sak1984 Posted January 24, 2012 Report Share Posted January 24, 2012 Καλισπερα,εχω vw golf v 1.6 fsi.Ξερει κανεις που βρεισκετε ο Aσθητηρας στροφων εκκεντροφωρον??? θελω να κοιταξω μηπως μ εχει βγει η φυσα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sak1984 Posted January 25, 2012 Author Report Share Posted January 25, 2012 Κανεις????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted January 26, 2012 Report Share Posted January 26, 2012 (edited) . Edited March 26, 2013 by Rouleman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sak1984 Posted January 30, 2012 Author Report Share Posted January 30, 2012 Να σε καλα.Ευχαριστω πολυ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted January 30, 2012 Report Share Posted January 30, 2012 Να σε καλα.Ευχαριστω πολυ. Καλώδιο μπορει ομως να εχει κοπεί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted January 30, 2012 Report Share Posted January 30, 2012 (edited) . Edited March 26, 2013 by Rouleman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted January 30, 2012 Report Share Posted January 30, 2012 Αν κοπει καλωδιο εν κινηση ο κινητηρας συνεχιζει να δουλευει, αν σβησει μετα δεν ξαναπαιρνει μπροστα, τα ιδια υσχει και για τον αισθητηρα στροφαλου, οι αισθητηρες αυτοι συνηθως δειχνουν τα πρωτα σημαδια κοπωσεως σε θερμοκρασιες κοντα στο μηδεν και σε μεγαλο υψος... Είτε κοπει ειτε βγει η φύσα το ιδιο πραγμα δεν ειναι, οποτε αν πράγματι δεν ξαναπαίρνει μπροστα ο κινητηρας, τοτε ο φιλος εχει πιθανον καποιο αλλο πρόβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Καλισπερα,εχω vw golf v 1.6 fsi.Ξερει κανεις που βρεισκετε ο Aσθητηρας στροφων εκκεντροφωρον??? θελω να κοιταξω μηπως μ εχει βγει η φυσα. Τον άλλαξες , αν ναι πόσο σου πήγε γιατί εχω και εγω το ιδιο προβλημα . Στο συνεργειο μου ειπε οτι ισως να μην ειναι αυτο , τον αλλαζουμε δοκιμαστικα λεει (45€) και αν συνεχισει η ενδειξη στο καντραν παμε για "στροφάλου" λεει ( ? €) και αν παλι συνεχισει η ενδειξη τοτε παμε για καδένα και κανα 1500€ λεει . Καλά θα τρελαθουμε τελειως , δηλαδη και γω αν με φωναξει καποιος για προβλημα στον πίνακά του (ηλεκτρολογος γαρ) , ας πουμε οτι πεφτει μια ασφαλεια , να αρχισω και εγω να αλλαζω στην εγκατασταση διαφορα με χρεωση του πελατη μεχρι να το βρω ....... γαμω τους μαστορες ετσι ??...........αρε βρομοξυλο που θα πεσει !! Ειναι σοβαρα πραγματα αυτα ?????????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted February 19, 2012 Report Share Posted February 19, 2012 Ξερει κανεις κοστος ή αριθμο παραγγελιας για να μαθουμε τιμη ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted February 19, 2012 Report Share Posted February 19, 2012 (edited) Την αγόρασα αυτή την βαλβίδα περίπου 30 ευρώ για να δω εαν ήταν λάθος του αισθητήρα ή το σφάλμα στο κατράν & στο VagCom ήταν πράγματι για την καδένα. Αποτέλεσμα ????? Ηταν καδένα !!! @manpag : Και εμένα €1500 μου είπανε αρχικά και μετά το διευθέτησα το θέμα .. με συνοπτικές διαδικασίες. Κώστας Edited February 19, 2012 by COSTAS_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted February 19, 2012 Report Share Posted February 19, 2012 .................................................................................................................................................... Ηταν καδένα !!! @manpag : Και εμένα €1500 μου είπανε αρχικά και μετά το διευθέτησα το θέμα .. με συνοπτικές διαδικασίες. Κώστας Ωχ ωχ !! μου εκανες την καρδια περιβόλι !! Για συνεχισε στο δευτερο επεισοδιο της σειρας να δουμε και την συνεχεια , τι εγινε μετα τις συνοπτικες διαδικασιες ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted February 19, 2012 Report Share Posted February 19, 2012 Τι να γίνει ; Αφού εριβεβαιώθηκε η βλάβη (καδένας) ζήτησα προσφορά και μου είπαν 1500 ευρώ. Εκεί έγινα έξαλλος . Έφυγα και πήγα σε άλλο εξουσιοδοτημένο που μετά από προκαταρκτικές διαπραγματεύσεις καταλήξαμε στα 230 ευρώ με κάλυψη όλων των ανταλλακτικών από εγγύηση καλής θέλησης και έκπτωση στην εργασία . Έτσι και έγινε και σε 2 ημέρες ολοκληρώθηκε η επισκευή. Κώστας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilimertzani Posted February 20, 2012 Report Share Posted February 20, 2012 δηλαδη τι σφαλμα εβγαζε που ηταν η καδενα; τι προβλημα σου εκανε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted February 20, 2012 Report Share Posted February 20, 2012 Τι να γίνει ; Αφού εριβεβαιώθηκε η βλάβη (καδένας) ζήτησα προσφορά και μου είπαν 1500 ευρώ. Εκεί έγινα έξαλλος . Έφυγα και πήγα σε άλλο εξουσιοδοτημένο που μετά από προκαταρκτικές διαπραγματεύσεις καταλήξαμε στα 230 ευρώ με κάλυψη όλων των ανταλλακτικών από εγγύηση καλής θέλησης και έκπτωση στην εργασία . Έτσι και έγινε και σε 2 ημέρες ολοκληρώθηκε η επισκευή. Κώστας Αλλα απο 1500 στα 230 .....εεεεεελεος !!!!!!!! Στειλε pm που το πηγες αν θες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted February 20, 2012 Report Share Posted February 20, 2012 Μην ξεκινάς από την τιμή αλλά απο την βλάβη. Στην δική μου περίπτωση είχα ανησυχήσει πάρα πολυ και μέχρι να βεβαιωθεί ο λόγος ξεκίνησα από την εν λόγω βαλβίδα που μετράει τον σωστό χρονισμό. Μη σωστός χρονισμός σημαίνει ότι η καδένα έχει πηδήξει δόντι από ελλατωματκό τεντωντήρα που έχει σχέση με το λάδι. Όπως καταλαβαίνεις είναι σοβαρός λόγος για πας αμέσως στο συνεργείο και να διαπιστωθεί ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο. Στο vagcom το σφάλμα μου έβγαινε συνεχώς και στο συνεργείο δοκιμάσαν αμέσως μια νέα βαλβίδα (όπως σου είπαν και εσένα). Εάν δεν φταίει η βαλβίδα, υπάρχει οδηγία της VW για αντικατάσταση καδένας, τεμτοντήρα κλπ Κώστας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 21, 2012 Report Share Posted February 21, 2012 Μην ξεκινάς από την τιμή αλλά απο την βλάβη. Στην δική μου περίπτωση είχα ανησυχήσει πάρα πολυ και μέχρι να βεβαιωθεί ο λόγος ξεκίνησα από την εν λόγω βαλβίδα που μετράει τον σωστό χρονισμό. Μη σωστός χρονισμός σημαίνει ότι η καδένα έχει πηδήξει δόντι από ελλατωματκό τεντωντήρα που έχει σχέση με το λάδι. Όπως καταλαβαίνεις είναι σοβαρός λόγος για πας αμέσως στο συνεργείο και να διαπιστωθεί ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο. Στο vagcom το σφάλμα μου έβγαινε συνεχώς και στο συνεργείο δοκιμάσαν αμέσως μια νέα βαλβίδα (όπως σου είπαν και εσένα). Εάν δεν φταίει η βαλβίδα, υπάρχει οδηγία της VW για αντικατάσταση καδένας, τεμτοντήρα κλπ Κώστας Κώστα χαίρομαι που όλα τελείωσαν καλώς. Αν θυμάσαι παλιά για τους τεντωτήρες το είχε αναφέρει ο Γκίκας ότι χρειάζονται αλλαγή. Αν έχεις την καλοσύνη στείλε μου σε πμ το σφάλμα από το vagcom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted February 22, 2012 Report Share Posted February 22, 2012 Μην ξεκινάς από την τιμή αλλά απο την βλάβη. Στην δική μου περίπτωση είχα ανησυχήσει πάρα πολυ και μέχρι να βεβαιωθεί ο λόγος ξεκίνησα από την εν λόγω βαλβίδα που μετράει τον σωστό χρονισμό. Μη σωστός χρονισμός σημαίνει ότι η καδένα έχει πηδήξει δόντι από ελλατωματκό τεντωντήρα που έχει σχέση με το λάδι. Όπως καταλαβαίνεις είναι σοβαρός λόγος για πας αμέσως στο συνεργείο και να διαπιστωθεί ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο. Στο vagcom το σφάλμα μου έβγαινε συνεχώς και στο συνεργείο δοκιμάσαν αμέσως μια νέα βαλβίδα (όπως σου είπαν και εσένα). Εάν δεν φταίει η βαλβίδα, υπάρχει οδηγία της VW για αντικατάσταση καδένας, τεμτοντήρα κλπ Κώστας Κώστα καλησπέρα Μήπως θυμασαι τι ακριβως αλλαχτηκε κατα την επικσευη για να ειμαι "διαβασμενος" , απ΄οτι ξερω θελει : καδενα / 2 τεντωτηρες / ...........??? Μανωλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sak1984 Posted March 24, 2012 Author Report Share Posted March 24, 2012 Κώστα χαίρομαι που όλα τελείωσαν καλώς. Αν θυμάσαι παλιά για τους τεντωτήρες το είχε αναφέρει ο Γκίκας ότι χρειάζονται αλλαγή. Αν έχεις την καλοσύνη στείλε μου σε πμ το σφάλμα από το vagcom κ εγω θα ηθελα σε πμ το σφαλμα κ το συνεργειο αν γινεται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
THEO Posted March 25, 2012 Report Share Posted March 25, 2012 Κωστα τελος καλα ολα καλα... Στα ποσα χιλιομετρα εβγαλε τη βλαβη?Εμενα μου εβγαλε 5 φορες τη βλαβη P3008 (συνηθως στο ρελαντι ή σε λιγες στροφες) και αφου αλλαξα τον αισθητηρα την ξαναεβγαλε αλλες 2 και τωρα σταματησε...Με βολτομετρο ερχετε ρευμα κανονικα και ανυσηχω γιατι ειναι μια ακομα βλαβη με τη μεθοδο της αφαιρετικης(VW),που μπορει να ηθελε απλα αλλαγη ο αισθητηρας ή μπορει να πηδηξε δοντι η καδενα..κ.α.υπαρχει μεγαλη ασαφεια με τετοιου ειδους βλαβες... Καταλαβες κατι οδηγικα ή σε ελεγχο ρουτινας το ειδες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilimertzani Posted March 25, 2012 Report Share Posted March 25, 2012 Μου φαινεται δυσκολο (για να μην πω αδυνατο ) να πηδηξει δοντι και να μην καρφωσει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...