Guest TRiBaL_23 Posted February 3, 2012 Report Share Posted February 3, 2012 Πίκρα μεγάλη τη στιγμή που έχετε δώσει και τόσα χρήματα. Δεν ξέρω αν παίζει δόλος στο συγκεκριμένο θέμα και μας πλασάρουν τα σκάρτα πάντως ένα γενικότερο μποικοτάζ στα γερμανικά προιόντα είναι το ελάχιστο που οφείλει να κάνει ο λαός μας με όσα τραβάει απο δ'αυτους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m@kro Posted February 3, 2012 Report Share Posted February 3, 2012 Πολύ ενδιαφέρον το Pistonheads... Άσχημα τα νέα και για μένα. Άρχισε να καίει πολύ τελευταία... Έναμιση λίτρο στα τελευταία 1000 χιλιόμετρα... Οπότε μπήκα και εγώ σε παρακολούθηση για κάθε 1000 και απότι μου είπαν αντιπροσωπία, θα πάω μάλλον για αλλαγή κινητήρα. Είμαι από τις περιπτώσεις που παρουσιάζουν το πρόβλημα μετά ( pistonheads) και λογικά εως τώρα δεν υπήρχε πρόβλημα γιατί κινούμαι σε εγνατία και πολύ λίγο σε αστικό περιβάλλον. Από θέμα πάντως μήνυσης δεν ξέρω, εδώ δεν βάζουν μέσα άτομα που χρωστάν εκκατομύρια και θα δικαιωθούμε εμείς?? Πάντως πρέπει να γίνει σίγουρα ανάκληση. στα πόσα χιλιόμετρα άρχισε να σου καίει πολύ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted February 3, 2012 Author Report Share Posted February 3, 2012 Από τα 27000 εως 28000 χιλ. Τώρα που πλησιάζω τα 29000 θα πάω να τσεκάρουν για δεύτερη φορά. Οπότε θα δούμε ...Πάντως πίστευα ότι με τα χιλιόμετρα θα καλυτέρευε η κατάσταση. Δυστυχώς δεν μου έκατσε η μπίλια (μάλλον)... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodorispolo Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 Γεια σας και παλι παιδια.Ασχημα τα πραγματα τελικα,μετα την αλλαγη κινητηρα στα 8200km και την συμπληρωση του πρωτου 1lt στα 10500km περιπου ηρθε σημερα και για τη δευτερη συμπληρωση αλλου 1lt σημερα το πρωι.Δηλαδη εχουμε 12500-8200=4300km απο την αλλαγη κινητηρα και το αποτελεσμα 2lt χονδρικα (2,1-2,2 περιπου).Πλεον το θεμα εχει αρχισει και γινεται ενοχλητικο παρα πολυ θα ελεγα.Δε ξερω τι αλλο να κανω.Κυκλοφορω μα τα μπουκαλακια στο πορτ-παγκαζ.Στην αντιπροσωπεια θα αρχισουμε παλι τα ''κολλητιλικια'' μου φαινεται και καθε 1000 θα ειμαι εκει.ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ.Το μονο που παρατηρησα ειναι οτι το dsg σταματησε να τρεμει και κανει τη δουλεια του κανονικα. Eπισης εχω να σας πω και κατι το οποιο δεν ξερω αν ισχυει.Διαβασα σε ενα forum πριν λιγες μερες οτι τα λαδια CASTROL απο την ημερα που τα πηρε η BP (οπως επισης και την ΑRAL μαζι)εχουν χασει την ποιοτητα τους.Δηλαδη παει ο ταδε και λεει στον αντιπροσωπο της εταιριας ''Θελω 100 τονους λαδι,αλλα σε συγκεκριμενη τιμη αλλιως παω αλλου'' και αυτοι προκειμενου να χασουν πελατη τα νοθεουν για να πεσει και το κοστος αλλα και η αποδοση και η λειτουργια τους.Δε μου φαινεται παραλογο αλλα μπορει να εξηγησει αυτο,αν ισχυει που δε το ξερω,την μεγαλη καταναλωση λαδιου των κινητηρων μας?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.gti Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 φιλε πραγματικα κριμα γ τον κοπο σου και τα τρεξιματα σου.. δεν ξερω αν ισχυει αυτο με τα castrol παντως εγω θα δοκιμασω τα mobil τωρα που εχω σερβις και θα σας πω εντυπωσεις. τα castrol αναγραφονται παντου εμειδη πολυ απλα υπαρχει συνεργασια και τιποτα αλλο. εμενα αυτη τη στιγμη ο κινητηρας μου εχει μεσα λαδι απο 3 διαφορετικες μαρκες με τα συμπληρωματα τους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodorispolo Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 Σ ευχαριστω φιλε μου αλλα πλεον εχω απελπιστει.Ειχα παρει το 1,2 tsi πριν και ειχα μια καμμενη τουρπινα λογω του γνωστου θεματος και απειρα θεματα με τα ηλεκτρικα.Λεω θα παρω το gti για να γλυτωσω μιας και το turbo-compressor το γνωριζει η vw εκτος τ οτι μ αρεσε.Kαι τελικα εφαγα δευτερη φωλα.Παντως εγω σημερα πηρα FUCHS με προδιαγραφες vw longlife III αλλα 1)το θεωρω αδυνατο να ξαναγινει αλλαγη κινητηρα οτι και να εχει μιας και αυτη εγινε κατοπιν πιεσεως 2) κλαιω τα 17500 που ειχαν μεινει απο τα 21400 συνολο και εδωσα προ εβδομαδας για να το εξοφλησω πληρως μιας και τα 5000 ευρω τοκου που εβγαιναν ηταν πολλα και θεωρησα καλυτερο να τα δωσω ολα μαζι παρα λιγα λιγα για να γλυτωσω καποια χρηματα. Επειδη τους πληρωσαμε δεν ειμαστε και ομηροι τους.Ειναι ανηκουστο να εχουμε σκασει ενα σωρο χρηματα και να τρωμε τετοια κοροιδια.Αλλαγη η μη κινητηρα επρεπε εδω και καιρο να γινει μαζικη ανακληση να τελειωσουν τα προβληματα μας.Αλλα που?Χαλαει το κυρος της η vw τη στιγμη που το polo πουλαει σαν τρελο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TRiBaL_23 Posted February 5, 2012 Report Share Posted February 5, 2012 Προτιμάτε γαλλικά λάδια. Motul, Total, Elf κτλ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted February 5, 2012 Report Share Posted February 5, 2012 ...Κριμα τετοιο προβλημα σε καινουριο αυτοκινητο . Εγω 1.4 160 και δεν καιει σταγονα που λεει ο λογος στα 7.500 η στα 15.000 που κανω ελεγχο ...200Μl με το ζορι στα 15.000. Ζητηστε ομαδικα κατι παιδια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodorispolo Posted February 5, 2012 Report Share Posted February 5, 2012 Tο θεμα ειναι πως και ομαδικα να κανουμε κατι νομιζω οτι δε θα λυθει το προβλημα μας,απο αναβολη σε αναβολη θα μας εχουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.gti Posted February 5, 2012 Report Share Posted February 5, 2012 Σ ευχαριστω φιλε μου αλλα πλεον εχω απελπιστει.Ειχα παρει το 1,2 tsi πριν και ειχα μια καμμενη τουρπινα λογω του γνωστου θεματος και απειρα θεματα με τα ηλεκτρικα.Λεω θα παρω το gti για να γλυτωσω μιας και το turbo-compressor το γνωριζει η vw εκτος τ οτι μ αρεσε.Kαι τελικα εφαγα δευτερη φωλα.Παντως εγω σημερα πηρα FUCHS με προδιαγραφες vw longlife III αλλα 1)το θεωρω αδυνατο να ξαναγινει αλλαγη κινητηρα οτι και να εχει μιας και αυτη εγινε κατοπιν πιεσεως 2) κλαιω τα 17500 που ειχαν μεινει απο τα 21400 συνολο και εδωσα προ εβδομαδας για να το εξοφλησω πληρως μιας και τα 5000 ευρω τοκου που εβγαιναν ηταν πολλα και θεωρησα καλυτερο να τα δωσω ολα μαζι παρα λιγα λιγα για να γλυτωσω καποια χρηματα. Επειδη τους πληρωσαμε δεν ειμαστε και ομηροι τους.Ειναι ανηκουστο να εχουμε σκασει ενα σωρο χρηματα και να τρωμε τετοια κοροιδια.Αλλαγη η μη κινητηρα επρεπε εδω και καιρο να γινει μαζικη ανακληση να τελειωσουν τα προβληματα μας.Αλλα που?Χαλαει το κυρος της η vw τη στιγμη που το polo πουλαει σαν τρελο? φιλε θοδωρη ανακληση δε το κοβω να γινεται.θα πρεπει να χε γινει ηδη οταν δεν ειχαν προλαβει να γινουν ακομα περισσοτερεσ πωλησεις.τωρα δε μπορω να φανταστω τον αριθμο των αυτοκινητων ανα το κοσμο με το προβλημα + τα κουπρα και τα φαμπια.. οταν σου αλλαξανε μοτερ σ αλλαξαν και τιποτα αλλο?πχ ιντερκουλερ,καταλυτη κτλ?αυτα λογικα εχουν φθορες με τη καταναλωση λαδιου.αν δε στα αλλαξανε τα κοιταξανε?ειχε μαζεψει λαδιλα πουθενα αλλου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodorispolo Posted February 5, 2012 Report Share Posted February 5, 2012 Φιλε μου το μονο που ειδα ηταν ενα μοτερ ολοκληρο τοποθετημενο σε ενα σταντ να περιμενει να μπει.Ελεγχο δε ξερω αν εκαναν στα μερη π ειπες γιατι δουλευα και επρεπε να φυγω.Τωρα αν ρωτας εμενα πιστευω οτι δεν εκαναν κανενα ελεγχο πουθενα και συντομα το λαμπακι του καταλυτη θα αναψει με τοσα λαδια και εκει να δεις τι παρτι θα γινει.Απλα το μονο που παρατηρησα ειναι οτι η δικες μου αποληξεις πλεον μαυρισαν,φανταζομαι απο το λαδι και πλεον δε βγαινει με τιποτα παροτι το πλενω τακτικοτατα.Στο χωρο του μοτερ παντως ολα ειναι οπως πριν απλα εκει που ειναι το block του κινητηρα φαινεται και με το ματι οτι δεν εχει καμια σχεση με το παλιο μεταλλο.Παλι καλα που λειτουργει ακομη γιατι ειχα διαβασει για μη σωστη τοποθρτηση του dsg με τα γνωστα αποτελεσματα.Καταστροφη.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo6r1 Posted February 6, 2012 Report Share Posted February 6, 2012 Thodori na fantastw phgaineis stous apatewnes-kleftes-karagkiozhdes-axrhstous sthn delta car? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodorispolo Posted February 6, 2012 Report Share Posted February 6, 2012 Thodori na fantastw phgaineis stous apatewnes-kleftes-karagkiozhdes-axrhstous sthn delta car? Φιλε μου πηγαινω στον καψιωχα στο αγρινιο επειδη εκει το αγορασα αλλα απ οτι καταλαβα ολοι τα ιδια σκ... ειναι.σκεφτομαι επειδη σπουδαζω και μενω πατρα μονιμα να το παω και δω μηπως δω προκοπη.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
STRATOSX Posted February 7, 2012 Report Share Posted February 7, 2012 ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ...ΗΜΟΥ Κ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΥΧΕΡΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΛΑΔΙΟΥ...ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ Κ ΠΟΛΛΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ Κ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ...Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ 2.500 ΗΤΑΝ 150 ML... ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΚΑΝΩ Κ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΤΡΗΣΗ....ΟΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΩΡΑ...ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ...ΓΥΡΩ ΣΤΟ 1L / 100...Κ ΣΕ ΤΑΞΙΔΙ ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 130-140 ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΦΟΡΑ...Κ ΣΤΟ ΠΕΤΑΓΜΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ...ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΡΙΝ ΑΡΠΑΖΕ ΣΑΝ ΤΡΕΛΟ ΑΠΟ ΤΙΣ 1.000 Κ ΣΤΡΟΦΕΣ Κ ΤΩΡΑ ΑΡΓΕΙ ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙ...ΕΚΤΟΣ Κ ΑΝ ΤΟ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΠΑΤΩΜΑΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ...ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ...ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.gti Posted February 7, 2012 Report Share Posted February 7, 2012 (edited) ευχομαι απροβληματιστος.. το θεμα με την καταναλωση και το αρπαγμα το χω και γω μετα το update εγκεφαλου.αμα προσεξεις το dsg αλλαζει και λιγο πιο ψηλα πλεον.σαυτο το θεμα με το dsg καλυτερα που εγινε ετσι γιατι πριν το αμαξι γονατιζε με το να πηγαινει συνεχεια ρελαντι μες στη πολη.δε γινεται ενα αμαξι να δουλευει συνεχεια 1200-2000 στροφες.μπουκωνει. τι στρωσιμο του εκανες του νεου μοτερ? Edited February 7, 2012 by δημ.gti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
STRATOSX Posted February 7, 2012 Report Share Posted February 7, 2012 ευχομαι απροβληματιστος.. το θεμα με την καταναλωση και το αρπαγμα το χω και γω μετα το update εγκεφαλου.αμα προσεξεις το dsg αλλαζει και λιγο πιο ψηλα πλεον.σαυτο το θεμα με το dsg καλυτερα που εγινε ετσι γιατι πριν το αμαξι γονατιζε με το να πηγαινει συνεχεια ρελαντι μες στη πολη.δε γινεται ενα αμαξι να δουλευει συνεχεια 1200-2000 στροφες.μπουκωνει. τι στρωσιμο του εκανες του νεου μοτερ? Ευχαριστω....αντευχομαι κ σε σενα απροβληματιστα χιλιομετρα...το στρωσιμο που του εκανα ηταν χαλαρο μεχρι τις 2.000 χλμ με κανενα γραμμικο ανοιγμα μεχρι τις 5.000-5.500 στροφες maximum...κ μετα την καταμετρηση το παω πολυ χαλαρα με σπανια γραμικα συνηθως ανοιγματα...cold start πριν ξεκινησω...να πεσει η θερμοκρασια πριν το σβησω κ τα σχετικα...αυτο με την καταναλωση με χαλεει πολυ παντως... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.gti Posted February 7, 2012 Report Share Posted February 7, 2012 ευχαριστω κ γω..τα χιλιομετρα σου ειναι μες στη πολη κατα κυριο λογο η σε ε8νικες?αυτο με τη καταναλωση ειναι οντως ενα θεμα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
STRATOSX Posted February 7, 2012 Report Share Posted February 7, 2012 ευχαριστω κ γω..τα χιλιομετρα σου ειναι μες στη πολη κατα κυριο λογο η σε ε8νικες?αυτο με τη καταναλωση ειναι οντως ενα θεμα.. τα χιλιομετρα εχουν γινει κ μεσα σε πολη κ εθνικη...μισα μισα βαλε...φαντασου με το παλιο μοτερ ειχα παει ταξιδι με μεση καταναλωση 7λτ -- ταχ. 140 -- κ aircondition k με το καινουργιο 7,8 με ιδια ταχ. κ χωρισ aircondition... κ στην πολη απο 6,5 μεση καταναλωση τωρα ειναι μεταξυ 7,8 κ 8,5 τουλαχιστον... :ο( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.gti Posted February 7, 2012 Report Share Posted February 7, 2012 (edited) τα χιλιομετρα εχουν γινει κ μεσα σε πολη κ εθνικη...μισα μισα βαλε...φαντασου με το παλιο μοτερ ειχα παει ταξιδι με μεση καταναλωση 7λτ -- ταχ. 140 -- κ aircondition k με το καινουργιο 7,8 με ιδια ταχ. κ χωρισ aircondition... κ στην πολη απο 6,5 μεση καταναλωση τωρα ειναι μεταξυ 7,8 κ 8,5 τουλαχιστον... :ο( εγω δε το μετραω ετσι..το μετραω συμφωνα με τα λεφτα που βαζω βενζινη και ποσα χλμ βγαζω.χρησιμοποιω παντα 100αρα και με 20ευρω βγαζω το πολυ 120 χλμ σκεψου με χαλαρους ρυθμους και με σκισιμο γυρω στα 80.. αυτα τα 20αρικα και 30αρικα συνεχεια με χουν καψει.. και παιζει ρολο και που κυκλοφορεις μες στη πολη και τι ωρα..στο σταματα ξεκινα εγω ειμαι γυρω στο 9-9,5 Edited February 7, 2012 by δημ.gti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
STRATOSX Posted February 7, 2012 Report Share Posted February 7, 2012 εγω δε το μετραω ετσι..το μετραω συμφωνα με τα λεφτα που βαζω βενζινη και ποσα χλμ βγαζω.χρησιμοποιω παντα 100αρα και με 20ευρω βγαζω το πολυ 120 χλμ σκεψου με χαλαρους ρυθμους και με σκισιμο γυρω στα 80.. αυτα τα 20αρικα και 30αρικα συνεχεια με χουν καψει.. και παιζει ρολο και που κυκλοφορεις μες στη πολη και τι ωρα..στο σταματα ξεκινα εγω ειμαι γυρω στο 9-9,5 κ εγω στο σταματα ξεκινα εκει ειμαι...επειδη συνδιαζω κ λιγη εθνικη(μεχρι ελευσινα) εχω τις μεικτες που σου λεω...εντυπωση (κακη)μου κανει που εχει ανεβει κ στα ταξιδια με σταθερη ταχυτητα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.gti Posted February 7, 2012 Report Share Posted February 7, 2012 ναι ειναι παντου πιο υψηλη..το χω καταλαβει και γω σε ταξιδια πατρα,κοριν8ο και παρνασσο.. ενημερωνε μας πως παει με το καινουριο μοτερ και γιατι εμενα το προβλημα παρουσιαστηκε με τα 10000χλμ..μεχρι τοτε ειχα καθησυχαστει λιγο αλλα μετα αρχισαν τα προβληματα.. ακουω και διαφορα για κουπρα για σπασμενα μοτερ και προβλημα με μπεκ κτλ και αριχζω και ανησυχω περισσοτερο. ναι και ενα βιντεο απο κουπρα να σας ''ανεβασω'' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
STRATOSX Posted February 7, 2012 Report Share Posted February 7, 2012 ναι ειναι παντου πιο υψηλη..το χω καταλαβει και γω σε ταξιδια πατρα,κοριν8ο και παρνασσο.. ενημερωνε μας πως παει με το καινουριο μοτερ και γιατι εμενα το προβλημα παρουσιαστηκε με τα 10000χλμ..μεχρι τοτε ειχα καθησυχαστει λιγο αλλα μετα αρχισαν τα προβληματα.. ακουω και διαφορα για κουπρα για σπασμενα μοτερ και προβλημα με μπεκ κτλ και αριχζω και ανησυχω περισσοτερο. ναι και ενα βιντεο απο κουπρα να σας ''ανεβασω'' οκ...θα ειμαστε σε επαφη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted February 7, 2012 Author Report Share Posted February 7, 2012 Τελικά σήμερα που έκανα το δεύτερο check σε σειρά (άνα 1000 χιλ.) δεν είχε κάψει ούτε σταγόνα. 29000 χιλιόμετρα πλέον και ξαναβλέπουμε στα 30000. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodorispolo Posted February 7, 2012 Report Share Posted February 7, 2012 Αυτες οι καταναλωσεις ειναι προβλημα τελικα.Εγω που ειμαι πανω απο 10 μεσα στην πολη και 7-8 εκτος ειμαι πολυ πιο πανω απο σας παιδια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tas Posted February 14, 2012 Report Share Posted February 14, 2012 να σας αναφέρω και τη δική μου περίπτωση 13.000 χλμ μετά από αλλαγή κινητήρα κατανάλωση λαδιού 0,6 λτ . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...