saat Posted December 22, 2011 Report Share Posted December 22, 2011 Καλησπέρα και Καλές Γιορτές σε όλους! Θα περιγράψω εν συντομία το πρόβλημα που μου παρουσιάστηκε χθες το βράδυ εν μέσω καταιγίδας... Βάζω μπρος το αυτοκίνητο και 5 λεπτά αργότερα βρίσκομαι σε ένα δρόμο κεντρικό με πολλά μα πάρα πολλά νερα ενώ βρέχει καταρακτωδώς! Πηγαίνω πολύ αργά και προσέχω αρκετά ώστε να μη βρεθώ (λέμε τώρα) σε καμιά ακόμη πιο δυσάρεστη κατάσταση. Έχω ανάψει τον κλιματισμό. Κάποια στιγμή αισθάνομαι ότι το νερό γίνεται επικίνδυνα πολύ γύρω μου, παρ' όλα αυτά τα αυτοκίνητα προχωράνε (πολύ σιγά βέβαια). Σημάδι πρώτο: Για 2-3 δευτερόλεπτα, αλλάζει ο ήχος του κλιματισμού, σα να του περιορίζεται η παροχή, σαν να μπλοκάρουν για λίγο οι αγωγοί. Ο αέρας συνεχίζει να βγαίνει, αλλά όχι με την ίδια ένταση. Σημάδι δεύτερο: Για το ίδιο χρονικό διάστημα (2-3sec) και ενώ πηγαίνω αργά με δευτέρα στο κιβώτιο, κάνει σα να πάει να σβήσει, αλλά τελικά δε σβήνει. Το άθλιο αυτό κομμάτι δρόμου τελειώνει αισίως (...) και συνεχίζω την πορεία μου κανονικά. Μετά από 10 λεπτά η διαδρομή μου τερματίζει. Το επόμενο πρωί (σήμερις!) πάω να βάλω μπρος. Παίρνει. ΑΛΛΑ: Δεν μπορώ να βάλω ταχύτητες. Τίποτα. Το αυτοκίνητο δεν μπορεί να μετακινηθεί. Πατάω συμπλέκτη, κάνω την κίνηση να βάλω πρώτη και συμπεριφέρεται σα να μην πατάω συμπλέκτη... Σβήνω. Πατάω συμπλέκτη. Βάζω πρώτη (προφανώς εδώ δεν υπάρχει πρόβλημα). Βάζω μπρος => Κάνει τη χαρακτηριστική κίνηση μπρος πίσω και σβήνει, λες και του έβαζα μπρος με ταχύτητα αλλά χωρίς να πατάω συμπλέκτη. Βοήθεια! Οποιαδήποτε ιδέα τί μπορεί να συμβαίνει; Υποψιάζομαι ότι θα μπορούσε να είναι σοβαρή ζημιά, αλλά δε θέλω και να το πιστέψω. Πόσο μπορεί να επηρεαστεί και σε ποια μηχανικά μέρη μπορεί να φτάσει το νερό από κάτω; Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantazakias Posted December 22, 2011 Report Share Posted December 22, 2011 Χμμμμ το πενταλ σου ειναι σκληρο οταν το πατας ? οπως παντα? επαναφορα εχει οταν το αφηνεις? μου φαινεται η βροχη ειναι τυχαιο γεγονος και υπαρχει καποια διαρροη των υγρων φρενων-συμπλεκτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saat Posted December 22, 2011 Author Report Share Posted December 22, 2011 Χμμμμ το πενταλ σου ειναι σκληρο οταν το πατας ? οπως παντα? επαναφορα εχει οταν το αφηνεις? μου φαινεται η βροχη ειναι τυχαιο γεγονος και υπαρχει καποια διαρροη των υγρων φρενων-συμπλεκτη. Ο συμπλέκτης εννοείς; Η σκληρότητα είναι όπως πάντα, δεν αντιλαμβάνομαι κάποια διαφορά. Λες να είναι τόσο τυχαίο το όλο σκηνικό με τη βροχή; Δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να επηρέασε την κατάσταση με κάποιο τρόπο; Το κιβώτιο μπορεί να έχει πάθει κάτι ή είναι άσχετο με το όλο θέμα; Πως εξηγείται επίσης το ότι με σβηστή μηχανή και πατώντας συμπλέκτη όταν πάω να ανάψω κάνει ότι παέι να σβήσει; Μήπως έχει μπλοκάρει με ταχύτητα μέσα; Λέμε τώρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giev Posted December 22, 2011 Report Share Posted December 22, 2011 Σαν να έχει κολλήσει ο συμπλέκτης σου φίλε μου φαίνεται... μπορεί να συνετέλεσε η βροχή σε αυτό.. Αν δεν καταφέρεις να το ξεκολλήσεις (εγώ μάλλον θα προσπαθούσα με ΤΡΙΤΗ / ΤΕΤΑΡΤΗ * και πατημένο συμπλέκτη να βάλω μπροστά) σε βλέπω για οδική... * τρίτη / τέταρτη και όχι πρώτη μην και πάρει τελικά μπροστά χωρίς να ξεκολλήσει ο συμπλέκτης και κοπανήσεις πουθενά.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantazakias Posted December 23, 2011 Report Share Posted December 23, 2011 Για να καταλαβω με νεκρα στο κιβωτιο και πατημενο συμπλεκτη μιζαρεισ και κανει σαν να εχει ταχυτητα μεσα? τοτε προφανος εχεισ ζημια στο κιβωτιο η στις ντιζες.Αν ομως εχεις ταχυτητα μεσα και μιζαρεις με πατημενο συμπλεκτη τοτε δεν απομονωνει σωστα ο δισκος σου,και στις δυο περιπτωσεις δεν νομιζω να φταιει η βροχη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted December 23, 2011 Report Share Posted December 23, 2011 Πολυ πιθανον να ειχε ερμοκραια τα μεταλα και πανο στο νερο να πετσικαρισε κατι και να στραβοσε εγω φοβαμαι πος πηρε νερα απο κατω μεσα στη χελωνα του σασμαν καιεκει κατι πεχτικε αλα με το καλοριφερ που λες ισως να πηγε νερο καπου στα ηλεκτιρκα και να εχει μπει το αμαξι σε safe mode Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_fsi Posted December 23, 2011 Report Share Posted December 23, 2011 Απο μια άποψη τα FSI είναι πιο προστατευμένα απο τα TSI στον χώρο της μηχανής μιας και έχουν απο κάτω προσταυτευτική ποδιά. Δεν ξέρω το δικό σπυ τι είναι.Δες μήπως έχεις πρόβλημα με τις ντίζες του κιβωτίου. Αν κοιτάξεις προσεκτικά και κάποιος αλλάζει ταχύτητες θα τις δεις. Μάλλον είναι άσχετο με την βροχή γιατι αν επαιρνε καπου νερο θα ειχε βγαλει αμέσως πρόβλημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...