης: 01100100 Προτεραιότητα βλάβης: 1 Συχνότητα βλάβης: 45 Μηδενισμός μετρητή: 144 Χιλιόμετρα: 20724 km Ένδειξη χρόνου: 0 Ημερομηνία: 2000.00.00 Χρόνος: 12:37:12 καλησπερα φιλε μου πηγαινε σε μια αντιπροσωπεια να σου κανουν αναβαθμιση στον εγκεφαλο gateway και δεν θα σου ξανακανει τιποτα, ειχε θεμα το λογισμικο του Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mensana Posted December 14, 2011 Author Report Share Posted December 14, 2011 Καλημέρα φίλε Black TSI. To σκέφτηκα αυτό που προτείνεις με την αναβάθμιση αλλά δεν το έχω κάνει. Ο λόγος είναι ότι διαβάζοντας κατά καιρούς εδώ μέσα είχε πέσει το μάτι μου σε σχόλια χρηστών οι οποίοι παραπονιόντουσαν για πτώση απόδοσης του μοτέρ μετά από αναβάθμιση εγκεφάλου. Πάει βέβαια καιρός από τότε και δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι, και μιας εδώ και τρία χρόνια δεν είχα παράπονο από το αυτοκίνητο είχα αποφασίσει να μην το σκαλίσω. Εδώ και δέκα μέρες από το πρώτο μου post δεν έχει ξανακάνει τίποτα το αυτοκίνητο. Πριν φύγω για το ταξίδι θα το ξαναπάω στο μάστορα να δω αν έχει καταγράψει τίποτα σφάλματα πάλι, και βλέπουμε. Τη δεύτερη φορά μετά τα κουλά που μου έκανε ήταν καθαρό, αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Τώρα όσον αφορά αυτή την αναβάθμιση που μου προτείνεις, δεν θα έχω κάποιο πρόβλημα όπως αυτά που έχω διαβάσει από μερικούς χρήστες; Γνωρίζεις κάτι γι΄αυτό; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickgeo22 Posted December 14, 2011 Report Share Posted December 14, 2011 καλησπερα μιλαω για αναβαθμιση εγκεφαλου gateway μην μπερδευεσε με κινητηρα και στο λεω γιατι δουλευω στην εν λογω μαρκα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mensana Posted December 14, 2011 Author Report Share Posted December 14, 2011 (edited) Όπως σου έγραψα δεν γνωρίζω τη διαφορά. Δηλαδή θα πάω αντιπροσωπεία και θα τους πω απλά περάστε μου την τελευταία έκδοση του λογισμικού, και δεν θα αλλάξει καμία ρύθμιση στον κινητήρα; Ο φίλος Black TSI μου ανέφερε κάτι για gateway αναβάθμιση, και τώρα βλέπω ότι και ο φίλος που άνοιξε το θέμα αυτό, http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=33528 το ίδιο έκανε. Τα συμπτώματα του ήταν παρόμοια σχεδόν. Τον ήχο που αναφέρει τον ανάφερα κι εγώ, αλλά ο δικός μου προερχόταν από τα δύο βεντιλατέρ του μοτέρ τα οποία πήραν μπρος στα καλά καθούμενα. Λέω να περάσω από αντιπροσωπεία να το δω. Edited December 14, 2011 by Mensana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...